Ik reageer zo juist omdat ik bps heb en weet hoe makkelijk sommige bpsers zich er vanaf maken door het daar maar op af te schuiven en dat trek ik slecht want dat is zo makkelijk en het levert je toch niks op behalve dat je jezelf alleen maar op zit te fokken achter de pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?
NIet iedereen is hetzelfde. Ik maak idd van een mug een olifant en ja, ik heb hier ook zelf om gevraagd. Maar ik heb veel liever DAT er op me gereageerd wordt, dan DAT ER NIET op me gereageerd wordt. Ik heb voor mijn gevoel iets heel belangrijks weergegeven en daar wordt gewoon overheen gewalst en dat vind ik jammer. Als ik dan ook nog het gevoel krijg dat ik door het slijk gehaald wordt en iemand ook nog door blijft gaan met jennen, dan zit ik even in de crisis en ben ik nog niet zo goed om er snel bij te zijn.
Wat ook het probleem was tussen mij en mijn vriendin. Wat ontopic is.
Ik laat mezelf nu eenmaal kennen. Dat het als een zwakte gezien wordt, beschouw ik als een maatschappelijke zwakte.
Tnx voor de TT iigquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En doe de OP 's fixen.
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wil niet iemand anders de OP fixen?
ik doe zo wel een pogingquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Foto-album checken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
Dat klinkt makkelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto-album checken...
Shit, te jong [afbeelding] .
quote:
Als ik verliefd word.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Dat gaat toch vanzelf?
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
True. Maar! Er zijn toch wel tekenen waaraan je merkt dat je klaar bent voor de volgende relatie? Ik ben over mijn exen heen, ik ontmoet veel leuke mannen en zo af en toe mis ik iemand waarbij ik steun en intimiteit kan vinden. Daaraan verbind ik zelf wel de conclusie dat ik klaar ben voor de volgende relatie, alleen ik lijk er niet echt voor open te staan. Zodra een contact wat dieper gaat dan de oppervlakte, dan klap ik dicht en kap ik het af, dan vertel ik mezelf weer dat ik mezelf niet wijs moet maken dat ik verliefd ben. Of zoiets. Kun je jezelf openstellen voor verliefd worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
Meestal komt het erop neer dat ik iemand niet leuk genoeg vind om de vrijheid voor op te geven. Of ik vertrouw het gewoon niet. Of ik vind dat ik beter kan krijgen, maar bij de juiste persoon zal ik niet dichtklappen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef liefie_ het volgende:
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:55 schreef bloempjuh het volgende:
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders![]()
Je moet jezelf afvragen of diegene het waard is om ruimte voor te maken in je ongetwijfeld drukbezette leven, denk ik. Maar eigenlijk is het denk ik zo dat diegene dat niet waard is, als je je dat al af moet vragen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef MLI het volgende:
zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
Als je niet verliefd wordt op iemand, is diegene inderdaad niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn. Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen
. Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn. Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen
. Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk.
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk.
Ja....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?![]()
Vlaamse mannen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld![]()
je mag je best eenzaam en zielig voelen hoor...alleen schiet je er niet echt veel mee opquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?![]()
wat anders is, is interessant....quote:
Ik ben in m'n puberteit eigenlijk nooit verliefd ofzo geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja....![]()
Ik wil er maar mee zeggen dat het heel normaal is dat je na je puberteit steeds minder snel verliefd wordt.
dus ik ben niet de enige die verdoemd is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in m'n puberteit eigenlijk nooit verliefd ofzo geweest.
Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:08 schreef knep het volgende:
[..]
Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweest.
Ik las eerst het bericht en dacht dat het shitonya was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.
Ze zijn niet zo fysiek ingesteld als de gemiddelde Nederlandse man. Zolang ze nuchter zijn tenminste. Zodra je er drank in giet worden ze aanrakeriger en praten ze diepzinnigerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Vlaamse mannen zijnen het enige exemplaar waarmee ik zoende, was ook gelijk de beste zoener ever. Ik persoonlijk vind ze niet afstandelijk eigenlijk. Ik heb er vrij snel diepe gesprekken mee, maar bon, ik heb nooit een vlaams vriendje gehad. Hoezo zijn ze afstandelijk volgens jou?
Is niet zo raar, ik moest er in die tijd ook niets van hebben, waarschijnlijk een van de redenen waarom dat ik dat nu wel heb blijkbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Hallo! Even weer wat dingen omhoog halen hoor met jullie hulp..![]()
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?![]()
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaanquote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.
Dáárom.
Wat is echt?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaan![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaan![]()
Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.quote:Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef MLI het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer relatie-weemoed krijg.
Hey, voor jou komen de leuke tijden nog. Ik ben nu driekwart jaar vrijgezel. En over het algemeen gelukkig met die status, alleen nu eventjes niet. In relaties heb ik trouwens altijd hetzelfde hoorquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.
Eerlijk is eerlijk, dit soort weer helpt absoluut niet bij mij om me beter te voelen. Grauwe donkere zooiquote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weerAltijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
ik herken hetquote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weerAltijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever
quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
In dat geval.. Laat de liefde van mijn leven maar langskomenquote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is....
Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.
En klik.
En als je je vrijgezelle levensstijl wilt opgeven, als je je vrijheid wil beperken, als je tijd voor een relatie hebt, als je ervoor open wil staan, als je van eventueel oude fouten geleerd denkt te hebben en ga zo maar door..quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling.Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken,
... en dan weer zo.quote:maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.
Welke vermoedens?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...
[..]
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...
[..]
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef MLI het volgende:
Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?![]()
You said it!quote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.
Dáárom.
Wat dacht je van haar confronteren met je gevoelens voor haar? Lijkt me een beter idee dan nog tijd te verspillen aan tig posts en dan weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.
Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.
Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef liefie_ het volgende:
Bij mij kan het eigenlijk alle kanten op
Maar als ik echt veel heb gedronken eindigd dat meestal in een gesprek met mezelf, hardop, terwijl ik alleen benMet af en toe een mooi liedje er doorheen
Ik ben benieuwd wat dat zegt over mijn gemoedstoestand
Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder "een mooi liedje " verstaat.....met André Hazes op de achtergrond ben je een alcoholiste, maar als je Echo and the Bunnymen draait ben je melancholisch.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meer
Exactement.quote:Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
Je lijkt wel op haar, alles willen weten.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?
Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Je lijkt wel op haar, alles willen weten.
Misschien moeten wij een keer daten, dan kan ik een betere inschatting maken op bovenstaande vraag.![]()
En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.
And still avoiding the question.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef dawg het volgende:
Niet echt moeite voor gedaan eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
Alcohol is een goed middel om af te tastenquote:Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
Jij moet echt vaker drinken.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik word enorm aanhankelijk en sentimenteel.
Dat is toch fantastisch?! Je houdt het nog filosofisch, prachtig.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:
"Dus. Die muziek. Minimal. Ik bedoel,wów" is meerdere malen letterlijk gebruikt als openingszin)
Aah daar zijn ze weerquote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Reminds me of:
"There's something about the spring
that's just cool. Like the smell of...
fresh rain or something."
gevolgd door een subtiele:
"Suck me, beautiful."
Ze? De acteurs?quote:
Preciesquote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Alcohol is een goed middel om af te tasten![]()
wacht in ieder geval niet te langquote:
Je tong erin stekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Heeft iemand een goede tip?
Dat heeft vrijwel iedereen met drank opquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik word van alcohol vaak erg eerlijk.
eerlijkheid wordt dan weer vaak verward met lompheid, go figure...
...of dat natuurlijkquote:
Als ze naar je lippen kijkt, wil ze jou ook zoenenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Heeft iemand een goede tip?
Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:30 schreef Abbadon het volgende:
...of dat natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat heeft vrijwel iedereen met drank op
ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren.
...
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen ...
welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef liefie_ het volgende:
Ze is meer het type: De ware liefde is van mij weggenomen en heeft mijn hart uit mijn borst gerukt en gruwlijk vertrapt etc gok ik
ahwwquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
schweinerei, ik dacht dat ik uniek was joh.
[..]
ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...
ontopic: your ship has sailed. jammer joh.![]()
[..]
welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Mwah bang, voor mij is het meer dat ik de risico wel neem maar er niets mee bereikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef mrbox het volgende:
Waarom zijn sommige toch zo "bang" om risico in de liefde te nemen ?
Worden mensen wel veriefd op jou danquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef Shitonya het volgende:
[..]
ahww![]()
En vertrapt is hij ook wel liefie, maar ben enkel nog niet iemand tegen gekomen die hem krijgt gelijmd. Ik kies niet bewust voor het vrijgezelle leven, ik word simpelweg niet snel verliefd..en dat is nog zwak uitgedrukt![]()
Spreek voor je zelf. Cynismequote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Worden mensen wel veriefd op jou dan.
Negativiteit vind ik nou niet het meest aantrekkelijke in een vrouw...
Ja is de laatste man weer opgebruikt?quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef kalemero het volgende:
**zwaait..** Haaiiiiizz..ben ik weer!
Pure negativiteit niet nee. Maar een vrouw die een zekere dosis sarcasme met humor weet te combinerenquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Worden mensen wel veriefd op jou dan.
Negativiteit vind ik nou niet het meest aantrekkelijke in een vrouw...
daar kan ik ook niet goed tegenquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
Van die doorgeslagen positivo's kan ik me ook aan kapot ergeren. Als iets kut is, dan is het gewoon kut en daar moet je dan ook even over mogen zeikenquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja is de laatste man weer opgebruikt?
echte liefdequote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef kalemero het volgende:
Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
opgefrommeld en over mn rug zo de prullenbak in!NEXT!
Sweetquote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef kalemero het volgende:
[..]
Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
opgefrommeld en over mn rug zo de prullenbak in!NEXT!
Tsssss..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?quote:
je hoeft hem niet zo serieus te nemen hoorquote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef kalemero het volgende:
Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?
Bv dat mannen de vrouw ook kunnen dumpen?? Of wellicht gewoon na een goed gesprek tot de conclusie komen dat het niet meer werkt..? Of mannen die vrouwen leegzuigen, beliegen en bedriegen..??
Ik vind het nogal kort door de bocht, de opmerking die je hebt geplaatst. Vandaar mijn reactie om het ff aan te dikken..
Weet jij hoe het werkelijk zit? Zo niet, dan kun je ook 'normaal' reageren!..![]()
![]()
Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
binnekort weer een paar dates, ben benieuwd
kijken of ik het nieuwe jaar als single begin
quote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus je bent nu op zoek naar iets nieuws om op te zuigen?
Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekekenquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar het is klaarblijkelijk nog een verse breakup, dus hierbij mijn excuses.
Ik persoonlijk teer op oude(re) vrouwen met een vette bankrekeningen
bij mij komt het er meestal ook niet van (laatste date was op valentijnsdag)quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.
Jupquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus je bent nu op zoek naar iets nieuws om op te zuigen?
De laatste keer dat ik had gekeken.. had ik geen geboortedatum in mijn fobo staan.quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef kalemero het volgende:
[..]
Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekeken![]()
En vers is het dus ook niet gehgeh..
Maar goed..mijn reactie kon idd wat hard en bozig overkomen..was niet direct de bedoeling. Maar kon het toch niet laten om ook een andere kant te laten zienDus bij deze ook mn Xcuses.
Neuken nu?? Om het goed te maken?![]()
Ps..heb geen vette rekening,maar ben wel een 'oudere' ..
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die was wel erg lafjes, hè.
Het is trouwens rustig in de reeks, dat is positief!toch?
Oh, zeker.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
Van dat uitgangspunt bekeken wel ja. Lekker toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
Nou, zover wil ik niet vooruit lopen, maar ik heb gisteravond, afgelopen zaterdag en de dinsdag daarvoor heel leuk en aangenaam gezelschap gehad. Zaterdag en vannacht blijven slapen daar ook. En hij heeft mij inmiddels ook te kennen gegeven dat hij me echt ontzettend leuk vindt en ook verliefd is. En er is gister ook gezoend.. dussu.. het voelt wel goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
Ben je geen single meer?
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
wéér eentje minder.. [afbeelding]
Tot het bittere einde haequote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoor
'De Nederlander'quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef bloempjuh het volgende:
Antwerpen meldt zich, na drie dagen Nederland-verblijf
Het gaat dus prima tussen mij en De Nederlander, al is het wel een beetje de vraag hoe we deze relatievorm gaan noemen. Het is zeker geen 'friend with benefits' of zoiets ranzigs, maar we willen het ook geen 'vriendje en vriendinnetje' noemen, omdat vrijgezel zijn en flirten veel te leuk is. Dus officieel gezien ben ik voorlopig nog hardstikke single
Ah, ik werd geroepen? Ach ja, het boeit me ook niet echt meer geloof ik. Ik vermaak me prima zonder vriendin. Eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoor
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:
[..]
'De Nederlander'![]()
Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt![]()
quote:
Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:
[..]
'De Nederlander'![]()
Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt![]()
Ah, ik had het topic nog niet doorgelezenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.
En ja, het is De Nederlander. Ik heb eerder in dit topic over een Ozzie, Belg en Nederlander gesproken. Dit is De Nederlander van die drie
Tuurlijk, zal ik er Mijn Nederlander van maken dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ah, ik had het topic nog niet doorgelezen![]()
Je kon wel minder stereotiepe namen gebruiken, he![]()
euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben verliefd
Ik weet alleen niet op wie
Echt een enorm vaag gevoel...
Het zal wel geen verliefdheid zijn maar zo voelt het
Nee het voelt andersquote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Toon_Tetten het volgende:
[..]
euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?
dat heb ik ook. op de rockmeet ging ik iedereen knuffelenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik word enorm aanhankelijk en sentimenteel.
Onwaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
openbare dronkenschap is not done.. je staat voor paal..
Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben al 2.5 maand geen single meer!
Ik ben geen emotioneel wrak en ik verdrink niet in zelfmedelijden. Sterker nog, als ik zou willen zou ik per direct serieuze stappen kunnen zetten naar een relatie met een bijzondere man. Probleem is alleen dat niet alle verschillen tussen hem en mij makkelijk te overbruggen zijn. Bovendien: ik kan in dit geval niet alleen aan mezelf denken, mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik er voor gaan. Maar de wederzijdse interesse is er.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef OldJeller het volgende:
Zo'n typische vrouwendag waarin blijkt dat ze een emotioneel wrak zijn zonder man en weer eens verdrinken in hun eigen medelijden.
Maakt ze niet echt charmant. (understatement)
In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Bijzonder is niet altijd positief.
Daarnaast: een relatie begin je, uiteraard, niet zomaar met de eerste de beste. Waarom zijn vele vrouwen altijd op zoek naar een relatie, en smachten ze zo naar een 'lieve vriend'. Aanhankelijkheid? Volledigheid? Stukje bevestiging van zichzelf?
Nou, ik moet toegeven dat twee biertjes alles wat makkelijker maakt qua praten. Maar zodra het meer wordt worden mijn sociale skills toch niet echt beter. Vorige keer was ik op een feestje en kwam ik op het einde een Engelse dame tegen. Had toen echt behoorlijk wat op en dan kom je echt niet meer uit je zinnen. Laat staan dat het grammaticaal correct Engels is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben met alcohol niet op mn best, daarom is de kroeg ook geen goede plek om vrouwen te versieren. Wat dan wel de beste plek is weet ik nog niet.
Mooi gezegd MLIquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:54 schreef MLI het volgende:
[..]
In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.
Voor mij hoeft het alleen maar als ik bij iemand het gevoel heb dat ik er voor de rest van mijn leven bij zou kunnen blijven. Dus voorlopig hoef ik nog geen relatie maar dat wil niet zeggen dat ik een dergelijk gevoel niet voor deze man kan ontwikkelen. Daarvoor zou ik eerst over de bezwaren heen moeten stappen en of ik dat wil, dat is de vraag waar ik de laatste week mee bezig ben.
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:43 schreef Friek_ het volgende:
Kroeg is trouwens helemaal géén goede plek om vrouwen te ontmoeten. Ze worden al de hele avond lastig gevallen door bezopen gasten en daardoor zijn hun 'verdedigingsmechanismen' nogal overuren aan het draaien. Het valt mij ook op dat mensen veel 'onechter' zijn als ze uitgaan.
als ze je leuk vind, zal ze het niet erg vinden, en anders doe je iets foutquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor fysieke intimiteit heb ik geen relatie nodig, fuckbuddies volstaan.
Als ik wel een relatie zou hebben ga ik er niet van uit dat ik met die persoon ga trouwen en de rest van mijn leven deel. Mensen die zeggen 'onze liefde is voor altijd' of 'voor altijd samen' kan ik dan ook om janken en heb ik liever niet in m'n buurt, aangezien ze oppervlakkig zijn.
Je kan je ook liefde ontvangen of je geliefd voelen zonder dat je een relatie hebt.. zie eerste regel van m'n post, maar dan gaat het niet écht alleen om de sex, maar geef je ook enigszins om elkaar. Daarnaast betekent het niet dat als ik bij/met een vrouw slaap dat we sex hebben, soms is het samen slapen ook wel even leuk/lekker.
Klopt. In het café ben ik wel gewend aan geflirt maar toch vind ik het veel leuker als het elders gebeurt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.
"Hey lekkert, converseren?" werkt dan ook niet bij de busholte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
haha.. ik had tegen hem gezegd dat ik tegen al die standaard relatie dingetjes wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!![]()
De bushalte is ook wel handig, altijd een goede openingszin: "Is de bus van die en die tijd al geweest?"quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij. Ik ben meer van de bushalte-aanpak. Ik moet eens vaker de bus pakken merk ik alweer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit al een flink aantal jaren in cafe's, en dat is zelfs een van mijn favoriete bezigheden, en toch heb ik daar voor zo ver ik weet nog nooit een mij niet al bekende vrouw aangesproken. Ik heb die drang ook helemaal niet, eigenlijk. En toch komt het meestal wel goed met me.
FOK! werkt veel beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
zegt ook wel iets over het soort vrienden dat je dan hebt, die types die jou ´s ff lekker in de gaten gaan zitten houden op een laf afstandje en elkaar dan zo aanstoten: "hee kijk nou, Q stapt op een vrouw af!"quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Q. het volgende:
Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij.
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?quote:
Hypocriet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?![]()
Heb je de statistieken niet gezien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?![]()
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Shitonya het volgende:
welke statistieken?
Ja Q waarom sta jij daar dan nog niet tussenquote:
Welke?quote:Op zondag 18 november 2007 14:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik sta er tussen met m'n oude naam, maar die klopt niet
Uit het maar. Watvoor homo-erotische avontuurtje heb je gehad en met wie?quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onterecht.
Leg uit. Heb er geen ervaring mee overigensquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
Ik heb dat gevoel wel gehad. Niets romantiseren, het gevoel bestaat gewoon. En toen werden we beste vrienden, niets meer en niets minder. Maar in het begin van de relatie wilde ik echt wel de rest van mijn leven bij hem blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.![]()
Nee, dat is zo'n geromantiseerd gevoel wat eigenlijk een façade is, waarom zou je dat nodig hebben om je fijn te kunnen voelen in een relatie?
Kleine meisjes die nog altijd stiekem in sprookjes geloven.
Dat weet Q best. En verder hoef ik dat niet zonodig zwart op wit hier neer te zetten, de oplettende betrokken fokkers weten wel om wie het gaat. Best leuk, trouwens.quote:Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Uit het maar. Watvoor homo-erotische avontuurtje heb je gehad en met wie?
ik weet het ookquote:Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat weet Q best. En verder hoef ik dat niet zonodig zwart op wit hier neer te zetten, de oplettende betrokken fokkers weten wel om wie het gaat. Best leuk, trouwens.
dan heb ik nu toch iets meer geluk gehadquote:Op maandag 19 november 2007 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om toch maar eens te proberen om een semi-zinnige ontopic opmerking te maken: ik was gisteren op een feestje en zag twee exen zoenen en heb niet eens aan compensatiescoren gedaan. Of, anders gezegd, de mensen die mij leuk vonden vond ik niet leuk genoeg en met de persoon die ik wel leuk vond lukte het niet echt, dus ben ik om 5 uur maar zeer dronken naar huis gestrompeld, waar ik om 12 uur met veel hoofdpijn wakker werd en na een paracetamolletje doorsliep tot 4 uur. Dus nu ben ik wel weer fris maar niet moe. En nog wel single (mooi he, hoe ik met die laatste zin heel subtiel weer bij het onderwerp terugkom).
ik ken het hele verhaal niet maar je bent nooit echt single geweest man, je bent weduwnaar geworden en iets als " ik was er echt wel eens aan toe" klinkt alles behalve eerbiedig voor je overleden vrouw.quote:Op maandag 19 november 2007 01:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb ik nu toch iets meer geluk gehad![]()
En inderdaad, ik was er ook wel echt eens een keer aan toe
Dat iemand toe is aan wat liefde, nadat de persoon die je altijd liefgehad hebt is weggevallen, is onrespectvol?quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken het hele verhaal niet maar je bent nooit echt single geweest man, je bent weduwnaar geworden en iets als " ik was er echt wel eens aan toe" klinkt alles behalve eerbiedig voor je overleden vrouw.
maar ik ben verder heel blij voor je
Wel als diegene zeer recentelijk overleden is, korter geleden dan dat bijv ik single ben, en al;s je zoiets post als " daar was ik nu echt wel eens aan toe" klinkt net of zijn vrouw hem dat nooit heeft kunnen geven.quote:Op maandag 19 november 2007 01:51 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Dat iemand toe is aan wat liefde, nadat de persoon die je altijd liefgehad hebt is weggevallen, is onrespectvol?
Dat lijkt me een kwestie van interpretatie, ik denk niet dat dat de ondertoon was van Buzzers post. Ik dacht dat je het feit dat een weduwnaar de drang heeft een nieuwe liefde te zoeken aanviel.quote:Op maandag 19 november 2007 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wel als diegene zeer recentelijk overleden is, korter geleden dan dat bijv ik single ben, en al;s je zoiets post als " daar was ik nu echt wel eens aan toe" klinkt net of zijn vrouw hem dat nooit heeft kunnen geven.
en dan is het toch nog heeeel waarschijnlijk dat ik een zeer goed reden heb om het zo neer te zetten....quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken het hele verhaal niet maar je bent nooit echt single geweest man, je bent weduwnaar geworden en iets als " ik was er echt wel eens aan toe" klinkt alles behalve eerbiedig voor je overleden vrouw.
maar ik ben verder heel blij voor je
dat zal ook wel niet maar ik vind het ronduit raar klinken op die manier en zo kort na het overlijden van haar.quote:Op maandag 19 november 2007 01:55 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me een kwestie van interpretatie, ik denk niet dat dat de ondertoon was van Buzzers post.
dat snap ik heel goed, maar als je precies weet hoe alles in elkaar zit, dan zul je het zeker snappen...quote:Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal ook wel niet maar ik vind het ronduit raar klinken op die manier en zo kort na het overlijden van haar.
mja dan ben ik zo van dan had je dat ten tijde van het huwelijk moeten weten en voelen en erover praten ermee kappen en niet nu ze overleden is, nu lijkt het overlijden van haar je wel mooi uit te komen, kun je een echte relatie beginnen. ofzo en zo makkelijk ligt het vast niet, maar tis toch niet vreemd dat ik er een naar gevoel over krijg wanneer mensen zo spreken over doden...quote:
Mja dan had ik toch zoiets van had dat gedaan, en ja dat er kids in het spel zijn maakt dat ook erg lastig dat snap ik maar toch krijg hier gewoon een naar gevoel van.quote:Op maandag 19 november 2007 02:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat snap ik heel goed, maar als je precies weet hoe alles in elkaar zit, dan zul je het zeker snappen...
Ik weet dat het een beetje bruut klinkt zoals ik het zeg, maar iedereen in mijn directe omgeving is het volledig met me eens...
een ieder ander had er 8 jaar geleden al de brui aan gegeven...
nee hoor, dat doe ik zeker niet.... en nee, zoiets komt je nooit mooi uitquote:Op maandag 19 november 2007 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dan ben ik zo van dan had je dat ten tijde van het huwelijk moeten weten en voelen en erover praten ermee kappen en niet nu ze overleden is, nu lijkt het overlijden van haar je wel mooi uit te komen, kun je een echte relatie beginnen. ofzo en zo makkelijk ligt het vast niet, maar tis toch niet vreemd dat ik er een naar gevoel over krijg wanneer mensen zo spreken over doden...
Het is wat meer 'toegestaan' inderdaad, maar daardoor ook wat afgezaagder en moeilijker. Een dame is nooit alleen op stap, maar juist met haar vriendinnen die constant haar acties controleren. Je krijgt haar echt niet zomaar losgepraat van haar vriendinnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
ik heb ook nergens beweerd dat je harteloos bent, dat geloof ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2007 02:09 schreef buzzer het volgende:
je krijgt even PM terug
hoewel een iederdie me een beetje kent weet dat ik heel veel verre van harteloos ben, en dus waarschijnlijk een verdomd goede reden heb om over "eindelijk" te spreken
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.quote:Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Zoals Q. zei, de kroeg is inderdaad niet de plek waar je een relatie vindt. Vooral niet voor verstokte singles (zoals ik), die vaak toch wat verlegen zijn aangelegd (zoals ik), en voor personen op wie alchohol geen blijmakend effect heeft (zoals ik). Niettemin ga ik best graag en vaak uit, maar zonder de verwachting dáár een toekomstige vriendin te ontmoeten.
Dat vind ik ook vaag. ik had een relatie met iemand en die ging nooit meer om met zn vrienden of op stap omdat ie met mij had, ik vond het alleen maar beklemmendquote:Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
dat was ook niet zo zeer tegen jou bedoeld...quote:Op maandag 19 november 2007 02:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook nergens beweerd dat je harteloos bent, dat geloof ik ook niet
Wat gaan jullie doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Hier een single en volgende week als het goed is een date, moet alleen nog bellen om wat af te spreken... spannend!!
Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...quote:Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
ooww uuhm, niets speciaals ofzo, gewoon even wat drinken in de stad.... ken haar nog niet zo goed...quote:
vriendje zei laatste tegen me: ik hou eigenlijk niet zo van uitgaan ik ga niet.quote:Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
Dat soort mensen vind ik een beetje sadquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat.
Yep. En nooit meer iets van zich laten horen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
Dus?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om er voor de volgende relatie van te leren...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat.
Je vergat deze:quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om er voor de volgende relatie van te leren...
Ik vergeet niets...quote:
Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk begrijp ik het, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met iemand op vakantie ging die alleen maar liep te dwepen over d'r vriendje en hem elke avond een uur moest bellen en de rest van de week met een chagrijnige grafkop rondliep omdat ze eigenlijk thuis wilde zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.
Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt.
Ik heb ze erop aangesproken, bij eentje hielp dat. M'n zus was ongeveer m'n beste vriendin, we wonen allebei nog thuis, maar als één van ons weggaat zien we elkaar nooit meer, dat weet ik nu al. Ze heeft een van haar beste vrienden keihard laten vallen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen.
Plotseling nooit meer zin om je vrienden te zien? Tenzij zij het initiatief nemen en dan alleen nog als ze bij jou langskomen om samen met jouw vriendin de hele avond op de bank te zitten en te keuvelen over Idols oidquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus?
Als je geen zin hebt, heb je geen zin...
Was het maar alleen in het begin. Overigens vind ik dat ook al heel raar. Hoe verliefd je ook bent.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |