quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Neuh vandaag nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:24 schreef Bartjebart het volgende:
Kom jij net pas uit je bed rollen?
Je kwam uit andermans bed rollen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdamquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh vandaag nietBen alleen net thuis
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
M'n beste vriendin haar bank, aangezien ik daar had opgepast.quote:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik pak de trein van half 6 naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga om 19.15 bij een vriend X Factor UK kijken en daarna vroeg erin dus je mag wat anders opzoeken
Nee .... en Schaapje ook niet denk ik want die moet morgen in de Efteling werken.quote:
Het is haske-goed! Maar ik ben nog steeds boos dat iemand anders je keuken mocht inwijden dus dit is payback.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:51 schreef Ang3l het volgende:
BIED ik mezelf een x aan, is't wéér niet goed
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:01 schreef MisterO het volgende:
Morgen!
Au au au, ik ga nooit meer afwassen tot 4:00 's nachts, overal pijn![]()
moet je die spieren van je ook maar meer trainenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Jee, jij bent echt een sex maniac héquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga nooit meer sexen tot 7 uur in de morgen overal pijn
Waar werk je dan??quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Weemz het volgende:
Zo. Eindelijk eens weer een goede dag op werk... 't was gierend druk, maar wel ruim boven omzet gedraaid
volgens mij is hij eerder een ochtend mensquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee, jij bent echt een sex maniac hé![]()
Appie Heijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:54 schreef MisterO het volgende:
Waar werk je dan??
Volgend weekend Pannquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
Oh en is er nu al noodopvang geregeld voor de Fokkers ie vanavond ontheemd zijn omdat Palace gesloten is ?
3 of 4 keer per week maar nu heb ik spierpijn ....enfin ga nu uit en wie weetquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je die spieren van je ook maar meer trainen![]()
Als je er spierpijn van krijgt... zo gezond is het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en MisterO ik ben geen sex maniac, ik heb gewoon gezonde lust
Have funquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik ga zo richting Rotterdam voor een avondje stappen..
En nee, ik ga niet naar de backup-Palace
Hoelang is het treinen vanuit Rotterdam?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:37 schreef samjustme het volgende:
Hen vandaag mijn treinkaartje naar Keulen gekocht ga eerste klas yeah.
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoelang is het treinen vanuit Rotterdam?
Zag je vriend gisteren trouwens in Kameleon met een donkere jongen zoenenquote:
4 uur nog... jeetje...quote:Op zondag 4 november 2007 11:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 'm ook nog gezien...quote:Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zag je vriend gisteren trouwens in Kameleon met een donkere jongen zoenen.
Omdat ik eerst naar Utrecht moet en vanuit Utrecht is het volgens mij nog 2.5 uur reizen. Ik ga alleen naar concert, de volgende dag vertrek ik weer.quote:Op zondag 4 november 2007 12:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
4 uur nog... jeetje...
van hier is het 2 uur met de auto
Ga natuurlijk niet op het forum zetten hoe het wasquote:Op zondag 4 november 2007 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
mog meer pierpijn, goedemorgen trouwens.
Sam veel plezier toegewenst en hoe was het gisteren ?
vanuit rotterdam met de gewone trein doe je er 3 uur en 10 minuten over ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 11:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bijna 4 uur. Ga met ICE 1e klas, met korting natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanuit rotterdam met de gewone trein doe je er 3 uur en 10 minuten over ofzo.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst naar Utrecht 45 minuten en daarna met ICE naar Keulen 2,5 uur.
[ afbeelding ]![]()
Een lekker dingquote:
quote:
hehe ok!quote:Op zondag 4 november 2007 14:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eerst naar Utrecht 45 minuten en daarna met ICE naar Keulen 2,5 uur.
[ afbeelding ]![]()
porque o espanhols es bom mais portugues es melhorquote:Op zondag 4 november 2007 15:43 schreef MisterO het volgende:
Ugh spaans leren is niet leuk... Na morgen hoef ik het hopelijk nooit meer te zien![]()
![]()
Hoe zeg je ik heb niks aan mannen?quote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
porque o espanhols es bom mais portugues es melhor
Vejo você depois, Até logoquote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
No hablo espanyol muy buenoquote:Op zondag 4 november 2007 16:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |