Dacht ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:31 schreef nokwanda het volgende:
En dan nu het goeie nieuws: Merlijn is net voor het eerst op de open kattenbak geweest
Ik vind van wel, kzou dan wel 2 doen, anders is het zielig natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:27 schreef inkie1010 het volgende:
Hoi!!Hier ben ik ook weereens!!
Ik vind dat het zo langszamerhand tijd gaat worden voor een poezebeest in huize inkie
Vinden jullie niet?
Activiste in hart en nierenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Hahaha Ing, daar raak je snel uit he
Inkie, kunnen we alvast voor je mee gaan zoeken?
Waar woon je ongeveer?
Wat doe jij n na 7 jaar?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Activiste in hart en nieren![]()
* Ingetje79 gooit de boeken dicht, schenkt een wijntje in en gaat dan lekker slapen![]()
quote:
Is goed...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:42 schreef nokwanda het volgende:
Is er in een slowchat iets offtopic?
Als jij dan mijn statistiek eens ging doen. Vind ik een goed idee
De timing van het ter sprake brengen is al het halve werkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe overtuigen we lord-wrb dat twee alleen maar leuker is? Ook voor de poezels zelf
Gewoon 1 meenemen, en de andere alvast voor kerst gevenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Hoe overtuigen we lord-wrb dat twee alleen maar leuker is? Ook voor de poezels zelf
Liefquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:06 schreef Greys het volgende:
Hihil, ik heb een nieuw vriendje. Hij heet Ekkie (zo heb ik hem gedoopt). Het is een hele mooie zwart-wit glanzende grote ekster en hij is hartstikke tam!Hij wilde net met me mee naar binnen hupsen en stond al op de drempel en toen heb ik hem toch maar weer met het gordijn naar buiten gewapperd, want ik wist niet hoe Bink op hem ging reageren binnen en voorzag een hels kabaal en veel gefladder als Bink er achteraan zou gaan
Ik ga even kijken of ik hem uit de hand kan voeren!
Of kan ik dat beter niet doen, dan kom ik er straks nooit meer vanaf!
Ik zou het niet weten, ben geen ornithologe.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef Greys het volgende:
Is het wel een ekster? Of is het een kruising met een Vlaamse gaai?
Kunnen ook huismussen zijn die gaan carnavallen als zebra heur!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle zwart/wittte vogels zijn eksters bij mij![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ook huismussen zijn die gaan carnavallen als zebra heur!![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De timing van het ter sprake brengen is al het halve werk![]()
Mss moet ie zelf mee met lwrb om de katten te bekijken en dan kunnen ze niet kiezen enzo en dan uiteindelijk toch maar alle 2.
Deaud?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Iemand fazant? Ik had er maandag eentje op mijn voorruitEn daarstraks eentje bijna onder mijn wielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |