quote:Op donderdag 1 november 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
In dit topic zat ik al aan het bier![]()
2quote:Op donderdag 1 november 2007 16:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Over hoeveel topics word je verwekt?
dat mag, want toen zat er al een 5 in de klok :>)quote:Op donderdag 1 november 2007 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In dit topic zit ik nu aan de wijn (maar dat heeft niets met het jaartal te maken)
die kon ik nog nietquote:Op donderdag 1 november 2007 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
Drs. P - Orgaan
O kinderen en nette vrouwen, weest niet ontdaan
Ik laat u nu in diep vertrouwen iets gadeslaan
Het voert ons naar de zwartste randen van het bestaan
Maar is daaruit niet weg te branden, welnu, komaan
Het laat wel iets te wensen over als onderdaan
Maar schittert in de rol van rover of partizaan
Het kan de grootste stommiteiten daarbij begaan
En trekt nadien zich van verwijten geen donder aan
Het pleegt in tijden van verveling wat schuil te gaan
Maar reageert op elke streling geheel spontaan
Dan wordt het opgetogen wakker, dan gaat het staan
En aanstonds wil de felle rakker ertegenaan
Dan is het niet meer zo verlegen, veeleer profaan
Het heeft een dikke kop gekregen van eigenwaan
Het is wat malser en wat rechter dan een banaan
Voor vruchtensla heeft men er echter maar weinig aan
Een buitenechtelijk verlangen kan dan ontstaan
Men hoeft er niet meer voor te hangen, men durft het aan
Wie zou die minnenden beschreeuwen met boos vermaan
De echo van de middeleeuwen, het Vaticaan
De ongedwongen Arabier kan zich laten gaan
Bij voorbeeld in het speelkwartier van zijn karavaan
Want daar ontspant men zich van harte en simultaan
Niet dat angstvallige aparte, maar zwaan-kleef-aan
De grijsaard ligt met open ogen en voelt een traan (pliep)
Lichamelijke dialogen zijn van de baan (ploep)
Hoe kan men in doorwaakte nachten als veteraan (pluup)
De smart om wat eens was verzachten, 't is niets gedaan
De eens zo mannelijke krachten teloorgegaan
Helaas niet op youtube oid.
Lukt het om ze in te krijgen?quote:Op donderdag 1 november 2007 22:44 schreef MisterO het volgende:
Whoa ik heb groene ooglenzen gekocht:)
Mijn collega (Suna) is Kurdisch en die is vandaag jarig. Dus dan zit je daar met 88 zussen en 43 broers en neefjes en nichtjes. Op den duur ging de jeugd (allemaal vrouwen) naar de keuken om daar te ouwehoeren en ik ging mee dus dan krijg je al snel een kruisverhoor hoe het is, wat je ouders vonden, hoe dat in hun cultuur is. "Och ik heb ook een homo!" Hardstikke fijn voor je meidquote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kom je nou weer aan Kurdische verjaardagen?
control en + moet de lettertjes al vergrotenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ze hebben de plaatjes uitgeschakeld om fok sneller te maken? Allemachtig, zeg... En kleine kutlettertjes ook.
Ja zeg, ik blijf niet bezig (ik open elk topic in een apart venster). Nou ja, boeienquote:Op donderdag 1 november 2007 22:58 schreef Petre het volgende:
[..]
control en + moet de lettertjes al vergroten
Nou ja. Beter dan dat ze het compleet afwijzen.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn collega (Suna) is Kurdisch en die is vandaag jarig. Dus dan zit je daar met 88 zussen en 43 broers en neefjes en nichtjes. Op den duur ging de jeugd (allemaal vrouwen) naar de keuken om daar te ouwehoeren en ik ging mee dus dan krijg je al snel een kruisverhoor hoe het is, wat je ouders vonden, hoe dat in hun cultuur is. "Och ik heb ook een homo!" Hardstikke fijn voor je meid
Leukste vond ik nog wel Tulai. "Ja vroeger, mijn baas, die was ook homo. Maar ik wist nie wa da was, dus ik naar de bieb op zoek naar homo's! Wa ze dede en wie ze ware en hoe ze't dede!" Ik zo "Mens da weet ik nie eens hoe we 't doen! Vertel!"
en kreeg je die wel op de gewone manier uit het pak, of moest je hem openscheuren ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo! Ik had net een megagrote hagelslag op mijn brood!.
Heb eens met een Koerd gedatequote:Op donderdag 1 november 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kom je nou weer aan Kurdische verjaardagen?
Waarom niet, moest je hem ook alles uitleggen of eerst samen naar de bieb voor voorlichtingsboeken, Goedemorgen trouwens, het is wel heel vroegquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb eens met een Koerd gedatenooit meer
.
Hi, ben gisteren naar Take That geweest het was geweldig. Ze zijn echt goed live en heb je trouwens al foto's van Spice Girls nieuwe clip gezien? Vandaag gaat ie in premiere yeah.quote:
In the closet en bi en daar doe ik niet meer aan. Ik val elke keer op bi's, godzijdank is mijn huidige crush gewoon homo en in de scene vaak te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom niet, moest je hem ook alles uitleggen of eerst samen naar de bieb voor voorlichtingsboeken, Goedemorgen trouwens, het is wel heel vroeg
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hi, ben gisteren naar Take That geweest het was geweldig. Ze zijn echt goed live en heb je trouwens al foto's van Spice Girls nieuwe clip gezien? Vandaag gaat ie in premiere yeah.
Ze waren met ze drieen, Howard kwam wel on stage en liet zijn achterkant ontbloot zien als troostprijs. Heb ook filmpje van hihi.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waren ze met zijn vieren of drieen, een had toch iets met zijn gezondheid ?
Closet en Bi aaaaaaah run as fast as you can
Lekker discriminerend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef samjustme het volgende:
Een van de eerste vragen die ik aan iemand stel wanneer ik een praatje maak of diegene homo is, zodra iemand zegt bi dan het is gewoon.
The gay way is nou eenmaal the only right wayquote:
It's actually pretty bent.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef samjustme het volgende:
The gay way is nou eenmaal the only right way.
heb je nu je schoonheidsslaapje gemist ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef Nuno_G het volgende:
het is wel heel vroeg
Ja een beetje wel, omdat FB vroeg op moest, werd ik ook wakker en hebben we samen ontbeten. Ben daarna maar aan de slag gegaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je nu je schoonheidsslaapje gemist ?
ja je zou wel haast aan het bier gaan met al die storingen hier op fokquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
Het is stil hier vanmiddag, iedereeen al aan de vrijdagmiddagborrel ?
Ga zo naar huis, vrijdag mag je altijd eerder weg. Ga eigenlijk iets kopen bij H&M en Bijenkorfquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Nuno_G het volgende:
Het is stil hier vanmiddag, iedereeen al aan de vrijdagmiddagborrel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |