quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Neuh vandaag nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:24 schreef Bartjebart het volgende:
Kom jij net pas uit je bed rollen?
Je kwam uit andermans bed rollen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
M'n beste vriendin haar bank, aangezien ik daar had opgepast.quote:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoeken
Nee .... en Schaapje ook niet denk ik want die moet morgen in de Efteling werken.quote:
Het is haske-goed! Maar ik ben nog steeds boos dat iemand anders je keuken mocht inwijden dus dit is payback.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:51 schreef Ang3l het volgende:
BIED ik mezelf een x aan, is't wéér niet goed
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:01 schreef MisterO het volgende:
Morgen!
Au au au, ik ga nooit meer afwassen tot 4:00 's nachts, overal pijn![]()
moet je die spieren van je ook maar meer trainenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Jee, jij bent echt een sex maniac héquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Waar werk je dan??quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Weemz het volgende:
Zo. Eindelijk eens weer een goede dag op werk... 't was gierend druk, maar wel ruim boven omzet gedraaid
volgens mij is hij eerder een ochtend mensquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee, jij bent echt een sex maniac hé![]()
Appie Heijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
Waar werk je dan??
Volgend weekend Pannquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Oh en is er nu al noodopvang geregeld voor de Fokkers ie vanavond ontheemd zijn omdat Palace gesloten is ?
3 of 4 keer per week maar nu heb ik spierpijn ....enfin ga nu uit en wie weetquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je die spieren van je ook maar meer trainen![]()
Als je er spierpijn van krijgt... zo gezond is het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en MisterO ik ben geen sex maniac, ik heb gewoon gezonde lust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |