Gaat dat niet meer om kleren in een klein maatje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
Ik heb het 5 jaar terug ook gehad. Was 's nachts heel ziek, hoge koorts. Mijn ma kwam ff kijken hoe het ging en die schrok zich rot. Die dacht dat ik beroerte ofzo had. De rechterhelft van mijn gezicht hing helemaal naar beneden. Maar het was pas na 3 maand weer helemaal normaal. Was na 2 maand wel weer dat ik alles kon bewegen maar pas na 3 maand had ik ook weer gevoel in die kant van het gezicht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:42 schreef glossy het volgende:
tja hoe kom je aan zo een aangezichts verlamming dat is en goeie.
weet alleen dat er een zenuw in je hoofd loopt die dan ontstoken is en die loopt langs je oor richting je mond en die legt dan de boel lam.
het moet nu van zelf over gaan, normaal geven ze een hoge dosis prednison maar ja zwanger en prednison is niet zo een goede combinatie.
de dokter zei van je moet het zien als een koortslip alleen dit zit in het hoofd.
het kan 4 tot 6 weken duren tot dat het over is , als ik geluk heb.
hopelijk is het voor de bevalling over.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
JAAAAAAAAA!!!!
Sorry, ik liet me even gaan.
Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zienquote:
Jeeeeuuuuhhhh!quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zien. )
Lishe doelt op de enorme collectie (valt heus best mee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
een heel lief meisjequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Alles was keurig in orde, goed gewicht, geen enge afwijkingen en bij het eerste shot was het geslacht al pontificaal in beeld.
.
.
.
Maar je moet eerst raden.
Je wilde toch vandaag bevallen? Ik laat je gewoon je kind eruit schrikken!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:14 schreef piglet het volgende:
Ja, inderdaad. En dat is jouw schuldDurf je wel bij een hoogzwangere
waarom lijkt je dat zieligquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vraag ik me af he..kun je bij een meisje als eerste pakje ook een maillotje aandoen? Lijkt me eigenlijk zo zielig
Dat zei ik ook al in de winkel. Maar die mevrouw zei dat het veels te koud was om zonder te doen, en dat het echt wel nodig was. Of je moet er een broek onder aantrekkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vraag ik me af he..kun je bij een meisje als eerste pakje ook een maillotje aandoen? Lijkt me eigenlijk zo zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |