Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
TVP. Ik ben blij om weer terug te zijn.
Morgen krijgen we de sleutel!![]()
Dank je.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast.
Omg ik moest net lachen, hij noemde me net een echt man, hij kent me nog niet ik ben gewoon een uber nicht.
Verhuis ze!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef wonderer het volgende:
TVP. Ik ben blij om weer terug te zijn.
Morgen krijgen we de sleutel!![]()
Wat is er in gekomen dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:53 schreef Zakje het volgende:
Bah, bah, bah ,bah , ik ga weer een dik oog krijgen!![]()
Ik voel het gewoon aankomen, morgen maar snel een sterk soort oogdruppels halen bij de dokter.
Lekker zo net voor het weekend.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:55 schreef Petre het volgende:
[..]
Verhuis ze!
En ik denk ineens aan je geheugenkaart.... foto's!
[..]
Wat is er in gekomen dan?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
Dat zuigt, Zakje, en niet op de goede manier
I know, ik kan er niet van slapen. Niet omdat het pijn doet, maar meer omdat ik eruit zie als Quasimodoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
Dat zuigt, Zakje, en niet op de goede manier
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
I know, ik kan er niet van slapen. Niet omdat het pijn doet, maar meer omdat ik eruit zie als Quasimodo!
Wie zou het niet erg vinden erbij te lopen met een zo'n dik gezwollen ooglid dat het zowat over je oog hangt ? Ik denk dat niemand het leuk zou vinden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijn
Als mensen dat niet waren liepen we nu allemaal als een mongool derbij...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je niet zo op (je eigen) uiterlijk gefocust zou zijn, zou je echt een leuke jongen zijn
Ik heb gelukkig nooit zo/ n ding nodig gehad, mijn tanden stonden van nature al rechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als mensen dat niet waren liepen we nu allemaal als een mongool derbij...
net zoals de beugel standaard is voor iedereen nu
Doe je zo'n grote Gordon-zonnebril opquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wie zou het niet erg vinden erbij te lopen met een zo'n dik gezwollen ooglid dat het zowat over je oog hangt ? Ik denk dat niemand het leuk zou vinden!
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:19 schreef wonderer het volgende:
Er zijn verschillende gradaties![]()
Ik zou pijn in ieder geval erger vinden dan dat ik er raar uitzie.
Maar ik ben natuurlijk ook niet zo knap zal zakje (ja, ik zal de opmerkingen maar even voor zijn).
Ja, dat bedoel ik dus... Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.
(en ben ik zo knap dan![]()
)
Thanks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
*Angel knuffel geef*
Het schijnt beter te zijn dan het in jezelf te houden. Al heb ik daar geen ervaring mee verder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks.
Maar bij iedere knuffel ga ik janken zo onderhand. Heb gister en vandaag weer genoeg gehuild voor weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te jankenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het schijnt beter te zijn dan het in jezelf te houden. Al heb ik daar geen ervaring mee verder.
dus die zonnebril die je nu hebt is niet té groot?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Liever een week hoofdpijn dan een week angstvallig een veels te grote zonnebril ophebben, als ik het voor het kiezen zou hebben.
(en ben ik zo knap dan![]()
)
Ik denk dat ze sowieso niet geholpen is met valse hoop. Je hoeft je niet per se groot te houden om voor haar een steun te zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te janken![]()
Ik ga slapen
Nee, hij is nog niet half zo groot als mijn groooooooote zonnebrilquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus die zonnebril die je nu hebt is niet té groot?
Geef iig. de moed niet op, als jij in elkaar stort, stort zij ook helemaal in elkaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil me gewoon heel groot houden voor haar. Haar niet ongerust maken. "Alles komt goed" wordt minder geloofwaardig als je staat te janken. Maar als God je dan knuffelt met diezelfde woorden dan begin je spontaan te janken![]()
Ik ga slapen
Shenmuequote:
Hi, ken haar muziekstijl niet echt. Dacht dat het meer countrystijl was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Laat ze allemaal maar geilen op Britney - Blackout. Mijn album van de laatste 2 weken is toch echt:
[ afbeelding ]
Niets mis met Carrie! Tuurlijk is het country, maar toch vrij easy op het oor en geweldige teksten. Die noten in I Know You Won'tquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:20 schreef samjustme het volgende:
Hi, ken haar muziekstijl niet echt. Dacht dat het meer countrystijl was.
Goeiemorgen. Hoe verloopt het trouwens met 'jouw' Italiaan.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik heb weleens iemand een klap moeten verkopen, goedemorgen trouwens![]()
![]()
Een tikje op je achterste krijg je gratisquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:25 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
En wat kost dan dan?
Goedemorgen!
Wat zegt u ober?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Een tikje op je achterste krijg je gratis![]()
De ober krijgt vanavond een tikjequote:
Altijd !quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je wel voorzichtig?
Straks eff naar de videotheek om een aantal dvd's te huren, zeer waarschijnlijk wordt het Een beetje verliefd, Little Miss Sunchine en Music Lyrics, Catch en release en Open window. Wordt een rustig weekend me en mij dvd's lekker op de bank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Altijd !
En heeft iedereen weer plannen voor dit weekend, na de gebeurtenissen van vorige week![]()
Dat is een zeer waardevolle aanvulling aan dit topicquote:
met dampo of met po-ho olie ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:06 schreef creno het volgende:
Voor mij is het weekend begonnen, godzijdank, want ik kan maar amper ademen.
ik zal eerst eens gaan stomen![]()
Nieuw vleesquote:
wat is po-ho olie ?quote:
zou wel lachen zijn als hij nu gelijk reageerdequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nieuw vleesNathan gaat in de aanval
.
You rang?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
zou wel lachen zijn als hij nu gelijk reageerde![]()
de oude naam van wat tegenwoordig dus cinuforce stoomdruppels heet en bij A Vogel wegkomtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:12 schreef creno het volgende:
[..]
wat is po-ho olie ?
ik heb tocotholin, maar ik heb niet gestoomd maar een neusdouche genomen.
wat opmaken, je bed?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
Misschien is het wel oud nieuw vlees. Jjee wat duurt zo'n vrijdag lang. Ik wil naar huis, douchen, opmaken, omkleden en UITGAAN![]()
Dat maak ik niet zelf op, dus wat denk je ?quote:
Je salaris opmaken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
Dat maak ik niet zelf op, dus wat denk je ?
Geld uitgeven ben ik heel goed in maar mijn hele salarisquote:
Mascara, foundation, lipglos, eyeliner?quote:
Ik heb alleen foundation en eyelinerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mascara, foundation, lipglos, eyeliner?
Lees jij nooit?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Hoe verloopt het trouwens met 'jouw' Italiaan.
Jawel je zou hem ontmoeten maar dat ging niet door, je hebt het toch zelf afgeblazen. En hij was opdringerig volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb alleen foundation en eyeliner.
Ik heb helemlaal niksquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kan iets van mij lenenquote:
en JIJ vond MIJ vrouwelijk, haha, HAHAHAquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
*after eights eight*
En dan vind je jammerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en JIJ vond MIJ vrouwelijk, haha, HAHAHA
Hoe weet JIJ dat ik vrouwelijk ben?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij bent vrouwelijkDat is wat anders dan alleen eyeliner en foundation gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar jij kent noch mij, nog Sam irl
Hoe ik weet dat jij vrouwelijk ben? Simpel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe weet JIJ dat ik vrouwelijk ben?
goed ik draag on stage wel eens make up
goed ik verkleed me wel eens voor een rol
goed ik heb sterk ontwikkelde vrouwelijke kanten
maar jij kent noch mij, nog Sam irl
Weet ik schatje. Maar François enik hadden al verzonnen dat we je baas in elkaar gaan kicken en dat je dan toch kan. Tevens hadden we verzonnen dat je baas Kees de Rechter heet. O ja, en dat ie getrouwd is met Jacqueline Krommer.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik schatje. Maar François enik hadden al verzonnen dat we je baas in elkaar gaan kicken en dat je dan toch kan. Tevens hadden we verzonnen dat je baas Kees de Rechter heet. O ja, en dat ie getrouwd is met Jacqueline Krommer.
Er is hier altijd wel wat dramaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef MisterO het volgende:
Heb ik wat drama gemist in dit topic? Heb het druk gehad de laatste paar dagen en heb geen zin om alles terug te lezen...![]()
Dan skuppen we die in mekaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
het ligt niet aan de baas, maar aan de mensen die er werken die constant vrij vragen, weken van te voren, of aangeven dat ze nog maar eens in de twee weken willen werken....
Ow dus dan kun je wel net om 23:30 de trappen-act van Dennis en mij zienquote:Ik moet trouwens om 24:00 beginnen...
Veel succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
OMG ik ga mn pap nu vertellen dat ik gay ben, ik tril helemaal.
Spannend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
Late reactie, maar sterkte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
Dus als je vader het helemaal niet erg vind moet je dat ook negatief opvatten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:04 schreef error het volgende:
[..]
Spannend!
Houd er rekening mee, dat een eerste reaktie niet altijd dat uitdrukt wat een mens echt vindt!
jij zeker!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus als je vader het helemaal niet erg vind moet je dat ook negatief opvatten?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Hai iedereen, dolletjes het is weekend![]()
Ben je ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en JIJ vond MIJ vrouwelijk, haha, HAHAHA
Vind hun nieuwest single wat minder eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind hun nieuwest single wat minder eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Can we bring yesterdayy back arouunndddd, cuss i knoww how i feeel about you nowwww![]()
grmbl.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 04:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat een dramatisch ranzige avond
Buurman en ik zijn een goed duo
Que?quote:
Vertel vertel...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Que?
We hebben ons beide heel keurig gedragen!
Het gaat om het verleiden en krijgen, niet om het in bed belanden
meer het feit dat ik niet kon feestenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Que?
We hebben ons beide heel keurig gedragen!
Het gaat om het verleiden en krijgen, niet om het in bed belanden
We halen de schade wel een keer in!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
meer het feit dat ik niet kon feesten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, in mijn ogen is het gebruiken van foundation en eyeliner (en dan voral eyeliner) best vrouwelijk. Of toneelachtig. Maar ik denk dat Sam toch meer naar de vrouwelijke kant neigt.
hij heeft je ontbijd op bed bezorgd ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:26 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen trouwens, een heeeeele goedemorgen![]()
wij hebben ontbijt op bed laten bezorgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft je ontbijd op bed bezorgd ?![]()
HAHA ik dacht al dat je met hem het bed in zou duiken, kon gewoon niet andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij hebben ontbijt op bed laten bezorgenhij is nu naar huis kleren halen
jij en stoppen met daten dat is als de paus geen onzin meer uitkraamt. En je moet noet twijfelen aan jezelf maar er gewoon voor gaanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA ik dacht al dat je met hem het bed in zou duiken, kon gewoon niet anders.
CDP heb je trouwens ooit Statie Orrico irl tegengekomen ?
Ik probeer met beide voeten op de grond te blijven maar lukt niet echt, ook al zegt ie dat ie mij knap,funny en lief vindt. Heb ik mijn twijfels want hij is best wel knap en doet zelfs moddelenwerk af en toe en het is zo een lieverd en echt match in heaven. Heb het gevoel dat dit wat kan worden maar ben ook bang dat het weer op niks uit gaat lopen. Eigenlijk was ik gestopt met daten.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij en stoppen met daten dat is als de paus geen onzin meer uitkraamt. En je moet noet twijfelen aan jezelf maar er gewoon voor gaan
En ja ik kon de verleiding niet weerstaan maar hij is ook wel erg lekker EN leuk
Als klein kind had ik weleens een rokje en hakken aan en met mijn moeders make/up gespeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me trouwens een leuke vraag voor de heren hier.: wie is er weleens als trav uitgegaan en zo ja wanneer en hoe (foto?) zo nee waarom niet of zou je nog wel eens willen ?
Nehquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
lijkt me trouwens een leuke vraag voor de heren hier.: wie is er weleens als trav uitgegaan en zo ja wanneer en hoe (foto?) zo nee waarom niet of zou je nog wel eens willen ?
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:29 schreef samjustme het volgende:
Pff waarom krijg ik telkens berichtjes van tieners op gay.nl . Misschien leuk voor anderen maar ja ook al is iemand cute, ze zijn gewoon te jong.
Ja, ik ga volgende week naar zijn huisquote:
zo snelquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja, ik ga volgende week naar zijn huis bed.
Je bent zelf een tienerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 15:29 schreef samjustme het volgende:
Pff waarom krijg ik telkens berichtjes van tieners op gay.nl . Misschien leuk voor anderen maar ja ook al is iemand cute, ze zijn gewoon te jong.
Dat zijn bed in dezelfde kamer staat, kan ik niks aan doenquote:
laat hem even genieten, hij is net uit de kastquote:
(zie pi van het gequote bericht).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
omg jezus, van jou had ik het echt niet verwachtik ga maar echt als een kloon verder
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |