abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:51:12 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54340937
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest op de terugweg van het ziekenhuis natuurlijk gelijk weer kleren kopen .

[ afbeelding ]

. . .
*zwijmel*
En meid, wat leuk!

Maneki, wat een leuk kamertje!
pi_54340949
Kim, ook een meid!! Ik heb ook mallootjes hoor. Dat zielig zal wel meevallen.

Goed dat alles goed was.

Mooie buiken trouwens in het buikentopic. Ik had toevallig ook vanmorgen een foto gemaakt. Alleen als ik kim dus zie met 20 weken wordt ik toch wel een beetje jaloers...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54341037
Nou, dan liever maillotjes hoor, mallootjes gaan me te ver
Nja, je kunt ze wel half naar beneden sjorren maar weet je wat er gebeurd met een kind die poep van de navel tot de nek heeft zitten en dan net op het moment dat jij die luier opent wild met de beentjes gaat spartelen?
Saartje
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:01:33 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54341208
Maar dat heb je toch ook met een broekje wat je helemaal uit moet doen.
Volgens mij krijg je vanzelf handigheid met die maillotjes.
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:51 schreef Ticootje het volgende:
Kim, ook een meid!! Ik heb ook mallootjes hoor. Dat zielig zal wel meevallen.

Goed dat alles goed was.

Mooie buiken trouwens in het buikentopic. Ik had toevallig ook vanmorgen een foto gemaakt. Alleen als ik kim dus zie met 20 weken wordt ik toch wel een beetje jaloers...
Hoezo jaloers dan? Is de jouwe te groot? Of niet groot genoeg?
Ach... je hebt een gezond kindje in je buik zitten, daar gaat het toch om?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 18:08:49 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54341410
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nja, je kunt ze wel half naar beneden sjorren maar weet je wat er gebeurd met een kind die poep van de navel tot de nek heeft zitten en dan net op het moment dat jij die luier opent wild met de beentjes gaat spartelen?
gewoon uit die maillot als de poep toch al in de nek zit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:09:11 #256
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54341415
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan zitten ze in ieder geval aan elkaar vast, dat zou het spartelen moeten beperken . En over poep wil ik nog even niet nadenken, al helemaal niet tot in de nek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:55:36 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54343602
Ik had bij Saskia een maillotje maat 50 mee naar het zkh als eerste pakje ..
Was maar goed dat ik ook nog wat anders bij me had De lengte van het maillotje was 2x zo lang als haar beentjes

Wel gaaf jurkje trouwens Kim! En wat fijn dat alles goed was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:59:25 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54343714
kim een meisje, hoera!
Hier ligt ook een maillotje klaar om gelijk aan te trekken...
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:00:31 #259
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54343748
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
het lijkt me zielig omdat je het helemaal uit moet trekken bij het verschonen van de luier, en een broekje toch wat losser zit. Maar ik denk inderdaad als je zo`n fijne maillot aandoet met een soepele buikband, het best gaat
een maillotje, hoe klein ook, is nog veul en veuls te groot voor een pasgeboren mèske dus echt strak zal ie niet zitten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator zaterdag 3 november 2007 @ 20:05:06 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54343898
Kim wat leuk een meisje Ik vind dat jurkje heel erg schattig en dat maillootje

Maneki wat een prachtig strak kamertje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:33:26 #261
14746 k_i_m
pi_54344751
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat leuk Kim een meid. Had je zelf al zo een voorgevoel??

Hier staat de box al in de woonkamer geparkeerd.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Het was tot op het laatste moment echt een grote gok wat het zou worden. De verloskundige vroeg het ook nog of ik er een gevoel bij had en toen had ik helemaal zoiets van aaaaaaaaarggghhh .

Het was maar goed dat ik op een stoel lag, anders was ik eraf gevallen van de schrik toen ze het zei . En nu maar wennen om niet meer "het" en andere onzijdige woorden te gebruiken .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:34:59 #262
14746 k_i_m
pi_54344796
Oja, nog bedankt voor de felicitaties allen .
In my life
Why do I smile
pi_54345131
Wat leuk dat je een meisje krijgt k_i_m
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54345279
Wat een vreselijk schattig pakje KIM. Leuk een meisje En doordat je zei dat het zo overduidelijk te zien was dacht ik ook meteen aan een jongetje hoor

Eigenlijk is het hier ook helemaal geen geheim. Wij krijgen ook nog een meisje Dus de jongens en meisjes beginnen wel weer aardig in balans te komen op de FOK lijst.

Ik heb vanmiddag ook eindelijk (zegge meer dan 2 weken onderweg) mijn wrapper binnen. En van de week ook een shelter. Dus nu nog een matras en dan zijn we er helemaal klaar voor.
Het slapen is nu toch wel helemaal niet leuk meer. Ik kan nog maar op 1 zij liggen en lekker slapen. Als ik op mijn andere zij lig dan doet het heel erg pijn.

En ik zal toch echt naar fysio moeten ala ik bevallen ben, want mijn bekken en rug gaven voordien al problemen. Vooral de rug eigenlijk. Dus ik zal het wel rustig aan moeten doen na bevalling.
pi_54345722
wat leuk k_i_m & lewis, dochters!!!!
pi_54346443
Lewis en Kim, dochters leuk hoor!

Waar ben je wezen shoppen Kim, erg leuk setje!
Mirte heeft nog geen maillotjes aangehad, ik heb straks als ze in maat 62/68 past wel een jurkje met schattig maillotje. Maar dat probeer ik tegen die tijd wel.
Maillotje zou ik gewoon uitdoen met verschonen (net als sokjes)... ze zijn toch heel snel met die pootjes in de luier. Over je eigen voeten plassen... offe... net als mama of papa de luier weghaalt en de nieuwe pakt gaan plassen met het gevolg dat je romper nat is en ze je weer kunnen omkleden . Haha, gelukkig geen spuitpoep hier (dus dat scheelt), al zou het wel ietsje soepeler mogen ze moet er nu wel veel moeite voor doen.

LLM, nog eventjes volhouden, hopelijk gauw weer een paar verse beebjes hier!
Fake it till you make it...
pi_54346678
Fijn dat alles goed was Kim!

Hier hebben we vanochtend een pretecho gehad. Was wel weer erg leuk om even te mogen 'spieken' in m'n buik. Mevrouw lag alleen al met haar hoofd naar beneden, met haar gezicht lekker tegen mijn placenta aan (die dus weer aan de achterkant ligt...) Volgens mij de nachtmerrie van elke echoscopiste
Verder zag alles er nog steeds goed uit. Ze heeft de lengte van het bovenbeen opgemeten en dat kwam overeen met 33 weken, terwijl ik nu 30 weken en 5 dagen ben. Een lang kindje dus. En na flink wat porren (en springen!) draaide ze haar gezicht zowaar nog even wat beter zodat we toch nog wat hebben kunnen zien. En dat was ook wel weer erg leuk. Geen alien..maar gewoon lekkere bolle wangen en een prachtig neusje En oogjes die open en dicht gaan enzo..
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_54346745
Hier heb ik overigens ook geen maillotjes in huis. Wel heerlijke zachte broekjes en velours truitjes en dat soort dingen, dat vind ik zo lekker voor die eerste periode. En lekker warm, voor de winter
It's all up to you
pi_54346752
tearsong ook al een meisje, wat leuk! 3d-echo dus? en kon je zien of ze op tomas lijkt?
pi_54346816
Ik herkende er wel dingen in ja...de mond en de kin vooral. Het neusje ook wel maar eerlijk gezegd vind ik alle babyneusjes op elkaar lijken
It's all up to you
pi_54346820
maillootjes vind ik voor die hele kleine babietjes nog niet zo, ik zou ook meer voor de zachte broekjes gaan. liefst met de sokken eraan vast.
pi_54346850
ah, hij heeft wel een karakteristieke kin inderdaad. grappig! en neusjes, er kan toch heus verschil in zitten hoor!
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:02:11 #273
14746 k_i_m
pi_54347149
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:33 schreef Nijna het volgende:
Lewis en Kim, dochters leuk hoor!

Waar ben je wezen shoppen Kim, erg leuk setje!
Mirte heeft nog geen maillotjes aangehad, ik heb straks als ze in maat 62/68 past wel een jurkje met schattig maillotje. Maar dat probeer ik tegen die tijd wel.
Maillotje zou ik gewoon uitdoen met verschonen (net als sokjes)... ze zijn toch heel snel met die pootjes in de luier. Over je eigen voeten plassen... offe... net als mama of papa de luier weghaalt en de nieuwe pakt gaan plassen met het gevolg dat je romper nat is en ze je weer kunnen omkleden . Haha, gelukkig geen spuitpoep hier (dus dat scheelt), al zou het wel ietsje soepeler mogen ze moet er nu wel veel moeite voor doen.

LLM, nog eventjes volhouden, hopelijk gauw weer een paar verse beebjes hier!
http://www.winkelsinhetgooi.nl/2006/611007.html

Heel leuk klein winkeltje (als je in de buurt woont dan he) met hele vriendelijke dames om te helpen en schattige kleertjes . Ik zit zelf ook erg te twijfelen over het maillootje, dus ik ga er nog niet meer kopen denk ik. Eerst straks maar eens kijken of het een beetje handig is .
In my life
Why do I smile
pi_54347319
Meisjes Leuk Lewis en kim!

Vandaag mijn ouders en mijn schoonouders op bezoek gehad en morgen wordt ons buurjongetje gedoopt, dus ik heb snel teruggelezen. Ik zal ongetwijfeld dingen overslaan of in andere volgende reageren

Ticootje, het gaat niet om je buik, het gaat om wat er straks uitkomt

Maneki, wat een heerlijk kamertje, (en vooral wat een heerlijke prijs!!!!)

Tja, en maillotjes weet ik niet, ik vind het wel schattig staan, maar ik vind ze zelfs voor mezelf een crime om aan te doen
pi_54347431
Wat een schat-tiggg oranje pakje, Kim.... Waarrrrrrrr heb je dat gekocht?!

Ik sta er trouwens versteld van hoeveel mensen hier het willen weten of ze een jongetje of een meisje krijgen. Ik heb me beide keren laten verrassen en ook deze keer zou ik niet anders willen. Weet ik tenminste waarvoor ik pers! Wat (1e) kleertjes betreft, moet ik nog een stuk of wat dozen met kleertjes uitzoeken. Heb van mijn kinders (knul en meid) alles in dozen gepropt wat niet meer paste en moet nog kijken wat ik nog wil gebruiken en wat niet. Gelukkig heb ik nog tijd zat! Ach... en misschien koop ik ook nog wel iets neutraals, een lekker boxpakje ofzo vind ik altijd wel schattig voor zo'n pasgeboren proppie!

Vandaag eindelijk weer over de drempel heengestapt en mezelf in een positiebroek gehezen. Tot mijn grote schrik past hij nog maar net! Tot nu toe had ik mijn broeken compleet open hangen en dat zat niet echt lekker. Maar realiseer me ook vanaf vandaag pas hoe dik ik eigenlijk al ben met mijn 10 weken en 4 dagen!!!
Ik liep in de supermarkt en kwam een bekende tegen die op mijn dikke winterjas wijst en bruutweg vraagt: "Zit daar soms een 3e in?" Eh... ja! Ik trots mijn buikje laten zien want ben me er wel van bewust dat je het al goed kan zien... "Hoelang?" "10,5 weken" "Ow... januari uitgerekend?" "Eh... nee, niet NOG 10 weken, ik BEN nu 10 weken" Ze viel nog net niet achterover en ben thuis toch maar eens op een stoel gaan staan om in de spiegel te kunnen kijken of het nou echt zo erg is... enneh... het is best wel erg al ja! Voor mij weer geen bescheiden buikje vrees ik...
pi_54347555
Ik wilde het graag weten omdat ik dan iets heb om naar toe te leven. Bovendien is het voor mij straks al spannend genoeg hoe het gaat met de bevalling en dit geeft mij dus wat extra zekerheid Of nouja, wat minder verrassingen
pi_54347738
Nou ik weet wel waarvoor ik pers hoor, en jongen of meisje..ik zou er net zo hard voor persen

Ik vind het vooral erg praktisch om te weten wat het wordt. Gerichter kleding kopen ipv. al die neutrale kleding, kinderkamer inrichten...en tja, ze hebben de techniek tegenwoordig dus voor mij hoeft die verrrassing niet zo. En dan hoef ik het ook niet 'geheim' te houden voor anderen. Ik verlul mezelf toch wel dus dat probeer ik niet eens Maar goed, eigenlijk was beide keren de echo niet meer dan een bevestiging van een gevoel dat ik toch al had. Heb zowel bij Tomas als bij de 2e een hele duidelijke droom gehad over het geslacht en eigenlijk wist ik het vanaf toen al zeker.
It's all up to you
pi_54348014
m`n buik zei net "knak" vááág
Saartje
pi_54348091
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
m`n buik zei net "knak" vááág
Knak? Wat voor knak? Wat was je aan het doen?
pi_54348147
Ik deed niks! Saartje schopte en toen hoorde ik een soort knakje
Zo wat je gewricht kan doen als er een luchtbelletje in zit ofzo
Saartje
pi_54348676
Hmm... maar ik begrijp dat je nergens pijn hebt of andere ongemakken? Vreemd. Misschien een luchtbel in je darmen die ineens verschiet? Of... Saartje zit ff stoer te doen met haar knokkels?
pi_54348940
Ja ik had ook een soort knak vorige week. Maar meer dat ik ook het vruchtwater hoorde golven daarna En ze bewoog daarna nog goed, dus dat stelde wel gerust.

En voor mij ook meer om de praktische reden. Ik wil me een beetje kunnen voorbereiden op wat we gaan krijgen. Ik wist het met allemaal. Maar ik zie dan ook de reden weer niet in waarom je je zou willen laten verrassen.

Maillotjes vooral in het begin zijn volgens mij een crime om aan te trekken. Dus veloursbroekjes geven hier ook de voorkeur. Maar het is wel super schattig. Ik weet niet of ik zo'n pakje aan mij voorbij zou laten gaan
pi_54349161
haar knokkels? dat weet ik nog nie
Golven heb ik hier nog niet gehoord, lijkt me ook erg apart
Saartje
  zaterdag 3 november 2007 @ 23:22:25 #284
3011 E.T.
pi_54349190
knak??? hmz..
hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken? (daar moest ik als eerste aan denken toen ik knak las, eigenlijk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54349201
wij hebben ons dus wel laten verrassen en dat was beide keren toch wel heel speciaal hoor!
ieuw lieuw! vruchtwater horen golven? toch niet naar buiten nog hoop ik he!
pi_54350605
Gisteren een gaaf personeelsfeest gehad. Lekker de hele middag in Dafjes 33 rondgereden. Had zelf wel meteen aangegeven bij dat ik niet wilde rijden. Bij het remmen moest je heel hard trappen. Krijg ik de opmerking "Je bent toch zwanger, je bent toch niet ziek." Godsamme, meteen maar geroepen dat ik bekkenklachten heb en zal zeker niet op die manier het zou gaan forceren. Akelig vind ik die opmerking en ik krijg hem steeds vaker. Als je zwanger ben, kun je er niets bij krijgen. Leuk hoor.

's Avonds lekker uit weze eten en een collega was een beetje jaloers op mijn broek. Zijn broek zat namelijk al vrij vlot strak en er moest een knoop open. Ach, zei, ik al, die van mij groeit gewoon mee. Wel makkelijk zo een zwangerschapsbroek.

Hier liggen ook al maillot in een heel klein maatje 50/56. Maar niet als eerste pakje.
  zondag 4 november 2007 @ 09:31:56 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54350978
Knakjes ken ik niet, lijkt me heel apart...

Mammietje, volgens mij zijn het ook van die golven hoor, dat mensen het wel willen weten, want ik vind het er nu hier ook heel erg veel.
Bij mij op de pufclub ben ik trouwens de enige van de 7.

Kent iemand het dat na het liggen/slapen de maag echt heel zeer doet? Niet brandend maagzuur, maar echt alsof hij helemaal beurs en blauwe plekkerig is?
Vannacht kwam ik nauwelijks mijn bed uit om te plassen omdat het strekken dus echt heel zeer deed bij mijn maag. En de baby ligt er wel tegenaan, maar nog steeds voel ik alleen schopjes in het midden van mijn buik, dus het is volgens mij ook niet zo dat hij hem beurs schopt.
Ik heb maar een kussen onder mijn buik gelegd en dat lijkt wel te helpen, alsof hij anders wegzakt of zo.
pi_54351123
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

http://www.winkelsinhetgooi.nl/2006/611007.html

Heel leuk klein winkeltje (als je in de buurt woont dan he) met hele vriendelijke dames om te helpen en schattige kleertjes . Ik zit zelf ook erg te twijfelen over het maillootje, dus ik ga er nog niet meer kopen denk ik. Eerst straks maar eens kijken of het een beetje handig is .
Helaas niet in de buurt . Misschien ook maar beter voor de portemonee
Fake it till you make it...
pi_54352445
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef E.T. het volgende:
knak??? hmz..
hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken? (daar moest ik als eerste aan denken toen ik knak las, eigenlijk)
Ik heb er tegenwoordig minder last mee dan voor de zwangerschap als ik ongesteld was. Heel erg vreemd en eigenlijk ook eng..je gaat toch wachten op het moment dat het wel fout gaat.
Ik zorg iig dat ik écht, écht, écht voldoende rust neem en niets forceer. Lig echt de halve dag op de bank of bed als het moet maar als ik daarmee pijnvrij tot de eindstreep kom heb ik dat er graag voor over

Randa wat een vreselijke opmerking! Tis al rot dat ej er zo`n last van hebt maar als je je ook nog continue moet verdedigen maakt dat er niet beter op. Probeer je er niet te veel vana an te trekken hoor!
Saartje
  zondag 4 november 2007 @ 12:05:38 #290
3011 E.T.
pi_54352590
Wat heerlijk Maneki
Als je het idd op deze manier pijnvrij tot de streep redt... gewoon op die bank blijven liggen hoor
pi_54353667
Randa_v, wat een rotopmerking!!
Ik kan daar echt niet bij, dat mensen zo ignorant kunnen zijn.
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54354041
Het is ook niet de eerste keer dat ik hem krijg. Eigenlijk al de tweede keer in ongeveer 3 weken. Vorige keer was ook al een collega. Maar dat is een vrouw zonder kinderen en nu was het wel een vader, maar volgens mij had zijn vrouw een "makkelijke" zwangerschap. Ben op het moment eigenlijk alllang blij dat het nog niet zo heel veel op speelt maar schijnbaar wel allemaal steeds erger wordt. Gisteren heb ik het vooral gemerkt bij het eten, lang zitten en bij het opstaan en lopen zo brak zijn als ik weet niet wat. Weet nog niet hoe serieus ik de pijn in mijn heupen en schaambeen moet nemen dus doe het wel rustig aan.

Wat worden er veel meisjes geboren volgens het lijstje .
  zondag 4 november 2007 @ 14:43:56 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_54355777
Vruchtwater hoor ik deze zwangerschap voor het eerst 'klotsen/golven', dacht dat het kwam doordat ik zo weinig had, maar ben dus niet de enige

Voor alle vrouwen met bekkenpijn, ik heb het bij drie van de vijf zwangerschappen heel erg gehad, verschillende therapieën geprobeerd, niets hielp echt. Had wel wat baat bij het boek van Cécile Röst, maar dat was niet zaligmakend.
Dit jaar werd de pijn zo erg dat ik via Mensendieck ben doorverwezen naar een manueel arts. Daar bleek mijn bekken scheef te staan, met alle gevolgen van dien. Dat is gecorrigeerd, in vier fases. Daarna nog versterkende oefeningen bij Mensendieck op een balansbal. Sindsdien heb ik zoveel minder pijn, eigenlijk verwaarloosbaar. Ik voel mijn bekken nog wel eens, vooral bij het schaambot, bij bepaalde bewegingen, maar vergeleken bij eerst is dit echt een zegen.

Misschien helpt het bij jullie niet, maar ik heb echt baat gehad bij die Mensendieck-oefeningen in combi met de manueel arts. Heb nu thuis ook zo'n bal waar ik om de dag op oefen.

@BE, ja ik ken dat maagpijngevoel wel! Vooral bij de eerste had ik het zo erg dat ik 's nachts naar adem snakkend onder de douche zat met een hete douchestraal (bij gebrek aan kruikje ). Heb het nu niet meer zo heel vaak, maar er is ook meer ruimte. Wel pijnlijke ribben
pi_54356207
Hebben de moeders met al reeds een ouder kind en een baby de oudste nog een cadeautje gegeven toen het broertje of zusje werd geboren?
Iets om de oudste ook te laten weten nog altijd net zo speciaal te zijn??
  zondag 4 november 2007 @ 15:25:35 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54356880
wij doen hier wel bij mensen die een 2e kindje krijgen, naast het kraamkado ook iets voor het oudere broertje/zusje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54356892
Wij hebben hier een kadootje klaar liggen voor straks. Het is gewoon een kleinigheidje wat hij krijgt omdat het feest is ivm de geboorte van de baby. En omdat de baby ongetwijfeld ook aardig wat kadootjes zal krijgen
  zondag 4 november 2007 @ 15:31:46 #297
3011 E.T.
pi_54357044
Saskia kreeg een pop van Tijn

Weet nog niet of ik het nu weer doe.. Saskia snapt nu heel goed hoe en wat er gebeurt en wat voor invloed dat heeft en Tijn heeft er nog geen benul van.. Voor Saskia zal het grootste kado de baby zelf zijn
pi_54357303
Ik doe het niet. De jongens snappen prima wat er aan de hand is en de baby op zich zal leuker zijn dan welk kado dan ook. Ik ga er eigenlijk van uit dat een gedeelte van de visite ook wel iets voor de oudste jongens mee zal nemen Verwend worden ze toch wel
Saartje
pi_54361267
Voor Merlijn staat er wel een cadeau in de planning als de baby komt. Hebben we voor ons neefje en nichtje ook gedaan toen ze een broertje erbij kregen. Denk wel dat Merlijn ook zelf en iets voor de baby mag uitzoeken om hem er ook op die manier bij te betrekken. Helemaal zal hij niet snappen maar hij zit net op zo een leeftijd dat hij het gaat begrijpen.
  zondag 4 november 2007 @ 19:04:50 #300
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54362240
Faja, hier kreeg Luuke een poppenhuis van Duplo van Lena. En van al het bezoek krijgt ze eigenlijk ook wel wat. Een kleurboek, bal... hele fijne lieve dingen. Zo is ze niet jaloers en inderdaad het gevoel van dat zij er ook nog is enzo.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')