Ik ben bij de volgende al aan de beurtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 2 topics tot mijn geboortejaar
Welke?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zó. Weer 2 series van m'n schema afgeschopt
Tell me your secretquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent nu al aan de beurt wat mij betreft![]()
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef NathaN het volgende:
Welke?
Ah, die keek ik toch al niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvin)
Ik wel, maar Miami is echt een hilarische over the top soap aan het worden die me niet meer boeit en LIW is me te amerikaans zoetigquote:
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
quote:
"geeft Wizarddragon een bus antikal" nu het glijpaleis moet sluitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
Hey CDP,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
Heroïne is nooit chique.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef Zakje het volgende:
Hoe kom je erbij? Ik ben niet mager, ik ben heroin chic
![]()
Tof maar volgens mij is het een herhaling en kzit midden in CSI NY nuquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Nuvole het volgende:
Nu op BBC2 bij Never Mind The Buzzcocks is je vriend Daniel Beddingfield..
Oud nieuws, Vlarpske. Dat is hier vanmiddag al besproken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh.. en slecht nieuws (of niet)...
Gay Palace is gesloten voor onbepaalde tijd
http://www.gay.nl/article/10968//Gay_Palace_moet_dicht!
http://www.ad.nl/binnenland/article1788343.ece
Ik ben pas net thuis!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oud nieuws, Vlarpske. Dat is hier vanmiddag al besproken.![]()
Teruglezen is moeilik he?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben pas net thuis!
Ik had om 14:01 al een SMS gehad met het "nieuws". Maar ja, ik dacht, al die nichtjes hier zullen wel helemaal ontdaan zijn nu. Geen plek meer om te stappen in Rotterdam nu
.
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben pas net thuis!
Ik had om 14:01 al een SMS gehad met het "nieuws". Maar ja, ik dacht, al die nichtjes hier zullen wel helemaal ontdaan zijn nu. Geen plek meer om te stappen in Rotterdam nu
.
Ik postte het om 12:22 al, dus je loopt nog steeds achter de feiten aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben pas net thuis!
.
Ook goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tof maar volgens mij is het een herhaling en kzit midden in CSI NY nu
"spelen"?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansen
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Samjustme is nu zwaar ontheemd en zoekt nu voor zaterdag een nieuw onderkomen waar hij de bitch mag spelen. Enige voorwaarde is wel dat ze blokken moeten hebben waarop hij kan dansen
jij vermaakt je wel in de keerweerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !Iemand nog tips ?
Maar dan mis ik nog steeds de chick die me lipgloste tijdens het dansenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat denk je van moi ?! Ik heb nu geen idee waar ik zaterdag heen moet !Iemand nog tips ?
Vergeet niet het constant in je kont geknepen wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar dan mis ik nog steeds de chick die me lipgloste tijdens het dansen![]()
Mike, euhm.. nou ja, ik ken een gemene bijnaam van 'm, maar die zeg ik maar nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
Rest in peace
[ afbeelding ]
typisch palace nummer en trouwens een van de mister O favo nummers hihi.
http://www.youtube.com/watch?v=lqQv9J1vz4w
Trouwens van barman Mike heb ik vernomen dat ze nu al een vervangende locatie zoeken.
Keerweer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij vermaakt je wel in de keerweer![]()
Maar daar komen alleen maar oude mensenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?
Ik kwam er 1x per 3 maanden ofzo. Ik mis het niet voorlopig.
Ik ga wel gewoon naar de Kameleon en Regenboog op zaterdag
Ja, omdat alle guppies naar de Palace gingenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar daar komen alleen maar oude mensen!
Ik ben zelf nog een tiener, dan ga ik niet tussen eind 20/30-igers staan, wat heb ik daar nou te zoekenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, omdat alle guppies naar de Palace gingen
Nou ja, Kameleon valt wel mee hoor. En Regenboog op zaterdag ook wel. Maar, het is niet dat irritante tiener publiek () uit de palace inderdaad
Regenboog is gewoon kut, muziek is kut en de mensen niet de types waar ik mee lol heb. Kameleon is mwa redelijk, de meeste mensen gingen naartoe als voorafje voor palace en dat kan niet meer why o why.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Agossie.. kwam jij er ook?
Ik kwam er 1x per 3 maanden ofzo. Ik mis het niet voorlopig.
Die zullen vanaf nu dus vol zijn met Palacegangsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
BIj regenboog kan je gerust 10 jaar erbij optellen. Ik ben daar een keer geweest en het was een hell!.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog een tiener, dan ga ik niet tussen eind 20/30-igers staan, wat heb ik daar nou te zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |