Ik ben bij de volgende al aan de beurtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 2 topics tot mijn geboortejaar
Welke?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zó. Weer 2 series van m'n schema afgeschopt
Tell me your secretquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent nu al aan de beurt wat mij betreft![]()
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef NathaN het volgende:
Welke?
Ah, die keek ik toch al niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvin)
Ik wel, maar Miami is echt een hilarische over the top soap aan het worden die me niet meer boeit en LIW is me te amerikaans zoetigquote:
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
quote:
"geeft Wizarddragon een bus antikal" nu het glijpaleis moet sluitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
Hey CDP,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
Heroïne is nooit chique.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef Zakje het volgende:
Hoe kom je erbij? Ik ben niet mager, ik ben heroin chic
![]()
Tof maar volgens mij is het een herhaling en kzit midden in CSI NY nuquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Nuvole het volgende:
Nu op BBC2 bij Never Mind The Buzzcocks is je vriend Daniel Beddingfield..
Oud nieuws, Vlarpske. Dat is hier vanmiddag al besproken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. en slecht nieuws (of niet)...
Gay Palace is gesloten voor onbepaalde tijd
http://www.gay.nl/article/10968//Gay_Palace_moet_dicht!
http://www.ad.nl/binnenland/article1788343.ece
Ik ben pas net thuis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oud nieuws, Vlarpske. Dat is hier vanmiddag al besproken.![]()
Teruglezen is moeilik he?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben pas net thuis!
Ik had om 14:01 al een SMS gehad met het "nieuws". Maar ja, ik dacht, al die nichtjes hier zullen wel helemaal ontdaan zijn nu. Geen plek meer om te stappen in Rotterdam nu
.
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis!
Ik had om 14:01 al een SMS gehad met het "nieuws". Maar ja, ik dacht, al die nichtjes hier zullen wel helemaal ontdaan zijn nu. Geen plek meer om te stappen in Rotterdam nu
.
Ik postte het om 12:22 al, dus je loopt nog steeds achter de feiten aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben pas net thuis!
.
Ook goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tof maar volgens mij is het een herhaling en kzit midden in CSI NY nu
"spelen"?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansen
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansen
jij vermaakt je wel in de keerweerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !Iemand nog tips ?
Maar dan mis ik nog steeds de chick die me lipgloste tijdens het dansenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !Iemand nog tips ?
Vergeet niet het constant in je kont geknepen wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar dan mis ik nog steeds de chick die me lipgloste tijdens het dansen![]()
Mike, euhm.. nou ja, ik ken een gemene bijnaam van 'm, maar die zeg ik maar nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
Rest in peace
[ afbeelding ]
typisch palace nummer en trouwens een van de mister O favo nummers hihi.
http://www.youtube.com/watch?v=lqQv9J1vz4w
Trouwens van barman Mike heb ik vernomen dat ze nu al een vervangende locatie zoeken.
Keerweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vermaakt je wel in de keerweer![]()
Maar daar komen alleen maar oude mensenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?
Ik kwam er 1x per 3 maanden ofzo. Ik mis het niet voorlopig.
Ik ga wel gewoon naar de Kameleon en Regenboog op zaterdag
Ja, omdat alle guppies naar de Palace gingenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar daar komen alleen maar oude mensen!
Ik ben zelf nog een tiener, dan ga ik niet tussen eind 20/30-igers staan, wat heb ik daar nou te zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, omdat alle guppies naar de Palace gingen
Nou ja, Kameleon valt wel mee hoor. En Regenboog op zaterdag ook wel. Maar, het is niet dat irritante tiener publiek () uit de palace inderdaad
Regenboog is gewoon kut, muziek is kut en de mensen niet de types waar ik mee lol heb. Kameleon is mwa redelijk, de meeste mensen gingen naartoe als voorafje voor palace en dat kan niet meer why o why.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?
Ik kwam er 1x per 3 maanden ofzo. Ik mis het niet voorlopig.
Die zullen vanaf nu dus vol zijn met Palacegangsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
BIj regenboog kan je gerust 10 jaar erbij optellen. Ik ben daar een keer geweest en het was een hell!.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog een tiener, dan ga ik niet tussen eind 20/30-igers staan, wat heb ik daar nou te zoeken?
Met eentje flink zoenen had je duidelijk ook geen moeite.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
Ik ben zelf nog een tiener, dan ga ik niet tussen eind 20/30-igers staan, wat heb ik daar nou te zoeken?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
BIj regenboog kan je gerust 10 jaar erbij optellen. Ik ben daar een keer geweest en het was een hell!.
Nah, geen idee.. 't kan gezellig zijn hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat noemen we nu 'image-building'quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met eentje flink zoenen had je duidelijk ook geen moeite.[/inkopper]
Museumnacht in Amsterdam. Steek je misschien nog wat cultuur op i.p.v. een SOAquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoop dat m'n geld op tijd gestort is, dan ga ik ook weer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Ang3l het volgende:
Museumnacht in Amsterdam. Steek je misschien nog wat cultuur op i.p.v. een SOA
Gemiddelde leeftijd ligt op zaterdag ergens achter in de 20. Doordeweeks is de gemiddelde leeftijd 50 ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
BIj regenboog kan je gerust 10 jaar erbij optellen. Ik ben daar een keer geweest en het was een hell!.
Ik ga sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoop dat m'n geld op tijd gestort is, dan ga ik ook weer.
Je laten aflebberen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja! Mij!quote:
Truste!quote:Ik ga slapen
Waarom is fok nou zo baggertraag?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met eentje flink zoenen had je duidelijk ook geen moeite.[/inkopper]
Pardonnez moi , maar ik heb anders wel mijn VWO cultuur & maatschappij diploma + mijn profielwerkstuk ging over performance art , dus begin maar niet op die toon honeyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Museumnacht in Amsterdam. Steek je misschien nog wat cultuur op i.p.v. een SOA
Ik heb al een meidenavond binnekortquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom geven wij niet zo'n Amerikaanserig huisfeest dan ? Dat kan nog wel leuk worden
![]()
Dan pas? Ik denk we gaan in het Van Gogh of het Rijks flink losquote:
mag ik dan onder het mom van kunst er een peformance act van maken: ik zing smartlappen terwijll ik met mijn linkerhand jullie delfts blauw bevingerverf en Bossche bollen naar binnen werk met mijn rechterhand.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan pas? Ik denk we gaan in het Van Gogh of het Rijks flink los
Nou nee, jij mag de nachtwacht houden en zorgen dat er niemand ons betrapt.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag ik dan onder het mom van kunst er een peformance act van maken: ik zing smartlappen terwijll ik met mijn linkerhand jullie delfts blauw bevingerverf en Bossche bollen naar binnen werk met mijn rechterhand.
Typical Dutch treat
cultuurbarbaar!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee, jij mag de nachtwacht houden en zorgen dat er niemand ons betrapt.
Dit is in het Rijks! Als we in het stedelijk belanden, mag je je act best opvoeren. Daar past het beter, denk kquote:
Kijk dan maar uit, een paar dagen na de act denk je dat niemand het door had/vergeten was, dan komen er opeens foto's van tevoorschijn op internet, ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 1 november 2007 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou nee, jij mag de nachtwacht houden en zorgen dat er niemand ons betrapt.
Ik denk dat 'als' dit zou gebeuren, ik me wel bewust zou zijn van het feit dat de foto's online zouden verschijnenquote:Op donderdag 1 november 2007 00:40 schreef Zakje het volgende:
Kijk dan maar uit, een paar dagen na de act denk je dat niemand het door had/vergeten was, dan komen er opeens foto's van tevoorschijn op internet, ik spreek uit ervaring![]()
Heeft u de foto's nog?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb ooit met een vriendje een act gedaan tijdens de roze zaterdag in Maastricht
s'maandags stonden we op de voorpagina van 3 grote landelijke kranten, vrijdags stonden we op een dubbele middenpagina van Nieuwe revu waarop de paus zijn afkeer over ons uitstorte, ja dat waren nog eens tijden, deze act is nog vrij braaf
niet op mijn pc, zal ze ooit eens een keer inscannenquote:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 november 2007 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
niet op mijn pc, zal ze ooit eens een keer inscannen
Niet in mijn optiek, maar er is vast wel iemand die het wel vind.quote:Op donderdag 1 november 2007 01:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
geil he
Sowieso. Als je de "act" de hele avond lang erg opzichtig voor de neuzen van "bekenden" en nog honderden andere homo's opvoert zonder enige schaamte dan is de kans ook vrij groot dat er foto's opduiken hequote:Op donderdag 1 november 2007 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat 'als' dit zou gebeuren, ik me wel bewust zou zijn van het feit dat de foto's online zouden verschijnen.
Zó dom ben ik niet
Die van mij zijn we al laaaaaaaaaaaaaaaaaang voorbij!quote:
de railcatering is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 1 november 2007 08:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waar blijft de koffie? Nu moet ik steeds zelf pakken.
hep ik al gedaanquote:Op donderdag 1 november 2007 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ging treinen.
de secretaresses ook nietquote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de railcatering is ook niet meer wat het geweest is![]()
hier zouden ze in elk geval stuk voor stuk zakken voor het examen secremaitressequote:Op donderdag 1 november 2007 10:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de secretaresses ook nietGoedemorgen trouwens
ze zouden hier in ieder geval slagen voor het examen nagels lakkenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier zouden ze in elk geval stuk voor stuk zakken voor het examen secremaitresse![]()
Doen doen doen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
Waarom geven wij niet zo'n Amerikaanserig huisfeest dan ? Dat kan nog wel leuk worden
![]()
Die bekertjes bestaan echtquote:Op donderdag 1 november 2007 14:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
Doen doen doen!
Met een keg, en dan bier en spiked punch schenken in van die ranzige rood-plastic bekertjes.
Ik zal wel komen crashen, want ik ben vergif.
Over hoeveel topics word je verwekt?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Over drie topics word ik geboren.
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
In dit topic zat ik al aan het bier![]()
2quote:Op donderdag 1 november 2007 16:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over hoeveel topics word je verwekt?
dat mag, want toen zat er al een 5 in de klok :>)quote:Op donderdag 1 november 2007 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In dit topic zit ik nu aan de wijn (maar dat heeft niets met het jaartal te maken)
die kon ik nog nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
Drs. P - Orgaan
O kinderen en nette vrouwen, weest niet ontdaan
Ik laat u nu in diep vertrouwen iets gadeslaan
Het voert ons naar de zwartste randen van het bestaan
Maar is daaruit niet weg te branden, welnu, komaan
Het laat wel iets te wensen over als onderdaan
Maar schittert in de rol van rover of partizaan
Het kan de grootste stommiteiten daarbij begaan
En trekt nadien zich van verwijten geen donder aan
Het pleegt in tijden van verveling wat schuil te gaan
Maar reageert op elke streling geheel spontaan
Dan wordt het opgetogen wakker, dan gaat het staan
En aanstonds wil de felle rakker ertegenaan
Dan is het niet meer zo verlegen, veeleer profaan
Het heeft een dikke kop gekregen van eigenwaan
Het is wat malser en wat rechter dan een banaan
Voor vruchtensla heeft men er echter maar weinig aan
Een buitenechtelijk verlangen kan dan ontstaan
Men hoeft er niet meer voor te hangen, men durft het aan
Wie zou die minnenden beschreeuwen met boos vermaan
De echo van de middeleeuwen, het Vaticaan
De ongedwongen Arabier kan zich laten gaan
Bij voorbeeld in het speelkwartier van zijn karavaan
Want daar ontspant men zich van harte en simultaan
Niet dat angstvallige aparte, maar zwaan-kleef-aan
De grijsaard ligt met open ogen en voelt een traan (pliep)
Lichamelijke dialogen zijn van de baan (ploep)
Hoe kan men in doorwaakte nachten als veteraan (pluup)
De smart om wat eens was verzachten, 't is niets gedaan
De eens zo mannelijke krachten teloorgegaan
Helaas niet op youtube oid.
Lukt het om ze in te krijgen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:44 schreef MisterO het volgende:
Whoa ik heb groene ooglenzen gekocht:)
Mijn collega (Suna) is Kurdisch en die is vandaag jarig. Dus dan zit je daar met 88 zussen en 43 broers en neefjes en nichtjes. Op den duur ging de jeugd (allemaal vrouwen) naar de keuken om daar te ouwehoeren en ik ging mee dus dan krijg je al snel een kruisverhoor hoe het is, wat je ouders vonden, hoe dat in hun cultuur is. "Och ik heb ook een homo!" Hardstikke fijn voor je meidquote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kom je nou weer aan Kurdische verjaardagen?
control en + moet de lettertjes al vergrotenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben de plaatjes uitgeschakeld om fok sneller te maken? Allemachtig, zeg... En kleine kutlettertjes ook.
Ja zeg, ik blijf niet bezig (ik open elk topic in een apart venster). Nou ja, boeienquote:Op donderdag 1 november 2007 22:58 schreef Petre het volgende:
[..]
control en + moet de lettertjes al vergroten
Nou ja. Beter dan dat ze het compleet afwijzen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn collega (Suna) is Kurdisch en die is vandaag jarig. Dus dan zit je daar met 88 zussen en 43 broers en neefjes en nichtjes. Op den duur ging de jeugd (allemaal vrouwen) naar de keuken om daar te ouwehoeren en ik ging mee dus dan krijg je al snel een kruisverhoor hoe het is, wat je ouders vonden, hoe dat in hun cultuur is. "Och ik heb ook een homo!" Hardstikke fijn voor je meid
Leukste vond ik nog wel Tulai. "Ja vroeger, mijn baas, die was ook homo. Maar ik wist nie wa da was, dus ik naar de bieb op zoek naar homo's! Wa ze dede en wie ze ware en hoe ze't dede!" Ik zo "Mens da weet ik nie eens hoe we 't doen! Vertel!"
en kreeg je die wel op de gewone manier uit het pak, of moest je hem openscheuren ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo! Ik had net een megagrote hagelslag op mijn brood!.
Heb eens met een Koerd gedatequote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kom je nou weer aan Kurdische verjaardagen?
Waarom niet, moest je hem ook alles uitleggen of eerst samen naar de bieb voor voorlichtingsboeken, Goedemorgen trouwens, het is wel heel vroegquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb eens met een Koerd gedatenooit meer
.
Hi, ben gisteren naar Take That geweest het was geweldig. Ze zijn echt goed live en heb je trouwens al foto's van Spice Girls nieuwe clip gezien? Vandaag gaat ie in premiere yeah.quote:
In the closet en bi en daar doe ik niet meer aan. Ik val elke keer op bi's, godzijdank is mijn huidige crush gewoon homo en in de scene vaak te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet, moest je hem ook alles uitleggen of eerst samen naar de bieb voor voorlichtingsboeken, Goedemorgen trouwens, het is wel heel vroeg
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi, ben gisteren naar Take That geweest het was geweldig. Ze zijn echt goed live en heb je trouwens al foto's van Spice Girls nieuwe clip gezien? Vandaag gaat ie in premiere yeah.
Ze waren met ze drieen, Howard kwam wel on stage en liet zijn achterkant ontbloot zien als troostprijs. Heb ook filmpje van hihi.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waren ze met zijn vieren of drieen, een had toch iets met zijn gezondheid ?
Closet en Bi aaaaaaah run as fast as you can
Lekker discriminerend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef samjustme het volgende:
Een van de eerste vragen die ik aan iemand stel wanneer ik een praatje maak of diegene homo is, zodra iemand zegt bi dan het is gewoon.
The gay way is nou eenmaal the only right wayquote:
It's actually pretty bent.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef samjustme het volgende:
The gay way is nou eenmaal the only right way.
heb je nu je schoonheidsslaapje gemist ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Nuno_G het volgende:
het is wel heel vroeg
Ja een beetje wel, omdat FB vroeg op moest, werd ik ook wakker en hebben we samen ontbeten. Ben daarna maar aan de slag gegaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nu je schoonheidsslaapje gemist ?
ja je zou wel haast aan het bier gaan met al die storingen hier op fokquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
Het is stil hier vanmiddag, iedereeen al aan de vrijdagmiddagborrel ?
Ga zo naar huis, vrijdag mag je altijd eerder weg. Ga eigenlijk iets kopen bij H&M en Bijenkorfquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
Het is stil hier vanmiddag, iedereeen al aan de vrijdagmiddagborrel ?
Het is wel bijna tijd voor het wekelijkse glaasje rode wijn op vrijdag hier en dan snel pleite.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je zou wel haast aan het bier gaan met al die storingen hier op fok![]()
WTF zijn dat ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
ik mag straks lekker naar Arie en Sylvester![]()
Succes morgen !quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga zo naar huis, vrijdag mag je altijd eerder weg. Ga eigenlijk iets kopen bij H&M en Bijenkorf![]()
Van het verven.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
is het erg als ik er nog nooit van gehoord heb
Ok zal wel eens kijken. Nu ga ik een borrel doen en dan snel weg hier want vanavond moeten we natuurlijk uitquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor
maar ik raad je wel aan om eens wat werk van hun van internet te "lenen"/ruilen
Je had je man gewoon eerst een massagecursusje moeten laten doen. ALTIJD voorbereid klussen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Van het verven.
En ik werk al een week met mijn handen boven mijn hoofd, mijn armen en schouders hebben eigenlijk rust nodig. Maar ja.
Als de keuken af is, kunnen we de nieuwe koelkast bestellen
We need a superhero!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik van die dagen dan kruip ik het liefst onder een steen.
De hele dag in bed liggen dromen van een niet bestaand leven
veilig onder mijn dekbed
soms heb je van die dagen
maar dat moet niet te lang duren, want die steen wordt steeds zwaarder
en op een gegeven moment kun je er in je eentje niet meer onder uit kruipen
Je wil een weekendje Drenthe?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik van die dagen dan kruip ik het liefst onder een steen.
De hele dag in bed liggen dromen van een niet bestaand leven
veilig onder mijn dekbed
soms heb je van die dagen
maar dat moet niet te lang duren, want die steen wordt steeds zwaarder
en op een gegeven moment kun je er in je eentje niet meer onder uit kruipen
wie is schumy?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We need a superhero!
om die zware steen te liften dan he. Of Schumy, die schijnt ook goed te kunnen liften.
Je bent dan ook uitzonderlijk slim.quote:
Of kan goed ver zoeken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent dan ook uitzonderlijk slim.
Ik had in de post van Ang3l over het woord liften heengelezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hoeveel Schumi's kun je connecten met 't woord 'liften'?
ik had het ook meteen als tillen gelezen eigenlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had in de post van Ang3l over het woord liften heengelezen.
De steen liften was "tillen" ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had het ook meteen als tillen gelezen eigenlijk
denk je dat er mensen zijn hier die op die info zitten te wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
Nieuw spice girls clip is geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=WcAlA4iY_kY
Ze zien allemaal waanzinning mooi uit!.
nee niet slecht, maar inderdaad niet geengageerd, maar van een hoger niveau dan Ernesto en Marcelinoquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
slechte cabaretiers
Ow wat is die posh spice toch een vreselijke plastic HOER! Bah. Misselijkmakend wijfquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:43 schreef samjustme het volgende:
Nieuw spice girls clip is geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=WcAlA4iY_kY
Ze zien allemaal waanzinning mooi uit!.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow wat is die posh spice toch een vreselijke plastic HOER! Bah. Misselijkmakend wijf
Vind het overigens maar een matig futloos nr.
Idem.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow wat is die posh spice toch een vreselijke plastic HOER! Bah. Misselijkmakend wijf
Vind het overigens maar een matig futloos nr.
het verschil is dat jij het voortdurend doetquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geweldig sexy
@TMM denk je dat er mensen op staan te wachten jou te zien in een belachelijk kostuum en dat vervolgens als sexy bestempelen.
Echt he? De hele tijd de buik van Ginger in beeld en die hoerige plastic knoppen van Posh. Zingen kan die laatste sowieso niet, heeft ze vroeger ook amper gedaan. Ik schoot keihard in de lach toen ze "sexy" in haar lingerie op die stoel zat te kronkelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idem.
Ook de rolverdelingen zijn duidelijk: Ginger en Posh gebruiken hun lichamen (eerder een gebrek aan lichaam) om het liedje te verkopen. Vooral Ginger is best wel eng om te zien.
Lesbo spice zingt nog een stukkie wat dna wel aardig klinkt. Scary zit mooi te wezen (vind haar nog steeds de lekkerste) maar doet verder niks en Baby zingt een stukje.quote:Scary die zit er ff tussenin, maar wat haar rol in het geheel isLesbo &; Baby zien er wel goed uit
.
je hebt me nu te pakkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 02:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het verschil is dat jij het voortdurend doet
Wat zijn die Barbie's flexibel tegenwoordig...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nou ik ben toch blij dat ik de "plaatjes" van vrouwen toch pas na de middag voor het eerst ziequote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Neuh vandaag nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:24 schreef Bartjebart het volgende:
Kom jij net pas uit je bed rollen?
Je kwam uit andermans bed rollen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
M'n beste vriendin haar bank, aangezien ik daar had opgepast.quote:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoeken
Nee .... en Schaapje ook niet denk ik want die moet morgen in de Efteling werken.quote:
Het is haske-goed! Maar ik ben nog steeds boos dat iemand anders je keuken mocht inwijden dus dit is payback.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:51 schreef Ang3l het volgende:
BIED ik mezelf een x aan, is't wéér niet goed
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:01 schreef MisterO het volgende:
Morgen!
Au au au, ik ga nooit meer afwassen tot 4:00 's nachts, overal pijn![]()
moet je die spieren van je ook maar meer trainenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Jee, jij bent echt een sex maniac héquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Waar werk je dan??quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Weemz het volgende:
Zo. Eindelijk eens weer een goede dag op werk... 't was gierend druk, maar wel ruim boven omzet gedraaid
volgens mij is hij eerder een ochtend mensquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee, jij bent echt een sex maniac hé![]()
Appie Heijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
Waar werk je dan??
Volgend weekend Pannquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Oh en is er nu al noodopvang geregeld voor de Fokkers ie vanavond ontheemd zijn omdat Palace gesloten is ?
3 of 4 keer per week maar nu heb ik spierpijn ....enfin ga nu uit en wie weetquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je die spieren van je ook maar meer trainen![]()
Als je er spierpijn van krijgt... zo gezond is het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en MisterO ik ben geen sex maniac, ik heb gewoon gezonde lust
Have funquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik ga zo richting Rotterdam voor een avondje stappen..
En nee, ik ga niet naar de backup-Palace
Hoelang is het treinen vanuit Rotterdam?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
Hen vandaag mijn treinkaartje naar Keulen gekocht ga eerste klas yeah.
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang is het treinen vanuit Rotterdam?
Zag je vriend gisteren trouwens in Kameleon met een donkere jongen zoenenquote:
4 uur nog... jeetje...quote:Op zondag 4 november 2007 11:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 'm ook nog gezien...quote:Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zag je vriend gisteren trouwens in Kameleon met een donkere jongen zoenen.
Omdat ik eerst naar Utrecht moet en vanuit Utrecht is het volgens mij nog 2.5 uur reizen. Ik ga alleen naar concert, de volgende dag vertrek ik weer.quote:Op zondag 4 november 2007 12:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
4 uur nog... jeetje...
van hier is het 2 uur met de auto
Ga natuurlijk niet op het forum zetten hoe het wasquote:Op zondag 4 november 2007 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
mog meer pierpijn, goedemorgen trouwens.
Sam veel plezier toegewenst en hoe was het gisteren ?
vanuit rotterdam met de gewone trein doe je er 3 uur en 10 minuten over ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 11:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanuit rotterdam met de gewone trein doe je er 3 uur en 10 minuten over ofzo.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst naar Utrecht 45 minuten en daarna met ICE naar Keulen 2,5 uur.
[ afbeelding ]![]()
Een lekker dingquote:
quote:
hehe ok!quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst naar Utrecht 45 minuten en daarna met ICE naar Keulen 2,5 uur.
[ afbeelding ]![]()
porque o espanhols es bom mais portugues es melhorquote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
Ugh spaans leren is niet leuk... Na morgen hoef ik het hopelijk nooit meer te zien![]()
![]()
Hoe zeg je ik heb niks aan mannen?quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
porque o espanhols es bom mais portugues es melhor
Vejo você depois, Até logoquote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
No hablo espanyol muy buenoquote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Devassaquote:Op zondag 4 november 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
tanbem mais ... meu espanyol e multo mal e o portugues e uma lingua major
e sam voce e brasileiro na portugal e tu
is je zusje jarig?quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg het is zo moeilijk, ik weet niet welke ik moet kopen.
Hopelijk is ie beter dan taking chances want dat was pas echt bagger.quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Celine Dion - Eyes On Me
Tering wat een tof nummer
Voor mezelfquote:
Taking Chances is echt een heel mooi tof pop nummer.quote:Op zondag 4 november 2007 17:59 schreef samjustme het volgende:
Hopelijk is ie beter dan taking chances want dat was pas echt bagger.
Celine Dion - Immortality Videoclip (ft. Bee Gees) toen was ze okequote:Op zondag 4 november 2007 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Taking Chances is echt een heel mooi tof pop nummer.
Kom op zegquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 18:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg![]()
En als je dit werkelijk gaat doen, koop dan maar die van Britney![]()
Kom op zeg! Ben je nou een man of nietquote:Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
B rook zo lekker met Victoria luchtje, hij heeft trouwens ook een nice ass
. Mijn beste vriendin is teruggekomen van vakantie, hij is afgekeurd ze vond hem te vrouwelijk
.
Je ziet hem binnenkort irlquote:Op zondag 4 november 2007 18:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom op zeg! Ben je nou een man of niet![]()
En je beste vriendin kent jou blijkbaar niet zo goed, dit is juist wat jij leuk vindt![]()
Doe dan niet zo moeilijk en koop ze alle drie gewoon? Waarom zou je moeten kiezenquote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg het is zo moeilijk, ik weet niet welke ik moet kopen.
quote:
Andy Williams, kandidaat in X Factor UK. Zang is matig, z'n puppy oogjes aandoenlijk tot opeens deze foto's opdoken en half Engeland nu op hem geilt. Ik gok op een slimme zet van Danni Minogue (z'n mentor i/d show)quote:Op zondag 4 november 2007 19:55 schreef Cairon het volgende:
wie is het?
VPL ?quote:Op zondag 4 november 2007 20:13 schreef Cairon het volgende:
en een leuke VPL
quote:
VPL?!quote:
Is dat dezelfde?quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
Is dat dezelfde?
Op de eerste foto issie leuker dan op de tweedequote:
Echt nietquote:Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de eerste foto issie leuker dan op de tweede
quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Op de eerste foto ziet hij er vadsig uit en op de tweede foto kijkt hij wel lief![]()
Cairon, JIJ bent vadsig !quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef Cairon het volgende:
Creno... jij BENT een vadsig mannetje!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef Cairon het volgende:
Oh creno, wat ben je bijna snoezig zoals je probeert je ware gevoelens voor mij te verbergen
Doen, doenquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
shut up of ik zet een filmpje van jou op youtube
vieze sloerie!quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
shut up of ik zet een filmpje van jou op youtube
Cuuuuute!quote:
Wat staat dat jongetje rechts er maf bijquote:
Ik vind het eerder andersomquote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Op de eerste foto ziet hij er vadsig uit en op de tweede foto kijkt hij wel lief![]()
Smaken verschillen, en hoe zie jij eruit dan?quote:
Mooi lichaam alleen zijn haar is brr, hate that kind of hair.quote:
OMGquote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef samjustme het volgende:
Zie geen tatoeages en piercings, dus boring.
Jij vindt ze lalleen maar leuk en interessant als ze permanente versierselen dragen ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooi lichaam alleen zijn haar is brr, hate that kind of hair.
Zie geen tatoeages en piercings, dus boring.
Mooie huidskleur, mooi haar, mooi stoppelbaardje.quote:
Eentje dan nogquote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Mooie huidskleur, mooi haar, mooi stoppelbaardje.
Sexy nonchalance verpakt onder een lief koppie.
Hoeft niet perse maar voegt wel veel toe. Ik kan net zo weinig aan doen dat ik bijvoorbeeld blond,blauwe ogen, en vooral lang haar of gekruld haar verschrikkelijk vind.quote:Op zondag 4 november 2007 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij vindt ze lalleen maar leuk en interessant als ze permanente versierselen dragen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |