abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:37:24 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54327759
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
Gaat dat niet meer om kleren in een klein maatje? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:04:14 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54333709
Ah, nu zie ik het idd ook Rottdog, maar idd, wat k_i_m zegt, ik heb van mijn zus ook heel veel t-shirtjes gekregen en dergelijke. Blauw en oranje etc. kan natuurlijk voor allebei.

We hebben het bedden gebeuren hier even besproken en toch besloten om voor een bed in de woonkamer te gaan. Het idee dat ik dan, mocht dat echt nodig zijn, met weeen en al via het balkon en de tuin mijn huis uit getakeld moet worden lijkt me echt zo verschrikkelijk en vernederend dat ik toch maar eieren voor mijn geld kies.
We hebben al een heel simpel bed gevonden, en mocht ik nou een nachtje beneden moeten slapen, slaapt stinkie gewoon op de bank. (Die overigens echt heel goed ligt, voor iedereen medelijden met hem krijgt.) Ik hoefde het niet eens voor te stellen. Hij kwam er zelf mee.

Goh zeg... het schiet nu wel heel vaak door me heen dat het nu echt zo onwijs op begint te schieten. 33 weken al!
Het einde komt echt in zicht en ik ben echt zo nieuwsgierig naar dat kleine ventje dat nu nog in mijn buik zit.
Heel gek, ik kan af en toe met dagdromen wel een heel lief klein babietje zien hier in huis, hij heeft donkere haartjes, maar ik zie geen gezichtje. Dat wil ik zo graag invullen.
Overigens wel leuk, want volgens stinkie heeft hij licht haar. Ik ga uit van donker omdat we allebei heel donker bruin haar hebben, maar stinkie zelf was blond bij zijn geboorte en dus denk hij dat de baby ook blond zal zijn.

*zucht* Is het al zo ver? Ik ben zo nieuwsgierig!
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:42:32 #203
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54333873
tja hoe kom je aan zo een aangezichts verlamming dat is en goeie.
weet alleen dat er een zenuw in je hoofd loopt die dan ontstoken is en die loopt langs je oor richting je mond en die legt dan de boel lam.
het moet nu van zelf over gaan, normaal geven ze een hoge dosis prednison maar ja zwanger en prednison is niet zo een goede combinatie.
de dokter zei van je moet het zien als een koortslip alleen dit zit in het hoofd.
het kan 4 tot 6 weken duren tot dat het over is , als ik geluk heb.
hopelijk is het voor de bevalling over.
pi_54333998
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:42 schreef glossy het volgende:
tja hoe kom je aan zo een aangezichts verlamming dat is en goeie.
weet alleen dat er een zenuw in je hoofd loopt die dan ontstoken is en die loopt langs je oor richting je mond en die legt dan de boel lam.
het moet nu van zelf over gaan, normaal geven ze een hoge dosis prednison maar ja zwanger en prednison is niet zo een goede combinatie.
de dokter zei van je moet het zien als een koortslip alleen dit zit in het hoofd.
het kan 4 tot 6 weken duren tot dat het over is , als ik geluk heb.
hopelijk is het voor de bevalling over.
Ik heb het 5 jaar terug ook gehad. Was 's nachts heel ziek, hoge koorts. Mijn ma kwam ff kijken hoe het ging en die schrok zich rot. Die dacht dat ik beroerte ofzo had. De rechterhelft van mijn gezicht hing helemaal naar beneden. Maar het was pas na 3 maand weer helemaal normaal. Was na 2 maand wel weer dat ik alles kon bewegen maar pas na 3 maand had ik ook weer gevoel in die kant van het gezicht.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54334001
jeetje glossy...lijkt me doodeng als je gezicht ineens half verlamd is Ik duim voor je dat het snel weer over is!
Saartje
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:04:53 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334017
Jeetje Glossy, ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt mij idd ook heel eng. En ook gewoon knap vervelend...
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:10:40 #207
14746 k_i_m
pi_54334054
Vanmiddag de 20 weken echo. Ik hou het niet meer!! . Ik heb nu al buikpijn van de spanning .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:12:29 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334062
Op zaterdag? Wat apart!
En trouwens... 20 weken al weer! In mijn gedachten ben jij nog steeds maar net zwanger!
pi_54334064
k_i_m succes met afwachten
Saartje
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:14:00 #210
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54334076
eng is het niet, werk in de zorg dus had al zo van dit is geen beroerte dan had er meer verlamt moeten zijn.
tis alleen erg vervelend , je word er erg moe van want praten gaat wel aardig maar na een tijdje praten word het toch beroerder, kan nu gelukkig weer wat normaal eten en drinken zonder te kwijlen.
mensen kijken je wel raar aan, of ze dan denken die is vast niet goed bij dr hoofd.
ben blij dat met de beeb niks is , want dat had ik wel gelijk dat ik dacht van als het daar maar goed mee gaat.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:14:37 #211
14746 k_i_m
pi_54334080
Dank!

Ja, erg he? Ik verwacht straks ook gewoon een plaatje van een tuinboon met stokkies eraan. Dus dat zal wel een grote schok worden .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:17:40 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334110
Fijn dat het idd geen invloed op je kindje heeft dan Glossy. En ik ga heel hard hopen dat het snel over gaat voor je.

k_i_m... geen tuinboon, het is echt zo mooi!
Gaan jullie ook nog vragen wat het wordt?
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:18:51 #213
14746 k_i_m
pi_54334121
JAAAAAAAAA!!!!

Sorry, ik liet me even gaan .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:19:14 #214
14746 k_i_m
pi_54334129
Ik zit al 3 weken af te tellen .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:21:59 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334150
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
JAAAAAAAAA!!!!

Sorry, ik liet me even gaan .

En mogen wij dan meegenieten?
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:23:29 #216
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_54334160
succes kim met de 20 weken echo.
wij gaan straks richting ziekenhuis, er is opendag op de kraam/verlos afdeling, je kan er dan ook een echo laten maken, hopelijk is het niet druk anders wacht ik wel tot vrijdag als het me te druk is want dan hebben we de 36 weken echo.
wij weten niet wat het word maar word nu wel nieuwsgierig, maar ja nog ff wachten dan weten we het, als het mee zit nog 29 dagen te gaan.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:35:03 #217
14746 k_i_m
pi_54334312
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En mogen wij dan meegenieten?
Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zien . )
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:42:57 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54334383

Dat wordt een middagje F5-en.

Glossy, ik hoop voor je dat het niet al te druk is dan! Zou wel leuk zijn, nog even kijken.
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:57:51 #219
14746 k_i_m
pi_54334567
Ik zou beginnen vanaf een uur of 3 .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:19:47 #220
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54334883
Klik ik toevallig weer eens op Z&G, krijgen we dit:
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Natuurlijk. Ik zal zelfs een foto van mijn buik plaatsen om het feest compleet te maken (er is nu eindelijk wat te zien . )
Jeeeeuuuuhhhh!
K_i_m, het is zoooo bijzonder, die 20wekenecho! Er zit een echt kindje in je buik, met een gezichtje, handjes, hartje, hersentjes.... alles, alles zit erop en eraan. Oooh, je ligt echt te huilen hoor vanmiddag!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54334898
Spannend K_i_m en t is echt geen tuinboon met stokkies meer hoor. Een echt beebje!

Glossy, ik duim met je mee dat het neit te druk is en dat je nog even kan gluren!
Fake it till you make it...
pi_54335180
Kim veel plezier bij de 20 weken echo. Het is echt al een compleet kindje hoor met 20 weken.

Glossy, heel irritant die aangezichtsverlamming. Ik heb er op 16 jarige leeftijd (als ik me niet vergis) ook last van gehad. De dokter zei mij toen dat het kwam door stress, ben ook door gestuurd naar een neuroloog toen maar die kon geen oorzaak vinden en het ging ook vanzelf weer over. Bij mij kon je gewoon in mijn oog prikken zonder dat ik wat voelde bijvoorbeeld.
pi_54335284
Vandaag personeelsfeestje, weten alleen nog niet precies wat we gaan doen. Jammer genoeg had ik gisteren na een halve dag werken al zo een pijn van het zitten en toen moest ik nog een halve dag. Mijn schaambeen en heupen doen vooral pijn. Ben dan ook wel een beetje bang voor vandaag, hoeveel pijn ga ik vandaag hebben. Gelukkig gaat het nu nog wel, hele kleine pasjes lopen. We zien wel, vanavond lekker uit eten met de hele bups van mijn werk. Jippie!! Heb er wel zin an. Morgen lekker rustig dagje bed maken ofzo.

Binnenkort ga ik voor mijn rust een eenpersoonsbed beneden zetten. Klinkt misschien raar maar het ligt lekkerder dan de bank en is makkelijker dan boven met een dreumes die ook gewoon wil spelen en tv kijken. Boven gaat dit haast niet. Zo hoop ik ook wat meer rust te kunnen pakken. Wil het bed toch voor het thuisbevallen tegen die tijd weer beneden hebben staan omdat daar de ruimte gewoon wat groter is en ik me meer op me gemak voel dan boven. Vorige keer ben ik na thuiskomst uit het ziekenhuis weer in mijn eigen bedje gaan slapen, geen klachten gehad want deze was niet verhoogd.
pi_54335958
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
Lishe doelt op de enorme collectie (valt heus best mee hoor ) kleertjes in maat 56 die ik zélf heb gekocht voor ons Punkie... Ik maakte me laatst zorgen over het feit of hij/zij daar niet al na een paar weken uit is gegroeid... Meeste is van GMK en Hema (I love rompertjes!)...
Nu stelde ze me dus gerust dat haar (lieve, mooie, knuffelige ) Lena nú haar tshirtje van GMK maatje 50/56 wat ze van mij gekregen heeft mooi aankan (en Lena is nu bijna 8 weken)...
Ons Punkie kan dus heus wel lang genieten van al die mooie kleertjes!!

(En of ik wel of niet kleertjes van Lena kan lenen als zij eruit gegroeid is, dat hou ik nog even lekker geheim )
pi_54336016
Ik heb toen ik een jaar of 17 was ook zo'n aangezichtsverlamming gehad door een ontsteking in mijn nek ja...
Ik vond het echt heel eng (gaat dat nog ooit over?! dacht ik...) en vond het niet zo fijn mensen op straat en op mn bijbaantje onder ogen te komen...

Gelukkig was het na een week of 2,3 over!

Succes ermee glossy ik hoop echt voor je dat het gauw (iig voor je bevalling en dus eerste babyfotos enzo) over is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')