ik was om hlf 12 wakkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Elseetje het volgende:
Ik wilde slapen, dus dat heb ik maar even gedaan...
Tot waar heb je het gezien? General spoiler: Mike was ook een robot, de robot van Claire, die een perfecte wereld wilde maken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:32 schreef Greys het volgende:
Kan iemand me even vertellen hoe Stepford Wives afloopt? En dan vooral of het met die leuke homo weer goed komt? Ik heb het einde dus gisteren gemist!
Mijn vriend wordt niet wakker, antwoordt wel en gaat daarna op z'n zij liggen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:57 schreef Greys het volgende:
Hihihi dat ken ik, die moeder gesprekjes! 'Even vlug hoor...' zegt ze dan, om vervolgens telkens als ze bijna op gaat hangen toch nog weer een nieuw onderwerp aan te snijden
Ik werd ook chagerijnig vannacht hoor. Mohooooppppppppppppppp*por* (Mop
![]()
burgerlijk he!)
Hij: Jaaaaaaaaaaa? (Klonk wakker)
Ik: ga nou eens op je zij liggen joh!
Hij: Wrom?
Ik: je zaagt een heel bos om.
Hij: NIET!
Ik: WEL! En nu op je zij liggen!
Hij: dat bepaal ik zelf wel.
*verder ronkt*
Zucht.....
Hij snurkt vaak door z'n mond.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je voor de gein z'n neus es dichtknijpen....echt hilaaarisch!![]()
Wel direct afstand houden ivm met rondvliegende ellebogen![]()
Kan meneer Greys geen fiets bij het station zetten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef Greys het volgende:Is dat een hele generatie geweest ofzo, die snurkers van ons?
Straks heet die van Elseetje ook nog hetzelfde als die twee van ons, Ing!
Elseetje, ik heb het maar gezien tot dat Bette Midler ook een robot was
En ik moet zometeen weer Meneer Greys van het station halen, dus ik ben maar niet aan een film of leuk tvprogramma begonnen vanavond
Oh, zijn naam geef ik liever niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe heet die snurkert van jou dan Elseetje?
Die van Greys en ikke heten hetzelfde....ook een veelvoorkomende naam.
Dus het zou daar mss toch aan kunnen liggen![]()
*zwaait ook ff naar Senesta*
Mijn spannende plannen bestaan uit vroeg slapen, na twee keer ziek te zijn geweest in een week.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:07 schreef senesta het volgende:
Weer weekend![]()
Wie heeft er spannende plannen?
Oke, dan noemen we um Meneer Elseetjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, zijn naam geef ik liever niet!Maar het is echt een heel erg onoriginele naam.
Ik denk dat er maar een paar honderd fokkers zijn die zo heten.
Da's goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we um Meneer Elseetje![]()
Wat is er mis met paardenbloemen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Is de beginletter een S? Dat kan je toch wel verklappen?
Senesta!Ik ga heel spannend uitslapen morgen en daarna de paardenbloemen
uit de voortuin verwijderen, want de buren hebben open dag bij hun te koop staande huis. Beetje sneu als de buurtuin er dan zo waardeloos bij staat
![]()
Elseetje, wat een super verslag van het einde van de film!![]()
(En waren alle Stepford Wives daarna deaud of weer normaal???)
Buren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Qwea het volgende:
avond.
De bovenburen hebben best lawaai
Ik wil zo slapen, hopen dat ze hun smoel eens houden
Is het ook en ik vind het ook wel mooi. Maar de poezen vinden de jungle ook wel heeel erg leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok![]()
Wij hebben sinds vorig jaar de hele voortuin versierd met worteldoek, siersteentjes en een aantal grote struiken of planten, tis maar net hoe je 't noemen wil.
Echt ideaal voor de anti-tuinvrouw![]()
Oke, dus dan moet ik zeker a.s maandag/dinsdag een rekening alvast gaan openen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Denk je lekker uit te kunnen slapen, lig je samen om 8 uur klaar wakker naar het plafond te staren.![]()
Carpe Diem![]()
Zo maar es ff douchen en dan ff naar mams om een bak koffie. Ben ik geen lieve dochter?![]()
Qwea, ik weet wel dat zolang de rekening nog niet officieel draait, er ook geen geld opgestort kan worden. Dan wordt het weer teruggestort naar de afzender.
Greys kan je daar alles over vertellen.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Denk je lekker uit te kunnen slapen, lig je samen om 8 uur klaar wakker naar het plafond te staren.![]()
Carpe Diem![]()
Zo maar es ff douchen en dan ff naar mams om een bak koffie. Ben ik geen lieve dochter?![]()
Qwea, ik weet wel dat zolang de rekening nog niet officieel draait, er ook geen geld opgestort kan worden. Dan wordt het weer teruggestort naar de afzender.
Greys kan je daar alles over vertellen.![]()
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef Greys het volgende:
Alleen maar een beetje hoor Elseetje! Leuke steentjes ook. Verder lavendel, rozen en allemaal moois dat is achtergelaten door de vorige bewoner (die een tuinman had!![]()
). En als door die mooie steentjes dan allemaal onkruidbladeren komen, dan ziet het er meteen zo armoedig uit vergeleken met de rest van de tuin
Slaap lekker! En de groeten aan Rob! Kees?
Ook niet goed gegokt.quote:
Jij komt zeker niet voor de Flora in F&F?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Nok![]()
Wij hebben sinds vorig jaar de hele voortuin versierd met worteldoek, siersteentjes en een aantal grote struiken of planten, tis maar net hoe je 't noemen wil.
Echt ideaal voor de anti-tuinvrouw![]()
Ik heb het met gras. Gaat ook rigoreus (één keer per jaar) tussen de steentjes uit.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:10 schreef Greys het volgende:
Mogguh Elseetje!
Die paardebloembladeren waren gewoon tot een oerwoud aan het uitgroeien, ik zag de steentjes haast niet meerSo they had to go
![]()
Heeft eh.... Ruud... lekker geslapen ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |