Doe ik ook alvast, ik ga 'm nog invullen. Ken bijna niemand meer door die verrekte klonelarij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Floripas het volgende:
tvp, te vervangen door een lijstje.
Mij mag je nog gewoon invullen als linkse etter van de maand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe ik ook alvast, ik ga 'm nog invullen. Ken bijna niemand meer door die verrekte klonelarij.
Zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mij mag je nog gewoon invullen als linkse etter van de maand.
Overduidelijk ja. Hoe hij post in PTAquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:10 schreef Klopkoek het volgende:
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
StefanP
Natuurlijk. Waarom zou dat tegen het protocol zijn?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij stemt op jezelf?![]()
Sigme, is dat volgens het protocol?![]()
"Wij, het bestuur van de communistische internationale, kiezen onzelf als het nieuwe bestuur van de communistische internationale".quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom zou dat tegen het protocol zijn?
En ik had je nog wel genomineerd voor meest linkse userquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Ik word gewoon veel te weinig genomineerd.
Je bent grappig als je kwaad bent.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Bovendien was ik kwaad op ZwaardviSCH
Het is niet zo netjes, dat geef ik toe, maar ik maak wel vaak goede (one/hard)liners en dat doe ik dan met goede/droge zinsconstructies en ik gebruik ook vaak woorden die mensen over het algemeen zelden of nooit gebruiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga SCH nomineren.
Mensen die zichzelf nomineren.
tvp
Jezelf nomineren is narcistischquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef JohnDope het volgende:
Het is niet zo netjes, dat geef ik toe, maar ik maak wel vaak hele goede (one/hard)liners en dat doe ik dan met goede/droge zinsconstructies en ik gebruik ook vaak woorden die mensen over het algemeen zelden of nooit gebruiken.
Na al die negatieve prijzen die ik over mij heen kreeg, kan je niet zeggen dat het van mij narcistisch is, dat ik mijzelf nomineer voor 1 klein prijsje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jezelf nomineren is narcistisch.
De blanke (PvdA) elite die zinsnede is meestal van jouw hand.
Je probeert je eigen eer te redden. Je moet maar zo denken, een negatieve prijs is ook een prijs mocht je er een winnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Na al die negatieve prijzen die ik over mij heen kreeg, kan je niet zeggen dat het van mij narcistisch is, dat ik mijzelf nomineer voor 1 klein prijsje.
Ik probeer niet mijn eer te redden, maar het gaat om het principe. Kijk dat sommige mensen mij niet mogen, ok, maar wees wel even reëel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je probeert je eigen eer te redden. Je moet maar zo denken, een negatieve prijs is ook een prijs mocht je er een winnen.
Het is heerlijk als mensen je niet mogen. Dat is toch waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik probeer niet mijn eer te redden, maar het gaat om het principe. Kijk dat sommige mensen mij niet mogen, ok, maar wees wel even reëel.
Misschien jij, maar ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het is heerlijk als mensen je niet mogen. Dat is toch waar je het uiteindelijk allemaal voor doet.
Als je dat laatste nou zelf eens deed, dan werd je misschien nog wel eens in positieve zin genomineerd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik probeer niet mijn eer te redden, maar het gaat om het principe. Kijk dat sommige mensen mij niet mogen, ok, maar wees wel even reëel.
Als ik reëel ben zou ik je niet snel nomineren voor de Multatuli award. Maar al die negatieve nominaties zitten je toch niet dwars?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor die negatieve nominaties zitten mij helemaal niet dwars, maar als een politicus zich verkiesbaar stelt, dan brengt diegene toch ook bijna altijd een stem op zich zelf uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ik reëel ben zou ik je niet snel nomineren voor de Multatuli award. Maar al die negatieve nominaties zitten je toch niet dwars?
Het is maar internet met mensen die je niet kennen naar ik aanneem.
'Unieke schrijfstijl' is wat anders dan 'beste schrijfstijl' natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor die negatieve nominaties zitten mij helemaal niet dwars, maar als een politicus zich verkiesbaar stelt, dan brengt diegene toch ook bijna altijd een stem op zich zelf uit.
Ik vind gewoon dat ik in POL de beste stijl van schrijven heb en dat komt o.a. door het feit dat ik veel verschillende soorten 'slang' gebruik in mijn zinsconstructies.
Wanneer die 'unieke vorm' van communicatie wordt toegepast, blijft de informatie wel beter hangen bij de deelnemers en worden deelnemers makkelijker wakker geschud/gehouden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Unieke schrijfstijl' is wat anders dan 'beste schrijfstijl' natuurlijk.![]()
Bij deze alvast een nominatie voor de grootste dogmaticus award, de rest van het lijstje komt vanavond wel een keer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het was blijkbaar toch niet zo'n slecht idee van EchtGaaf om een apart slowchat topic voor de POL- verkiezingen te openen.
Kom op mensen, lijstjes willen we zien!
Die award kan me al bijna niet meer ontgaan ben ik bang. Ik zou het fijn vinden als mensen erbij zeggen welke dogma's ze dan precies bedoelen. Ik zit hier namelijk juist dagelijks dogma's te ontkrachten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:18 schreef Monolith het volgende:
Bij deze alvast een nominatie voor de grootste dogmaticus award, de rest van het lijstje komt vanavond wel een keer.![]()
Wie vraagt wordt overgeslagen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
Ja, jammer dat het zo gauw weer dichtgegooid wordt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Het was blijkbaar toch niet zo'n slecht idee van EchtGaaf om een apart slowchat topic voor de POL- verkiezingen te openen.
Het voordeel van SC in dit topic is dat het wel onder de aandacht blijft.quote:Kom op mensen, lijstjes willen we zien!
Die zelfnominatie was een onderdeel van mijn Pol-verkiezing-campagnequote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren betekent: strafpunt.![]()
EG, wil jij er met die trofee vandoor?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf nomineren betekent: strafpunt.![]()
Nou nee hoor, want dan zou ik twee weken lang iedereen verrot schelden die voor mijn voeten looptquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
EG, wil jij er met die trofee vandoor?
Met alle respect hoor EchtGaaf, ik krijg de meest nare trofees over mij heen (waarvan ik niet uit sluit dat sommige users zich meer lieten leiden door hun emotie ipv hun verstand). Dus dan mag ik ook wel een beetje campagne voor mijzelf voerenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
De allergrootste narcisten komen zo wel bovendrijven.![]()
Hmmmm. Vooral niet over inzitten over nare trofeeën, ik zou mij meer zorgen maken als er voor je geen aandacht zou bestaan. Al vind ik het zeker niet terecht dat je ze krijgt. (Boer Koekoek trofee). Je "gewone mensen" benadering zou eigenlijk wat positiever mogen worden benaderd. Maar ja dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect hoor EchtGaaf, ik krijg de meest nare trofees over mij heen (waarvan ik niet uit sluit dat sommige users zich meer lieten leiden door hun emotie ipv hun verstand).
Jazeker. Maar kan ook averechts effect hebben.quote:Dus dan mag ik ook wel een beetje campagne voor mijzelf voeren![]()
Volstrekt zinloze trofee. Eenmaal raden waarom?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het jammer dat de dossierkennistrofee eruit is gehaald, merk ik nu op.
Goh meen je dat nou.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Jazeker. Maar kan ook averechts effect hebben.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Kom op mensen, lijstjes willen we zien!
Hij zou al sinds tijden unbanned moeten worden, maar ze wachten blijkbaar maar steeds op zijn mail.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
...en de ieder jaar door mij gememoreerde Lemmeb...
Op zich een opmerkelijke verschuiving van nominatie door 1 persoon van "beste nieuwkomer" tot "slechtste discussie" voerder binnen 1 jaar tijd, een prestatie van formaat, het kan dus verkeren... Ik deel niet je beeldvorming dat daarmee alle duels zo waren geëindigd als je hebt beschreven. Maar daarover mogen anderen weer van mening verschillen. Iedereen heeft immers recht op zijn of haar mening.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
Tot nog toe heb ik nooit iemand voorgedragen voor deze trofee, met de motivatie dat ik de slechtste discussiebijdragen en hun schrijvers niet lees en/of niet onthou. En eigenlijk geldt dat nog steeds. Toch wil ik deze keer iemand wijzen op gebrekkige discussietechnieken. In de hoop (en de verwachting), dat de genoemde het zich wil aantrekken, want de kwaliteit om juist een goede discussieerder te zijn is duidelijk aanwezig.
EchtGaaf: je schiet door. Je was ooit de meest veelbelovende nieuweling, en je hebt een hoop inzet en passie. Maar je zienswijze verdedigen door deze steeds harder herhalen in plaats van te beargumenteren, en tegenwerpingen negeren totdat dat niet meer kan en dan vreselijk op de man te gaan spelen,. Probeer je gevoel voor humor en je gebrek aan rancune meer te benutten. Dat zijn waardevolle kwaliteiten en je hebt ze. Word geduldiger, en je wordt een betere discussiepartner.
Bart Jan Spruit Award.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
Waarom is er geen trofee voor de meest conservatieve user?![]()
Ja, maar wat zegt het dan nog?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef du_ke het volgende:
Met 15 lijstjes kan je ook een ranglijst maken. Zoveel vaste users heeft pol ook niet.
Met 5 kan je een paus kiezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar wat zegt het dan nog?
15 is wel erg weinig![]()
Waar blijft die van jou trouwens?
Die van mij komt nog. Maar nu even niet.quote:David Allen Bawden (22 september 1959) werd in 1990 tot tegenpaus van een piepklein groepje post-sedevacantistische katholieken gekozen, en heeft daarna de naam Michael I aangenomen.
Deze groep uit de Verenigde Staten van Amerika meent dat er na de dood van Paus Pius XII geen rechtmatige pausverkiezingen zijn geweest, hetgeen zich uit in de nieuwlichterijen die de laatste halve eeuw zijn doorgevoerd in de Rooms-Katholieke Kerk. Overigens moet de grootte van de schare volgelingen van Michael I niet worden overschat: aan zijn verkiezing deden hijzelf, zijn ouders, het echtpaar Hunt en initiator Teresa Stanfill-Benns mee. De verkiezing vond plaats op 16 juli 1990 in Belvue, Kansas. De sekte rond hem is vooral extreem in haar nietigheid: de aanhangers rond deze "ware paus" zijn op één hand te tellen.
Maar geen burgemester voor Utrechtquote:
Ja ja.....je kijkt natuurlijk eerst hoe iedereen stemt. ...quote:Die van mij komt nog. Maar nu even niet.
OK: de volgende afspraak: je mag alleen SC plaatsen als je een LIJST hebt gepost.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan er geen award gemaakt worden wie de awards verpest?![]()
LIJSTEN! LIJSTEN!
Wat is een onderlijstjequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
Waar staat dat er een ondergrens van 100 onderlijstjes moet zijn?
Snel typen. Slechts de kwaadwillenden lezen wat ze willen lezen.quote:
Ten eerste zijn er geen honderd vaste users en ten tweede leidt het tot versnippering.quote:Dat aantal van honderd is een ongeschreven regel![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bart Jan Spruit Award.Ik denk dat jij of John Dope em wint.
Je kan toch je eigen lijstje quoten en opnieuw posten?quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef K-Billy het volgende:
Ik kan blijkbaar mijn lijstje niet meer editten...
Ik nomineer dVTB en WeirdMicky voor de Pim Fortuyn Trofee en laat de rest leeg.
GEEN LIJSTJES EDITTEN!quote:Op zondag 4 november 2007 15:59 schreef K-Billy het volgende:
Ik kan blijkbaar mijn lijstje niet meer editten...
Ik nomineer dVTB en WeirdMicky voor de Pim Fortuyn Trofee en laat de rest leeg.
Prima hoorquote:Op zondag 4 november 2007 17:25 schreef sigme het volgende:
[..]
GEEN LIJSTJES EDITTEN!
In de OP staat al: aanvullingen & veranderingen altijd goed, maar in een nieuwe post!
Wat denk jezelf ?quote:Op zondag 4 november 2007 17:54 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Prima hoor
Uit pure nieuwsgierigheid: waarom eigenlijk niet?
Dat is zo verwarrend. Straks worden mijn stemmen twee keer geteld!quote:Op zondag 4 november 2007 16:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan toch je eigen lijstje quoten en opnieuw posten?![]()
Ik zie niet in wat het uitmaakt dat iemand zijn keuzes verandert. Op 19 november wordt gewoon alles geteld en dan maakt het niet uit of jij in de tussentijd 20 keer je lijstje veranderd hebt, vind ik.quote:
Nee hoor. Ze gaf aan dat je correcties en aanvulling in een volledige nieuwe post moet doen. Zo begrijp ik het. Want........dan hoeft ze alleen naar je laatste post te kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 17:59 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Dat is zo verwarrend. Straks worden mijn stemmen twee keer geteld!![]()
Omdat ik gedurende de looptijd van de topic af en toe de geplaatste posts verwerk, zodat ik niet op het einde opeens met een boel invoerwerk zit. Dan moet ik er dus vanuit kunnen gaan dat de lijstjes die verwerkt zijn, ongewijzigd blijven.quote:Op zondag 4 november 2007 17:54 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Prima hoor
Uit pure nieuwsgierigheid: waarom eigenlijk niet?
Akkoord, dit lijkt me een prima argument.quote:Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef sigme het volgende:
Omdat ik gedurende de looptijd van de topic af en toe de geplaatste posts verwerk, zodat ik niet op het einde opeens met een boel invoerwerk zit. Dan moet ik er dus vanuit kunnen gaan dat de lijstjes die verwerkt zijn, ongewijzigd blijven.
Niet akkoord, dit is een flutargument.quote:(Of, zo je wil: traditie! Zo hoort dat nu eenmaal, bij POLverkiezingen)
Ahh, wat lief.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:20 schreef sigme het volgende:
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Het zou zo mooi zijn als POL voor pak 'm beet tachtig procent bewoond werd door mensen die inhoudelijk, geïnteresseerd, met elkaar discussiëren. Hun mening geven, argumenten erbij leveren, ingaan op vragen en tegenwerpingen etc. Helaas bestaat een groot gedeelte van de bewoners uit mensen die op een, meerdere of alle van deze vlakken jammerlijk tekort schieten. Zij die er wel aan voldoen gaan in het geweld van gescheld, getier, geprovoceer, offtopic geneuzel en andere afleidmanoeuvres vaak ten onder, of leiden een onopvallend POLbestaan met goede maar te weinig opgemerkte posts.
Een van de users die volgens mij een hele goede POLbewoner is, wil ik graag een keer extra onder de aandacht brengen.
Ik nomineer Petera
Ja, jij kreeg ook zo'n voorkeursbehandeling net zoals ik.quote:
Waar is jou lijst?quote:Mijn eerste nominatie. Ik word er helemaal warm van![]()
Die is er niet. Ik weet eigenlijk nooit zo goed wie ik moet nomineren, en de argumentatie wordt in dit verband al helemaal een ramp. Zit je er heel erg op te wachten? Als het je plezieren zou wil ik best even een paar open deuren intrappen, maar of het veel toevoegt...quote:
Wat jij zelf wilt. Vorig jaar had je wel een lijstje volgens mij.quote:Op maandag 5 november 2007 15:12 schreef Petera het volgende:
[..]
Die is er niet. Ik weet eigenlijk nooit zo goed wie ik moet nomineren, en de argumentatie wordt in dit verband al helemaal een ramp. Zit je er heel erg op te wachten? Als het je plezieren zou wil ik best even een paar open deuren intrappen, maar of het veel toevoegt...
Klopt ja. Een heel kort lijstje als ik me niet vergis. En volgens mij ook zonder al te schokkende namen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat jij zelf wilt. Vorig jaar had je wel een lijstje volgens mij.![]()
Dramatiseren van onwetendheid van anderen alsof er niemand anders dommer is.quote:Op maandag 24 september 2007 17:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Tsja ...jammer dan voor die mensen.
maar laten we even eerlijk zijn:
Als Mien, de feministisch lesbische, bomvrouw, op haar, veganistische hennepschoentjes, achter de kassa bij Appie Heijn ZOU zitten houd ze van haar minimumloontje genoeg over om wat dier- en millieuvriendelijke katoenen luiers voor haar kind te kopen zonder op de zak van autorijdend /lederenschoenen dragend Nederland te teren.
Kijk, als mevrouw te lui is haar behaarde donder 's ochtens uit haar ruftende nest te tillen.....
Da's niet mijn probleem....en haar kind...
Het klinkt hard maar het kind, een aankomend volkertje....... wanneer kan ik die kinderwagen bij het oversteken onder mijn te hoog afgestelde Touareg nemen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:57 schreef sigme het volgende:
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Daar zijn er wel veel van. Anyway, StefanP staat wel op eenzame hoogte.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Floripas.
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
Marianne Thieme Trofee - Beste nieuwkomer.
jstiglitz
SGP Trofee - Meest middels dogma's argumenterende user.
HenriO, met stip.
Marijnissenspeldje - meest linkse user.
Rood_verzet, of floripas. 't hangt er wel vanaf wat je precies bedoeld met 'links'; in de categorie 'vervelend links' is rood_verzet de absolute winnaar. Floripas zie ik meer in de categorie 'modern links'. Qua penetrantheid wint rood_verzet 't.
Verdonkspeldje - meeste rechtse user.
Pfoe, moeilijk. Ik twijfel tussen JohnDope, PJO, StefanP, DS4, Napalm, ...
Tony Blair award - User die het best feiten naar z'n hand kan zetten.
DS4
Sharon Dijksma Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pberends.
Ad Melkert Trofee - De meest rancuneuze user.
Zie ook: meest rechtse user. Bij deze: StefanP.
Femke Halsema trofee - User die het meest emotioneel reageert.
Meki. Of doet-die alleen NWS? Anders SCH.
G.J. Schutte Trofee - User die ook bij groot meningverschil netjes blijft.
Sigme.
Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
?
Jamibeker - User die hard probeert te provoceren en daarin nauwelijks slaagt.
Martijn_77. Al was het alleen maar omdat-ie vaak vijf postings na z'n OP een post maakt waarin-ie z'n eigen OP aanvalt. Eigenlijk vind ik de gonny-van-oudenallentrofee een veel betere voor 'm.
Bolkesteinbeker - User die in de loop der tijd meeste mensen uiteindelijk voor z'n standpunt weet te winnen.
Wilderscoupe - User die zelfs als 'ie een valide punt heeft nog zoveel weerstand oproept dat niemand luistert.
JohnDope.
Roel Pieper Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Haushofer. Eigenlijk 'iedereen uit WFL die met beide benen op de grond staat'.
Als jij komt wil ik graag in een aparte kamerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
Wanneer is het gala?
Dat wil iedereen wel met mij, daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Als jij komt wil ik graag in een aparte kamer
Binnenkort. Maar jij krijgt geen trofeequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
Wanneer is het gala?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:03 schreef K-Billy het volgende:
That does it. PJO is weer veelvuldig aanwezig en in een korte tijd heb ik alweer zoveel bagger van zijn hand gezien, dat ik hem hierbij het Verdonkspeldje wil ontnemen. In plaats daarvan krijgt hij de Boer Koekoek Trofee.
Hier spreekt een man van principesquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Ik zelf uiteraard..
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:20 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hier spreekt een man van principes
Dat heeft tot nu toe wel geholpen..quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:08 schreef Montov het volgende:
Niet meer sticky op verzoek van de TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |