Ik heb iets gemist zie ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:43 schreef MeNicole het volgende:
ET steeds als ik jou hier zie posten blijf ik me verbazen dat jullie gewoon nog een kleintje gaan krijgen. Ik vind het echt heel bijzonder omdat het jullie zo gegund is.
Hoi beeb, gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:22 schreef Pruk het volgende:
Hebben jullide de Auronde 1000 dan Jelief? Wij hebben namelijk al standaard de 2000, dus het seniorenbed
Nee, bovenkant van de matras is "slechts" 60 centimeterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef Jelief het volgende:
Ja wij hebben de 1000, is je 2000 dan nog niet hoog genoeg? Ik moet wel zeggen dat ons bed van zichzelf al wat hoger is door dikkere matrassen. Wellicht is het bij jou zelfs wel voldoende om simpele blokjes onder de poten te leggen.
He buzzerquote:
Doe het maar heeel rustig aan, en geloof me, het is het echt allemaal waardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:54 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nee, bovenkant van de matras is "slechts" 60 centimeter
Ik zal wel eens overleggen metover wat en hoe (alhoewel ik eigenlijk gewoon Grolschkratten wil
)
[..]
He buzzer
Nouja, ik houd mijn rust en meer kan ik niet doen (uitleg staat hier
Gelukkig is de kleine wel lekker actief![]()
Saskia, is hun oudste dochter, Jeroen en E...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist zie ik
Jeroen en Sas heeeeeel erg gefeliciteerd
Nee, dat is om hem terug te pakken met zijn telefoon tochquote:Op donderdag 1 november 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
k_i_m; Hee, heb jij mijn vest gezien? Ik kan het nergens vinden?!
Wederhelft; Op de kapstok toch?
k_i_m; Dat dacht ik ook, daar heb ik net nog gekeken, maar daar hangt ie niet.
-wederhelft loopt naar kapstok en haalt daar het vest vandaan-
Wederhelft; Zohee, heb je nou ook al last van zwangerschapsblindheid??.
nôôôôh.
quote:
Ter compensatie van die gemiste Kruidvatdoos van gisteren vind ik elke andere doos primaquote:Op donderdag 1 november 2007 13:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En daar wordt jij
van???
![]()
Dat kan 2 dingen betekenen...
1) Het is het eerste kindje
2) Je hebt wel heeeeeele erge last van je hormonen!
Nouja, bedrust gelukkig nog niet, maar ik moet rustig aan doen en in bed houd ik mezelf verreweg het rustigst. De rest van de tijd lig ik op de bank, of in bad of probeer ik rustig boodschappen te doen of ergens thee te drinken enzoquote:Op donderdag 1 november 2007 14:13 schreef Mammietje het volgende:
Wauw... dat was vast niet het Unive-kraampakket dat ik in mijn hoofd had!Klinkt erg goed! En je hebt gelijk, het maakt het een stuk echter.
Ik heb iets gemist geloof ik... Waarom moet jij bedrust houden? Vervelend trouwens. Wel thuis hoop ik voor je?
Bekende verhaal dus....quote:Op donderdag 1 november 2007 16:04 schreef Pruk het volgende:
Tja, zorgen dat je voldoende vezels eet, op tijd naar het toilet gaan, niet teveel persen.
Op www.babyopkomst.nl kan je nog meer tips vinden.
Ik heb een spastische darm. Dus het is altijd maar de vraag hoe en of het eruit komt. Soms kan ik dagen niet, andere dagen is de toilet mijn beste vriend. Ik moet echt rekening houden met wat ik eet en welke combinaties ik eet. Zo kan ik na een maaltijd binnen 5 minuten al ziek worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:44 schreef Pruk het volgende:
Tja, ik heb door mijn operatie al meer kans en ik had vorige week een keer dat ik het me echt gewoon pijn deed, maar toen had ik ook een paar flinke keutels liggen (ter informatie: ik heb al sinds 2005 geen keutels meer gehad). Dus dat dat pijn deed, nee, dat vind ik niet gek. Gelukkig was het de dag daarna gewoon over en nu heb ik nergens meer last van. *klopt af*
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Mag ik even twee woorden kwijt over de Jonge Gezinnenbeurs:
Nooit! Meer!
Pfff.....
Wat was er, Webkim? Ik twijfel nog of ik manlief dit weekend ga meetrekken... maar na jouw reactie...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:40 schreef Webkim het volgende:
Mag ik even twee woorden kwijt over de Jonge Gezinnenbeurs:
Nooit! Meer!
Pfff.....
Het begon er al mee dat alle parkeerplaatsen vol waren, want er is ook KreaDoe t/m 4 nov. We zijn dus bij het Beatrixtheater gaan staan en vanaf daar is het nog een best eind lopen voor mij nu.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:36 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wat was er, Webkim? Ik twijfel nog of ik manlief dit weekend ga meetrekken... maar na jouw reactie...ben ik toch niet meer zo zeker
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:06 schreef k_i_m het volgende:
Mijn wederhelft en ik hebben gisteren na wéér een thuiskomst met volle tassen eens geteld hoeveel we nou al gekocht hebben aan kleren, en welke maten we hebben. Hebben we opgeteld al 43 rompers, 23 truitjes, 11 broeken, 5 jasjes, 19 paar sokken en 8 paar schoenen.
. Oja, en 23 knuffelbeesten
.
.
En ik ben pas op de helft.
Bananenschuimpjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb al dagen het gevoel dat ik vreselijk trek heb in iets. Maar ik weet gewoon niet in wat.
Nee, het is denk ik iets van toetjes. Ik heb denk ik trek in toetjes, heel veel toetjes. Kwark!!! en Appelmoes.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:52 schreef _lotje_ het volgende:
-knip-
net wat tricootje ook had..
-knip-
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE, ik heb weer over jou gedroomd. Je wilde graag in Kims bed (ledikant) bevallen.
Was wel grappig, jij maar volhouden dat het best wel paste.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel bij mijn eigen verhoogde bedje.![]()
2D Baby Viewquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:45 schreef klein_spookje het volgende:
Wij hebben 2d laten doen, 3d vinden we minder mooi ziet er idd wat enger uit volgens de laatste bezoekje was 2d tot en met 30 wk goed te zien daarna was 3d mooier inverband met meer vet bij de baby.
Mag ik vragen wat het kost zo een echo tussendoor bij jullie.
groetjes
Nee, ik twijfel nog tussen de 2d en 3d. Ik hoef geen dvd. Die heb ik al (van de 20 weken) en ik kijk er nooit naar...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef klein_spookje het volgende:
en weet je al welk pakketje je gaat nemen?
Ah ik ga morgen, dan ben ik ook 30 weken. Wil toch wel even spieken naar de 3D beelden denk ik..inderdaad ook met de hoop dat het er met 30 weken allemaal minder ´mager´ uitziet. En inderdaad...het is al te laat voor een beetje een duidelijk totaaloverzicht want dat past niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik twijfel toch wel een beetje of ik nou 2d of 3d zal doen. 3d vind ik maar enge plaatjes, maar ik ben dan ook al 30 weken zwanger en misschien dat er dan echt een leuk gezichtje uitkomt. Ik weet niet hoeveel je ziet bij 2d, waarschijnlijk ligt de kleine dan al behoorlijk krapjes....
Wat lees jij dat ik niet zie?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:24 schreef Rottdog het volgende:
Krijgt DeLiedje een mooi meisjebaby![]()
Over de aambeien neusspray dames daar slinken ze van en natuurlijk wel gewoon neusspray op een doekkie he
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, het lijkt me dus helemaal niets. Ik heb zelfs zoiets van 'dan liever het ziekenhuis'. Waarom weet ik niet, dat is namelijk het andere uiterste, maar het hele idee van thuis bevallen is juist dat knusse in mijn eigen bedje na afloop. En niet ikke hier in de woonkamer en stinkie boven of zo. (Hoewel ik die dus in gedachten al wel op de bank gelegd had.![]()
)
Ja, maar dat heeft dus te maken met alweer die arbo-wet. Vuilnismannen mogen geen zware zakken meer tillen, computerwerkers moeten een goede stoel hebben, en ambulance-mederwerkers hoeven geen (veel te) zware mensen te tillen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me dan afvraag, he, wij wonen in een appartement, tweede verdieping, geen lift. Als jij (BE) in mijn huis had gewoond, had je dan in het voorportaal moeten bevallen, just in case?
(Niet heel aanvallend bedoeld, maar tijdens de bevalling gaat het om de kraamvrouw, niet om de evt. ambulancemedewerkers, toch?)
Ze zei tegen mij dat ze vaak voor/tegen/bij het vloeien dan vaak nog 1 nachtje beneden blijven, ook weer voor het geval dat, maar goed, die discussie ga ik dan wel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Maar je bent alleen maar voor het echte werk benede hoor daarna ga je gewoon meteen weer je eigen bedje in. Dus niet je kraam week daar door brengen. Mij leek het wel wat zo een bed in de achterkamer kan ik ook nog lekker beneden zijn af en toe.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef TearSong het volgende:
Hmmm...dan moet ik nog even gordijnen aanschaffen in de woonkamer voor het geval ik ook beneden moet gaan liggen(hele steile trap met een rottige draai). En de dingen die we nu voor de ramen hebben hangen daar kijk je een beetje doorheen als het binnen licht is en buiten donker. Straks kan het hele dorp meegenieten van de bevalling...
Juist ja, mond open...gordijnen open...dan gaat het vanzelf beneden ook ooopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
... naar ooonderen..quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
nee BE, de boel moet dan juist óóópen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jellyrose, ik ben wel heel blij met je reacties!![]()
Dacht dat het aan mij lag dat ik het vervelend vond.
Ik ga er nog eens heel goed over na denken...
Gaat dat niet meer om kleren in een klein maatje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Lees Lishe verhaal als in allemaal leuke meisjeskleding straks voor Punkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |