abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:15:38 #151
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54312044
ok nog een poging.

k_i_m hier ook een keer naar de beurs geweest wat een drama zeg, rijen en rijen vol met hormoonbommen voor gratis spullen. Pff aan mij niet besteed hoor.

De kleding die je opnoemt is hier ook zo vreselijk veel. Pfff soms trek ik die kast open en vraag me af hoe ik dat allemaal aan moet krijgen. Mara groeide niet zo snel die had met 1 jaar nog maat 68. Als deze wel snel groeit ja dan heb ik snel kleding te koop. Alles is ook zo leuk!

E.T wist je al dat je ook online bij de h&m kan kopen.

Zo eindelijk is het kamertje hier klaar jaja echt waar nog ff stofzuigen en dweilen en dan klaar!!
Morgen nog 1 vreselijke drukke dag Mara haar verjaardag vieren en man lief moet daarvoor ook nog naar de kvk pffff maar goed dat redden we ook nog wel denk ik. Daarna is de rust voor mij. Man werken, kind naar de basisschool en mama lekker in huis rommelen.

Lewis ik hoop dat je snel van je klachten af bent weet je hoe je bekken straks uit de strijd komt. Is het na het bevallen meteen over of meot je daarna nog rustig aan doen.

liefs joyce
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:36:27 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54312526
k_i_m!
8 paar schoenen! Ik heb niet eens schoentjes gekocht nog!

Webkim, het klinkt idd als het drama wat ik me altijd erbij voorstel. Ik ben idd ook niet het type om dan in de rij te gaan staan voor gratis spul... Bedankt voor je beschrijving. Weet ik gelijk weer dat ik niks gemist heb!

Droeke bijna met verlof! Heerlijk he! Ik hoef nog maar 4 daagjes (en nu dus op mijn vrije dag een paar uurtjes )
pi_54312533
Van de beurs kan ik me goed herinneren dat het idd erg druk was. (2005)
Maar wel leuk.

Movicolon hielp (en helpt) bij mij goed met de stoelgang. Op recept bij de huisarts.
pi_54312564
BE, ik heb weer over jou gedroomd. Je wilde graag in Kims bed (ledikant) bevallen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:41:50 #155
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54312668
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef _lotje_ het volgende:
-knip-
net wat tricootje ook had..
-knip-
hier moest ik erg om lachen

Het is heerlijk hier bij mijn pap en mam... Ik geniet er echt van en heb nog met een hoop mensen even afgesproken... kunnen ze mijn buik nog even bewonderen .

Aambeien, daar heb ik gelukkig geen last van.... (afkloppen!!)
Maagzuur wel.... (leve de rennies )
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:43:16 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54312695
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE, ik heb weer over jou gedroomd. Je wilde graag in Kims bed (ledikant) bevallen.

Ik hou het wel bij mijn eigen verhoogde bedje.
pi_54312784
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik hou het wel bij mijn eigen verhoogde bedje.
Was wel grappig, jij maar volhouden dat het best wel paste.
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:56:58 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54313001
Deliedje, fijn dat je het zo heerlijk hebt! Groetjes aan je pap en mam en tante Fif!
(En ik mis je wel hoor...! Lena heeft haar zusje shirtje aan, het past supergoed nu. Dus heb ook geen bang voor je enorme kledingcollectie voor Punk! En Maud, de bezoekbaby van gisteren, had ook nog kleertjes in 56 aan soms. Dus Punk, bofkont, je zult er elke dag praaaachtig uitzien.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54313283
Oh jeetje zeg wat is de kleine actief vandaag. Vanmorgen werd ik er gewoon een beetje misselijk van ze druk was ze. Even rustig een kopje thee gedronken, toen ging het wel weer. Maar nu is ze weer zo bezig...pff... Ze ligt vandaag ook niet echt lekker. Het lijkt wel alsof ze zich probeert te strekken in de breedte.

Maar ja beter dit dan dat ze zich heel stil houdt, dat vind ik ook maar niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:02:11 #160
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_54314494
Wij zijn gisteren naar de verloskundige geweest voor intake en echo. Er zit echt een levend kindje in m'n buik! Ik vond het toch wel erg ontroerend om dat te zien en heb vanaf toen pas het idee dat we echt nog een kindje krijgen.
Er is een hoop bloed afgenomen (3 buisjes), ik weet niet meer waarvoor allemaal en we kregen een hoop informatie. Het meeste was al wel bekend ('t is niet voor het eerst), maar de informatie over prenatale onderzoeken heb ik nog niet eerder zo uitgebreid gehad. De combinatietest doen we niet, vinden we nergens voor nodig. Over de 20-weken echo (ook nieuw voor ons) gaan we nog (verder) nadenken.
Al met al zijn we een uur bij de verloskundige geweest en over 5 weken mag ik weer.
De door mij geschatte datum (25 mei) blijkt aardig te kloppen met de echo, dus die wordt ook aangehouden door de verloskundige.

We hebben de kinderen nu ook ingelicht. Daan reageerde weinig verrast: "Ik dacht wel dat we nog een kindje zouden krijgen". Op mijn vraag waarom hij dat dan dacht, antwoordde hij: "Twee kinderen is wel een beetje weinig". Ik hoop dat hij 3 wel genoeg vindt... En anders zorgt hij later zelf maar voor meer .
Judith vindt het ook wel leuk, maar bij haar dringt het nog niet zo door, volgens mij. Maar daar is nog tijd genoeg voor.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:18:37 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54316343
Grijs, "twee is wel weinig"!

DoctorB, nog proficiat met Justus, wat een mooie naam!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54318254
Ik heb net maar even een afspraak gemaakt voor een echo. Even gluren hoe het daarbinnen gaat.

29 november, dus dat is nog wel even. En de foto's kan ik dan voor sinterklaas geven aan mn ouders.

Ik twijfel toch wel een beetje of ik nou 2d of 3d zal doen. 3d vind ik maar enge plaatjes, maar ik ben dan ook al 30 weken zwanger en misschien dat er dan echt een leuk gezichtje uitkomt. Ik weet niet hoeveel je ziet bij 2d, waarschijnlijk ligt de kleine dan al behoorlijk krapjes....
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:45:20 #163
82727 klein_spookje
pi_54318366
Wij hebben 2d laten doen, 3d vinden we minder mooi ziet er idd wat enger uit volgens de laatste bezoekje was 2d tot en met 30 wk goed te zien daarna was 3d mooier inverband met meer vet bij de baby.

Mag ik vragen wat het kost zo een echo tussendoor bij jullie.

groetjes
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:47:15 #164
82727 klein_spookje
pi_54318404
oja is er hier nog iemand op zoek naar knuffels onder andere van pooh knorretje en ioor en nog veel meer andere.

Groetjes joyce
pi_54318459
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef klein_spookje het volgende:
Wij hebben 2d laten doen, 3d vinden we minder mooi ziet er idd wat enger uit volgens de laatste bezoekje was 2d tot en met 30 wk goed te zien daarna was 3d mooier inverband met meer vet bij de baby.

Mag ik vragen wat het kost zo een echo tussendoor bij jullie.

groetjes
2D Baby View

2D Echo met minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 55,-
2D Echo op DVD met minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 70,-

4D Baby View

2-3-4D Echo met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 85,-
2-3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's en minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 100,-

Baby View Pakketten

2D/4D Pakket

1e echo: 2D echo op DVD met minimaal 4 zwart/wit foto's
2e echo: 2-3-4D echo op DVD met 2 kleuren foto's en minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 140,-

4D Pakket

2 echo's: 2-3-4D op DVD met 2 kleuren foto's en minimaal 4 zwart/wit foto's ¤ 160,-

Extra 3D kleurenfoto bij 4D Echo ¤ 2,-
Extra videoband bij een echo op DVD ¤ 5,-
CD-rom met alle 3D kleuren foto's ¤
7,-
Avond-weekendtoeslag ¤ 7,-

Ik heb dan nog een pasje voor 10% korting.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:57:18 #166
82727 klein_spookje
pi_54318638
en weet je al welk pakketje je gaat nemen?
pi_54318658
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef klein_spookje het volgende:
en weet je al welk pakketje je gaat nemen?
Nee, ik twijfel nog tussen de 2d en 3d. Ik hoef geen dvd. Die heb ik al (van de 20 weken) en ik kijk er nooit naar...
pi_54318840
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:

Ik twijfel toch wel een beetje of ik nou 2d of 3d zal doen. 3d vind ik maar enge plaatjes, maar ik ben dan ook al 30 weken zwanger en misschien dat er dan echt een leuk gezichtje uitkomt. Ik weet niet hoeveel je ziet bij 2d, waarschijnlijk ligt de kleine dan al behoorlijk krapjes....
Ah ik ga morgen, dan ben ik ook 30 weken. Wil toch wel even spieken naar de 3D beelden denk ik..inderdaad ook met de hoop dat het er met 30 weken allemaal minder ´mager´ uitziet. En inderdaad...het is al te laat voor een beetje een duidelijk totaaloverzicht want dat past niet meer
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:24:49 #169
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54319203
Krijgt DeLiedje een mooi meisjebaby

Over de aambeien neusspray dames daar slinken ze van en natuurlijk wel gewoon neusspray op een doekkie he
pi_54319331
babyvieuw.. ja daar ben k ook geweest idd, met 30 weken, maar mijn kleine zat eigenlijk al wat te laag en te krap om t gezichtje mooi duidelijk in beeld te krijgen.
we gingen voor t hele pakket met 4D, hebben ook n dvdtje meegekregen, maar betaald voor 2d omdat t dus maar niet lukte (ook niet na 3 keer, dat doen ze dan weer wel heel makkelijk trouwens.. je terug laten komen alst niet goed lukt)
en die 3D is echt wel heel erg leuk om te zien niks engs aan!
we waren (uiteraard) samen met mn zusje gegaan, en haar kleintje zagen we lagen en gapen enzo
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:35:28 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54319440
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Krijgt DeLiedje een mooi meisjebaby

Over de aambeien neusspray dames daar slinken ze van en natuurlijk wel gewoon neusspray op een doekkie he
Wat lees jij dat ik niet zie?

Net bij de vk geweest, 33+0 vandaag.
Alles was in orde, bloeddruk gewoon prima, gewicht ok (te veel vind ik zelf, maar goed... als je honger hebt, heb je honger), en een mooi kloppend hartje. Kindje lag mooi met zijn koppie naar beneden en volgens haar is het geen extra groot kindje of zo.
Ze zei 'als je jou binnen ziet komen verwacht je heel wat, maar dat valt enorm mee'.

Alleen... ik moest toch maar een bed in de woonkamer zetten als ik thuis wilde bevallen.
'Ambulance-medewerkers zijn al niet blij als ze iemand van 65 kilo naar beneden moeten tillen, maar bij jou beginnen ze er echt niet aan'.
En dan zou er getakeld en weetikveel moeten worden, dus beter maar gewoon beneden doen.

Dus nu moeten we op zoek naar een eenpersoonsbed. Geen van onze ouders dan wel zussen hebben 1-pers bedden over, dus we moeten even andere bronnen aan gaan boren.

Wel jammer, althans, thuis blijft natuurlijk thuis, maar er is wel een kansje dat ik dan nog een nachtje in de woonkamer zou moeten slapen of zo. Nou ja goed, eigen schuld, dikke bult.

En als kadootje kon ik net mijn Wrapper op gaan halen! Wat voelt dat ding lekker aan zeg!
pi_54319721
Ik ben afgelopen week voor een 3D/4D echo geweest en dat zag er ,ondanks de weinige spekken) absoluut niet eng uit Heel mooi juist, ik zal binnenkort even een foto plaatsen

We hebben vanmorgen even snel een babykamertje gekocht Meteen ingeladen en meegenomen dus we kunnen dit weekend aan de slag
Was wel grappig, in de winkel stond diezelfde babykamer voor 1299, wij hebben hem voor 400 mee kunnen nemen
Saartje
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:51:31 #173
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54319848
Hey BE, dat is mij ook gezegd (en heb er hier nog flink over lopen schelden ), maar ik heb me er niets van aangetrokken met de gedachte van: als ik nu een hartaanval krijg dan moeten ze me ook naar beneden zien te krijgen en het risico dat ik zomaar uit het niets tijdens de bevalling spoedeisende hulp nodig heb is minimaal (ik was verder prima gezond).. ik vertikte het dan ook om in m'n eentje beneden te gaan liggen, alsof ik opeens tot een aangespoelde walvis was verworden. Ik ben dus lekker boven gebleven en niemand heeft daar iets over gezegd, ook de vk die het me aanraadde niet. (en verder ook 0 problemen gehad trouwens)

Als je je gewoon gezond en mobiel genoeg voelt om boven te blijven dan moet je dat imo ook gewoon doen.. (Tenzij je het beneden wel prima vindt, maar ik zou het echt vreselijk gevonden hebben in ieder geval)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:57:41 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54319967
Nee, het lijkt me dus helemaal niets. Ik heb zelfs zoiets van 'dan liever het ziekenhuis'. Waarom weet ik niet, dat is namelijk het andere uiterste, maar het hele idee van thuis bevallen is juist dat knusse in mijn eigen bedje na afloop. En niet ikke hier in de woonkamer en stinkie boven of zo. (Hoewel ik die dus in gedachten al wel op de bank gelegd had. )

Maar als ik jouw fobo bekijk denk ik dat er nog wel een beheurlijk verschil zit tussen jou en mij.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:59:08 #175
82727 klein_spookje
pi_54320003
Be, ik moet ook beneden bevallen simpelweg omdat ze helemaal niet willen dat ze een trap moeten doen met een zwangere maar een draai in de trap doen ze helemaal niet en laat ik nu 2 draaien in de trap hebben.
Buiten dat is bij mij de kans behoorlijk dat ik als nog naar het zh moet ivm ijzer en bloedverlies dus misschien niet eens wat te kiezen en gewoon medische indicatie en zh.

Je kan bij de thuiszorg een 1 persoonsbed huren die dacht ik ook nog in hoogte verstelbaar is.

Jellyrose ik heb het eigelijk niet zo gevoeld zoals jij het beschrijft misschien de manier waar op het gebracht word.
Door de eerste bevalling die 40 uur duurde weet ik dat je naar het zh kan moeten. Ondanks dat ik nu nog zelf kon "lopen' wil ik niet het risico lopen om uit huis getakeld te moeten worden. Hou van sensatie maar niet mijn eigen sensatie hoor.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:00:07 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54320021
Wat ik me dan afvraag, he, wij wonen in een appartement, tweede verdieping, geen lift. Als jij (BE) in mijn huis had gewoond, had je dan in het voorportaal moeten bevallen, just in case?
(Niet heel aanvallend bedoeld, maar tijdens de bevalling gaat het om de kraamvrouw, niet om de evt. ambulancemedewerkers, toch?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:00:35 #177
82727 klein_spookje
pi_54320032
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het lijkt me dus helemaal niets. Ik heb zelfs zoiets van 'dan liever het ziekenhuis'. Waarom weet ik niet, dat is namelijk het andere uiterste, maar het hele idee van thuis bevallen is juist dat knusse in mijn eigen bedje na afloop. En niet ikke hier in de woonkamer en stinkie boven of zo. (Hoewel ik die dus in gedachten al wel op de bank gelegd had. )
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.
pi_54320162
Ik moest vorige keer ook in e woonkamer bevallen omdat ik bedrust moest houden en de badkamer/wc beneden waren. Een bed lenen van thuiszorg was 20 gulden ofzo per dag, echt belachelijk duur iig.
Voor dat geld koop je een eenpersoonsmandje bij de Ikea!
Vriendlief sliep toen wel op de bank, omdat hij toch die kleine moest pakken `s nachts als hij huilde.
Na 2 weken was ik blij dat ik weer in m`n eigen bedje kon
Saartje
pi_54320212
Hmmm...dan moet ik nog even gordijnen aanschaffen in de woonkamer voor het geval ik ook beneden moet gaan liggen (hele steile trap met een rottige draai). En de dingen die we nu voor de ramen hebben hangen daar kijk je een beetje doorheen als het binnen licht is en buiten donker. Straks kan het hele dorp meegenieten van de bevalling...
It's all up to you
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:14:36 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54320296
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me dan afvraag, he, wij wonen in een appartement, tweede verdieping, geen lift. Als jij (BE) in mijn huis had gewoond, had je dan in het voorportaal moeten bevallen, just in case?
(Niet heel aanvallend bedoeld, maar tijdens de bevalling gaat het om de kraamvrouw, niet om de evt. ambulancemedewerkers, toch?)
Ja, maar dat heeft dus te maken met alweer die arbo-wet. Vuilnismannen mogen geen zware zakken meer tillen, computerwerkers moeten een goede stoel hebben, en ambulance-mederwerkers hoeven geen (veel te) zware mensen te tillen.

Het zou dan dus via het raam idd met een takel-spektakel moeten en daar deed ik vorige week nog een beetje lollig over, maar via het raam moeten omdat je trap niet goed is, is toch iets anders dan 'omdat je te zwaar bent'.

Dus ik denk dat ik het risico toch maar niet ga nemen... Maar dan ga ik er wel alles aan doen om gewoon 's nachts in mijn eigen bedje te mogen slapen.
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef klein_spookje het volgende:

[..]

Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.
Ze zei tegen mij dat ze vaak voor/tegen/bij het vloeien dan vaak nog 1 nachtje beneden blijven, ook weer voor het geval dat, maar goed, die discussie ga ik dan wel aan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:17:56 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54320362
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef TearSong het volgende:
Hmmm...dan moet ik nog even gordijnen aanschaffen in de woonkamer voor het geval ik ook beneden moet gaan liggen (hele steile trap met een rottige draai). En de dingen die we nu voor de ramen hebben hangen daar kijk je een beetje doorheen als het binnen licht is en buiten donker. Straks kan het hele dorp meegenieten van de bevalling...

Dat ozu ik idd dan maar even doen.
Maar sowieso lijkt het me wel lekker dat als je in de ontsluitingsfase zit om dan de boel lekker dicht te kunnen gooien.
pi_54320394
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
Saartje
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:21:34 #183
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54320434
BE, echt.. tenzij je je moeilijk beweegt en nu al niet meer door het trapgat past (uit het raam takelen doen ze echt alleen maar als de trap zou instorten..) zou ik het echt niet doen - ik voelde me zwaar ongelukkig met het vooruitzicht als een soort aangeschoten vogeltje tussen de eettafel en de tv te moeten gaan bevallen, dan idd nog liever in het ziekenhuis (wat overigens ook bij mij gebeurde, maar dat terzijde.. ik kon prima naar beneden komen met m'n 103kg schoon aan de haak )

De redenatie dat je na de bevalling lekker in je eigen bed boven kan is natuurlijk een beetje raar, want waarom zou je dan sowieso niet gewoon lekker in je eigen bedje blijven? Voor het hoogstonwaarschijnlijke geval dat er iets ernstigs gebeurt en je met de ambulance gehaald moet worden.. tja, dat het risico dan is dat een paar mensen ff aan me moeten sjorren om me beneden te krijgen nam ik echt wel voor lief (overigens werd me later door de vk verteld dat het in ruim 30 jaar nog nooit was voorgekomen dat ze iemand niet uit een huis hebben gekregen)
Red de zeehond!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:23:21 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54320467
Jellyrose, ik ben wel heel blij met je reacties! Dacht dat het aan mij lag dat ik het vervelend vond.
Ik ga er nog eens heel goed over na denken...
pi_54320490
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Juist ja, mond open...gordijnen open...dan gaat het vanzelf beneden ook ooopen
It's all up to you
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:24:43 #186
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54320495
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
... naar ooonderen..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:29:29 #187
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54320569
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jellyrose, ik ben wel heel blij met je reacties! Dacht dat het aan mij lag dat ik het vervelend vond.
Ik ga er nog eens heel goed over na denken...
van alles wat ik van je lees mbt je zwangerschap lijkt het mij echt zware onzin om jezelf het plezier en recht op een bevalling zoals jezelf graag zou willen te ontzeggen.
Red de zeehond!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:29:41 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54320573

Ik doe het wel met de gordijnen dicht. Dat contrast tussen open dicht gaat vast beter!

Hebben jullie trouwens ook geleerd dat je dom moet kijken bij het persen?
Kin op de borst, mond open, ogen open...
Dit om ervoor te zorgen dat je te veel druk op je tanden zet.
pi_54321775
Ik heb vandaag echt genoten op die jonge gezinnenbeurs
Veel leuker dan de Kreadoe, daar was dit jaar geen reet aan. Ik heb zelfs een slabbetje zitten knutselen
pi_54321864
Ben weer terug van vakantie
pi_54322208
Ik moet hier niet meer lezen hoor, ik zag mezelf al van het balkon getakeld worden (ik woon drie hoog, zonder lift, maar wel achter het ziekenhuis). Ik ben geeneens zwanger tegen de tijd dat ik dat ooit wel ben woon ik hier vast niet meer ik weeg "maar" 61 kilo (nog wel )

Ik ga de boodschappen maar eens inruimen en m'n pilstrip nakijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54322885
zo hehe.. ben weer bijgelezen!

Cyberbull, gefeliciteerd met je dochter!

En alle neiuwe zwangeren ook gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:26:51 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54322993
Ik heb het frambozenbladthee gekocht....schijnt te helpen ....
ga nu een kopje nuttigen..
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:34:14 #194
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54323165
ff een update :
afgelopen dinsdag bij de vk geweest, alles was weer goed.
verder gaat het met mij iets minder, heb al bijna 2 weken last van een aangezichts verlamming aan de rechter zijde van me gezicht, het begint ietsjes beter te worden,hopelijk is het voor de bevalling een stuk beter.
heb nog 30 dagen te gaan voor de uitgerekende datum.
ben wel erg benieuwd wie die drukte schopper is in me buik.
me man heeft net een ooievaar besteld die tegen het raam is aangeknalt leuk voor straks als de beeb er is, had zelf al een raam slinger gemaakt met de naam (heb er 2 want weet niet wat het word)
verder hier geen bijzonder heden.
groetjesss
pi_54323187
Was wel even lekker er een weekje tussen uit. Afgelopen maandag waren we in de loop van de middag op de plaats van bestemming, toen even uitgepakt en naar het centrum geweest om nog wat te shoppen. Na dat shoppen zijn we uit eten geweest en daarna lekker naar het huisje al waar ik ongeveer omviel van moeheid. Geen openhaard die dag en ook geen warm bad. Op dinsdag zijn we naar het openlucht museum geweest, Morgaine vind dat helemaal super. Daarna in het huisje pannekoeken gebakken, openhaard aan gehad en tijdens de 2e film viel manlief bijna in slaap. Op woensdag zijn we eerst het centrum in geweest, nog wat geshopt (moest cadeautje hebben voor vriendin), daarna naar de film geweest (Kabouter Plop en de Pinguin) en na de film zijn we bij vrienden wezen eten. Op donderdag hebben we bijzonder weinig gedaan, en 's avonds besloten om al naar huis te gaan zodat we niet met een over volle auto naar de jonge gezinnen beurs hoefde te gaan. En vandaag dus lekker naar de jonge gezinnen beurs geweest. We hebben er 2 uur rond gelopen, verschillende dingen gekregen, een mooie kinderbijbel gekocht nog, nog wat andere dingen aangeschaft en na 2 uur waren we het zat. Morgaine vond het 3 x niks al die mensen om haar heen en wou alleen maar door papa worden gedragen en ik had toch behoorlijk wat harde buiken.

Morgen al weer 35 weken zwanger. De box moet nog van zolder worden gehaald en de laatste kledingstukken nog gewassen. Maandag gelijk de klossen bestellen voor ik het vergeet.
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:37:43 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54323248
Klinkt goed Faja! Althans... alles behalve de jonge gezinnenbeurs.

Glossy, hoe kom je aan die verlamming dan? Klinkt namelijk echt niet fijn...
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:41:48 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54323341
heerlijk faja!
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:42:16 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54323352
inderdaad glossy, dat klinkt minder fijn....hopelijk is het tegen de bevalling helemaal over
pi_54326506
Glossy dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat je er inderdaad snel van af bent!

Jeetje BE, wat vervelend dat ze je in de woonkamer willen laten bevallen zeg. Ik snap er echt niks van hoor dat er zo veel verschil in gemaakt wordt van praktijk tot praktijk. Of zou dat regiogebonden zijn of zo?
Ik schat in ieder geval in dat ik toch wel een tikje zwaarder ben dan jij en bij mij is daar helemaal niks over gezegd Ook niet over extra prikken voor suiker of doorverwijzen naar een gyn trouwens.
Nou ja, succes met bedenken hoe je hier mee om gaat

Faja, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad

En amaranta hoe is het met jou? Al enig teken van een aankomende bevalling? Ben je het nog steeds zo zat of gaat het nu wel even wat beter?

Hier is alles nog rustig. Gisteren had ik een beetje een baaldag en geen zin meer, maar vandaag gaat het gelukkig een stuk beter. Heb gewoon lekker wat afleiding gezocht en dat werkt
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:11:44 #200
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54327087
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat lees jij dat ik niet zie?
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')