En houdt Peter een beetje van tuinieren? Of was het Henk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb het met gras. Gaat ook rigoreus (één keer per jaar) tussen de steentjes uit.Nouja, steentjes... Stenen.
Ruud heeft vast wel lekker geslapen, ik zou het alleen niet weten, ik ken geen Ruud.
Misschien had ik moeten zeggen dat ik het toch niet zeg als jullie het goed hebben?
Meneer Elseetje houdt in het geheel niet van tuinieren.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En houdt Peter een beetje van tuinieren? Of was het Henk?![]()
Ik ben altijd heel slecht geweest met alles wat leeftquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik zal eerlijk verklappen dat mijn achtertuin me een beetje (bijna letterlijk) boven het hoofd uitgroeit
Zoals gezegd had de vorige eigenaar een tuinman en wij krijgen het niet bijgehouden. Nok dr katten zouden het hier heeeeeeeerlijk vinden!
Lekker fouhout!quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:40 schreef Elseetje het volgende:
Wij gaan kringloopwinkelen, biologisch winkelen en eh... shoppen.
Fijne middag met Simon, Sam, Sjoerd, Sebastiaan en Sander!
Oke, dus dan ga ik gewoon Dinsdag een rekening afsluiten... heeft het nog wel ff tijd om up and running te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou ook wel even bij mijn moeder op bezoek willen, maar die zit een maandje in Zuid-Afrika.
Het is ze van harte gegund hoor (er woont familie) maar zo ver weg en zo lang vind ik wel wat veel van het goede
Qwea, zo lang de rekening nog niet is geactiveerd kan je er NIETS mee. Dat heeft hier ook veel ergernis opgeleverd destijdsHet heeft hier volgens mij echt wel anderhalve week geduurd voordat alles 'up and running' was, sinds het openen. Maar dat was de Postbank. Kan best dat het bij een andere bank sneller gaat. Hm, wacht eens. Even denken. Volgens mij duurde het een week voordat hij geactiveerd was en daarna nog een aantal dagen tot ik online kon kijken of er al iets opgestort was. Dat was het!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:33 schreef Qwea het volgende:
Wij komen ook net uit de stad. Even dual layer dvd's gekocht, een bloem voor schoonmoeders en wat rond gesnuffelt
Om half 6 bij mn schoonouders eten en dan met die dikke golden retriever terug naar Drenthe ( Ja dat is inclusief MikeyMo)
God, die vent van me was flauwZegt in de stad tegen me "hoe zou het met de gouden ophaler zijn?"
Gouden ophalerJa ik moest het vertellen in het engels. Ik dik 10 min lopen nadenken, bleek het Baloe te zijn. Golden (Gouden) Retriever (Ophaler)
mannen
jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
En de grootste lol om het grote vraagteken boven je hoofd zeker?
gaaaaafquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef Greys het volgende:
Nog even hoor.... dan hou ik weer op
Kijk ditonderonsje
[ afbeelding ]
Deegroller? Mattenklopper bedoel jequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:46 schreef Elseetje het volgende:
De deegroller ligt klaar?
Oeh wat zal je verbaast zijn geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 10:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gisteren ook weer wat geks
ik sloot gisteren de boel af om naar bed te gaan, zie ik in de spiegeling van de ruit van de keukendeur doerak achter me op de mat zitten
en automatisch kijk ik om: natuurlijk is daar helemaal niets te zien
ik begin gewoon te hallucineren.
Ik snap best dat je van de rel bent, lijkt me ook best schrikken als het zo maar uit het niets gebeurd.quote:Op zondag 4 november 2007 10:43 schreef lady-wrb het volgende:
ja, maar het gekke was, ik dacht helemaal niet aan haar op dat moment. ze was er gewoon opeens.
ze zat er heel op dr gemak bij, rustig, tevreden, en dr ogen waren helder (door de staar had ze troebele ogen gekregen) ze zag er heel gezond uit.
misschien wou ze laten weten dat het goed met haar gaat?
alleen ben ik nu al sinds gisteravond weer helemaal van de rel
ik ben er niet van geschrokken hoor, het is me in het verleden wel vaker gebeurd. maar ik werd er weer zo verdrietig van.quote:Op zondag 4 november 2007 10:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik snap best dat je van de rel bent, lijkt me ook best schrikken als het zo maar uit het niets gebeurd.
Maar hoe dan ook is het wel een hele fijne gedachte dat het goed gaat met haar en dat ze tevreden is.
Ik geloof wel in het idee dat ze je wilde laten weten dat het goed gaat met haar
Omdat ik een schijthekel aan tuinieren heb...daaromquote:Op zondag 4 november 2007 15:18 schreef nokwanda het volgende:
hoezo volgende week? What about gewoon over een uurtje?
Wie Wat Waar?quote:Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef Elseetje het volgende:
Auw.
Succes met het ruggetje...mss helpt het als euhm...hoe heet ie ook alweer??quote:Op zondag 4 november 2007 20:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb een appelboom verplaatst. Daarvoor de was gedaan, opgeruimd en afgewassen, daarna afgewassen en gekookt. En nu moet ik weg.
Had ik al gezegd dat m'n rug pijn doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |