Het is wel bijna tijd voor het wekelijkse glaasje rode wijn op vrijdag hier en dan snel pleite.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je zou wel haast aan het bier gaan met al die storingen hier op fok![]()
WTF zijn dat ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
ik mag straks lekker naar Arie en Sylvester![]()
Succes morgen !quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga zo naar huis, vrijdag mag je altijd eerder weg. Ga eigenlijk iets kopen bij H&M en Bijenkorf![]()
Van het verven.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
is het erg als ik er nog nooit van gehoord heb
Ok zal wel eens kijken. Nu ga ik een borrel doen en dan snel weg hier want vanavond moeten we natuurlijk uitquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor
maar ik raad je wel aan om eens wat werk van hun van internet te "lenen"/ruilen
Je had je man gewoon eerst een massagecursusje moeten laten doen. ALTIJD voorbereid klussen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
Van het verven.
En ik werk al een week met mijn handen boven mijn hoofd, mijn armen en schouders hebben eigenlijk rust nodig. Maar ja.
Als de keuken af is, kunnen we de nieuwe koelkast bestellen
We need a superhero!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik van die dagen dan kruip ik het liefst onder een steen.
De hele dag in bed liggen dromen van een niet bestaand leven
veilig onder mijn dekbed
soms heb je van die dagen
maar dat moet niet te lang duren, want die steen wordt steeds zwaarder
en op een gegeven moment kun je er in je eentje niet meer onder uit kruipen
Je wil een weekendje Drenthe?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms heb ik van die dagen dan kruip ik het liefst onder een steen.
De hele dag in bed liggen dromen van een niet bestaand leven
veilig onder mijn dekbed
soms heb je van die dagen
maar dat moet niet te lang duren, want die steen wordt steeds zwaarder
en op een gegeven moment kun je er in je eentje niet meer onder uit kruipen
wie is schumy?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We need a superhero!
om die zware steen te liften dan he. Of Schumy, die schijnt ook goed te kunnen liften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |