En voor al u relatie-adviezen, de do's en don'ts mbt wel of niet direct reageren op een sms en over dijen-kriebelen. -------->quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:03 schreef Greys het volgende:
Vragen over de badslippers kunnen naar Ingetje79 en twijfels over de kippenslofjes kunt u bij Lady-wrb kwijt!
En ik ben onschuldig, zoals altijd....
Die brokjes zijn aardig prijzig en ze vreten anderhalve kilo op in 3 dagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef Greys het volgende:Senesss, mogen we weer sticky???
Oh nee, dat was een ander topic
Heb je nou nog die kattenbrokjes niet gehaald, Ing?
Moeten we maar een actie voor je gaan houden dan?
Oh my....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En voor al u relatie-adviezen, de do's en don'ts mbt wel of niet direct reageren op een sms en over dijen-kriebelen. -------->GREYS!
![]()
*aai over bol*quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft poeze-brokkies gehaald...grote meid!![]()
Soep en broodje knakworst...of laat een pizza komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
*aai over bol*
GoedzoooooooooWat zullen die bollies blij zijn met je
Ik weet niet wat ik zal gaan eten. Meneer Greys staat heel de week op de bedrijfswagen RAI en dat sluit daar pas om 22.00 uur
Hoi MBquote:
Ze is al wat minder snotterig en nieserig heb ik het ideequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoi MB![]()
We zijn zelf ook erg trots op de TT.
Reageert Ziggy al op de anti-biotica?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my....![]()
![]()
Non, wou je iets kwijt? Moeten we even gaan staan voor je speech?
Wel gul geven he? Voor de Diabetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef Greys het volgende:
Cheers! Op het Jochemfonds!
Waar blijft Nok nou... ik zou nog wel wat uitleg over die vlek willen.
Misschien kan ze hem even schetsen?![]()
Oeh, er kwam net een collectant voor de eh... shit... suikerpatiënten?
Ik werd afgeleid omdat Bink weer een poging deed tot pitbull-imitatie
Nou had ik wel de neiging om de mevrouw te vragen of ik het van dichtbij mocht bekijken, maar ik was te druk bezig met het wegpoetsen van de cappuccino die ik per ongeluk overal heen geproest had. De rest van de inhoud van mijn kopje lag ook overhoop door de elleboogstoot van mijn vriendin, wies koffie ook meters verder lag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:09 schreef Greys het volgende:
Haai!
Nou eh... was het 'daar' dan weggesleten o.i.d. of echt kunstmatig met hulpmiddelen toegebracht?
Geruld gehakt met Boursin en Italiaanse roerbakgroenten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb braaf centjes gegeven hoor, ik moest wel, want Bink deed lelijk tegen die mevrouw dus ik had iets goed te maken
Wat ben je aan het koken? Vast iets met alleen even de oven voorverwarmen ofzo, gezien het feit dat je nu aan het posten bent ipv driftig in pannen aan het roeren bent?
Een extreme lubberkont. En dames met een zodanig breed veld nemen doorgaans geen klitpiercings, toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss ging ze de dag erna wel een piercing down there nemen en had ze alvast eea weggeschoren![]()
Hoe oud was ze dan ongeveer? Was het zo'n lubberk...of een jongedame?
Juist wel. Geweldig om daar mensen te observeren en je smoel strak te houden en dan wel intern te huiiiiilen van het lachen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef Greys het volgende:
NokMuts![]()
![]()
* Greys poetst tranen weg van het lachen.
"Maaiplek of graasplek"
Ik geloof niet dat ik ooit met jou een sauna in moet gaan, want ik denk dat we dan binnen 10 minuten dringend worden verzocht het pand te verlaten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een extreme lubberkont. En dames met een zodanig breed veld nemen doorgaans geen klitpiercings, toch?
Ik zei toch al dat het daar goed is voor mijn ego.
Hell, ik heb dan kleine tietjes maar ze hangen niet.![]()
Ist ook...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt lekker Ing!
Hebben jullie ooit wel eens een collectant niets gegeven?
Ik niet, ik ben een watje
Al zou er een vagerik met een zelfgeknutselde collectebus en een slecht verhaal aan de deur staan, zou ik nog geld geven![]()
Ben je zelf ook een diabeet (heet dat zo? ik twijfel nu ineens) dan?
En Nok, ze bedoelde geen 'kont' denk ik
Zie mijn antwoord...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:25 schreef Greys het volgende:
Ik had nog even een diabeet vraagje er bij gevoegd later, zie je quote
Nou jaaaaaaaaaa zeg, dat jullie die tekeningen niet even met een magneet op de koelkast hebben gehangen!!!!!
4 x per dag insuline spuiten en af en toe ff bloedsuiker prikken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:26 schreef Greys het volgende:
Ow, we zitten lekker langs elkaar heen te posten
Ach, so, moet hij daar veel voor doen en/of laten? Ik heb er niet zo heel veel verstand van
Lekkerrrr, met ketchup?quote:
Gaat helemaal goed komen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:02 schreef Greys het volgende:
En dan doen we ook Tuinieren met Nono's en dan hebben we Nokwanda ook nodig, die is namelijk goed met heggescharen!
Mocht je je ervaringen op dat gebied met ons willen delen, dan mag dat hier ook heur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef Qwea het volgende:
Ik dacht dat dit over flora en fauna ging?
Of dopen we dit om tot de nieuwe sex slowchat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |