Ik heb ook wel lichtblauwe en oranje en met de Britse vlag anders heurquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
Als ze maar groen zijn dan, Ing!
Qwea, sjah eh........ eigenlijk zijn die bossen toch ook flora en misschíen zelfs af en toe wel fauna?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook Tuinieren met Nono's en dan hebben we Nokwanda ook nodig, die is namelijk goed met heggescharen!
Het blijft onze natuur, he. Nie piepenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht dat dit over flora en fauna ging?
Of dopen we dit om tot de nieuwe sex slowchat![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:15 schreef Greys het volgende:
Als ze maar groen zijn dan, Ing!
Qwea, sjah eh........ eigenlijk zijn die bossen toch ook flora en misschíen zelfs af en toe wel fauna?
Jazeker, alle graasplekken zijn weer fauna-vrijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:14 schreef Greys het volgende:
Sex & The City blijft toch leuk he, ook al heb ik ze allemaal op DVD
Ing, al verlost van je fauna?
Nou, er valt niets doormidden te hakken heurquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:13 schreef nokwanda het volgende:
drol doormidden hakken?
Ik zou er gewoon schijt aan hebben.
Klinkt goed Nokquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben op een korte vakantie aan zee mee gevraagd. Heel leuk allemaal, maar we hebben net Merlijn en die is nog niet zo sociaal dat ik op korte termijn een paar dagen weg kan.
Misschien kan het wel als een van mijn collega's en kattendin bij mij in huis blijft voor die paar dagen.
Alle katten, inclusief Merlijn, zijn gek op haar. Ze zou het bespreken thuis en de agenda's eens checken.
Is nooit leuk, als een SC op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:42 schreef Greys het volgende:BB komt ff buurten!
Elseetje, ik geloof dat een tijdje geleden heel de slowchat haast op zijn kont lag en dat dit al heel wat isHet zijn wel HEEL gezellige users hoor, die hier komen kletsen
Ach, bijzondere Flora en Fauna moet je af en toe ook bespreken hè?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:18 schreef Greys het volgende:
Ja klopt! Hoewel het in dit deeltje niet al te zeer over Flora ende Fauna gaat tot nu toe![]()
Wow, ik keek net even in je fotoboek, maar je bent een echte F&F liefhebster zo te zien
* Ingetje79 propt snel haar broodje in de mond om met 2 handjes terug te kunnen zwaaien naar BBquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef baggerbak het volgende:
Ik kom ff buurten om te zwaaien naar Greys en Ingetje79!![]()
Hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial koekeloert ff hi Greys en de anderen!
s l o w c h a t dus. Da's in Flora & Fauna dan een langzame Franse kat?![]()
btw we hebben 13 cavia's en 'n kudde vissen thuis, fauna zat dus.
haha je krijgt de code voor verlengde spaties dan te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat doet de quote van Sequencial raar![]()
tja 't is voornamelijk de hobby van m'n vrouw, maar zo'n caviaflat van 3 etages neemt uit zichzelf een prominente plek in de huiskamer in hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Met zoveel beesten thuis ben je eiks wel verplicht hier mee te langzame katten![]()
doneren aan het Jochemfonds die zak !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanmiddag toch maar ff naar de DA geweest met Baloe.
Moest ik eerst op de kop de kattenbak in om er een "mooi" stukje ontlasting uit te scheppen![]()
Maarrr....Baloe is kerngezond, er zaten geen rare dingen in z'n ontlasting.
De DA denkt dat het toch komt van de verandering qua omgeving, voer e.d. en dat daardoor de darmbacterieen niet meer in balans zijn. Dus meneer krijgt nu een anti-bioticakuurtje om dat te verhelpen en ze raadde ook aan om toch door te gaan met RC.
Zit je dan met je 5 kilo zak Prins![]()
Kortom, gezonde Poezz en 40 euro armer![]()
Ik is blij, blij, blij![]()
Daarmee vallen mijn drie katten wel in het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Sequencial het volgende:
* Sequencial koekeloert ff hi Greys en de anderen!
s l o w c h a t dus. Da's in Flora & Fauna dan een langzame Franse kat?![]()
btw we hebben 13 cavia's en 'n kudde vissen thuis, fauna zat dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |