quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef _lotje_ het volgende:
-knip-
net wat tricootje ook had..
-knip-
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE, ik heb weer over jou gedroomd. Je wilde graag in Kims bed (ledikant) bevallen.
Was wel grappig, jij maar volhouden dat het best wel paste.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel bij mijn eigen verhoogde bedje.![]()
2D Baby Viewquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef klein_spookje het volgende:
Wij hebben 2d laten doen, 3d vinden we minder mooi ziet er idd wat enger uit volgens de laatste bezoekje was 2d tot en met 30 wk goed te zien daarna was 3d mooier inverband met meer vet bij de baby.
Mag ik vragen wat het kost zo een echo tussendoor bij jullie.
groetjes
Nee, ik twijfel nog tussen de 2d en 3d. Ik hoef geen dvd. Die heb ik al (van de 20 weken) en ik kijk er nooit naar...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef klein_spookje het volgende:
en weet je al welk pakketje je gaat nemen?
Ah ik ga morgen, dan ben ik ook 30 weken. Wil toch wel even spieken naar de 3D beelden denk ik..inderdaad ook met de hoop dat het er met 30 weken allemaal minder ´mager´ uitziet. En inderdaad...het is al te laat voor een beetje een duidelijk totaaloverzicht want dat past niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel toch wel een beetje of ik nou 2d of 3d zal doen. 3d vind ik maar enge plaatjes, maar ik ben dan ook al 30 weken zwanger en misschien dat er dan echt een leuk gezichtje uitkomt. Ik weet niet hoeveel je ziet bij 2d, waarschijnlijk ligt de kleine dan al behoorlijk krapjes....
Wat lees jij dat ik niet zie?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Krijgt DeLiedje een mooi meisjebaby![]()
Over de aambeien neusspray dames daar slinken ze van en natuurlijk wel gewoon neusspray op een doekkie he
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het lijkt me dus helemaal niets. Ik heb zelfs zoiets van 'dan liever het ziekenhuis'. Waarom weet ik niet, dat is namelijk het andere uiterste, maar het hele idee van thuis bevallen is juist dat knusse in mijn eigen bedje na afloop. En niet ikke hier in de woonkamer en stinkie boven of zo. (Hoewel ik die dus in gedachten al wel op de bank gelegd had.![]()
)
Ja, maar dat heeft dus te maken met alweer die arbo-wet. Vuilnismannen mogen geen zware zakken meer tillen, computerwerkers moeten een goede stoel hebben, en ambulance-mederwerkers hoeven geen (veel te) zware mensen te tillen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me dan afvraag, he, wij wonen in een appartement, tweede verdieping, geen lift. Als jij (BE) in mijn huis had gewoond, had je dan in het voorportaal moeten bevallen, just in case?
(Niet heel aanvallend bedoeld, maar tijdens de bevalling gaat het om de kraamvrouw, niet om de evt. ambulancemedewerkers, toch?)
Ze zei tegen mij dat ze vaak voor/tegen/bij het vloeien dan vaak nog 1 nachtje beneden blijven, ook weer voor het geval dat, maar goed, die discussie ga ik dan wel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef TearSong het volgende:
Hmmm...dan moet ik nog even gordijnen aanschaffen in de woonkamer voor het geval ik ook beneden moet gaan liggen(hele steile trap met een rottige draai). En de dingen die we nu voor de ramen hebben hangen daar kijk je een beetje doorheen als het binnen licht is en buiten donker. Straks kan het hele dorp meegenieten van de bevalling...
Juist ja, mond open...gordijnen open...dan gaat het vanzelf beneden ook ooopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
... naar ooonderen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jellyrose, ik ben wel heel blij met je reacties!![]()
Dacht dat het aan mij lag dat ik het vervelend vond.
Ik ga er nog eens heel goed over na denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |