Ik ben bij de volgende al aan de beurtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog 2 topics tot mijn geboortejaar
Welke?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zó. Weer 2 series van m'n schema afgeschopt
Tell me your secretquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je bent nu al aan de beurt wat mij betreft![]()
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:55 schreef NathaN het volgende:
Welke?
Ah, die keek ik toch al niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI: Miami en Life Is Wild (ondanks Calvin)
Ik wel, maar Miami is echt een hilarische over the top soap aan het worden die me niet meer boeit en LIW is me te amerikaans zoetigquote:
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
quote:
"geeft Wizarddragon een bus antikal" nu het glijpaleis moet sluitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
*propt een aantal tripple whoppers, big king xxl's en happy meals het topic in. Sommigen hebben het wel nodig
Hey CDP,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaasch, ik haat Burger King en hoewel ik (te) regelmatig bij de McD eet wil het qua figuur maar niet lukken.
Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
Heroïne is nooit chique.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef Zakje het volgende:
Hoe kom je erbij? Ik ben niet mager, ik ben heroin chic
![]()
Tof maar volgens mij is het een herhaling en kzit midden in CSI NY nuquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Nuvole het volgende:
Nu op BBC2 bij Never Mind The Buzzcocks is je vriend Daniel Beddingfield..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |