quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik schatje. Maar François enik hadden al verzonnen dat we je baas in elkaar gaan kicken en dat je dan toch kan. Tevens hadden we verzonnen dat je baas Kees de Rechter heet. O ja, en dat ie getrouwd is met Jacqueline Krommer.
Er is hier altijd wel wat dramaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:06 schreef MisterO het volgende:
Heb ik wat drama gemist in dit topic? Heb het druk gehad de laatste paar dagen en heb geen zin om alles terug te lezen...![]()
Dan skuppen we die in mekaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
het ligt niet aan de baas, maar aan de mensen die er werken die constant vrij vragen, weken van te voren, of aangeven dat ze nog maar eens in de twee weken willen werken....
Ow dus dan kun je wel net om 23:30 de trappen-act van Dennis en mij zienquote:Ik moet trouwens om 24:00 beginnen...
Veel succesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
OMG ik ga mn pap nu vertellen dat ik gay ben, ik tril helemaal.
Spannend!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
Late reactie, maar sterkte!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:57 schreef MisterO het volgende:
Dus als je vader het helemaal niet erg vind moet je dat ook negatief opvatten?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:04 schreef error het volgende:
[..]
Spannend!
Houd er rekening mee, dat een eerste reaktie niet altijd dat uitdrukt wat een mens echt vindt!
jij zeker!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus als je vader het helemaal niet erg vind moet je dat ook negatief opvatten?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:53 schreef MisterO het volgende:
Hai iedereen, dolletjes het is weekend![]()
Ben je ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en JIJ vond MIJ vrouwelijk, haha, HAHAHA
Vind hun nieuwest single wat minder eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vind hun nieuwest single wat minder eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Can we bring yesterdayy back arouunndddd, cuss i knoww how i feeel about you nowwww![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |