No tnxquote:Op maandag 5 november 2007 13:00 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik wilde dat ik zo productief was, maar ik ben eigenlijk m'n bed nog niet uitgeweest...
Ik doe het ook allemaal lekker in m'n eigen tempo hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik kom er nooit aan toe als ik vakantie heb. Dan wil ik leuke dingen doen.
Zulk soort natuurrampen word je nooit vrolijk van.quote:Op maandag 5 november 2007 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe het ook allemaal lekker in m'n eigen tempo hoor.
En meneer Ingetje moet gewoon werken deze week, dus samen leuke dingen doen zit er niet in.
Maaaarrrr, met kerst zijn we de hele week samen vrij, gaan we dan leuke dingen doen!![]()
Kreeg net een mail met daarin een persoonlijk reisverslag van mijn collega die ten tijde van storm Noel op de Dominicaanse Republiek zat. Word je niet vrolijk van![]()
ach, wel goed hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef Qwea het volgende:
ik ookdus heb maar alphaville opgezet.
Hmm, ik mis poesje een beetje
Hoest nou met jou Lady?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, wel goed hoor.
ik zei net tegen mijn: de 8ste is doerak al een maand dood.
een maand
een hele maand zonder mijn lieverd
wat gaat de tijd toch snel.
t is voor jou ook alweer een maand he?
Precies een maand vandaag idd. Heel eerlijk stond ik er niet eens bij stilquote:Op maandag 5 november 2007 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach, wel goed hoor.
ik zei net tegen mijn: de 8ste is doerak al een maand dood.
een maand
een hele maand zonder mijn lieverd
wat gaat de tijd toch snel.
t is voor jou ook alweer een maand he?
quote:Op maandag 5 november 2007 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik snap geen reet van bovenstaande verhaal![]()
Woei, toffe muziek!quote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Doe maar gewoon Muse of Queen of GreenDay of Kaiser Chiefs of Radiohead of of of.....nou ja...als het maar lekker rockt [afbeelding]
En af en toe een wijvig kontedraaimuziekje mag ook [afbeelding]
Iiiiiiiiiiiiiiiii like big buts and I cannot lieeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 november 2007 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En af en toe een wijvig kontedraaimuziekje mag ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |