Heel goed excuus.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:00 schreef nokwanda het volgende:
okay, we zijn dus en masse een stelletje gigantische aso's.
Ik doe mee. Vaker trouwens. We hebben ook heel vaak een goed excuus: er zit een poes op schoot, dus ik kan niet opstaan.
Het wordt alweer wat sneller.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Qwea, het geld om het te openen kon ik ook niet bij het openen zelf betalen, dat werd automatisch van de betreffende rekening af getrokken. En aan het einde hebben Ing en ik dat weer aangevuld
Ik ga lekker op tijd mijn mandje in! Verstandig, he?
Slaap lekker voor strakjes allemaal en hopelijk morgen wat meer snelheid
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Qwea, ik heb mijn post hierboven nog wat aangevuld
Ing... daar ligt Bink al!Ons beste voorbehoedsmiddel...
nou gewoon.... naar mijn werkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh dieren liefhebbers.
Waar is lady wrb eigk heen
Tot 11:30 in je nest blijven? Dan heb ik er al 3 uur werk opzitten!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef Qwea het volgende:
godsamme, ik ben wel 5x gebelt vanochtendik was van plan om tot 11:30 in mn nest te blijven
Strax met het mannetje naar Amsterdam![]()
ik ben vrijquote:Op donderdag 1 november 2007 10:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tot 11:30 in je nest blijven? Dan heb ik er al 3 uur werk opzitten!
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toen was ik me van m'n ene baan naar m'n andere baan aan het haasten.
Shoppen in A'dam is altijd goed.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:37 schreef Qwea het volgende:
Nah mn vent moet zn vinyl platen en zn comics halen. Verder gewoon even shoppen.
Niet echt veel bijzonders
Nog nooit in Alkmaar geweest, maar voordeel van shoppen in A'dam vind ik dat je bijna nooit niet slaagt in wat je zoekt.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:53 schreef Qwea het volgende:
tis altijd zo druken zo ver lopen alles
Ik shop liever in Alkmaar. Allemaal veel kleiner
Dat ligt niet aan A'dam, dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:19 schreef Qwea het volgende:
Ik slaag nooit in AmsterdamWat ik ook zoek. Ik ben nogal een kneus qua de juiste lengte en maat uitzoeken. Of ik kom met een te lange broek terug, of een te grote of een te krappe.
Nee, dat moet je daar inderdaad niet verwachten, klantvriendelijkheid.quote:En ik vind ze in Amsterdam zo totaal on klantvriendleijk wat helpen betreft
Ja dat dat aan mij ligt weet ik. Maar als ik in Emmen een te krappe broek aan heb, dan zegt het personeel dat. In Amsterdam is het zo van : ja past prima. Zullen we afrekenen?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan A'dam, dat ligt aan jou.![]()
[..]
Nee, dat moet je daar inderdaad niet verwachten, klantvriendelijkheid.Je moet er alleen naartoe gaan als je weet wat je zoekt, en zoekt wat je weet...
Hoewel, ik was een paar weken geleden bij een H&M in A'dam, en ik zocht een simpel zwart vestje. Kon ik niet vinden. Dus bij de kassa had ik het met het kassameisje over de aankopen die ik wel had gevonden, merkte op dat ik geen vestjes kon vinden, begon ze helemaal mee te denken wat ze wél in de collectie hadden, en dat het haar ook was opgevallen dat er helemaal geen 'gewone' vestjes waren... En dat bij de H&M!Dus het kan wel.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat dat aan mij ligt weet ik. Maar als ik in Emmen een te krappe broek aan heb, dan zegt het personeel dat. In Amsterdam is het zo van : ja past prima. Zullen we afrekenen?
Amsterdam is leuk om te shoppen, maar niet voor kleren
Ja en nee. Ligt eraan hoe groot de noodzaak is om te overleven. Reken maar dat wij hier verwend zijn maar tegelijk ook niet meer echt weerbaar op dergelijke gebieden.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Inmiddels staat het al op 66 en dan zijn er nog tienatllen mensen vermist.
Vreselijk om zo in 1 klap je hele hebben en houwen te verliezen. Het zijn idd altijd de armsten.
Ik las vanaochtend over een moeder die meerdere van haar kids in de modderstroom zag wegglijden en ze moest kiezen wie ze ging redden. Daar kom je als mens toch nooit meer over heen???
moet je ff tot morgen aaf wachten. Heb mn camera hier wel, maar geen cardreader of een usb kabelquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef Greys het volgende:
Terecht, wat een lief plaatje van die eekhoorn!
Ik had mijn tamme ekster Ekkie weer op het handvat van de buitendeur zitten vanmorgen, tegen de deur pikkend dat hij naar binnen wilde![]()
Heb er een foto van gemaakt, zal ik vanavond er even op zetten (nu niet bij de hand).
Wat is het snel, het forum?!?!?!
Qwea, doe eens een foto van je petje/hoedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |