Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
TVP. Ik ben blij om weer terug te zijn.
Morgen krijgen we de sleutel!![]()
Dank je.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast.
Omg ik moest net lachen, hij noemde me net een echt man, hij kent me nog niet ik ben gewoon een uber nicht.
Verhuis ze!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
TVP. Ik ben blij om weer terug te zijn.
Morgen krijgen we de sleutel!![]()
Wat is er in gekomen dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:53 schreef Zakje het volgende:
Bah, bah, bah ,bah , ik ga weer een dik oog krijgen!![]()
Ik voel het gewoon aankomen, morgen maar snel een sterk soort oogdruppels halen bij de dokter.
Lekker zo net voor het weekend.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:55 schreef Petre het volgende:
[..]
Verhuis ze!
En ik denk ineens aan je geheugenkaart.... foto's!
[..]
Wat is er in gekomen dan?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
Dat zuigt, Zakje, en niet op de goede manier
I know, ik kan er niet van slapen. Niet omdat het pijn doet, maar meer omdat ik eruit zie als Quasimodoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
Dat zuigt, Zakje, en niet op de goede manier
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, ik kan er niet van slapen. Niet omdat het pijn doet, maar meer omdat ik eruit zie als Quasimodo!
Wie zou het niet erg vinden erbij te lopen met een zo'n dik gezwollen ooglid dat het zowat over je oog hangt ? Ik denk dat niemand het leuk zou vinden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijn
Als mensen dat niet waren liepen we nu allemaal als een mongool derbij...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijn
Ik heb gelukkig nooit zo/ n ding nodig gehad, mijn tanden stonden van nature al rechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als mensen dat niet waren liepen we nu allemaal als een mongool derbij...
net zoals de beugel standaard is voor iedereen nu
Doe je zo'n grote Gordon-zonnebril opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie zou het niet erg vinden erbij te lopen met een zo'n dik gezwollen ooglid dat het zowat over je oog hangt ? Ik denk dat niemand het leuk zou vinden!
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Er zijn verschillende gradaties![]()
Ik zou pijn in ieder geval erger vinden dan dat ik er raar uitzie.
Maar ik ben natuurlijk ook niet zo knap zal zakje (ja, ik zal de opmerkingen maar even voor zijn).
Ja, dat bedoel ik dus... Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.
(en ben ik zo knap dan![]()
)
Thanks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
*Angel knuffel geef*
Het schijnt beter te zijn dan het in jezelf te houden. Al heb ik daar geen ervaring mee verder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Maar bij iedere knuffel ga ik janken zo onderhand. Heb gister en vandaag weer genoeg gehuild voor weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te jankenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het schijnt beter te zijn dan het in jezelf te houden. Al heb ik daar geen ervaring mee verder.
dus die zonnebril die je nu hebt is niet té groot?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.
(en ben ik zo knap dan![]()
)
Ik denk dat ze sowieso niet geholpen is met valse hoop. Je hoeft je niet per se groot te houden om voor haar een steun te zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te janken![]()
Ik ga slapen
Nee, hij is nog niet half zo groot als mijn groooooooote zonnebrilquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus die zonnebril die je nu hebt is niet té groot?
Geef iig. de moed niet op, als jij in elkaar stort, stort zij ook helemaal in elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te janken![]()
Ik ga slapen
Shenmuequote:
Hi, ken haar muziekstijl niet echt. Dacht dat het meer countrystijl was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat ze allemaal maar geilen op Britney - Blackout. Mijn album van de laatste 2 weken is toch echt:
[ afbeelding ]
Niets mis met Carrie! Tuurlijk is het country, maar toch vrij easy op het oor en geweldige teksten. Die noten in I Know You Won'tquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:20 schreef samjustme het volgende:
Hi, ken haar muziekstijl niet echt. Dacht dat het meer countrystijl was.
Goeiemorgen. Hoe verloopt het trouwens met 'jouw' Italiaan.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb weleens iemand een klap moeten verkopen, goedemorgen trouwens![]()
![]()
Een tikje op je achterste krijg je gratisquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
En wat kost dan dan?
Goedemorgen!
Wat zegt u ober?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Een tikje op je achterste krijg je gratis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |