abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54268716
Het oude deel: Zwangerschap en geboorte deel 328

De aanstaande papa's en mama's :

09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer (meisje)
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
08 december 2007: Faja-Lobi (jongetje)
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T (meisje)
12 december 2007: S_oepstengel (meisje)
13 december 2007: nanalune
14 december 2007:_Lotje_ (jongetje)
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Hello_Dolly
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke****
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
14 juni 2008: Multipass
18 juni 2008: PussinBoots
18 juni 2008: Tuc
19 juni 2008: KD-fotografie
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 03-11-2007 21:12:09 ]
Saartje
pi_54268849
maneki wat leuk 4d bekijken wel stom dat ze toch zei wat het was.
mama van 3 kids!
pi_54268890
Het was wel heel mooi om te zien ja Naja, ze heeft ook een paar keer iets anders gezegd, misschien omdat ze het doorhad of om me op een dwaalspoor te brengen..ik weet het niet maar koop toch nog maar gewoon neutrale spullen
Saartje
  Jubileum moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:46:11 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54268997
Nummertje aangepast, geweldige tvp gelijk
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:52:08 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54269110
Maneki, dat je het nu nog niet wil weten! Ik was allang doodgegaan van nieuwsgierigheid, al helemaal als iemand zich zou verspreken .

Mijn wederhelft is nu de box aan het ophalen . Ik ben zo nieuwsgierig!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54269170
Ik heb nou eenmaal in m`n kop gehaald dat ik verrast wil worden, en dan wil ik dat verdorie ook ja!
Ik ben alleen vergeten te vragen of er inderdaad zo`n volle bos haar op zat
Saartje
pi_54269219
zo maneki dat hou je goed vol dan. wij willen het gewoon weten , veel te nieuwsgierig.

Be ik ga je even mailen. krijg het niet voor elkaar
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:01:39 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54269292
Ik gooi mijn mailprogramma gelijk even aan.
Brighteyes apestaartje fok.nl
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:02:33 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54269310
wat is t verschil tussen zo'n 3 en 4D echo?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54269350
4D is bewegend 3D. De term op zich bestaat eigenlijk niet, maar wordt er wel voor gebruikt
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:05:48 #11
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54269358
4D is toch bewegend 3D?

Leuk Maneki! Wat stom dat dat mens zich versprak zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:06:18 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54269378
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
4D is bewegend 3D. De term op zich bestaat eigenlijk niet, maar wordt er wel voor gebruikt
cool zie je dat hummeltje dan echt zwaaien, zwemmen etc
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54269421
Ja! Er werd druk met een armpje gewapperd en iedereen kon live meegenieten dat ik een schop kreeg haha
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:10:27 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54269467
Cool
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:15:28 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54269559
Popples, je hebt mail terug.
pi_54269617
mag ik jullie voorstellen aan onze frutsel

dank je be
mama van 3 kids!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:25:36 #17
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54269742
Wat een mooie frutsel!

(En wat lijkt het lang geleden dat ik naar zo'n echo heb gestaard... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:39:58 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54270030
Mooi Popples!

CyberBull, gefeliciteerd met jullie dochter!

Eveliene, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Droeke, wat spannend en onzeker zeg. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat jullie vlug duidelijkheid krijgen en goed nieuws.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:41:39 #19
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54270063
Leuk frutseltje Popples
Over versprekingen gesproken:
het is niet echt een verspreking, maar vorige week logeerde ik een week bij mijn schoonmoeder, en heb in die week veel kleertjes gekocht voor de kleine.Die was ik aan het inpakken in mijn koffer, gaat ineens de telefoon in die kamer.Ik vlieg ernaar toe, in de hoop dat mijn schoonmoeder zou horen dat ik opnam.
Maar helaas, ze kwam de kamer al in, en ik had mijn koffer niet dichtgedaan
Ik ging de kamer uit (privacy tijdens bellen he ), en nadat ze opgehangen had, bleef ze wel heel lang in die kamer
Ze weet dus nu dat we een knul krijgen, maar ze verzekerde mij 'dat ze niets zou doorvertellen'.
Ik geloof er geen snars van
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_54270165
Popples leuk zo'n frutseltje zien!

Maneki, navelstreng als een ketting om het nekje had onze kleine ook, ik gok op een klein dametje voor jullie
Fake it till you make it...
pi_54270350
Joepie, nog 2 weken en 5 dagen en dan is het zover.

Wij hebben het erg druk gehad, dus weinig tijd gehad om hier alles bij te houden.
Er rest ons nog 1 ding, de bevalling!!

pi_54270439
Effe snel updeetje voor het eten.

Ik heb een paar krukken als hulpje. Ben vanmorgen naar de ehbo geweest, want ergens anders kon ik niet terecht. Kon ook bijna geen verloskundige bereiken. Erg frustie moet ik zeggen. Maar goed moet dus donderdag voor een afspraak om te kijken hoever het is met de pijn en bekken/schaambeen en of ze eventueel de bevalling vervroegd zouden moeten beginnen.

Daar ga ik eigenlijk niet vanuit!

Droeke, jeetje wat naar als je dat te horen krijgt en je moet dan nog 2 weken wachten

Eveline, jij gefeliciteerd met de zwangerschap
pi_54270722
Thanks!

En een eerste schatting: 7 juli 2008
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54271026
Gefeliciteerd Evelien.

Bah, hier net boven de wasbak gehangen om te kotsen. Was misselijk, dacht van de sisi die had gedronken maar eigenlijk denk ik meer van het restje appelvlaai vanmiddag dat nog over was van het weekend. Wat eten betreft ik proef de laatste tijd overal vreemde smaakjes aan of als ik het eet merk ik het meteen aan mijn maag of darmen. Jeeh wat reageer ik toch vlug op het moment zeg. Toch maar voorzichtig zijn met eten, het gaat iets te vaak fout de laatste tijd. Raar hoor.

Droeke sterkte met afwachten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Randa_v op 30-10-2007 21:33:41 ]
pi_54271547
He bah Randa, dat klinkt inderdaad niet lekker!

Droeke, heel veel sterkte!

Eveliene, juli alweer! Wat gaat de tijd eigenlijk snel. Ik "mag" over drie maanden al ontploffen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:03:37 #26
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54271891
Wat leuk zeg die echo. Ik zou ook graag nog willen maar vind het vreselijk duur een pretecho maar weet iemand wat je moet betalen als je gewoon bij een echoburo (die met de vk samen werkt) een echo laat maken.
Zou zo graag nog een echo willen met het geslacht. Ben een beetje nerveus aan het worden. ZO een meiden kamertje en dan straks een knul pffff.

Nieuwe zwangere gefeliciteerd.

Randa vervelend zeg dat je zo beroerd was.

Droeke heel veel succes meid vervelend zeg ik hoop dat het allemaal meevalt.

Pruk hoe is het verder bij jou nu?

Hier is het kamertje klaar nou ja ik kan geen verfkwast of verflucht meer zien en ruiken. Ik heb op mijn knieen gezeten en op mijn buik gelegen op een trap gestaan, gerekt en gestrekt en pfff daarna was ik gesloopt. Het wiegje is zooo schattig zo lief en zo mooi en zo helemaal zelf gemaakt door Thijs. Hij staat nu helemaal in de verf en was helaas nog niet droog vanavond anders hadden we nu foto's gehad.

Morgen dus Mara als nog naar de psz brengen en dan ga ik verder. Dan mijn nestel drang sussen door lekker wat te soppen en schoon te maken.

Ik merk wel dat ik erg veel last heb van alle drukte en stress, wennen op de basisschool, naar de psz, uitdelen op de psz, donderdag opdraven bij mijn schoonouders omdat er familie over is uit new zeeland bah geen zin in, feestje zaterdag met een man of 20 als het er niet meer zijn, maandag eerste echte dag basisschool.

Dan dan is er rust voor mama dan gaat ze een maand lang rustig aan wennen daar in iedergeval iedere ochtend dat betekend dat ik iedere ochtend voor mezelf heb. Een geboorte bord maken,soppen, opruimen, uitrusten enz.

oja ik heb buik foto's gemaak snik en die zijn allemaal mislukt was te donker en had mijn eigen camera niet bij me. Dus morgen nog een paar proberen.
pi_54273200
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef amaranta het volgende:
lotje, wat vond je vriend van de vorderingen??
ja die vond t mooi! en was erg blij dat t af was

k zit er intussen lichtelijk doorheen door dat de katten maar niet netjes op de bak willen gaan, en steeds weer ruzie maken. eerst was t alleen n plekje bij de voordeur, maar vandaag dus 1 keer in de woonkamer (omdat n poes bij de bak opgewacht werd en er voor koos het dus erbuiten te doen) en 1 keer in de slaapkamer (paar laarzen verpest, en een nog in verpakking zittend nieuw gordijn heeft ook wat meegekregen.. verpakking was stuk) en dan heb je ook nog de hele tijd vreemde mensen over de vloer. ze werken hard, maar t zijn vreemden in mn huis, met nog de twijfel of de boel wel optijd afkomt... en dan ook nog gaan zorgen dat k mn uitkering netjes ga krijgen.. komen ze er nu mee dat k dus n (wat iedereen vast al weet) zwangerschapsverklaring moet opsturen... niemand die me dat eerder verteld heeft... en k begin pijn te krijgen onderin... naja... niets onhoudbaars, maar toch...
ff n grondige huilbui en we gaan weer verder, want ja.. wat kun je anders he...

die 3 en 4D echo's zijn gaaf ja zeker als je optijd bent dan heeft de kleine nog ruimte, en niet alle handen en voeten voor t snoetje

de echo van Popples is ook mooi duidelijk trouwens!! gaaf
pi_54273536
klein spookje dit is geen pretecho. er zijn meerdere dames van hier geweest in eindhoven daar zoeken ze zwangere vrouwen waar ze op mogen oefenen. vandaar deze foto en ik mag nog 2 keer daar komen voor een echo een pretecho kan verschillen met wat je wilt en waar je woont. misschien even googlen.

wat betreft het kamertje, ik ken iemand waar ze dachten en de echoscopiste bevestigde dat ze een meid kregen. ze hadden het kamertje helemaal roze en echt een meiden kamer gemaakt en bleek bij de geboorte wel een jongetje te zijn.
mama van 3 kids!
pi_54273929
Pfff... wat schrijven jullie hier allemaal fanatiek zeg... teveel om op te reageren...
Maar even 2 dingen eruit pikken:

Gefeliciteerd en welkom Evelien

Lotje, klinkt heftig allemaal. En ik wil je niet ontmoedigen, maar het kattenprobleem ken ik en daar kom je niet meer vanaf. Ik had 3 katten die niet met elkaar door de bocht konden en het probleem werd van kwaad tot erger. Op steeds meer plekken pisten ze, zelfs als vloerbedekking en behang vervangen was, bleven ze dezelfde plekken opzoeken en het stonk ronduit in huis. Het hele huis dus, omdat ik ze uit elkaar moest houden zodat ze elkaar niet aanvielen, zaten ze door het hele huis heen. Toen het echt de spuigaten uitliep, heb ik 1 kat weggedaan naar een vriend. Vervolgens stierf er nog een kat en bleef er nog maar 1 over. Maar het probleem 'pissen' blijft af en toe (eens per maand) nog steeds de kop opsteken en kennelijk zonder aanleiding. Alles geprobeerd, aluminiumfolie op de beruchte plekken, peper erover en met de kop er doorheen halen, speciale DURE sprays (werkte wel, maar alleen daar waar je intensief sprayt, helaas zochten ze dan weer andere plekken!), noem maar op. En je moet er toch niet aan denken dat de kleine er straks doorheen kruipt. Heb ronduit een hekel gekregen aan katten, terwijl het echt lievelingetjes van me waren (voor de kinders er waren dus!). De laatste kat is 'van' mijn man en heb (wil) ik niet teveel over te zeggen, maar wat mij betreft kan die morgen weg (naar mijn schoonouders waar ze nog een hoop meer aandacht zal krijgen ook). Helaas wil mijn man dat niet, maar nieuwe katten komen er bij mij niet meer in.
Om toch iets bemoedigends te zeggen: de werklui donderen waarschijnlijk wel weer op, op den duur!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:07:02 #30
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54274746
Als eerste de nieuwe zwangere gefeliciteerd!!

Popples, mooie frutsel, leuke naam ook, zo wordt Demi al vanaf de zwagerschap genoemd door haar opa.

Randa, ken het gevoel helaas, hier lijkt minimaal de helft van alles wat eetbaar is bedorven, is het natuurlijk niet maar zo ruikt en smaakt het wel voor mij.

popples, ik heb 4 katten waarvan er 3 uit de opvang zijn, 1tje was daar oa ook omdat ze onzindelijk was, na al het mediche en overduidelijke uitgesloten te hebben zijn we opnieuw begonnen met kattenbaktrainen, dit is alleen wel heel lastig.
Ik neem aan dat de katten geholpen zijn?

maar als je interesse hebt wil ik je wel info geven over deze methode, je moet alleen wel heel veel wilskracht hebben, simpel gezegd is het de kat in een kleine ruimte zetten met alleen een kattenbak, eten en slaapplek, bv een klein kamertje of een bench en zo echt helemaal opnieuw beginnen.

Ze zijn hier nu alle 4 gewoon heel goed zindelijk.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:22:56 #31
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54275086
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:18 schreef Popples het volgende:
mag ik jullie voorstellen aan onze frutsel
[ afbeelding ]

dank je be
Bij ons was de werktitel: "Onno"
(en we hebben twee meiden )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54277448
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef klein_spookje het volgende:
Wat leuk zeg die echo. Ik zou ook graag nog willen maar vind het vreselijk duur een pretecho maar weet iemand wat je moet betalen als je gewoon bij een echoburo (die met de vk samen werkt) een echo laat maken.
Ik kwam bij sommige pretechobureaus wel een aparte prijs tegen voor een korte echo voor de geslachtsbepaling. Bijvoorbeeld bij deze kun je voor 35 euro 15 minuten koekeloeren en krijg je er 1 fotootje bij. Nog steeds niet supergoedkoop natuurlijk, maar als je het heel graag zeker wil weten kun je nog op zoek gaan naar zoiets misschien
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:14:57 #33
82727 klein_spookje
pi_54277679
goede morgen allemaal,

Lotje, dat plassen van de katten is idd heel vervelend. Die van ons hebben het een periode gedaan toen ik net zwanger was, net verhuisd, voor het eerst naar buiten en ander katten in de buurt. Dat was goed voor een plas in de kinderwagen en de autostoel. Alles gesopt en gewassen op 90graden een paar keer en toen was de geur weg. Nu doen ze het gelukkig niet meer.

popples als ik mijn buik nou ff aan je uitleen kan je dan voor mij een echo laten maken. Want helaas is eindhoven een beetje te ver weg voor ons. Wonen in rijswijk zh. En mijn bekken vind zo een lange rit niet fijn meer ben ik bang.
Ben maandag jarig dus en krijg vast van iemand wel wat centen dus misschien dat ik het dan toch nog laat doen. Want ik wil het wel heel graag weten alhoewel het nooit zeker is. En alles in het kamertje makkelijk te vervangen is. Het enige echte roze is de verwarming en die kan best in een andere kleur. De rest is zo verwijderd maar toch blijft het spannend ookal hebben 2 echoscopiste gezegt dat eht een meisje is.
pi_54277681
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:07 schreef KD-fotografie het volgende:
maar als je interesse hebt wil ik je wel info geven over deze methode, je moet alleen wel heel veel wilskracht hebben, simpel gezegd is het de kat in een kleine ruimte zetten met alleen een kattenbak, eten en slaapplek, bv een klein kamertje of een bench en zo echt helemaal opnieuw beginnen.

Ze zijn hier nu alle 4 gewoon heel goed zindelijk.
hoe lang zet je ze erin.. als in.. 24 uur per dag? of de hele nacht? of...?
want k ga dit idd wel moeten doen met iig 1 poes, poes 2 doet t alleen maar na. soort vlaggetjes zetten zeg maar.
k ga dr dan in de badkamer zetten. enige rotte is dat die nu aan de beurt is om te verbouwen

(ff op marktplaats zoeken naar n bench )
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:36:10 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54277853
Katten-plas-perikelen? Meldt! Onze rooie kater sproeit nog steeds af en toe. Ook nu de blaasontsteking over is. Het heeft zeer wrsch te maken met vreemde katten in de tuin. Hij wordt ook regelmatig naar binnen gemept, de arme ziel, maar ja... ik kan die katten niet uit de tuin houden.
*knock on wood... Het is nu al 3 dagen niet gebeurd.

Ik kan trouwens ook voorspellen dat het een zeer natte kerst gaat worden.
Net een heel klein stukje ‘last christmas’ op de radio en ik schoot al weer vol! Ik vind het normaal al een heerlijke tijd, maar ik vrees dat het deze keer echt dweilen wordt.

Oh, en ik las hier altijd over pijnlijke steken in je muts, nou... die heb ik ook ervaren net. Ik kon bijna niet meer doorlopen. Wat zijn die vals zeg!
pi_54277932
k heb t net naast mn muts.. zeg maar tussen muts en been, geen steken maar n zeurende pijn die idd t lopen soms erg lastig maakt... alsof t vast zit ofzo. zou dat met t indalen te maken kunnen hebben??
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:00:24 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278155
Het zal iig te maken hebben met het feit dat je kindje wat zwaarder wordt en idd meer die kant op gaat duwen.
Sinds gisteren voelt mijn schaambotje echt een soort van beurs bij het lopen, maar die steken zijn echt net of er iemand even met een haaknaald diep van binnen een rukje geeft!

We gaan denk ik trouwens vanavond ook maar het bed op de kratten gooien. Het bed is zo laag dat ik mijn benen wijd moet zetten om mijn bed uit te komen en nu met dat beurse schaambeen is dat niet echt prettig meer.
Ik heb gisteren 4 mooie blauwe spa-kratten gehaald en die ga ik verpakken in rood inpak-papier, blijft het nog een beetje op kleur ook.
pi_54278352
zo BE, jij maakt er gewoon een stylisch (hoe schrijf je dat??) verantwoord kraambed van!
Ik gooi er gewoon een matras bovenop en dat is ook goed
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:18:34 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278378
Ja, afgekeken van Sugar hoor! Die plakte ooit delfts blauwe stickers op de kratjes volgens mij en dat vond ik eigenlijk wel een slimme.
Ik heb natuurlijk niet voor niets nieuwe beddegoed aangeschaft om dan vervolgens met van die rare dingen onder het bed te gaan liggen.
pi_54278425
achja, ik ben vorige week door ons bed gezakt... ben blij dat hij niet op klossen stond anders had ik die val niet overleefd...
Ik ga (op eigen verzoek overigens) in het zkh bevallen en dan hoeft het bed niet op klossen. Een matrasje erboven op voor de onderzoeken is ook voldoende.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:27:14 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278525
Dat scheelt weer dan!

Door je bed gezakt! Heb je je niet bezeerd?
pi_54278566
Mwah nee, ik voelde hem al aankomen.... ik hoorde iets kraken... en ik dacht.... ownee, als ik maar niet...
en ik draai me om om met de interne lijn even naar boven te bellen..en krak..... ik lag op de grond....
Ik kon er wel om lachen.
Ons bed staat niet zo heel hoog dus de schade viel reuze mee.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:33:49 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278624
Het gebeurde stinkie vorige week ook. Midden in de nacht. We schrokken ons kapot!
Onze lattenbodems zijn net even iets te smal. Kan wel, maar dan moeten ze goed in positie zijn. We hebben er nu maar blokjes hout tussen gestop, kan het niet meer gebeuren. Wel zo fijn voor de nachtrust. En idd... als dat bed omhoog staat wil je dat echt niet.

Wanneer moet jij weer op controle trouwens? Wekelijks nu neem ik aan?
pi_54278688
ik vraag me toch af hoe je dat dan doet met die kratten BE, word dat niet onzettend wankel?

ons bed kan denk ik ook niet op klossen (malm bed van Ikea) dus ik zal er tegen die tijd ook iets anders op moeten verzinnen
naja gelukkig heb ik nog heeeeel lang

Geukkig heb je je geen pijn gedaan amaranta
pi_54278729
Ik moet vanmiddag weer. En in principe volgende week woensdag weer.
Ik moet elke week op controle ja.
pi_54278806
Plassende katten, oh hemel hou op!! Ik ken het probleem, het is vreselijk! Mijn kat heeft pilletjes om zich happy te voelen en sindsdien geen plasje meer te vinden. Katten plassen nooit zomaar in huis, dus als het echt een probleem is ga dan even langs de dierenarts. Zij/Hij kan je vertellen wat er aan het handje is, misschien is het stress, misschien de blaas, enz. Ik ben heel blij dat het bij ons nu zo goed als weg is. Eergister was ik er niet zeker van dat het pilletje naar binnen was gegaan, maar ik had het maar even zo gelaten. Gister kwam ik pas laaaaaat thuis, en toen lag er een plasje bij de voordeur. Maar ik weet nu niet of mijn "plaspoes" dat heeft gedaan, of 1 van de katers die de vreselijke gewoonte heeft om op VOORdeurmatten te gaan zitten. (De mat heeft een jaar bij 1 van de achterdeuren gelegen, maar sinds een week ligt die dus bij de voordeur, en daar had ik mijn man al voor gewaarschuwd, en blijkbaar dus niet onterecht)

De baby is gelukkig weer lekker actief. Waarschijnlijk had ze gewoon wat slaap nodig de afgelopen dagen. Gister heb ik bij onze sportvereniging achter de bar gestaan, en toen begon ze toch weer lekker te schoppen. Misschien dat als ik iets meer doe dan alleen slapen dat zij dat dan dus ook doet.

Oh en over rare dromen: Ik heb vannacht over Thomas Berger gedroomd..... Ik werd echt wakker van WTF?!?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:49:02 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278864
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik vraag me toch af hoe je dat dan doet met die kratten BE, word dat niet onzettend wankel?

ons bed kan denk ik ook niet op klossen (malm bed van Ikea) dus ik zal er tegen die tijd ook iets anders op moeten verzinnen
naja gelukkig heb ik nog heeeeel lang

Geukkig heb je je geen pijn gedaan amaranta
Hier ook een Malm. Gewoon onder elke hoek een krat. Lijkt mij zelfs steviger dan die pootjes die je kan huren.
Volgens de kraammevrouw moet er nog een plank op de kratten omdat die anders stuk gaan, maar ik denk niet dat wij dat doen. Onze 'poten' zijn, zoals je weet, eigenlijk al planken/balken van zichzelf dus volgens mij moet dat wel goed gaan.
pi_54279166
bij de dierenarts zijn we idd ook geweest, en die zei meteen opsluiten in de badkamer. maar wederhelft sputtert dan tegen, das zielig.. onhygiėnisch... noem maar op. nu denk ik.. vanavond zit poes in de badkamer. kan wederhelft nog meer vertellen midden in de nacht op moeten staan omdat er weer geruzie is, en vervolgens een plasje bij de voordeur... dan weet ik pcies waar t aanligt. .. t was voorheen puur poes die t deed toen er nog geen andere katten bij waren, maar tegenwoordig is t n wisselwerking. wil ze wel op de bak, maar wordt ze dus opgewacht...
naja... zwangserschapsverklaring is binnen iig.
en lopen wordt met de dag rotter!
grmbl
maar eens zien of k nog aan t verven van de wc toekom
pi_54279325
Wij hadden hier antislipmatjes onder de kratten zitten, dat vond ik een veiliger. Dan een krat met een plank erop en onder de poten van het bed ook antislipmatje. Het stond echt superstevig!
pi_54279359
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook een Malm. Gewoon onder elke hoek een krat. Lijkt mij zelfs steviger dan die pootjes die je kan huren.
Volgens de kraammevrouw moet er nog een plank op de kratten omdat die anders stuk gaan, maar ik denk niet dat wij dat doen. Onze 'poten' zijn, zoals je weet, eigenlijk al planken/balken van zichzelf dus volgens mij moet dat wel goed gaan.
ah oke duidelijk
nou daar hoe ik dus ook niet meer over na te gaan denken
pi_54279424
Ik gooi er alleen een matras onder, ons bed is al 60 cm hoog.
pi_54279536
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh en over rare dromen: Ik heb vannacht over Thomas Berger gedroomd..... Ik werd echt wakker van WTF?!?!
Pfieuw, ik kom hem gelukkig alleen maar overdag af en toe tegen
pi_54279564
Ons bed is normaal al 60 centimeter hoog, dus frisdrankkratten gaan het hier niet worden. Ik wil zelf graag Grolschkratjes
pi_54279595
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:43 schreef _lotje_ het volgende:
k heb t net naast mn muts.. zeg maar tussen muts en been, geen steken maar n zeurende pijn die idd t lopen soms erg lastig maakt... alsof t vast zit ofzo. zou dat met t indalen te maken kunnen hebben??
Ik hoop dat dat indalen is Lotje, want ik heb het ook precies zoals je zegt, meer 'tusen muts en been' aan beide kanten... Mijn schaambot-klachten zijn meteen ook helemaal weg sindsdien... (wat dan helaas weer niet betekend dat ik ook pijn vrij de nachten inga... Omdraaien in bed doet nu misschien nog wel meer pijn als eerst )
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

BE..... vast overbodig om te melden dat wij ook een malm bed hebben he?
En aangezien ik een paar weken geleden begon te klagen dat het uitstappen niet zo handig meer ging, staat ie sinds een weekje ofzo op kratjes... Omdat onze slaapkamer nogal klein is, en de ruimte om om het bed heen te lopen erg beperkt is, heeft vriendlief ze nu als expiriment onder de zijkanten gezet...

En ik heb 13 novemeber pas intake van de kraamzorg, dus dan hoor ik pas of het goed is of niet (beval toch in het ziekenhuis, maar hier moet voor daarna het bed ook omhoog).

Verder loop ik een beetje achter met het wie wat waar hierzo, maar ik wil Droeke iig even sterkte wensen
pi_54279659
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:25 schreef Pruk het volgende:
Ons bed is normaal al 60 centimeter hoog, dus frisdrankkratten gaan het hier niet worden. Ik wil zelf graag Grolschkratjes
die zijn meteen beschaafd van kleur ook!
pi_54279703
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef klein_spookje het volgende:
Zou zo graag nog een echo willen met het geslacht. Ben een beetje nerveus aan het worden. ZO een meiden kamertje en dan straks een knul pffff.
En als je dat aangeeft bij de controle, zouden ze dan misschien heel even voor je willen loeren? Niet geschoten
quote:
Pruk hoe is het verder bij jou nu?
Nouja, ik probeer zo min mogelijk dingen op dezelfde dag te plannen. Dus gisteren had ik een afspraak, dan is dat ook echt het enige wat ik hoef te doen, dan kan ik de rest van de tijd uitrusten. Ik lig voornamelijk in bed en op de bank en ik bel dolblij met ons leenlaptopje Ik moet nog meer dingen dan eerst laten liggen, maarja, het is niet anders. Purk gaat voor hoor
Ik ben nu bezig met een soort bevallingsplan opstellen waarin specifieke dingen staan die te maken hebben met mijn operatie en mijn autistische stoornis zodat dat straks allemaal goed duidelijk is bij de bevalling en ik het nog ruim van tevoren kan bespreken met de gynacoloog.

Ach, we komen er wel, ik ben allang blij dat ik geen pijn ofzo heb zoals sommige anderen hier, dat lijkt me veel erger. Ik krijg enkel pijn als ik teveel gedaan heb
pi_54279724
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:29 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

die zijn meteen beschaafd van kleur ook!
Ik ben zelf vroeger op Grolschkratjes geboren en het is dat ik ze niet in het ziekenhuis onder het bed kan zetten

Ik moet alleen nog uitvogelen hoe dat precies gaat, want we hebben een auping auronde bed, dus dat is niet zo heel handig met klossen en kratten denk ik
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:37:18 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54279785
DeLiedje... ik ben niet verbaasd!
Ben trouwens wel blij te horen dat jij de boel ook al omhoog gezet heb. Ik vind het ergens zo vroeg, maar die bedden zijn echt zo laag.
Er ligt al wel een tijdje een balkje onder om iig al een paar cm te winnen, maar ik kom er nu niet best meer uit nee.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:41:38 #59
82727 klein_spookje
pi_54279869
Hebben jullie ook zo een last van die **** hormonen. Ik word er zo langezamerhand helemaal gek van. En spreek me niet over katten. De mijne ligt nu bij de dierenarts onder een roesje omdat er waarschijnlij iets in zijn keel zit wat er niet uit wil. Wat moet je daar nou mee he.
Eerst pas om 12 uu afspraak dat red hij wel Maar ik vertrouwde het toch niet (ookal is dat kreng een mietje en stelt zich vaak aan) zo met die hormonen ben ik een wandelend wrak.
Het kon ook een keelontsteking zijn maar daar moet hij koorts bij hebben en dat had hij niet. En hij had er volgens de da behoorlijk lat van wat het ook was.

De hormonen gieren op het moment op de meest ongustigste momenten door mijn lijf. Zaterdag mocht ik bij de kwantum niet meer naar binnen. Nou ik had de neiging om de dame in kwestie zo over deregeling bij de krodil in het bassin te smijten. Wat was ik kwaad zeg.
En zo is het al dagen.
Nog steeds gezeik met het uwv en de bedrijfsarts pff word je toch ook niet goed van wat willen die mensen nou toch over 5 wk en een paar dagen ben ik uitgerekend al dat gezeur zit j toch niet meer op te wachten.

Deliedje hier komt 12 november de kraamzorg ben benieuwd. 9 nov moet ik naar de vk voor mijn ijzer en dan meteen overleggen of het zh of thuis bevallen word.

Door het bed heen zakken is hier ook al een paar keer gebeurd net als bij jou BE door te smalle lattenbodems brrr erg onhandig nu gaat het prima met de nieuwe slaapt een stuk beter.

Nou ga maar het wiegje in elkaar zetten.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:45:50 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54279942
Spookje, het is bij mij ook al een paar dagen raak hoor. Zen is hier een beetje zoek.
Ik erger me aan van alles en hier op mijn werk ben ik echt aan het ying-yangen dat ik nog maar een paar dagen hoef soms! Hoewel ik er overigens over denk om toch nog een paar daagjes langer door te gaan om nog iets af te maken, maar dat moet ik volgende week even bekijken.
pi_54280108
Wel aan jezelf denken hoor BE... stoppen = stoppen

En dat van dat balkje klinkt als een goed plan... Wij hadden eerst de bovenste schroefgaatjes in gebruik om het bed in elkaar te zetten, maar die begaven het na 3 jaar ... Nu zit alles dus in de onderste gaatjes vastgeschroefd en is het zo laag, dat mijn matras maar nét boven de zijrand uitkomt... En dat doet nu het bed omhoog staat, dus zeer aan bijn benen bij het uitstappen... (snappie ?)
pi_54280173
En nu ga ik mijn spullen pakken, en lekker naar mijn ouders t/m zondag .
Ze zijn voorlopig even terug uit frankrijk, en ik heb ze gemist! Even lekker bijtanken daar.

(is meteen de laatste keer dat lief en ik met z'n 2tjes op en neer gaan... na dit weekend gaan we pas weer daarheen als de kleine er is, gek idee hoor! Het is toch zo'n 200km rijden )
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:00:41 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54280234
I
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:54 schreef DeLiedje het volgende:
Wel aan jezelf denken hoor BE... stoppen = stoppen

En dat van dat balkje klinkt als een goed plan... Wij hadden eerst de bovenste schroefgaatjes in gebruik om het bed in elkaar te zetten, maar die begaven het na 3 jaar ... Nu zit alles dus in de onderste gaatjes vastgeschroefd en is het zo laag, dat mijn matras maar nét boven de zijrand uitkomt... En dat doet nu het bed omhoog staat, dus zeer aan bijn benen bij het uitstappen... (snappie ?)
Ik snap.
Ga ik dus gelijk maar even tegen stinkie zeggen dat we die dingen weer om moeten zetten.
Wij hadden ze ook hoog, maar kregen toen een dik matras dus doen moesten ze zakken. Nu weer een dun matras en ik had laatst al bedacht dat het wel weer iets omhoog mocht. Mooie gelegenheid nu dus.

Veel plezier bij je ouders! Apart idee idd, dat het de laatste keer zo met z'n 2-tjes is.
pi_54280288
deliejde, ik beval ook in het ziekenhuis en met een xtra matras voor de controles was het genoeg zei ze...
pi_54280319
maar daar is elk kraambureau anders is....
bij het ene bureau MOET je 2 thermometer, en die van mij zei, ow 1 was ook voldoende geweest...
pi_54280501
Mijn hartslag is trouwens idioot hoog, ook in rust. Daar is maandag eigenlijk helemaal niets over gezegd. Het lijkt me toch niet echt normaal dat in rust je hartslag boven de 100 ligt? Dat was zelfs niet zo toen mijn hart het altijd al zwaarder had door mijn overgewicht

Meestal zit ik rond de 70, dus het is echt veel hoger dan de 10 slagen die ze op de meeste sites en boeken aangeven
pi_54280610
Kan je niet even bellen??

Klinkt niet zo goed namelijk, en jij maakt je er nu druk om, dus is het aan hun om er even naar te kijken.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:40:48 #68
14746 k_i_m
pi_54280979
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:14 schreef Pruk het volgende:
Mijn hartslag is trouwens idioot hoog, ook in rust. Daar is maandag eigenlijk helemaal niets over gezegd. Het lijkt me toch niet echt normaal dat in rust je hartslag boven de 100 ligt? Dat was zelfs niet zo toen mijn hart het altijd al zwaarder had door mijn overgewicht

Meestal zit ik rond de 70, dus het is echt veel hoger dan de 10 slagen die ze op de meeste sites en boeken aangeven
Heeft dat niet te maken met het meer bloed moeten rondpompen dan normaal??
In my life
Why do I smile
pi_54280992
Nou, ik heb gebeld

Ik moet iemand anders vragen om mijn pols op te nemen, op een rustig tijdstip, want mijn adrenaline schijnt nu ook hoog te zijn (dat is dan al een paar dagen zo, maar ja). Dus ik vraag vanavond wel en als het dan nog zo hoog is moet ik bellen. De kleine schopt gewoon goed dus die lijkt er geen last van te hebben, maar ik heb zelf gewoon mijnt wijfels bij zo'n hoge hartslag in rust
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:42:46 #70
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_54281017
DoctorB is 14 oktober papa geworden van een mooi mannetje.

inhakend op de kratjes, bij DoctorB stond en staat het bed op jupiler kratjes. De helft geel, de andere helft groen. MevrouwB zat nl. stevig aan de Jupiler alcoholvrij. Oh ja, hiero ook een Malm bed. kratjes stonden eerst op de korte kant voor extra hoogte. Maar na de bevalling was dat niet handig voor het in en uit bed komen van MevrouwDoctorB. Dus in overleg met de kraamjuffrouw de kratje 'normaal' ondersteboven gezet. Geen plank of zo ertussen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_54281128
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef DoctorB het volgende:

inhakend op de kratjes, bij DoctorB stond en staat het bed op jupiler kratjes. De helft geel, de andere helft groen. MevrouwB zat nl. stevig aan de Jupiler alcoholvrij. Oh ja, hiero ook een Malm bed. kratjes stonden eerst op de korte kant voor extra hoogte. Maar na de bevalling was dat niet handig voor het in en uit bed komen van MevrouwDoctorB. Dus in overleg met de kraamjuffrouw de kratje 'normaal' ondersteboven gezet. Geen plank of zo ertussen.
Gefeliciteerd met de kleine..

Foto's
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:49:48 #72
14746 k_i_m
pi_54281147
Gefeliciteerd DoctorB!

Pruk, ik kan mijn hartslag nu ook veel beter (en door mijn hele lijf) voelen dan voordat ik zwanger was. Ik heb zelfs een periode gehad waarin het voelde alsof mijn hart zo snel moest pompen dat het gewoon oversloeg, zelfs als ik niks deed. En mijn bloeddruk is verder prima in orde .
In my life
Why do I smile
pi_54281224
deleidje veel plezier

kleinspookje ik zou het je gunnen hoor die echo, ze zoeken altijd mensen
die hormonen zijn echt ***, ik had van de week last dat hubbie mij echt niet mocht aanraken want ik had pijn word nog leuk de komende 22 weken
kwaad dat ik werd als hij het wel deed.

buzzer wat geinig
wij hebben eigenlijk niet echt een naam we noemen hem/haar echt vanalles.

ik gooi hier gewoon een matras extra boven op. dat heb ik in december ook gedaan.

amaranta gelukkig heb je niks. je bent niet de enige hoor ik ging er in het kraambed nog doorheen
onze lattebodems stonden ook op 2 pootjes en die konden allekanten opschuiven.
gelukkig hebben we snel wat anders gemaakt.
mama van 3 kids!
pi_54281318
DoctorB gefeliciteerd
hoe heet je zoon???
mama van 3 kids!
pi_54281379
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:49 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!

Pruk, ik kan mijn hartslag nu ook veel beter (en door mijn hele lijf) voelen dan voordat ik zwanger was. Ik heb zelfs een periode gehad waarin het voelde alsof mijn hart zo snel moest pompen dat het gewoon oversloeg, zelfs als ik niks deed. En mijn bloeddruk is verder prima in orde .
Ja, het is ook wel normaal, maar het is wel veel hoger dan normaal zeg maar. Ik heb nu mijn tante gebeld (verloskundige) en haar het verhaal voorgelegd en ik moest me niet echt zorgen maken, zolang het niet echt hartkloppingen waren en het stabiel bleef onder de 130 was er niet veel aan de hand, zeker niet omdat de kleine het goed doet. Ik kan voor de zekerheid de huisarts om een ECG vragen, maar dat vind ik dan niet echt nodig. Mijn bloeddruk is namelijk prima in orde en ook als ik hoofdpijn heb mooi laag, ondanks dat mijn hartslag dan wel hoog is, dus het zal voor mij wel gewoon een normale hoogte zijn ook al is het misschien heel erg hoog Gewoon wat in de gaten houden en als ik me er echt niet fijn door ga voelen kan ik dan alsnog zo'n ECG laten doen.
pi_54281389
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:42 schreef DoctorB het volgende:

Gefeliciteerd!
pi_54281483
Hier ook een Malm bed - 4 kratjes 'normaal' ondersteboven gezet, werkte prima voor de kraamzorg en ons, hebben er zeker nog 3/4 weken na de bevalling onder gezeten, voelde me echt de koningin in bed (niet thuis bevallen trouwens, dus daar geen ervaring mee )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:17:09 #78
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_54281620
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef Popples het volgende:
DoctorB gefeliciteerd
hoe heet je zoon???
Justus
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_54281736
Het Malm bed is nogal populair zo te lezen

Gefeliciteerd DoctorB
pi_54282320
DoctorB gefeliciteerd! Justus, leuke naam!
pi_54282469
DoctorB van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet er van!

Hier verder alles OK. Soms nog wat vlagen van misselijkheid maar gelukkkig nog nooit echt overgegeven.
Wel weinig zin in warm eten en brood eten. Fruit en crackers gaan er wel in gelukkig....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_54283180
Van harte DoctorB!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:13:20 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54283451
Gefeliciteerd DoctorB!

Onze buren hebben de kratjes nog steeds onder hun bed staan. En hun zoon is toch al een jaar of 4!
pi_54283744
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!

Onze buren hebben de kratjes nog steeds onder hun bed staan. En hun zoon is toch al een jaar of 4!
Misschien vinden ze een hoog bed wel handig.

Al lijkt het mij wel erg hoog hoor 80 cm, dat betekend dat ik niet meer met mn voeten op de grond kom als ik wil uitstappen.
pi_54284098
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd DoctorB!

Hmm, overdrijven is ook een vak...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_54284105
DoctorB gefeliciteerd met Justus
Saartje
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:08:02 #87
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54285538
Dank jullie voor jullie lieve woorden Doet met wel erg goed! Net telefoon gehad van VK; ze heeft een afspraak in het ZH kunnen maken voor a.s. dinsdag 12.00 uur. Gelukkig geen 2 weken wachten maar toch duurt het me te lang natuurlijk. Maak me toch wel ongerust... Maar ach we zullen wel zien...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54285736
doctor B van harte.

Hier ben ik helemaal APK oké.
Alles was goed. Volgende week woensdag weer terug.
Geschat gewicht baby is 3300 gram.
pi_54285930
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
doctor B van harte.

Ik denk dat jij een meisje krijgt.
pi_54286041
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
doctor B van harte.

Ja, maar dat is inclusief oorbelletjes als het een meisje is
pi_54286625
Ja hele zware gouden oorbellen
pi_54286651
Ow maar het is helemaal geen geheim hoor. Ik krijg inderdaad een meisje.
pi_54286723
Nouja zeg, zit ik al de hele maand uit te kijken naar mijn Kruidvatdoos, zijn ze niet op voorraad en duurt het wel even voordat ze weer geleverd worden. Stuur me dan die ophaalbon nog niet
pi_54286833
een hamburgertje

een baby

no picture please

en de hele reportage voor wie het leuk vind
http://picasaweb.google.com/schouten/Baby
  woensdag 31 oktober 2007 @ 18:20:32 #95
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54287394
Hoi!

Gisteren zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest, maakt het toch wel erg echt!
Bloeddruk was netjes, 120/80. Hb gemeten en was 7,7. Schijnt ook goed te zijn
Verwijzing voor echo mee tussen 11e en 13e week en verwijzing voor bloedprikken.
Allemaal info gehad, koffertje, knuffeltje en heel veel boekjes.
Over 6 weken mogen we weer

Ook nog info gehad voor de combinatietest maar daar twijfelen we nog over. Ik denk niet dat we die laten doen

Verder gaat het hier allemaal goed, wel heel moe, heb echt het idee dat ik de klok wel rond kan slapen
Misselijkheid is gelukkig alleen 's ochtends en ook niet elke ochtend, dat scheelt wel weer!
Probeer nu 's avonds ook nog wat te eten, joghurt of een cracker en dat hielp vanmorgen in ieder geval, proberen we vanavond maar weer dus!

DeLiedje, geniet lekker bij je ouders! Gek idee dat het de laatste keer is met z'n 2-tjes!
Droeke, sterkte met afwachten! Hopelijk is alles goed of valt het mee.
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:44:05 #96
82727 klein_spookje
pi_54288854
He zo een hamburgertje hadden wij ook amaranta!

Deliedje veel plezier bij je ouders.

Tuc ik ben jaloers op je hb bij mij is het 5.7 snik en als dat niet omhoog gaat mag ik niet thuis bevallen wil je wat ijzer delen?
Spannend allemaal he en zoo echt.

Hier alles rustig kind in bed, man even weg, kat weer redelijk bijgetrokken uit narcose, en een buik die helemaal bol en hard is van de spanningen van vandaag.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:52:10 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54289861
leuk hamburgertje Ik heb het zelf nooit zo duidelijk kunnen zien, dus wel leuk om eens goed te zien zo

Droeke, wat fijn dat je eerder terecht kunt! Dinsdag is evengoed nog best lang wachten, maar minder lang dan twee weken. Sterkte tijdens het wachten!

Tuc, wat leuk dat het 'echter' voelt als je bij de vk geweest bent

Hier begint de baby zich steeds duidelijker te laten voelen Ik voelde al een tijdje licht gekriebel en plopjes.. maar nu zijn het echte 'schopjes' en veel duidelijker gekriebel. Vooral als ik na een tijdje bezig zijn op de bank ga zitten. Dan wordt de baby wakker (denk ik) en laat zich voelen Behalve als ik m'n hand op m'n buik leg natuurijk... dan is het acuut stil
Wel begint m'n bekken weer op te spelen, paar tandjes terug dus.. wil nog wel zo lang mogelijk blijven lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54290689
ET steeds als ik jou hier zie posten blijf ik me verbazen dat jullie gewoon nog een kleintje gaan krijgen. Ik vind het echt heel bijzonder omdat het jullie zo gegund is.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54291084
@ PRUK, wij kregen speciale klossen voor onze auronde (5 stuks, een extra voor onder de middenpoot)
Het kan dus wel!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54291402
Hebben jullide de Auronde 1000 dan Jelief? Wij hebben namelijk al standaard de 2000, dus het seniorenbed
pi_54291788
oooh ik ben misselijk... ik heb nooit last gehad van morning sickness, altijd 's avonds...

(maar stiekem is het niet zo erg, allemaal voor een goed doel...!)
Morgen een afspraak maken met de GP om het te bevestigen
Mama van Floris, Leonore en ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')