mwah als je er van houdt, ja. Het zit er weer bijna op voor vandaag... wat zal ik gaan doen, naar huis en thuisblijven of toch maar eerst een wijntje gaan drinken in het cafe?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zingen.
En zuipen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zingen.
dat zijn wel heel veel suggesties voor dubbelzinnigheid in 1 regel, maar zal ik eens volstaan en opmerken dat je zonder overwerken ook gewoon eerder naar huis toe magquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:38 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoon al pikkedonker als je thuiskomt....
nu nog een wetenschappelijk onderzoek om vast te stellen of deze opwarming nog in verband staat met de content die je op dat moment tot je neemt middels boek/cd/tv/pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
je hebt mensen wiens lichaam warmte onttrekt aan ruimtes en je hebt mensen wiens lichaam warmte geeft aan ruimtes
mijn lichaam kan in 1 uur een huiskamer 1,5 graad celsius doen stijgen![]()
proefondervindelijk ondervonden
ik heb ze nog wel op videocd'squote:Op maandag 29 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit!
Wil ik ana QAF season 3 beginnen zijn mijn 3 4 en 5 hongaars nagesynchroniseerdEn de enige die ik van season 3 nog kan vinden zijn idd hongaars of duits. Geen engelse. Alleen in een season 1-5 pack en die geeft een bestandsfout steeds
IK WIL VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!
nee dit zijn totaal opnieuw opgenomen afleveringenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:12 schreef Ang3l het volgende:
O dat kan ook.
Maar die seizoen 1 van je heb ik 1x gezien (boerderij) en die was echt bagger kwaliteit
Is de rest ook zo?
Ik heb seizoen 3 & 4 nog wel netjes voor je op dvdquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit!
Wil ik ana QAF season 3 beginnen zijn mijn 3 4 en 5 hongaars nagesynchroniseerdEn de enige die ik van season 3 nog kan vinden zijn idd hongaars of duits. Geen engelse. Alleen in een season 1-5 pack en die geeft een bestandsfout steeds
IK WIL VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!
Nope. Zoals overal seizoen 1, 2 en 5 en her en der een verdwaalde losse aflevering van 3 en 4. Kom ook overal dezelfde vraag tegen waarom ze geen engelstalige 3 en 4 kunnen vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |