cool zie je dat hummeltje dan echt zwaaien, zwemmen etcquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
4D is bewegend 3D. De term op zich bestaat eigenlijk niet, maar wordt er wel voor gebruikt
ja die vond t mooi! en was erg blij dat t af wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef amaranta het volgende:
lotje, wat vond je vriend van de vorderingen??
Bij ons was de werktitel: "Onno"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:18 schreef Popples het volgende:
mag ik jullie voorstellen aan onze frutsel![]()
[ afbeelding ]
dank je be
Ik kwam bij sommige pretechobureaus wel een aparte prijs tegen voor een korte echo voor de geslachtsbepaling. Bijvoorbeeld bij deze kun je voor 35 euro 15 minuten koekeloeren en krijg je er 1 fotootje bij. Nog steeds niet supergoedkoop natuurlijk, maar als je het heel graag zeker wil weten kun je nog op zoek gaan naar zoiets misschienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef klein_spookje het volgende:
Wat leuk zeg die echo. Ik zou ook graag nog willen maar vind het vreselijk duur een pretecho maar weet iemand wat je moet betalen als je gewoon bij een echoburo (die met de vk samen werkt) een echo laat maken.
hoe lang zet je ze erin.. als in.. 24 uur per dag? of de hele nacht? of...?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:07 schreef KD-fotografie het volgende:
maar als je interesse hebt wil ik je wel info geven over deze methode, je moet alleen wel heel veel wilskracht hebben, simpel gezegd is het de kat in een kleine ruimte zetten met alleen een kattenbak, eten en slaapplek, bv een klein kamertje of een bench en zo echt helemaal opnieuw beginnen.
Ze zijn hier nu alle 4 gewoon heel goed zindelijk.
Hier ook een Malm. Gewoon onder elke hoek een krat. Lijkt mij zelfs steviger dan die pootjes die je kan huren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik vraag me toch af hoe je dat dan doet met die kratten BE, word dat niet onzettend wankel?
ons bed kan denk ik ook niet op klossen (malm bed van Ikea) dus ik zal er tegen die tijd ook iets anders op moeten verzinnen
naja gelukkig heb ik nog heeeeel lang![]()
Geukkig heb je je geen pijn gedaan amaranta![]()
ah okequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook een Malm. Gewoon onder elke hoek een krat. Lijkt mij zelfs steviger dan die pootjes die je kan huren.
Volgens de kraammevrouw moet er nog een plank op de kratten omdat die anders stuk gaan, maar ik denk niet dat wij dat doen. Onze 'poten' zijn, zoals je weet, eigenlijk al planken/balken van zichzelf dus volgens mij moet dat wel goed gaan.
Pfieuw, ik kom hem gelukkig alleen maar overdag af en toe tegenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh en over rare dromen: Ik heb vannacht over Thomas Berger gedroomd..... Ik werd echt wakker van WTF?!?!
Ik hoop dat dat indalen is Lotje, want ik heb het ook precies zoals je zegt, meer 'tusen muts en been' aan beide kanten... Mijn schaambot-klachten zijn meteen ook helemaal weg sindsdien... (wat dan helaas weer niet betekend dat ik ook pijn vrij de nachten inga... Omdraaien in bed doet nu misschien nog wel meer pijn als eerstquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:43 schreef _lotje_ het volgende:
k heb t net naast mn muts.. zeg maar tussen muts en been, geen steken maar n zeurende pijn die idd t lopen soms erg lastig maakt... alsof t vast zit ofzo. zou dat met t indalen te maken kunnen hebben??
BE.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier ook een Malm. Gewoon onder elke hoek een krat. Lijkt mij zelfs steviger dan die pootjes die je kan huren.
Volgens de kraammevrouw moet er nog een plank op de kratten omdat die anders stuk gaan, maar ik denk niet dat wij dat doen. Onze 'poten' zijn, zoals je weet, eigenlijk al planken/balken van zichzelf dus volgens mij moet dat wel goed gaan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef Pruk het volgende:
Ons bed is normaal al 60 centimeter hoog, dus frisdrankkratten gaan het hier niet worden. Ik wil zelf graag Grolschkratjes
En als je dat aangeeft bij de controle, zouden ze dan misschien heel even voor je willen loeren? Niet geschotenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef klein_spookje het volgende:
Zou zo graag nog een echo willen met het geslacht. Ben een beetje nerveus aan het worden. ZO een meiden kamertje en dan straks een knul pffff.
Nouja, ik probeer zo min mogelijk dingen op dezelfde dag te plannen. Dus gisteren had ik een afspraak, dan is dat ook echt het enige wat ik hoef te doen, dan kan ik de rest van de tijd uitrusten. Ik lig voornamelijk in bed en op de bank en ik bel dolblij met ons leenlaptopjequote:Pruk hoe is het verder bij jou nu?
Ik ben zelf vroeger op Grolschkratjes geboren en het is dat ik ze niet in het ziekenhuis onder het bed kan zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
die zijn meteen beschaafd van kleur ook!
Ik snap.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Wel aan jezelf denken hoor BE... stoppen = stoppen
En dat van dat balkje klinkt als een goed plan... Wij hadden eerst de bovenste schroefgaatjes in gebruik om het bed in elkaar te zetten, maar die begaven het na 3 jaar... Nu zit alles dus in de onderste gaatjes vastgeschroefd en is het zo laag, dat mijn matras maar nét boven de zijrand uitkomt... En dat doet nu het bed omhoog staat, dus zeer aan bijn benen bij het uitstappen... (snappie
?)
Heeft dat niet te maken met het meer bloed moeten rondpompen dan normaal??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:14 schreef Pruk het volgende:
Mijn hartslag is trouwens idioot hoog, ook in rust. Daar is maandag eigenlijk helemaal niets over gezegd. Het lijkt me toch niet echt normaal dat in rust je hartslag boven de 100 ligt? Dat was zelfs niet zo toen mijn hart het altijd al zwaarder had door mijn overgewicht
Meestal zit ik rond de 70, dus het is echt veel hoger dan de 10 slagen die ze op de meeste sites en boeken aangeven
Gefeliciteerd met de kleine..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef DoctorB het volgende:
DoctorB is 14 oktober papa geworden van een mooi mannetje.
inhakend op de kratjes, bij DoctorB stond en staat het bed op jupiler kratjes. De helft geel, de andere helft groen. MevrouwB zat nl. stevig aan de Jupiler alcoholvrij. Oh ja, hiero ook een Malm bed. kratjes stonden eerst op de korte kant voor extra hoogte. Maar na de bevalling was dat niet handig voor het in en uit bed komen van MevrouwDoctorB. Dus in overleg met de kraamjuffrouw de kratje 'normaal' ondersteboven gezet. Geen plank of zo ertussen.
Ja, het is ook wel normaal, maar het is wel veel hoger dan normaal zeg maar. Ik heb nu mijn tante gebeld (verloskundige) en haar het verhaal voorgelegd en ik moest me niet echt zorgen maken, zolang het niet echt hartkloppingen waren en het stabiel bleef onder de 130 was er niet veel aan de hand, zeker niet omdat de kleine het goed doet. Ik kan voor de zekerheid de huisarts om een ECG vragen, maar dat vind ik dan niet echt nodig. Mijn bloeddruk is namelijk prima in orde en ook als ik hoofdpijn heb mooi laag, ondanks dat mijn hartslag dan wel hoog is, dus het zal voor mij wel gewoon een normale hoogte zijn ook al is het misschien heel erg hoogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!
Pruk, ik kan mijn hartslag nu ook veel beter (en door mijn hele lijf) voelen dan voordat ik zwanger was. Ik heb zelfs een periode gehad waarin het voelde alsof mijn hart zo snel moest pompen dat het gewoon oversloeg, zelfs als ik niks deed. En mijn bloeddruk is verder prima in orde.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef DoctorB het volgende:
DoctorB is 14 oktober papa geworden van een mooi mannetje.
inhakend op de kratjes, bij DoctorB stond en staat het bed op jupiler kratjes. De helft geel, de andere helft groen. MevrouwB zat nl. stevig aan de Jupiler alcoholvrij. Oh ja, hiero ook een Malm bed. kratjes stonden eerst op de korte kant voor extra hoogte. Maar na de bevalling was dat niet handig voor het in en uit bed komen van MevrouwDoctorB. Dus in overleg met de kraamjuffrouw de kratje 'normaal' ondersteboven gezet. Geen plank of zo ertussen.
Justusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef Popples het volgende:
DoctorB gefeliciteerd![]()
hoe heet je zoon???
Misschien vinden ze een hoog bed wel handig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!
Onze buren hebben de kratjes nog steeds onder hun bed staan. En hun zoon is toch al een jaar of 4!
Hmm, overdrijven is ook een vak...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!
Onze buren hebben de kratjes nog steeds onder hun bed staan. En hun zoon is toch al een jaar of 4!
Ik denk dat jij een meisje krijgt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
doctor B van harte.
Hier ben ik helemaal APK oké.
Alles was goed. Volgende week woensdag weer terug.
Geschat gewicht baby is 3300 gram.
Ja, maar dat is inclusief oorbelletjes als het een meisje isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
doctor B van harte.
Hier ben ik helemaal APK oké.
Alles was goed. Volgende week woensdag weer terug.
Geschat gewicht baby is 3300 gram.
Ik heb iets gemist zie ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:43 schreef MeNicole het volgende:
ET steeds als ik jou hier zie posten blijf ik me verbazen dat jullie gewoon nog een kleintje gaan krijgen. Ik vind het echt heel bijzonder omdat het jullie zo gegund is.
Hoi beeb, gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:22 schreef Pruk het volgende:
Hebben jullide de Auronde 1000 dan Jelief? Wij hebben namelijk al standaard de 2000, dus het seniorenbed
Nee, bovenkant van de matras is "slechts" 60 centimeterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef Jelief het volgende:
Ja wij hebben de 1000, is je 2000 dan nog niet hoog genoeg? Ik moet wel zeggen dat ons bed van zichzelf al wat hoger is door dikkere matrassen. Wellicht is het bij jou zelfs wel voldoende om simpele blokjes onder de poten te leggen.
He buzzerquote:
Doe het maar heeel rustig aan, en geloof me, het is het echt allemaal waardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:54 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nee, bovenkant van de matras is "slechts" 60 centimeter
Ik zal wel eens overleggen metover wat en hoe (alhoewel ik eigenlijk gewoon Grolschkratten wil
)
[..]
He buzzer
Nouja, ik houd mijn rust en meer kan ik niet doen (uitleg staat hier
Gelukkig is de kleine wel lekker actief![]()
Saskia, is hun oudste dochter, Jeroen en E...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist zie ik
Jeroen en Sas heeeeeel erg gefeliciteerd
Nee, dat is om hem terug te pakken met zijn telefoon tochquote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
k_i_m; Hee, heb jij mijn vest gezien? Ik kan het nergens vinden?!
Wederhelft; Op de kapstok toch?
k_i_m; Dat dacht ik ook, daar heb ik net nog gekeken, maar daar hangt ie niet.
-wederhelft loopt naar kapstok en haalt daar het vest vandaan-
Wederhelft; Zohee, heb je nou ook al last van zwangerschapsblindheid??.
nôôôôh.
quote:
Ter compensatie van die gemiste Kruidvatdoos van gisteren vind ik elke andere doos primaquote:Op donderdag 1 november 2007 13:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En daar wordt jij
van???
![]()
Dat kan 2 dingen betekenen...
1) Het is het eerste kindje
2) Je hebt wel heeeeeele erge last van je hormonen!
Nouja, bedrust gelukkig nog niet, maar ik moet rustig aan doen en in bed houd ik mezelf verreweg het rustigst. De rest van de tijd lig ik op de bank, of in bad of probeer ik rustig boodschappen te doen of ergens thee te drinken enzoquote:Op donderdag 1 november 2007 14:13 schreef Mammietje het volgende:
Wauw... dat was vast niet het Unive-kraampakket dat ik in mijn hoofd had!Klinkt erg goed! En je hebt gelijk, het maakt het een stuk echter.
Ik heb iets gemist geloof ik... Waarom moet jij bedrust houden? Vervelend trouwens. Wel thuis hoop ik voor je?
Bekende verhaal dus....quote:Op donderdag 1 november 2007 16:04 schreef Pruk het volgende:
Tja, zorgen dat je voldoende vezels eet, op tijd naar het toilet gaan, niet teveel persen.
Op www.babyopkomst.nl kan je nog meer tips vinden.
Ik heb een spastische darm. Dus het is altijd maar de vraag hoe en of het eruit komt. Soms kan ik dagen niet, andere dagen is de toilet mijn beste vriend. Ik moet echt rekening houden met wat ik eet en welke combinaties ik eet. Zo kan ik na een maaltijd binnen 5 minuten al ziek worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:44 schreef Pruk het volgende:
Tja, ik heb door mijn operatie al meer kans en ik had vorige week een keer dat ik het me echt gewoon pijn deed, maar toen had ik ook een paar flinke keutels liggen (ter informatie: ik heb al sinds 2005 geen keutels meer gehad). Dus dat dat pijn deed, nee, dat vind ik niet gek. Gelukkig was het de dag daarna gewoon over en nu heb ik nergens meer last van. *klopt af*
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Mag ik even twee woorden kwijt over de Jonge Gezinnenbeurs:
Nooit! Meer!
Pfff.....
Wat was er, Webkim? Ik twijfel nog of ik manlief dit weekend ga meetrekken... maar na jouw reactie...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Mag ik even twee woorden kwijt over de Jonge Gezinnenbeurs:
Nooit! Meer!
Pfff.....
Het begon er al mee dat alle parkeerplaatsen vol waren, want er is ook KreaDoe t/m 4 nov. We zijn dus bij het Beatrixtheater gaan staan en vanaf daar is het nog een best eind lopen voor mij nu.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:36 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wat was er, Webkim? Ik twijfel nog of ik manlief dit weekend ga meetrekken... maar na jouw reactie...ben ik toch niet meer zo zeker
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft en ik hebben gisteren na wéér een thuiskomst met volle tassen eens geteld hoeveel we nou al gekocht hebben aan kleren, en welke maten we hebben. Hebben we opgeteld al 43 rompers, 23 truitjes, 11 broeken, 5 jasjes, 19 paar sokken en 8 paar schoenen.
. Oja, en 23 knuffelbeesten
.
.
En ik ben pas op de helft.
Bananenschuimpjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb al dagen het gevoel dat ik vreselijk trek heb in iets. Maar ik weet gewoon niet in wat.
Nee, het is denk ik iets van toetjes. Ik heb denk ik trek in toetjes, heel veel toetjes. Kwark!!! en Appelmoes.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef _lotje_ het volgende:
-knip-
net wat tricootje ook had..
-knip-
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE, ik heb weer over jou gedroomd. Je wilde graag in Kims bed (ledikant) bevallen.
Was wel grappig, jij maar volhouden dat het best wel paste.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel bij mijn eigen verhoogde bedje.![]()
2D Baby Viewquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef klein_spookje het volgende:
Wij hebben 2d laten doen, 3d vinden we minder mooi ziet er idd wat enger uit volgens de laatste bezoekje was 2d tot en met 30 wk goed te zien daarna was 3d mooier inverband met meer vet bij de baby.
Mag ik vragen wat het kost zo een echo tussendoor bij jullie.
groetjes
Nee, ik twijfel nog tussen de 2d en 3d. Ik hoef geen dvd. Die heb ik al (van de 20 weken) en ik kijk er nooit naar...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef klein_spookje het volgende:
en weet je al welk pakketje je gaat nemen?
Ah ik ga morgen, dan ben ik ook 30 weken. Wil toch wel even spieken naar de 3D beelden denk ik..inderdaad ook met de hoop dat het er met 30 weken allemaal minder ´mager´ uitziet. En inderdaad...het is al te laat voor een beetje een duidelijk totaaloverzicht want dat past niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel toch wel een beetje of ik nou 2d of 3d zal doen. 3d vind ik maar enge plaatjes, maar ik ben dan ook al 30 weken zwanger en misschien dat er dan echt een leuk gezichtje uitkomt. Ik weet niet hoeveel je ziet bij 2d, waarschijnlijk ligt de kleine dan al behoorlijk krapjes....
Wat lees jij dat ik niet zie?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Krijgt DeLiedje een mooi meisjebaby![]()
Over de aambeien neusspray dames daar slinken ze van en natuurlijk wel gewoon neusspray op een doekkie he
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het lijkt me dus helemaal niets. Ik heb zelfs zoiets van 'dan liever het ziekenhuis'. Waarom weet ik niet, dat is namelijk het andere uiterste, maar het hele idee van thuis bevallen is juist dat knusse in mijn eigen bedje na afloop. En niet ikke hier in de woonkamer en stinkie boven of zo. (Hoewel ik die dus in gedachten al wel op de bank gelegd had.![]()
)
Ja, maar dat heeft dus te maken met alweer die arbo-wet. Vuilnismannen mogen geen zware zakken meer tillen, computerwerkers moeten een goede stoel hebben, en ambulance-mederwerkers hoeven geen (veel te) zware mensen te tillen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me dan afvraag, he, wij wonen in een appartement, tweede verdieping, geen lift. Als jij (BE) in mijn huis had gewoond, had je dan in het voorportaal moeten bevallen, just in case?
(Niet heel aanvallend bedoeld, maar tijdens de bevalling gaat het om de kraamvrouw, niet om de evt. ambulancemedewerkers, toch?)
Ze zei tegen mij dat ze vaak voor/tegen/bij het vloeien dan vaak nog 1 nachtje beneden blijven, ook weer voor het geval dat, maar goed, die discussie ga ik dan wel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef TearSong het volgende:
Hmmm...dan moet ik nog even gordijnen aanschaffen in de woonkamer voor het geval ik ook beneden moet gaan liggen(hele steile trap met een rottige draai). En de dingen die we nu voor de ramen hebben hangen daar kijk je een beetje doorheen als het binnen licht is en buiten donker. Straks kan het hele dorp meegenieten van de bevalling...
Juist ja, mond open...gordijnen open...dan gaat het vanzelf beneden ook ooopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
... naar ooonderen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jellyrose, ik ben wel heel blij met je reacties!![]()
Dacht dat het aan mij lag dat ik het vervelend vond.
Ik ga er nog eens heel goed over na denken...
Gaat dat niet meer om kleren in een klein maatje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
Ik heb het 5 jaar terug ook gehad. Was 's nachts heel ziek, hoge koorts. Mijn ma kwam ff kijken hoe het ging en die schrok zich rot. Die dacht dat ik beroerte ofzo had. De rechterhelft van mijn gezicht hing helemaal naar beneden. Maar het was pas na 3 maand weer helemaal normaal. Was na 2 maand wel weer dat ik alles kon bewegen maar pas na 3 maand had ik ook weer gevoel in die kant van het gezicht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:42 schreef glossy het volgende:
tja hoe kom je aan zo een aangezichts verlamming dat is en goeie.
weet alleen dat er een zenuw in je hoofd loopt die dan ontstoken is en die loopt langs je oor richting je mond en die legt dan de boel lam.
het moet nu van zelf over gaan, normaal geven ze een hoge dosis prednison maar ja zwanger en prednison is niet zo een goede combinatie.
de dokter zei van je moet het zien als een koortslip alleen dit zit in het hoofd.
het kan 4 tot 6 weken duren tot dat het over is , als ik geluk heb.
hopelijk is het voor de bevalling over.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
JAAAAAAAAA!!!!
Sorry, ik liet me even gaan.
Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zienquote:
Jeeeeuuuuhhhh!quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zien. )
Lishe doelt op de enorme collectie (valt heus best mee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
een heel lief meisjequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Alles was keurig in orde, goed gewicht, geen enge afwijkingen en bij het eerste shot was het geslacht al pontificaal in beeld.
.
.
.
Maar je moet eerst raden.
Je wilde toch vandaag bevallen? Ik laat je gewoon je kind eruit schrikken!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:14 schreef piglet het volgende:
Ja, inderdaad. En dat is jouw schuldDurf je wel bij een hoogzwangere
waarom lijkt je dat zieligquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vraag ik me af he..kun je bij een meisje als eerste pakje ook een maillotje aandoen? Lijkt me eigenlijk zo zielig
Dat zei ik ook al in de winkel. Maar die mevrouw zei dat het veels te koud was om zonder te doen, en dat het echt wel nodig was. Of je moet er een broek onder aantrekkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vraag ik me af he..kun je bij een meisje als eerste pakje ook een maillotje aandoen? Lijkt me eigenlijk zo zielig
*zwijmel*quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest op de terugweg van het ziekenhuis natuurlijk gelijk weer kleren kopen.
[ afbeelding ].
.
.
Hoezo jaloers dan? Is de jouwe te groot? Of niet groot genoeg?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:51 schreef Ticootje het volgende:
Kim, ook een meid!! Ik heb ook mallootjes hoor. Dat zielig zal wel meevallen.
Goed dat alles goed was.
Mooie buiken trouwens in het buikentopic. Ik had toevallig ook vanmorgen een foto gemaakt. Alleen als ik kim dus zie met 20 weken wordt ik toch wel een beetje jaloers...
gewoon uit die maillot als de poep toch al in de nek zitquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou, dan liever maillotjes hoor, mallootjes gaan me te ver
Nja, je kunt ze wel half naar beneden sjorren maar weet je wat er gebeurd met een kind die poep van de navel tot de nek heeft zitten en dan net op het moment dat jij die luier opent wild met de beentjes gaat spartelen?
Dan zitten ze in ieder geval aan elkaar vast, dat zou het spartelen moeten beperkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou, dan liever maillotjes hoor, mallootjes gaan me te ver
Nja, je kunt ze wel half naar beneden sjorren maar weet je wat er gebeurd met een kind die poep van de navel tot de nek heeft zitten en dan net op het moment dat jij die luier opent wild met de beentjes gaat spartelen?
een maillotje, hoe klein ook, is nog veul en veuls te groot voor een pasgeboren mèskequote:Op zaterdag 3 november 2007 17:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
het lijkt me zielig omdat je het helemaal uit moet trekken bij het verschonen van de luier, en een broekje toch wat losser zit. Maar ik denk inderdaad als je zo`n fijne maillot aandoet met een soepele buikband, het best gaat
Nee, eigenlijk helemaal niet. Het was tot op het laatste moment echt een grote gok wat het zou worden. De verloskundige vroeg het ook nog of ik er een gevoel bij had en toen had ik helemaal zoiets van aaaaaaaaarggghhhquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat leuk Kim een meid. Had je zelf al zo een voorgevoel??
Hier staat de box al in de woonkamer geparkeerd.![]()
http://www.winkelsinhetgooi.nl/2006/611007.htmlquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:33 schreef Nijna het volgende:
Lewis en Kim, dochtersleuk hoor!
Waar ben je wezen shoppen Kim, erg leuk setje!
Mirte heeft nog geen maillotjes aangehad, ik heb straks als ze in maat 62/68 past wel een jurkje met schattig maillotje. Maar dat probeer ik tegen die tijd wel.
Maillotje zou ik gewoon uitdoen met verschonen (net als sokjes)... ze zijn toch heel snel met die pootjes in de luier. Over je eigen voeten plassen... offe... net als mama of papa de luier weghaalt en de nieuwe pakt gaan plassen met het gevolg dat je romper nat is en ze je weer kunnen omkleden. Haha, gelukkig geen spuitpoep hier (dus dat scheelt), al zou het wel ietsje soepeler mogen ze moet er nu wel veel moeite voor doen.
LLM, nog eventjes volhouden, hopelijk gauw weer een paar verse beebjes hier!
Helaas niet in de buurtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://www.winkelsinhetgooi.nl/2006/611007.html
Heel leuk klein winkeltje (als je in de buurt woont dan he) met hele vriendelijke dames om te helpen en schattige kleertjes. Ik zit zelf ook erg te twijfelen over het maillootje, dus ik ga er nog niet meer kopen denk ik. Eerst straks maar eens kijken of het een beetje handig is
.
Ik heb er tegenwoordig minder last mee dan voor de zwangerschap als ik ongesteld was. Heel erg vreemd en eigenlijk ook eng..je gaat toch wachten op het moment dat het wel fout gaat.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef E.T. het volgende:
knak??? hmz..
hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken? (daar moest ik als eerste aan denken toen ik knak las, eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |