En voor al u relatie-adviezen, de do's en don'ts mbt wel of niet direct reageren op een sms en over dijen-kriebelen. -------->quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Vragen over de badslippers kunnen naar Ingetje79 en twijfels over de kippenslofjes kunt u bij Lady-wrb kwijt!
En ik ben onschuldig, zoals altijd....
Die brokjes zijn aardig prijzig en ze vreten anderhalve kilo op in 3 dagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef Greys het volgende:Senesss, mogen we weer sticky???
Oh nee, dat was een ander topic
Heb je nou nog die kattenbrokjes niet gehaald, Ing?
Moeten we maar een actie voor je gaan houden dan?
Oh my....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En voor al u relatie-adviezen, de do's en don'ts mbt wel of niet direct reageren op een sms en over dijen-kriebelen. -------->GREYS!
![]()
*aai over bol*quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft poeze-brokkies gehaald...grote meid!![]()
Soep en broodje knakworst...of laat een pizza komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai over bol*
GoedzoooooooooWat zullen die bollies blij zijn met je
Ik weet niet wat ik zal gaan eten. Meneer Greys staat heel de week op de bedrijfswagen RAI en dat sluit daar pas om 22.00 uur
Hoi MBquote:
Ze is al wat minder snotterig en nieserig heb ik het ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi MB![]()
We zijn zelf ook erg trots op de TT.
Reageert Ziggy al op de anti-biotica?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....![]()
![]()
Non, wou je iets kwijt? Moeten we even gaan staan voor je speech?
Wel gul geven he? Voor de Diabetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Greys het volgende:
Cheers! Op het Jochemfonds!
Waar blijft Nok nou... ik zou nog wel wat uitleg over die vlek willen.
Misschien kan ze hem even schetsen?![]()
Oeh, er kwam net een collectant voor de eh... shit... suikerpatiënten?
Ik werd afgeleid omdat Bink weer een poging deed tot pitbull-imitatie
Nou had ik wel de neiging om de mevrouw te vragen of ik het van dichtbij mocht bekijken, maar ik was te druk bezig met het wegpoetsen van de cappuccino die ik per ongeluk overal heen geproest had. De rest van de inhoud van mijn kopje lag ook overhoop door de elleboogstoot van mijn vriendin, wies koffie ook meters verder lag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:09 schreef Greys het volgende:
Haai!
Nou eh... was het 'daar' dan weggesleten o.i.d. of echt kunstmatig met hulpmiddelen toegebracht?
Geruld gehakt met Boursin en Italiaanse roerbakgroenten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb braaf centjes gegeven hoor, ik moest wel, want Bink deed lelijk tegen die mevrouw dus ik had iets goed te maken
Wat ben je aan het koken? Vast iets met alleen even de oven voorverwarmen ofzo, gezien het feit dat je nu aan het posten bent ipv driftig in pannen aan het roeren bent?
Een extreme lubberkont. En dames met een zodanig breed veld nemen doorgaans geen klitpiercings, toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss ging ze de dag erna wel een piercing down there nemen en had ze alvast eea weggeschoren![]()
Hoe oud was ze dan ongeveer? Was het zo'n lubberk...of een jongedame?
Juist wel. Geweldig om daar mensen te observeren en je smoel strak te houden en dan wel intern te huiiiiilen van het lachen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef Greys het volgende:
NokMuts![]()
![]()
* Greys poetst tranen weg van het lachen.
"Maaiplek of graasplek"
Ik geloof niet dat ik ooit met jou een sauna in moet gaan, want ik denk dat we dan binnen 10 minuten dringend worden verzocht het pand te verlaten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een extreme lubberkont. En dames met een zodanig breed veld nemen doorgaans geen klitpiercings, toch?
Ik zei toch al dat het daar goed is voor mijn ego.
Hell, ik heb dan kleine tietjes maar ze hangen niet.![]()
Ist ook...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt lekker Ing!
Hebben jullie ooit wel eens een collectant niets gegeven?
Ik niet, ik ben een watje
Al zou er een vagerik met een zelfgeknutselde collectebus en een slecht verhaal aan de deur staan, zou ik nog geld geven![]()
Ben je zelf ook een diabeet (heet dat zo? ik twijfel nu ineens) dan?
En Nok, ze bedoelde geen 'kont' denk ik
Zie mijn antwoord...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even een diabeet vraagje er bij gevoegd later, zie je quote
Nou jaaaaaaaaaa zeg, dat jullie die tekeningen niet even met een magneet op de koelkast hebben gehangen!!!!!
4 x per dag insuline spuiten en af en toe ff bloedsuiker prikken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Greys het volgende:
Ow, we zitten lekker langs elkaar heen te posten
Ach, so, moet hij daar veel voor doen en/of laten? Ik heb er niet zo heel veel verstand van
Lekkerrrr, met ketchup?quote:
Gaat helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook Tuinieren met Nono's en dan hebben we Nokwanda ook nodig, die is namelijk goed met heggescharen!
Mocht je je ervaringen op dat gebied met ons willen delen, dan mag dat hier ook heur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht dat dit over flora en fauna ging?
Of dopen we dit om tot de nieuwe sex slowchat![]()
Ik heb ook wel lichtblauwe en oranje en met de Britse vlag anders heurquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
Als ze maar groen zijn dan, Ing!
Qwea, sjah eh........ eigenlijk zijn die bossen toch ook flora en misschíen zelfs af en toe wel fauna?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook Tuinieren met Nono's en dan hebben we Nokwanda ook nodig, die is namelijk goed met heggescharen!
Het blijft onze natuur, he. Nie piepenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht dat dit over flora en fauna ging?
Of dopen we dit om tot de nieuwe sex slowchat![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
Als ze maar groen zijn dan, Ing!
Qwea, sjah eh........ eigenlijk zijn die bossen toch ook flora en misschíen zelfs af en toe wel fauna?
Jazeker, alle graasplekken zijn weer fauna-vrijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Greys het volgende:
Sex & The City blijft toch leuk he, ook al heb ik ze allemaal op DVD
Ing, al verlost van je fauna?
Nou, er valt niets doormidden te hakken heurquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef nokwanda het volgende:
drol doormidden hakken?
Ik zou er gewoon schijt aan hebben.
Klinkt goed Nokquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben op een korte vakantie aan zee mee gevraagd. Heel leuk allemaal, maar we hebben net Merlijn en die is nog niet zo sociaal dat ik op korte termijn een paar dagen weg kan.
Misschien kan het wel als een van mijn collega's en kattendin bij mij in huis blijft voor die paar dagen.
Alle katten, inclusief Merlijn, zijn gek op haar. Ze zou het bespreken thuis en de agenda's eens checken.
Is nooit leuk, als een SC op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:42 schreef Greys het volgende:BB komt ff buurten!
Elseetje, ik geloof dat een tijdje geleden heel de slowchat haast op zijn kont lag en dat dit al heel wat isHet zijn wel HEEL gezellige users hoor, die hier komen kletsen
Ach, bijzondere Flora en Fauna moet je af en toe ook bespreken hè?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:18 schreef Greys het volgende:
Ja klopt! Hoewel het in dit deeltje niet al te zeer over Flora ende Fauna gaat tot nu toe![]()
Wow, ik keek net even in je fotoboek, maar je bent een echte F&F liefhebster zo te zien
* Ingetje79 propt snel haar broodje in de mond om met 2 handjes terug te kunnen zwaaien naar BBquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef baggerbak het volgende:
Ik kom ff buurten om te zwaaien naar Greys en Ingetje79!![]()
Hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial koekeloert ff hi Greys en de anderen!
s l o w c h a t dus. Da's in Flora & Fauna dan een langzame Franse kat?![]()
btw we hebben 13 cavia's en 'n kudde vissen thuis, fauna zat dus.
haha je krijgt de code voor verlengde spaties dan te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat doet de quote van Sequencial raar![]()
tja 't is voornamelijk de hobby van m'n vrouw, maar zo'n caviaflat van 3 etages neemt uit zichzelf een prominente plek in de huiskamer in hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Met zoveel beesten thuis ben je eiks wel verplicht hier mee te langzame katten![]()
doneren aan het Jochemfonds die zak !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanmiddag toch maar ff naar de DA geweest met Baloe.
Moest ik eerst op de kop de kattenbak in om er een "mooi" stukje ontlasting uit te scheppen![]()
Maarrr....Baloe is kerngezond, er zaten geen rare dingen in z'n ontlasting.
De DA denkt dat het toch komt van de verandering qua omgeving, voer e.d. en dat daardoor de darmbacterieen niet meer in balans zijn. Dus meneer krijgt nu een anti-bioticakuurtje om dat te verhelpen en ze raadde ook aan om toch door te gaan met RC.
Zit je dan met je 5 kilo zak Prins![]()
Kortom, gezonde Poezz en 40 euro armer![]()
Ik is blij, blij, blij![]()
Daarmee vallen mijn drie katten wel in het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial koekeloert ff hi Greys en de anderen!
s l o w c h a t dus. Da's in Flora & Fauna dan een langzame Franse kat?![]()
btw we hebben 13 cavia's en 'n kudde vissen thuis, fauna zat dus.
Heel goed excuus.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:00 schreef nokwanda het volgende:
okay, we zijn dus en masse een stelletje gigantische aso's.
Ik doe mee. Vaker trouwens. We hebben ook heel vaak een goed excuus: er zit een poes op schoot, dus ik kan niet opstaan.
Het wordt alweer wat sneller.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Qwea, het geld om het te openen kon ik ook niet bij het openen zelf betalen, dat werd automatisch van de betreffende rekening af getrokken. En aan het einde hebben Ing en ik dat weer aangevuld
Ik ga lekker op tijd mijn mandje in! Verstandig, he?
Slaap lekker voor strakjes allemaal en hopelijk morgen wat meer snelheid
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik heb mijn post hierboven nog wat aangevuld
Ing... daar ligt Bink al!Ons beste voorbehoedsmiddel...
nou gewoon.... naar mijn werkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh dieren liefhebbers.
Waar is lady wrb eigk heen
Tot 11:30 in je nest blijven? Dan heb ik er al 3 uur werk opzitten!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Qwea het volgende:
godsamme, ik ben wel 5x gebelt vanochtendik was van plan om tot 11:30 in mn nest te blijven
Strax met het mannetje naar Amsterdam![]()
ik ben vrijquote:Op donderdag 1 november 2007 10:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tot 11:30 in je nest blijven? Dan heb ik er al 3 uur werk opzitten!
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toen was ik me van m'n ene baan naar m'n andere baan aan het haasten.
Shoppen in A'dam is altijd goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef Qwea het volgende:
Nah mn vent moet zn vinyl platen en zn comics halen. Verder gewoon even shoppen.
Niet echt veel bijzonders
Nog nooit in Alkmaar geweest, maar voordeel van shoppen in A'dam vind ik dat je bijna nooit niet slaagt in wat je zoekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:53 schreef Qwea het volgende:
tis altijd zo druken zo ver lopen alles
Ik shop liever in Alkmaar. Allemaal veel kleiner
Dat ligt niet aan A'dam, dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:19 schreef Qwea het volgende:
Ik slaag nooit in AmsterdamWat ik ook zoek. Ik ben nogal een kneus qua de juiste lengte en maat uitzoeken. Of ik kom met een te lange broek terug, of een te grote of een te krappe.
Nee, dat moet je daar inderdaad niet verwachten, klantvriendelijkheid.quote:En ik vind ze in Amsterdam zo totaal on klantvriendleijk wat helpen betreft
Ja dat dat aan mij ligt weet ik. Maar als ik in Emmen een te krappe broek aan heb, dan zegt het personeel dat. In Amsterdam is het zo van : ja past prima. Zullen we afrekenen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan A'dam, dat ligt aan jou.![]()
[..]
Nee, dat moet je daar inderdaad niet verwachten, klantvriendelijkheid.Je moet er alleen naartoe gaan als je weet wat je zoekt, en zoekt wat je weet...
Hoewel, ik was een paar weken geleden bij een H&M in A'dam, en ik zocht een simpel zwart vestje. Kon ik niet vinden. Dus bij de kassa had ik het met het kassameisje over de aankopen die ik wel had gevonden, merkte op dat ik geen vestjes kon vinden, begon ze helemaal mee te denken wat ze wél in de collectie hadden, en dat het haar ook was opgevallen dat er helemaal geen 'gewone' vestjes waren... En dat bij de H&M!Dus het kan wel.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat dat aan mij ligt weet ik. Maar als ik in Emmen een te krappe broek aan heb, dan zegt het personeel dat. In Amsterdam is het zo van : ja past prima. Zullen we afrekenen?
Amsterdam is leuk om te shoppen, maar niet voor kleren
Ja en nee. Ligt eraan hoe groot de noodzaak is om te overleven. Reken maar dat wij hier verwend zijn maar tegelijk ook niet meer echt weerbaar op dergelijke gebieden.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Inmiddels staat het al op 66 en dan zijn er nog tienatllen mensen vermist.
Vreselijk om zo in 1 klap je hele hebben en houwen te verliezen. Het zijn idd altijd de armsten.
Ik las vanaochtend over een moeder die meerdere van haar kids in de modderstroom zag wegglijden en ze moest kiezen wie ze ging redden. Daar kom je als mens toch nooit meer over heen???
moet je ff tot morgen aaf wachten. Heb mn camera hier wel, maar geen cardreader of een usb kabelquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef Greys het volgende:
Terecht, wat een lief plaatje van die eekhoorn!
Ik had mijn tamme ekster Ekkie weer op het handvat van de buitendeur zitten vanmorgen, tegen de deur pikkend dat hij naar binnen wilde![]()
Heb er een foto van gemaakt, zal ik vanavond er even op zetten (nu niet bij de hand).
Wat is het snel, het forum?!?!?!
Qwea, doe eens een foto van je petje/hoedje?
ik was om hlf 12 wakkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Elseetje het volgende:
Ik wilde slapen, dus dat heb ik maar even gedaan...
Tot waar heb je het gezien? General spoiler: Mike was ook een robot, de robot van Claire, die een perfecte wereld wilde maken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Greys het volgende:
Kan iemand me even vertellen hoe Stepford Wives afloopt? En dan vooral of het met die leuke homo weer goed komt? Ik heb het einde dus gisteren gemist!
Mijn vriend wordt niet wakker, antwoordt wel en gaat daarna op z'n zij liggen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
Hihihi dat ken ik, die moeder gesprekjes! 'Even vlug hoor...' zegt ze dan, om vervolgens telkens als ze bijna op gaat hangen toch nog weer een nieuw onderwerp aan te snijden
Ik werd ook chagerijnig vannacht hoor. Mohooooppppppppppppppp*por* (Mop
![]()
burgerlijk he!)
Hij: Jaaaaaaaaaaa? (Klonk wakker)
Ik: ga nou eens op je zij liggen joh!
Hij: Wrom?
Ik: je zaagt een heel bos om.
Hij: NIET!
Ik: WEL! En nu op je zij liggen!
Hij: dat bepaal ik zelf wel.
*verder ronkt*
Zucht.....
Hij snurkt vaak door z'n mond.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je voor de gein z'n neus es dichtknijpen....echt hilaaarisch!![]()
Wel direct afstand houden ivm met rondvliegende ellebogen![]()
Kan meneer Greys geen fiets bij het station zetten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Greys het volgende:Is dat een hele generatie geweest ofzo, die snurkers van ons?
Straks heet die van Elseetje ook nog hetzelfde als die twee van ons, Ing!
Elseetje, ik heb het maar gezien tot dat Bette Midler ook een robot was
En ik moet zometeen weer Meneer Greys van het station halen, dus ik ben maar niet aan een film of leuk tvprogramma begonnen vanavond
Oh, zijn naam geef ik liever niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe heet die snurkert van jou dan Elseetje?
Die van Greys en ikke heten hetzelfde....ook een veelvoorkomende naam.
Dus het zou daar mss toch aan kunnen liggen![]()
*zwaait ook ff naar Senesta*
Mijn spannende plannen bestaan uit vroeg slapen, na twee keer ziek te zijn geweest in een week.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef senesta het volgende:
Weer weekend![]()
Wie heeft er spannende plannen?
Oke, dan noemen we um Meneer Elseetjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, zijn naam geef ik liever niet!Maar het is echt een heel erg onoriginele naam.
Ik denk dat er maar een paar honderd fokkers zijn die zo heten.
Da's goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we um Meneer Elseetje![]()
Wat is er mis met paardenbloemen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Is de beginletter een S? Dat kan je toch wel verklappen?
Senesta!Ik ga heel spannend uitslapen morgen en daarna de paardenbloemen
uit de voortuin verwijderen, want de buren hebben open dag bij hun te koop staande huis. Beetje sneu als de buurtuin er dan zo waardeloos bij staat
![]()
Elseetje, wat een super verslag van het einde van de film!![]()
(En waren alle Stepford Wives daarna deaud of weer normaal???)
Buren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Qwea het volgende:
avond.
De bovenburen hebben best lawaai
Ik wil zo slapen, hopen dat ze hun smoel eens houden
Is het ook en ik vind het ook wel mooi. Maar de poezen vinden de jungle ook wel heeel erg leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok![]()
Wij hebben sinds vorig jaar de hele voortuin versierd met worteldoek, siersteentjes en een aantal grote struiken of planten, tis maar net hoe je 't noemen wil.
Echt ideaal voor de anti-tuinvrouw![]()
Oke, dus dan moet ik zeker a.s maandag/dinsdag een rekening alvast gaan openen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Denk je lekker uit te kunnen slapen, lig je samen om 8 uur klaar wakker naar het plafond te staren.![]()
Carpe Diem![]()
Zo maar es ff douchen en dan ff naar mams om een bak koffie. Ben ik geen lieve dochter?![]()
Qwea, ik weet wel dat zolang de rekening nog niet officieel draait, er ook geen geld opgestort kan worden. Dan wordt het weer teruggestort naar de afzender.
Greys kan je daar alles over vertellen.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Denk je lekker uit te kunnen slapen, lig je samen om 8 uur klaar wakker naar het plafond te staren.![]()
Carpe Diem![]()
Zo maar es ff douchen en dan ff naar mams om een bak koffie. Ben ik geen lieve dochter?![]()
Qwea, ik weet wel dat zolang de rekening nog niet officieel draait, er ook geen geld opgestort kan worden. Dan wordt het weer teruggestort naar de afzender.
Greys kan je daar alles over vertellen.![]()
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef Greys het volgende:
Alleen maar een beetje hoor Elseetje! Leuke steentjes ook. Verder lavendel, rozen en allemaal moois dat is achtergelaten door de vorige bewoner (die een tuinman had!![]()
). En als door die mooie steentjes dan allemaal onkruidbladeren komen, dan ziet het er meteen zo armoedig uit vergeleken met de rest van de tuin
Slaap lekker! En de groeten aan Rob! Kees?
Ook niet goed gegokt.quote:
Jij komt zeker niet voor de Flora in F&F?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok![]()
Wij hebben sinds vorig jaar de hele voortuin versierd met worteldoek, siersteentjes en een aantal grote struiken of planten, tis maar net hoe je 't noemen wil.
Echt ideaal voor de anti-tuinvrouw![]()
Ik heb het met gras. Gaat ook rigoreus (één keer per jaar) tussen de steentjes uit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef Greys het volgende:
Mogguh Elseetje!
Die paardebloembladeren waren gewoon tot een oerwoud aan het uitgroeien, ik zag de steentjes haast niet meerSo they had to go
![]()
Heeft eh.... Ruud... lekker geslapen ook?
En houdt Peter een beetje van tuinieren? Of was het Henk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb het met gras. Gaat ook rigoreus (één keer per jaar) tussen de steentjes uit.Nouja, steentjes... Stenen.
Ruud heeft vast wel lekker geslapen, ik zou het alleen niet weten, ik ken geen Ruud.
Misschien had ik moeten zeggen dat ik het toch niet zeg als jullie het goed hebben?
Meneer Elseetje houdt in het geheel niet van tuinieren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En houdt Peter een beetje van tuinieren? Of was het Henk?![]()
Ik ben altijd heel slecht geweest met alles wat leeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik zal eerlijk verklappen dat mijn achtertuin me een beetje (bijna letterlijk) boven het hoofd uitgroeit
Zoals gezegd had de vorige eigenaar een tuinman en wij krijgen het niet bijgehouden. Nok dr katten zouden het hier heeeeeeeerlijk vinden!
Lekker fouhout!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Elseetje het volgende:
Wij gaan kringloopwinkelen, biologisch winkelen en eh... shoppen.
Fijne middag met Simon, Sam, Sjoerd, Sebastiaan en Sander!
Oke, dus dan ga ik gewoon Dinsdag een rekening afsluiten... heeft het nog wel ff tijd om up and running te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou ook wel even bij mijn moeder op bezoek willen, maar die zit een maandje in Zuid-Afrika.
Het is ze van harte gegund hoor (er woont familie) maar zo ver weg en zo lang vind ik wel wat veel van het goede
Qwea, zo lang de rekening nog niet is geactiveerd kan je er NIETS mee. Dat heeft hier ook veel ergernis opgeleverd destijdsHet heeft hier volgens mij echt wel anderhalve week geduurd voordat alles 'up and running' was, sinds het openen. Maar dat was de Postbank. Kan best dat het bij een andere bank sneller gaat. Hm, wacht eens. Even denken. Volgens mij duurde het een week voordat hij geactiveerd was en daarna nog een aantal dagen tot ik online kon kijken of er al iets opgestort was. Dat was het!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:33 schreef Qwea het volgende:
Wij komen ook net uit de stad. Even dual layer dvd's gekocht, een bloem voor schoonmoeders en wat rond gesnuffelt
Om half 6 bij mn schoonouders eten en dan met die dikke golden retriever terug naar Drenthe ( Ja dat is inclusief MikeyMo)
God, die vent van me was flauwZegt in de stad tegen me "hoe zou het met de gouden ophaler zijn?"
Gouden ophalerJa ik moest het vertellen in het engels. Ik dik 10 min lopen nadenken, bleek het Baloe te zijn. Golden (Gouden) Retriever (Ophaler)
mannen
jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
En de grootste lol om het grote vraagteken boven je hoofd zeker?
gaaaaafquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef Greys het volgende:
Nog even hoor.... dan hou ik weer op
Kijk ditonderonsje
[ afbeelding ]
Deegroller? Mattenklopper bedoel jequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:46 schreef Elseetje het volgende:
De deegroller ligt klaar?
Oeh wat zal je verbaast zijn geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gisteren ook weer wat geks
ik sloot gisteren de boel af om naar bed te gaan, zie ik in de spiegeling van de ruit van de keukendeur doerak achter me op de mat zitten
en automatisch kijk ik om: natuurlijk is daar helemaal niets te zien
ik begin gewoon te hallucineren.
Ik snap best dat je van de rel bent, lijkt me ook best schrikken als het zo maar uit het niets gebeurd.quote:Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
ja, maar het gekke was, ik dacht helemaal niet aan haar op dat moment. ze was er gewoon opeens.
ze zat er heel op dr gemak bij, rustig, tevreden, en dr ogen waren helder (door de staar had ze troebele ogen gekregen) ze zag er heel gezond uit.
misschien wou ze laten weten dat het goed met haar gaat?
alleen ben ik nu al sinds gisteravond weer helemaal van de rel
ik ben er niet van geschrokken hoor, het is me in het verleden wel vaker gebeurd. maar ik werd er weer zo verdrietig van.quote:Op zondag 4 november 2007 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik snap best dat je van de rel bent, lijkt me ook best schrikken als het zo maar uit het niets gebeurd.
Maar hoe dan ook is het wel een hele fijne gedachte dat het goed gaat met haar en dat ze tevreden is.
Ik geloof wel in het idee dat ze je wilde laten weten dat het goed gaat met haar
Omdat ik een schijthekel aan tuinieren heb...daaromquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef nokwanda het volgende:
hoezo volgende week? What about gewoon over een uurtje?
Wie Wat Waar?quote:Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef Elseetje het volgende:
Auw.
Succes met het ruggetje...mss helpt het als euhm...hoe heet ie ook alweer??quote:Op zondag 4 november 2007 20:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb een appelboom verplaatst. Daarvoor de was gedaan, opgeruimd en afgewassen, daarna afgewassen en gekookt. En nu moet ik weg.
Had ik al gezegd dat m'n rug pijn doet?
Nee ik heb geen rekening, Maar mn vent wel. Kan ik dan eventueel geen rekening op zijn naam afsluiten? Want meneer heeft zelf geen tijd, die werkt de hele weekquote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef Greys het volgende:
Qwea? Heb je al een rekening bij de Postbank?
Want dan hoef je niet bij Basispakket te kijken maar bij Extra rekening
Wat ging er bij ons nou ook alweer af Ing? 12,50 ofzo?
wrb, het is toch ook klotequote:Op zondag 4 november 2007 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gisteren ook weer wat geks
ik sloot gisteren de boel af om naar bed te gaan, zie ik in de spiegeling van de ruit van de keukendeur doerak achter me op de mat zitten
en automatisch kijk ik om: natuurlijk is daar helemaal niets te zien
ik begin gewoon te hallucineren.
is ook zo, maar het gaat wel weer nu hoor.quote:
Ah gosquote:Op maandag 5 november 2007 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is ook zo, maar het gaat wel weer nu hoor.
alleen begon luca vanmorgen ook weer: mama ik mis doerak zo.
maar daarna zei hij wel: ze is pas echt dood als we niet meer aan haar denken he?
(dat zei ik wel eens tegen hem als hij weer eens stilletjes lag te huilen in bed)
Morgen. Ik zat wegens prive omstandigheden 2 weken bij MM. Dus morgen om 15:30.quote:Op maandag 5 november 2007 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
qwea, ben je al met baloe naar de dierenarts geweest?
Meneer Elseetje masseert niet.quote:Op zondag 4 november 2007 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes met het ruggetje...mss helpt het als euhm...hoe heet ie ook alweer??meneer Elseetje ff lekker masseert
![]()
Wat netjes van die bank!quote:Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Net de regiobank hiero gebelt. Hier kan ik omdat het een actie is voor de DA gratis een rekening openen.
strax ff doen
stoer he. Nadeel is alleen wel ; mn ma zit ook bij die bank, en als je geld overmaakt kun je het pas de volgende dag zien dat het erop staat.quote:
Mogguh...quote:Op maandag 5 november 2007 11:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meneer Elseetje masseert niet.
En mijn rug is op zich best ok nu, maar nu werd ik weer wakker met een heftig prikkend en tranend oog. Het zit me ook gewoon niet mee.
Oja, goeiemorgen.
Jeuj!quote:Op maandag 5 november 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
Net de regiobank hiero gebelt. Hier kan ik omdat het een actie is voor de DA gratis een rekening openen.
strax ff doen
Baloe heeft een hele poos terug een operatie aan zn pootje gehad, en hij heeft wat artrose. Fortiflex stimuleert het kraakbeen opbouw en houdt het kraakbeen en de gewrichten soepel zodat het niet gaat schuren en dus geen pijn bij het lopen/liggen/opstaan/uitrekken ectquote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Qwea, wat is fortifex?
quote:Fortiflex is een voedingssupplement in tabletvorm op natuurlijke basis. Het wordt gegeven ter
aanvulling van het normale rantsoen of in aanvulling op speciaal diervoeder op advies van de
dierenarts en bevat de voedingsbestanddelen chondroïtinesulfaat en chitosanide.
Chondroïtinesulfaat is een essentieel proteoglycaan en een belangrijk onderdeel in de
samenstelling van het kraakbeen. Chitosanide, van maritieme oorsprong, is een voorloper van
glucosamine en speelt een rol in de aanmaak van het kraakbeen. Bovendien beschermt
Chitosanide het Chondroïtinesulfaat tegen afbraak in het maagdarmstelsel. De twee componenten
hebben een synergetische werking op de stevigheid en elasticiteit van het gewrichtskraakbeen.
De combinatie van epigallocatechinegallaat (ECGC; een groene thee extract) en geïnactiveerd
gist, gecultiveerd op een met selenium verrijkt medium, draagt bij aan het versterken van de
gewrichten. Alle ingrediënten participeren in het handhaven van een gezond bewegingsstelsel van
de hond of kat
quote:
Hey, graties is graties hè?quote:Op maandag 5 november 2007 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
stoer he. Nadeel is alleen wel ; mn ma zit ook bij die bank, en als je geld overmaakt kun je het pas de volgende dag zien dat het erop staat.
Maar goed, graag of heulemaal niet natuulk
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 5 november 2007 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mogguh...
Da's irritant zeg! ff water koken, af laten koelen en steeds schoon maken met een watje.
Ik ben vandaag niet te stuiten; 9 uur er uit, heb al ramen gewassen en geef nu de rest van de kamer een grote beurt.
Ik is trots op mezelf![]()
No tnxquote:Op maandag 5 november 2007 13:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik wilde dat ik zo productief was, maar ik ben eigenlijk m'n bed nog niet uitgeweest...
Ik doe het ook allemaal lekker in m'n eigen tempo hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik kom er nooit aan toe als ik vakantie heb. Dan wil ik leuke dingen doen.
Zulk soort natuurrampen word je nooit vrolijk van.quote:Op maandag 5 november 2007 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe het ook allemaal lekker in m'n eigen tempo hoor.
En meneer Ingetje moet gewoon werken deze week, dus samen leuke dingen doen zit er niet in.
Maaaarrrr, met kerst zijn we de hele week samen vrij, gaan we dan leuke dingen doen!![]()
Kreeg net een mail met daarin een persoonlijk reisverslag van mijn collega die ten tijde van storm Noel op de Dominicaanse Republiek zat. Word je niet vrolijk van![]()
ach, wel goed hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef Qwea het volgende:
ik ookdus heb maar alphaville opgezet.
Hmm, ik mis poesje een beetje
Hoest nou met jou Lady?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, wel goed hoor.
ik zei net tegen mijn: de 8ste is doerak al een maand dood.
een maand
een hele maand zonder mijn lieverd
wat gaat de tijd toch snel.
t is voor jou ook alweer een maand he?
Precies een maand vandaag idd. Heel eerlijk stond ik er niet eens bij stilquote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, wel goed hoor.
ik zei net tegen mijn: de 8ste is doerak al een maand dood.
een maand
een hele maand zonder mijn lieverd
wat gaat de tijd toch snel.
t is voor jou ook alweer een maand he?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap geen reet van bovenstaande verhaal![]()
Woei, toffe muziek!quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe maar gewoon Muse of Queen of GreenDay of Kaiser Chiefs of Radiohead of of of.....nou ja...als het maar lekker rockt [afbeelding]
En af en toe een wijvig kontedraaimuziekje mag ook [afbeelding]
Iiiiiiiiiiiiiiiii like big buts and I cannot lieeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En af en toe een wijvig kontedraaimuziekje mag ook![]()
Ligt er maar aan hoe hij over Nederland waaitquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:12 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen darrrrrrrrlings
Wat is dat toch met die Superstorm?
Wij wonen op -4.7 NAP dus ik ga toch geen natte voeten krijgen he?![]()
(Ik hou niet zo van eng weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |