abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54254527
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 41.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

laat ik mn 1e reactie nog eens plaatsen maar dan anders
1. wat zijn de hoofdpunten van je verhaal want ik heb er een beetje moeite mee om die er uit te halen. (nee ligt niet an jou en heb alles met interesse gelezen)
2. wil je nog advies, iets anders, een knuffel ?

[ Bericht 68% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 29-10-2007 23:12:22 ]
pi_54254624
Foei, PF, die OP kan zo niet natuurlijk. Geen chocolaatje voor jou vanavond!
pi_54254664
Zie m'n reactie, doe allemaal lekker rustig.

Intregrity, je vliegt compléét uit de bocht om hélemaal niets en dat meerdere keren. Ik vind je ronduit onbeschoft reageren. Kappen. De mensen hier zijn écht wel bereid om naar je te luisteren, mits je zelf normaal kan doen.
pi_54254676
Is dit nou het singles topic? Misschien moet je idd ff de OP aanpassen en een modje de TT? Dan is het wat duidelijker te vinden en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54254677
En doe de OP 's fixen.
pi_54254704
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?

NIet iedereen is hetzelfde. Ik maak idd van een mug een olifant en ja, ik heb hier ook zelf om gevraagd. Maar ik heb veel liever DAT er op me gereageerd wordt, dan DAT ER NIET op me gereageerd wordt. Ik heb voor mijn gevoel iets heel belangrijks weergegeven en daar wordt gewoon overheen gewalst en dat vind ik jammer. Als ik dan ook nog het gevoel krijg dat ik door het slijk gehaald wordt en iemand ook nog door blijft gaan met jennen, dan zit ik even in de crisis en ben ik nog niet zo goed om er snel bij te zijn.

Wat ook het probleem was tussen mij en mijn vriendin. Wat ontopic is.

Ik laat mezelf nu eenmaal kennen. Dat het als een zwakte gezien wordt, beschouw ik als een maatschappelijke zwakte.
Ik reageer zo juist omdat ik bps heb en weet hoe makkelijk sommige bpsers zich er vanaf maken door het daar maar op af te schuiven en dat trek ik slecht want dat is zo makkelijk en het levert je toch niks op behalve dat je jezelf alleen maar op zit te fokken achter de pc
Herken gewoon wat je doet (mede doordat je er hier op aangesproken word) daar heb je echt veel meer aan
En om dan maar weer even terug op topic te komen: Leren van je eigen gedrag (oa door wat andere mensen zeggen over je gedrag en ja soms is dat niet op een lieflijke manier daar zul je toch echt mee moeten leren omgaan) kan je alleen maar helpen in relaties
Als jij zo van je af bijtend blijft reageren zal dat niet echt helpen in een verkering
pi_54254708
Pareltje, dit.

- edit: JA DOE DAN NIET FIXEN, NU SLAAT HET NERGENS OP.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54254734
wil niet iemand anders de OP fixen ?
pi_54254741
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En doe de OP 's fixen.
Tnx voor de TT iig
pi_54254758
ik heb een 450MHZ computer halp !
pi_54254768
*Popcorn pakt.
Tap tap tap
pi_54254792
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wil niet iemand anders de OP fixen ?
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
pi_54254797
Ik wilde eigenlijk #Een relletje op zijn tijd, maar wilde geen single topic openen
A little bit hateful
pi_54254863
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
ik doe zo wel een poging
ik heb echt een slome computer dat ie van alleen typen al vastloopt
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:15:24 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54255081
Wat een mooie ontsporing. Je kan ook nooit eens rustig op de ijsbaan staan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54255142
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
pi_54255341
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
Foto-album checken...
Shit, te jong .
Tap tap tap
pi_54255415
aahw ;(
er komt ooit wel iemand voor je
ik heb ook "pas" sinds 2 maanden iemand en daarvoor niet echt
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:28:32 #19
11923 I.R.Baboon
pi_54255496
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Foto-album checken...
Shit, te jong [afbeelding] .
Dat klinkt makkelijk.
pi_54255563
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat klinkt makkelijk.
Ik heb het net geprobeerd. Werkt niet
A little bit hateful
pi_54255632
je stelde een retorische vraag
pi_54255829
Wordt het nu weer een lief topic?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:32:46 #23
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54256331
neen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54257430
tvp
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54263628
Mogen modjes wél TVP's plaatsen? Ik ga klagen bij Danny .

Ander onderwerp: opdringerige mannen!

Mannen zijn erg vervelend als ze dronken zijn. Zeker als ze je proberen te zoenen en je staat in je eentje in een hoekje ingesloten door 3 mannen van 1.90 of langer . Al zijn ze nog zo , gewoon oprotten! Je gaat toch niet op die manier op jacht? . Jesus Christ, ik ben echt niet snel bang maar hiervan kreeg ik het letterlijk benauwd. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik mijn gay-vriend bij me had en dat hij gezonden werd om me te redden.

Nieuwe stelregel voor MLI: hoe opdringeriger, hoe minder kans. Het spelletje van aantrekken en afstoten doet er volgens mij toch wel toe. Mijn volgende partner is iemand die zijn interesse laat blijken maar niet opdringerig wordt, iemand die op het juiste moment aanvoelt wanneer ik er klaar voor ben en dan gepaste actie onderneemt.
pi_54263657
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
pi_54263703
Als je planten niet dood gaan
pi_54264016
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Als je planten niet dood gaan

Hier bloeien ze al geruime tijd. Maar dan nog, zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
pi_54264135
Dat gaat toch vanzelf?
pi_54264247
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
Als ik verliefd word.
pi_54264265
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Dat gaat toch vanzelf?
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
pi_54264305
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
pi_54264629
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
True. Maar! Er zijn toch wel tekenen waaraan je merkt dat je klaar bent voor de volgende relatie? Ik ben over mijn exen heen, ik ontmoet veel leuke mannen en zo af en toe mis ik iemand waarbij ik steun en intimiteit kan vinden. Daaraan verbind ik zelf wel de conclusie dat ik klaar ben voor de volgende relatie, alleen ik lijk er niet echt voor open te staan. Zodra een contact wat dieper gaat dan de oppervlakte, dan klap ik dicht en kap ik het af, dan vertel ik mezelf weer dat ik mezelf niet wijs moet maken dat ik verliefd ben. Of zoiets. Kun je jezelf openstellen voor verliefd worden?
pi_54264696
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
pi_54264893
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders
Mon 'en!
pi_54264960
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef liefie_ het volgende:
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
Meestal komt het erop neer dat ik iemand niet leuk genoeg vind om de vrijheid voor op te geven. Of ik vertrouw het gewoon niet. Of ik vind dat ik beter kan krijgen, maar bij de juiste persoon zal ik niet dichtklappen, denk ik.
pi_54265006
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:55 schreef bloempjuh het volgende:
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders

Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn . Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen . Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:24:50 #38
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54265414
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef MLI het volgende:

zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
Je moet jezelf afvragen of diegene het waard is om ruimte voor te maken in je ongetwijfeld drukbezette leven, denk ik. Maar eigenlijk is het denk ik zo dat diegene dat niet waard is, als je je dat al af moet vragen...
owjee, ik contradicteer. Alweer.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54265433
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn . Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen . Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Als je niet verliefd wordt op iemand, is diegene inderdaad niet leuk genoeg.
pi_54265860
quote:

[..]

Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld
Mon 'en!
pi_54266267
quote:

[..]

Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54266376
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
Helaas
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:41:46 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54266644
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?

maar dawg lijkt mij gelijk te hebben; je weet zeker dat je klaar bent voor een nieuwe relatie, als je verliefd wordt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54266708
Ja jij bent gewoon een lost case
pi_54266839
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?
Ja....

Ik wil er maar mee zeggen dat het heel normaal is dat je na je puberteit steeds minder snel verliefd wordt.
pi_54267163
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld
Vlaamse mannen zijn en het enige exemplaar waarmee ik zoende, was ook gelijk de beste zoener ever. Ik persoonlijk vind ze niet afstandelijk eigenlijk. Ik heb er vrij snel diepe gesprekken mee, maar bon, ik heb nooit een vlaams vriendje gehad. Hoezo zijn ze afstandelijk volgens jou?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:49:17 #47
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_54269057
Hallo! Even weer wat dingen omhoog halen hoor met jullie hulp..

Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
pi_54269139
Waarom zijn sommige toch zo "bang" om risico in de liefde te nemen ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54270280
omdat als je iemand leuk vind je meteen beschikbaar bent ?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:08:47 #50
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54270545
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?
je mag je best eenzaam en zielig voelen hoor...alleen schiet je er niet echt veel mee op

en single zijn is leuk omdat je een unieke kans krijgt enorm veel tijd door te brengen met die ene persoon met wie je je hele leven lang het best zal kunnen opschieten: jezelf...althans, tenzij je eenzaam en zielig gaat doen, want dan is die persoon waarschijnlijk niet zulk geweldig gezelschap...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:14:53 #51
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54270658
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Vlaamse mannen zijn
wat anders is, is interessant....

tot je er aan went natuurlijk...
pi_54271653
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja....

Ik wil er maar mee zeggen dat het heel normaal is dat je na je puberteit steeds minder snel verliefd wordt.
Ik ben in m'n puberteit eigenlijk nooit verliefd ofzo geweest .
Tap tap tap
pi_54271705
Ik voel elke dag wel verliefdheid!
A little bit hateful
pi_54271722
Oh of het is gewoon geilheid, kan ook!
A little bit hateful
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:05:32 #55
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54271953
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:

dus ik ben niet de enige die verdoemd is?
pi_54271998
ik toen ik 13 was was ik verliefd op alles wat los en vast zat daarna iets minder .. tot eigenlijk niet echt meer
pi_54272030
"lief dagboek, gister keek hij naar me! niet dat ie weet hoe ik heet of zo maar hij keek hij heet............ en hij is zo leuk he! ik ken hem nu al 3 dagen! waarvan 2 niet echt gezien hoor maar blablabla"
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:08:40 #58
11102 knep
Mountainfreak
pi_54272041
quote:

[..]

Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweest .
pi_54272368
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:08 schreef knep het volgende:

[..]

Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweest .
verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54272645
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.
Ik las eerst het bericht en dacht dat het shitonya was.
A little bit hateful
pi_54273586
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Vlaamse mannen zijn en het enige exemplaar waarmee ik zoende, was ook gelijk de beste zoener ever. Ik persoonlijk vind ze niet afstandelijk eigenlijk. Ik heb er vrij snel diepe gesprekken mee, maar bon, ik heb nooit een vlaams vriendje gehad. Hoezo zijn ze afstandelijk volgens jou?
Ze zijn niet zo fysiek ingesteld als de gemiddelde Nederlandse man. Zolang ze nuchter zijn tenminste. Zodra je er drank in giet worden ze aanrakeriger en praten ze diepzinniger
En nee, niet echt afstandelijk, maar gewoon niet aanrakerig. En dat ben ik wél als ik een leuke man tref.

En beste zoener.. nee, dat was toch echt de Nederlander, met vlak daarna de Ozzie (die trouwens ook niet erg aanrakerig was in nuchtere toestand)
Mon 'en!
pi_54294192
Het liefst zie ik dames in vrolijke, zomerse jurkjes in de stralende zon op de boulevard, terras of aan zee... maar 'swinters in koude, donkere dagen wordt een bezoekje aan ze in eenzame kamers/appartementen zeker gewaardeerd.
Summerflings zijn niet de enige in dat genré.
pi_54294722
quote:

[..]

Is niet zo raar, ik moest er in die tijd ook niets van hebben, waarschijnlijk een van de redenen waarom dat ik dat nu wel heb blijkbaar laten we het "laatbloeiers" noemen.
  donderdag 1 november 2007 @ 07:46:50 #64
172358 oddman
Introspecteur
pi_54295705
quote:
Niet.
Bleek toen ik aan mijn nieuwe relatie begon dat het loslaatproces eigenlijk nog bezig was.

Gelukkig blijkt ook dat dat geen probleem hoeft te zijn!
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54298568
mijlpaaaaal!
Ik heb voor het eerst in mijn leven met een jongen gezoend op de avond dat ik hem voor het eerst ontmoette! En ik heb lekker niet mn nummer gegeven -puh!- (hij was mn naam vergeten, dus toen kon ie het helemaal schudden!)
hihihi

(oja en voor sommige van jullie is dit misschien heel normaal, maar voor mij is t echt een mijlpaal! )
pi_54298991
Jippie! .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54299090
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Hallo! Even weer wat dingen omhoog halen hoor met jullie hulp..

Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.

Dáárom.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54299187
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:

[..]

Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.

Dáárom.
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaan
A little bit hateful
pi_54299305
En ik denk dat jullie allebij een punt hebben
pi_54299942
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat is echt?

Er zijn genoeg mensen die uit zwakte een relatie aangaan natuurlijk.
  maandag 5 november 2007 @ 13:02:28 #71
166742 falloutboy
Famous, Not Just a Fall Out
pi_54378197
*Reageert op dit topique*

Ik kan niet zeggen dat ik iets te kort kom
geen idee geen benul
wat de smaak van honger is
als ik geen zin heb om te koken
dan loop ik even naar de markt
voor een moot gebakken vis
-------
een eigen huis
een plek onder de zon
en altijd iemand in de buurt
die van me houden kon

lalalala
Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary.
pi_54380690
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal niet in de wieg gelegd om met een ander het leven te delen....in mijn egocentrische wereldbeeld is er meestal geen plaats voor een vaste partner....meerdere malen geprobeerd, maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik een stuk beter functioneer op het moment dat ik single ben en om nu mijn karakterstructuur aan te gaan passen voor een relatie....nou neuh.
pi_54381163
Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer relatie-weemoed krijg. Als ik stelletjes zie lopen (en hier in BE veel knappe mannen met lelijke vrouwen ), als ik een romantische film zie, als ik een leuke kerel tegen het lijf loopt. Op dit moment heeft single-hood lang genoeg geduurd wat mij betreft. En ik hoop dat ik er over een maand weer anders tegenaan kijk.
pi_54383914
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef MLI het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer relatie-weemoed krijg.
Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.
pi_54384025
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.
Hey, voor jou komen de leuke tijden nog. Ik ben nu driekwart jaar vrijgezel. En over het algemeen gelukkig met die status, alleen nu eventjes niet. In relaties heb ik trouwens altijd hetzelfde hoor .
pi_54384029
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weer Altijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
pi_54384218
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weer Altijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
Eerlijk is eerlijk, dit soort weer helpt absoluut niet bij mij om me beter te voelen. Grauwe donkere zooi .
pi_54384269
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54384428
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling. Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken, maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.

Oh, en nog maar een dan, ik ben op dreef.
Ik ben nog nooit niet tevreden geweest met een single-status, wel met een relatie-status.

Zo, das weer eens wat anders!
  maandag 5 november 2007 @ 17:41:22 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54384556
Ik ben het single zijn nog steeds niet zat, dus het gaat prima op dit vlak
pi_54385425
quote:
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
pi_54385510
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is....
pi_54385814
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
.
Tap tap tap
pi_54385932
quote:

[..]

In dat geval.. Laat de liefde van mijn leven maar langskomen .
pi_54386024
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

x 1000!1!!
pi_54386391
quote:

[..]

Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.

En klik.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2007 19:04:06 ]
pi_54386498
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.

En klik.

Ik ben meer van de JD uitvoering.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:58:20 #88
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_54419258
Me = happy! onverwacht heeft een stagiaire van mijn werk mij gehunt op Hyves ( ). Binnen 3 dagen 15 SMSjes gehad, gedate en het beviel goed Wie weet wat er nog komen gaat. Ze wilde in ieder geval een follow up!
StupidByNature is in de wolkjes! (het kan raar lopen allemaal)
  woensdag 7 november 2007 @ 00:24:40 #89
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54419772
quote:

[..]

En als je je vrijgezelle levensstijl wilt opgeven, als je je vrijheid wil beperken, als je tijd voor een relatie hebt, als je ervoor open wil staan, als je van eventueel oude fouten geleerd denkt te hebben en ga zo maar door..
  woensdag 7 november 2007 @ 10:28:37 #90
94676 Garisson72
pi_54423875
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling. Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken,
klinkt bemoedigend...
quote:
maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
pi_54426758
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

klinkt bemoedigend...
[..]

... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
Welke vermoedens?

Edit: oh, dat het niet gaat werken. Goed gelezen . Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?
pi_54433200
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

klinkt bemoedigend...
[..]

... en dan weer zo.

Niet echt moeite voor gedaan eigenlijk.
pi_54433251
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef MLI het volgende:
Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.

Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
pi_54434588
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dáárom.
You said it!
For great justice!
  woensdag 7 november 2007 @ 18:08:51 #95
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54434746
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.

Wat dacht je van haar confronteren met je gevoelens voor haar? Lijkt me een beter idee dan nog tijd te verspillen aan tig posts en dan weet je meteen waar je aan toe bent.
pi_54440723
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?
pi_54442329
quote:

[..]

Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.
pi_54442547
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.

Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
pi_54445455
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
pi_54448131
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
For great justice!
pi_54452187
Ik word enorm aanhankelijk en sentimenteel .
Tap tap tap
pi_54453099
Vervelend dus.
pi_54456119
Ik drink dan ook bijna nooit .
Tap tap tap
pi_54456174
Bij mij kan het eigenlijk alle kanten op
Maar als ik echt veel heb gedronken eindigd dat meestal in een gesprek met mezelf, hardop, terwijl ik alleen ben Met af en toe een mooi liedje er doorheen

Ik ben benieuwd wat dat zegt over mijn gemoedstoestand
pi_54456308
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef liefie_ het volgende:
Bij mij kan het eigenlijk alle kanten op
Maar als ik echt veel heb gedronken eindigd dat meestal in een gesprek met mezelf, hardop, terwijl ik alleen ben Met af en toe een mooi liedje er doorheen

Ik ben benieuwd wat dat zegt over mijn gemoedstoestand

Hangt er van af wat je onder "een mooi liedje " verstaat.....met André Hazes op de achtergrond ben je een alcoholiste, maar als je Echo and the Bunnymen draait ben je melancholisch.
pi_54456370
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hangt er van af wat je onder "een mooi liedje " verstaat.....met André Hazes op de achtergrond ben je een alcoholiste, maar als je Echo and the Bunnymen draait ben je melancholisch.
Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meer
  donderdag 8 november 2007 @ 15:03:24 #107
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54456390
Ik word alleen maar gaar van drank. Zie er echt t nut niet van in. 2 drankjes en dan vind ik t mooi. En dan ook alleen nog tijdens eten...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54456444
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:02 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meer

Dan heb je het kind in jezelf teruggevonden....zeer belangrijk om dat soort momenten te koesteren!
pi_54456819
quote:
Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:

[..]

Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
Exactement.
pi_54458080
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?
Je lijkt wel op haar, alles willen weten.
Misschien moeten wij een keer daten, dan kan ik een betere inschatting maken op bovenstaande vraag.
pi_54458394
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:19 schreef dawg het volgende:

[..]

Je lijkt wel op haar, alles willen weten.
Misschien moeten wij een keer daten, dan kan ik een betere inschatting maken op bovenstaande vraag.
Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.
pi_54458468
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef MLI het volgende:

[..]

Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.
En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.
pi_54458609
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef dawg het volgende:

[..]

En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.
And still avoiding the question.
pi_54458727
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef MLI het volgende:

[..]

And still avoiding the question.
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef dawg het volgende:
Niet echt moeite voor gedaan eigenlijk.
pi_54459412
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
quote:
Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
Alcohol is een goed middel om af te tasten
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_54460628
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Jij moet echt vaker drinken.
For great justice!
pi_54461170
Drinken om wat losser te worden is echt overtrokken. Als je een leuke avond hebt en iemand is geïnteresseerd in je dan heeft die echt niet drie bakken bier nodig om een gesprek te voeren.
Het wordt juist oncharmant als iemand (enorm) aangeschoten/dronken is en maar wat loopt te zwammen. Dan weet je dat het tijd is om (bij die persoon vandaan) te gaan.
  donderdag 8 november 2007 @ 18:50:25 #118
11923 I.R.Baboon
pi_54461955
Ik drink behoorlijk veel. Maar ik ben zelden dronken in een niet-dronken omgeving. En ik ben ook nog steeds niet dik. Ooit ben ik afgestudeerd en dan word ik oud en gematigd.
pi_54465297
Als ik aardig wat op heb ben ik zó los dat ieder beetje mojo het urinoir ingaat, en "nee, het is koud, DOEI HÈ" roep als een dame vraagt of ik met haar een stukje ga lopen.

Niet dat ik anders een wonder qua inpalmen ben ("Dus. Die muziek. Minimal. Ik bedoel,wów" is meerdere malen letterlijk gebruikt als openingszin), maar dan kan ik het nog goedmaken met aandoenlijk oprecht enthousiasme.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54465462
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:
"Dus. Die muziek. Minimal. Ik bedoel,wów" is meerdere malen letterlijk gebruikt als openingszin)
Dat is toch fantastisch?! Je houdt het nog filosofisch, prachtig.

Reminds me of:
"There's something about the spring
that's just cool. Like the smell of...
fresh rain or something."

gevolgd door een subtiele:
"Suck me, beautiful."
  donderdag 8 november 2007 @ 21:20:47 #121
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_54466030
Terug van weggeweest

Hallo allemaal
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:38:35 #122
88139 JoeyT
pi_54476343
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Reminds me of:
"There's something about the spring
that's just cool. Like the smell of...
fresh rain or something."

gevolgd door een subtiele:
"Suck me, beautiful."
Aah daar zijn ze weer
pi_54483159
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Aah daar zijn ze weer
Ze? De acteurs?
Dat stukje tekst komt namelijk uit een scene van een film.
Maar ik zie dat je ook gewoon graag een reactie wilde plaatsen, zoals altijd vanuit een donker hoekje met suf commentaar ergens op. Goedzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door OldJeller op 09-11-2007 15:23:11 ]
  zaterdag 10 november 2007 @ 11:13:36 #124
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54500977
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef MNR het volgende:

[..]

[..]

Alcohol is een goed middel om af te tasten
Precies Daardoor worden je gevoelens van dat moment gewoon versterkt. Ik heb me er wel eens heel slecht door gevoeld als het minder ging of juist heel goed.

Mensen die zonder alcohol niet "gezellig" zijn vind ik maar zielig, sommige mensen die ik ken kunnen niet zonder alcohol te drinken uitgaan omdat er dan helemaal niets aan is.
pi_54501762
moe+honger+alcohol= meestal huilen bij mij

maar over 't algemeen word ik blij/vrolijk/geyl/enz
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:22:05 #126
94676 Garisson72
pi_54502117
ik word van alcohol vaak erg eerlijk.
eerlijkheid wordt dan weer vaak verward met lompheid, go figure...
pi_54504653
Ik ben met alcohol niet op mn best, daarom is de kroeg ook geen goede plek om vrouwen te versieren. Wat dan wel de beste plek is weet ik nog niet.
For great justice!
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:45:14 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54504822
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Heeft iemand een goede tip?
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:15:22 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54505330
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:

wacht in ieder geval niet te lang

ben je er al mee op een 'officiele' date geweest?
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:22:44 #130
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54505432
quote:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Je tong erin steken
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:23:08 #131
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54505441
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik word van alcohol vaak erg eerlijk.
eerlijkheid wordt dan weer vaak verward met lompheid, go figure...
Dat heeft vrijwel iedereen met drank op
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:30:52 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54505561
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:22 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Je tong erin steken
...of dat natuurlijk
pi_54505872
quote:
Als ze naar je lippen kijkt, wil ze jou ook zoenen

Enne.. hier geldt: stoute schoenen aantrekken en doen. Als ik haar was, zou ik ook wachten totdat jij begint met zoenen.
pi_54505884
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:30 schreef Abbadon het volgende:
...of dat natuurlijk
Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:59:32 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54506155
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!
pi_54506242
Ik kijk altijd naar iemands lippen
vuige slet dat ik ben!
Nee het is gewoon een slechte gewoonte
Ik probeer nu vaker in iemands ogen te staren (als ik het maar omdat het je 8x meer aantrekkelijk maakt )
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:18:44 #137
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54506526
Deze zomer was ze op vakantie gegaan, en toen is ze verliefd geworden op een nederlanse jongen die daar woont. Die jongen was de afgelopen 3 weken hier, maar hij vertrekt dit weekend voor een half jaar naar de andere kant van de wereld.
Nou heb ik haar gevraagt hoe ze erover dacht, mja ze vond hem nog steeds wel leuk, maar of ze verliefd was wist ze niet, omdat hij toch weggaat..
Ondertussen wilde ik haar ook niet al te veel lastigvallen, omdat ik dacht dat ze al genoeg aan haar koppie zou hebben.
Eigenlijk had ik haar allang moeten kussen; ze was hier een paar weekjes terug bij mij thuis om te komen eten, en toen gingen we na het eten haar hond nog even uitlaten. Het regende flink, en het was al donker. We liepen samen onder een héél klein parapluutje (ik had er maar een, echt waar) door een laan met van die prachtige sequoiabomen erlangs. Daar heb ik het zeker laten liggen..
pi_54506889
Ja lucht je hart maar jongen. Zonder intro, zonder einde.
A little bit hateful
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:09:52 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54507523
tnx! tis hard nodig...
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:10:09 #140
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54507531
zondra onnodige onzin erom heen..ohnee, dat lukt niet
pi_54508718
Volgens mij heb jij nog nooit liefde leren kennen he.
A little bit hateful
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:33:15 #142
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54509229
Ik? Oh jawel hoor.
pi_54509454
Ze is meer het type: De ware liefde is van mij weggenomen en heeft mijn hart uit mijn borst gerukt en gruwlijk vertrapt etc gok ik
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:10:56 #144
94676 Garisson72
pi_54510035
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:23 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat heeft vrijwel iedereen met drank op

schweinerei, ik dacht dat ik uniek was joh.
quote:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren.
...
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen ...
ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...

ontopic: your ship has sailed. jammer joh.
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef liefie_ het volgende:
Ze is meer het type: De ware liefde is van mij weggenomen en heeft mijn hart uit mijn borst gerukt en gruwlijk vertrapt etc gok ik
welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Garisson72 op 10-11-2007 19:16:42 ]
pi_54510747
Ik ga ook even de realist uithangen. Ik zet mijn liefdesleven even op een laag pitje. Voornamelijk vanwege andere prioriteiten (studeren en werken zijn best belangrijk namelijk ) en gedeeltelijk ook uit frustratie.
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:17:19 #146
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54511682
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

schweinerei, ik dacht dat ik uniek was joh.
[..]

ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...

ontopic: your ship has sailed. jammer joh.
[..]

welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
ahww

En vertrapt is hij ook wel liefie, maar ben enkel nog niet iemand tegen gekomen die hem krijgt gelijmd. Ik kies niet bewust voor het vrijgezelle leven, ik word simpelweg niet snel verliefd..en dat is nog zwak uitgedrukt
  zaterdag 10 november 2007 @ 23:12:31 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54515619
als mijn ship is weggesailed ga ik er gewoon in een piepklein roeibootje achteraan..

ff kijken of je hier kan embedden:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/je1zUVDpx-M&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/je1zUVDpx-M&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

als dat niet zo is moet je hier op klikken:

http://www.youtube.com/watch?v=je1zUVDpx-M
  zaterdag 10 november 2007 @ 23:12:57 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54515624
nee dus..
  maandag 12 november 2007 @ 00:23:22 #149
19456 bolk
Tweaker :P
pi_54540974
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef mrbox het volgende:
Waarom zijn sommige toch zo "bang" om risico in de liefde te nemen ?
Mwah bang, voor mij is het meer dat ik de risico wel neem maar er niets mee bereik
  maandag 12 november 2007 @ 11:44:27 #150
88139 JoeyT
pi_54547055
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef Shitonya het volgende:

[..]

ahww

En vertrapt is hij ook wel liefie, maar ben enkel nog niet iemand tegen gekomen die hem krijgt gelijmd. Ik kies niet bewust voor het vrijgezelle leven, ik word simpelweg niet snel verliefd..en dat is nog zwak uitgedrukt
Worden mensen wel veriefd op jou dan .

Negativiteit vind ik nou niet het meest aantrekkelijke in een vrouw...
pi_54547398
binnekort weer een paar dates, ben benieuwd
kijken of ik het nieuwe jaar als single begin
  maandag 12 november 2007 @ 14:32:41 #152
172358 oddman
Introspecteur
pi_54550928
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Spreek voor je zelf. Cynisme .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_54551068
Persoonlijk houd ik ook niet van negativiteit. Zeg niet dat het voor iedereen opgaat, maar meestal als iemand negatief is, staat dat gelijk aan een laag zelfbeeld. En bij een heel laag zelfbeeld komt veel defensief gedrag kijken.

Oftewel: je wordt snel aangevallen door de ander (omdat hij/zij zich aangesproken voelt) en als je er geen verandering optreedt daarin.. het lijkt mij niet prettig om constant door een ander te worden afgekat/afgesnauwd. Nou ja, ik weet het eigenljk wel zeker. Zou ook contact gaan vermijden (als het gedrag aanhoudt).
  maandag 12 november 2007 @ 14:48:17 #154
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_54551315
**zwaait..** Haaiiiiizz..ben ik weer!
pi_54552192
quote:
Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef kalemero het volgende:
**zwaait..** Haaiiiiizz..ben ik weer!
Ja is de laatste man weer opgebruikt?
A little bit hateful
pi_54552979
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Pure negativiteit niet nee. Maar een vrouw die een zekere dosis sarcasme met humor weet te combineren !
pi_54553055
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
pi_54553150
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
daar kan ik ook niet goed tegen
maar goed ik ben zelf ook behoorlijk negatief
pi_54553168
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Van die doorgeslagen positivo's kan ik me ook aan kapot ergeren. Als iets kut is, dan is het gewoon kut en daar moet je dan ook even over mogen zeiken .
  maandag 12 november 2007 @ 16:05:35 #160
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_54553389
quote:
Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja is de laatste man weer opgebruikt?

Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
opgefrommeld en over mn rug zo de prullenbak in! NEXT!

Tsssss..

pi_54553530
Hmz ik zie trouwens dat er voor sommige singles hier wel een interresant onderwerp op de fok radio dinges komt vanavond
  maandag 12 november 2007 @ 18:03:55 #162
11923 I.R.Baboon
pi_54554997
Ik hou niet van vrouwen die cynischer zijn dan ik. Maar door een beetje cynisch te zijn heb ik uiteindelijk toch wel een positieve levenshouding, en kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
  maandag 12 november 2007 @ 19:20:41 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54556173
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef kalemero het volgende:

Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
echte liefde

en wat betreft negativiteit/positiviteit; beide zijn bij overmatig gebruik na verloop van tijd buitengewoon irritant, waarbij ik me uiteindelijk sneller aan totale negativiteit erger, dan aan totale positiviteit...
pi_54557412
quote:

[..]

Tsssss..

Sweet
A little bit hateful
  maandag 12 november 2007 @ 20:58:17 #165
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_54558768
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Sweet
Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?
Bv dat mannen de vrouw ook kunnen dumpen?? Of wellicht gewoon na een goed gesprek tot de conclusie komen dat het niet meer werkt..? Of mannen die vrouwen leegzuigen, beliegen en bedriegen..??

Ik vind het nogal kort door de bocht, de opmerking die je hebt geplaatst. Vandaar mijn reactie om het ff aan te dikken..
Weet jij hoe het werkelijk zit? Zo niet, dan kun je ook 'normaal' reageren!..
pi_54558868
Euh volgens mij was het een grap
Doe maar rustig dus
  maandag 12 november 2007 @ 21:10:09 #167
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54559081
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef kalemero het volgende:

Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?
Bv dat mannen de vrouw ook kunnen dumpen?? Of wellicht gewoon na een goed gesprek tot de conclusie komen dat het niet meer werkt..? Of mannen die vrouwen leegzuigen, beliegen en bedriegen..??

Ik vind het nogal kort door de bocht, de opmerking die je hebt geplaatst. Vandaar mijn reactie om het ff aan te dikken..
Weet jij hoe het werkelijk zit? Zo niet, dan kun je ook 'normaal' reageren!..
je hoeft hem niet zo serieus te nemen hoor nergens voor nodig...
pi_54559632
quote:

[..]

en leeggezogen
Dus je bent nu op zoek naar iets nieuws om op te zuigen?
pi_54559642
Wat liefie_ zegt. Het was maar een grapje!
Het was inderdaad niet serieus bedoelt
Zou me bijna schuldig gaan voelen hier

Maar het is klaarblijkelijk nog een verse breakup, dus hierbij mijn excuses.

Ik persoonlijk teer op oude(re) vrouwen met een vette bankrekeningen
A little bit hateful
  maandag 12 november 2007 @ 21:31:09 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_54559723
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
binnekort weer een paar dates, ben benieuwd
kijken of ik het nieuwe jaar als single begin
Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.
For great justice!
  maandag 12 november 2007 @ 21:38:43 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54559956
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

OJ, je kan beter...
  maandag 12 november 2007 @ 21:41:11 #172
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_54560033
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Liquidootje het volgende:

Maar het is klaarblijkelijk nog een verse breakup, dus hierbij mijn excuses.

Ik persoonlijk teer op oude(re) vrouwen met een vette bankrekeningen
Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekeken
En vers is het dus ook niet gehgeh..

Maar goed..mijn reactie kon idd wat hard en bozig overkomen..was niet direct de bedoeling. Maar kon het toch niet laten om ook een andere kant te laten zien Dus bij deze ook mn Xcuses.
Neuken nu?? Om het goed te maken?
Ps..heb geen vette rekening,maar ben wel een 'oudere' ..
pi_54560077
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.
bij mij komt het er meestal ook niet van (laatste date was op valentijnsdag)
maar deze keer werd er aangedrongen
  maandag 12 november 2007 @ 21:43:11 #174
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_54560098
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jup
pi_54560185
Ow ik moest trouwens zaterdag toen ik cocktailtjes aan het drinken was aan dit topic denken
Blijkbaar is mn onder bewuste erg fan van me want ik realiseerde me dat als ik iets te veel op heb ik enorm fan van mezelf word
En dan heel verbaasd kan zijn dat niemand mij net zo briljant vind als ik mezelf
Ach ja beter dat dan negatief denken over mezelf
pi_54560475
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef kalemero het volgende:

[..]

Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekeken
En vers is het dus ook niet gehgeh..

Maar goed..mijn reactie kon idd wat hard en bozig overkomen..was niet direct de bedoeling. Maar kon het toch niet laten om ook een andere kant te laten zien Dus bij deze ook mn Xcuses.
Neuken nu?? Om het goed te maken?
Ps..heb geen vette rekening,maar ben wel een 'oudere' ..
De laatste keer dat ik had gekeken.. had ik geen geboortedatum in mijn fobo staan.
Waarom schatten jullie fok vrouwen mij altijd zo jong in
(mijn posts getuigen toch van een wonderlijke wijsheid!)

1. Neuken
2. Vóór het huwelijk, zonder passie en liefde
A little bit hateful
pi_54590929
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

OJ, je kan beter...
Die was wel erg lafjes, hè.

Het is trouwens rustig in de reeks, dat is positief! toch?
  woensdag 14 november 2007 @ 01:26:47 #178
19456 bolk
pi_54591615
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die was wel erg lafjes, hè.

Is dat zo?
  woensdag 14 november 2007 @ 12:34:55 #179
172358 oddman
Introspecteur
pi_54598205
quote:
Oh, zeker.
Toch typisch: je bent op zoek naar iets tijdelijks, iets om je ex te vergeten en juist dan kom je de vrouw des dromens tegen. Ach ja. Je moet roeien met de riemen die je hebt . Ik kan er in ieder geval niet mee zitten, haha!
- Bertrand Russell
pi_54600793
quote:
Van dat uitgangspunt bekeken wel ja. Lekker toch?
Dit wordt iig wel mijn laatste Single topic.
pi_54605591
Ben je geen single meer?
pi_54605678
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
Ben je geen single meer?
Nou, zover wil ik niet vooruit lopen, maar ik heb gisteravond, afgelopen zaterdag en de dinsdag daarvoor heel leuk en aangenaam gezelschap gehad. Zaterdag en vannacht blijven slapen daar ook. En hij heeft mij inmiddels ook te kennen gegeven dat hij me echt ontzettend leuk vindt en ook verliefd is. En er is gister ook gezoend.. dussu.. het voelt wel goed.
pi_54605722
Ow jeuj
Heeft ie nog een broer/vriend/neef whatever voor mij?
  woensdag 14 november 2007 @ 20:47:53 #184
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54610575
wéér eentje minder..
  woensdag 14 november 2007 @ 20:49:25 #185
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54610626
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
wéér eentje minder.. [afbeelding]
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoor
pi_54610839
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Tot het bittere einde hae
A little bit hateful
pi_54613448
Ik ben een echte die hard .
Tap tap tap
pi_54621634
Antwerpen meldt zich, na drie dagen Nederland-verblijf

Het gaat dus prima tussen mij en De Nederlander, al is het wel een beetje de vraag hoe we deze relatievorm gaan noemen. Het is zeker geen 'friend with benefits' of zoiets ranzigs, maar we willen het ook geen 'vriendje en vriendinnetje' noemen, omdat vrijgezel zijn en flirten veel te leuk is. Dus officieel gezien ben ik voorlopig nog hardstikke single
Mon 'en!
pi_54622581
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef bloempjuh het volgende:
Antwerpen meldt zich, na drie dagen Nederland-verblijf

Het gaat dus prima tussen mij en De Nederlander, al is het wel een beetje de vraag hoe we deze relatievorm gaan noemen. Het is zeker geen 'friend with benefits' of zoiets ranzigs, maar we willen het ook geen 'vriendje en vriendinnetje' noemen, omdat vrijgezel zijn en flirten veel te leuk is. Dus officieel gezien ben ik voorlopig nog hardstikke single
'De Nederlander'

Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt
pi_54622726
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een echte die hard .
We zijn echt familie.
For great justice!
pi_54622745
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Ah, ik werd geroepen? Ach ja, het boeit me ook niet echt meer geloof ik. Ik vermaak me prima zonder vriendin. Eigenlijk.
For great justice!
pi_54623234
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:

[..]

'De Nederlander'

Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt

Zo heb ik ook De Vlaming .
pi_54623356
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Zo heb ik ook De Vlaming .
Dat is NOG erger
pi_54623481
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dat is NOG erger

Helemaal niet! Je moest eens weten wat voor bijnamen de revue al gepasseerd zijn. Knofje, chef, Droopy, Lipton, Escobar en noem maar op.
pi_54624624
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:

[..]

'De Nederlander'

Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.
En ja, het is De Nederlander. Ik heb eerder in dit topic over een Ozzie, Belg en Nederlander gesproken. Dit is De Nederlander van die drie
Mon 'en!
pi_54625207
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.
En ja, het is De Nederlander. Ik heb eerder in dit topic over een Ozzie, Belg en Nederlander gesproken. Dit is De Nederlander van die drie
Ah, ik had het topic nog niet doorgelezen

Je kon wel minder stereotiepe namen gebruiken, he
pi_54625674
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ah, ik had het topic nog niet doorgelezen

Je kon wel minder stereotiepe namen gebruiken, he
Tuurlijk, zal ik er Mijn Nederlander van maken dan?
Mon 'en!
pi_54626454
Ik ben verliefd
Ik weet alleen niet op wie
Echt een enorm vaag gevoel...
Het zal wel geen verliefdheid zijn maar zo voelt het
  donderdag 15 november 2007 @ 17:59:34 #199
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_54630849
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben verliefd
Ik weet alleen niet op wie
Echt een enorm vaag gevoel...
Het zal wel geen verliefdheid zijn maar zo voelt het
euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?
Hier heb je een punt .
pi_54631141
van een verliefd gevoel word ik meestal onzeker, vind het niet altijd even leuk
pi_54633614
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Toon_Tetten het volgende:

[..]

euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?
Nee het voelt anders
Ik kan blij echt wel herkennen hoor

Maja het zit gewoon tussen mn oren natuurlijk, maar het voelt vreemd
pi_54633648
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
dat heb ik ook. op de rockmeet ging ik iedereen knuffelen
  donderdag 15 november 2007 @ 21:42:57 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54636104
openbare dronkenschap is not done.. je staat voor paal..
  donderdag 15 november 2007 @ 22:15:05 #204
11923 I.R.Baboon
pi_54636957
Dat hangt maar net van je omgeving af.
pi_54637032
quote:
Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
openbare dronkenschap is not done.. je staat voor paal..
Onwaar.
pi_54637086
Dat ligt er maar net aan hoe je je gedraagd als je dronken bent natuurlijk
pi_54637138
Precies. Mensen die zich als een volslagen idioot gaan gedragen moeten maar beter van de alcohol afblijven.
Mensen die denken gezelliger te worden ook.
pi_54637250
ik had gister ook iets teveel gedronken maar was toch er gezellig (en en telefoonnummer aan overgehouden)
pi_54637491
ik ben al 2.5 maand geen single meer !
pi_54640390
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben al 2.5 maand geen single meer !
Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!
pi_54640423
en na 5 maanden bij de burgerking?
A little bit hateful
pi_54640969
Aaw, liev

Ik wou dat ik een lief had die me meeneemt, al is het maar naar de mac
Ja, ik heb weer zo'n dag..
pi_54641031
Zo'n typische vrouwendag waarin blijkt dat ze een emotioneel wrak zijn zonder man en weer eens verdrinken in hun eigen medelijden.
Maakt ze niet echt charmant. (understatement)
pi_54641196
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef OldJeller het volgende:
Zo'n typische vrouwendag waarin blijkt dat ze een emotioneel wrak zijn zonder man en weer eens verdrinken in hun eigen medelijden.
Maakt ze niet echt charmant. (understatement)
Ik ben geen emotioneel wrak en ik verdrink niet in zelfmedelijden. Sterker nog, als ik zou willen zou ik per direct serieuze stappen kunnen zetten naar een relatie met een bijzondere man. Probleem is alleen dat niet alle verschillen tussen hem en mij makkelijk te overbruggen zijn. Bovendien: ik kan in dit geval niet alleen aan mezelf denken, mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik er voor gaan. Maar de wederzijdse interesse is er.
pi_54641264
Bijzonder is niet altijd positief.
Daarnaast: een relatie begin je, uiteraard, niet zomaar met de eerste de beste. Waarom zijn vele vrouwen altijd op zoek naar een relatie, en smachten ze zo naar een 'lieve vriend'. Aanhankelijkheid? Volledigheid? Stukje bevestiging van zichzelf?
pi_54641338
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Bijzonder is niet altijd positief.
Daarnaast: een relatie begin je, uiteraard, niet zomaar met de eerste de beste. Waarom zijn vele vrouwen altijd op zoek naar een relatie, en smachten ze zo naar een 'lieve vriend'. Aanhankelijkheid? Volledigheid? Stukje bevestiging van zichzelf?
In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.

Voor mij hoeft het alleen maar als ik bij iemand het gevoel heb dat ik er voor de rest van mijn leven bij zou kunnen blijven. Dus voorlopig hoef ik nog geen relatie maar dat wil niet zeggen dat ik een dergelijk gevoel niet voor deze man kan ontwikkelen. Daarvoor zou ik eerst over de bezwaren heen moeten stappen en of ik dat wil, dat is de vraag waar ik de laatste week mee bezig ben.
pi_54641418
Voor fysieke intimiteit heb ik geen relatie nodig, fuckbuddies volstaan.

Als ik wel een relatie zou hebben ga ik er niet van uit dat ik met die persoon ga trouwen en de rest van mijn leven deel. Mensen die zeggen 'onze liefde is voor altijd' of 'voor altijd samen' kan ik dan ook om janken en heb ik liever niet in m'n buurt, aangezien ze oppervlakkig zijn.

Je kan je ook liefde ontvangen of je geliefd voelen zonder dat je een relatie hebt.. zie eerste regel van m'n post, maar dan gaat het niet écht alleen om de sex, maar geef je ook enigszins om elkaar. Daarnaast betekent het niet dat als ik bij/met een vrouw slaap dat we sex hebben, soms is het samen slapen ook wel even leuk/lekker.
pi_54641781
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben met alcohol niet op mn best, daarom is de kroeg ook geen goede plek om vrouwen te versieren. Wat dan wel de beste plek is weet ik nog niet.
Nou, ik moet toegeven dat twee biertjes alles wat makkelijker maakt qua praten. Maar zodra het meer wordt worden mijn sociale skills toch niet echt beter. Vorige keer was ik op een feestje en kwam ik op het einde een Engelse dame tegen. Had toen echt behoorlijk wat op en dan kom je echt niet meer uit je zinnen. Laat staan dat het grammaticaal correct Engels is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2007 03:37:35 ]
pi_54641806
Kroeg is trouwens helemaal géén goede plek om vrouwen te ontmoeten. Ze worden al de hele avond lastig gevallen door bezopen gasten en daardoor zijn hun 'verdedigingsmechanismen' nogal overuren aan het draaien. Het valt mij ook op dat mensen veel 'onechter' zijn als ze uitgaan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 07:32:49 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54642381
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:54 schreef MLI het volgende:

[..]

In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.

Voor mij hoeft het alleen maar als ik bij iemand het gevoel heb dat ik er voor de rest van mijn leven bij zou kunnen blijven. Dus voorlopig hoef ik nog geen relatie maar dat wil niet zeggen dat ik een dergelijk gevoel niet voor deze man kan ontwikkelen. Daarvoor zou ik eerst over de bezwaren heen moeten stappen en of ik dat wil, dat is de vraag waar ik de laatste week mee bezig ben.
Mooi gezegd MLI Ik ben zelf enorm gesteld op mijn vrijheid maar soms kom je iemand tegen die het waard is om die vrijheid op te geven..
pi_54642887
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 03:43 schreef Friek_ het volgende:
Kroeg is trouwens helemaal géén goede plek om vrouwen te ontmoeten. Ze worden al de hele avond lastig gevallen door bezopen gasten en daardoor zijn hun 'verdedigingsmechanismen' nogal overuren aan het draaien. Het valt mij ook op dat mensen veel 'onechter' zijn als ze uitgaan.
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:46:57 #222
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_54645465
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
als ze je leuk vind, zal ze het niet erg vinden, en anders doe je iets fout
Hier heb je een punt .
pi_54646663
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 02:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor fysieke intimiteit heb ik geen relatie nodig, fuckbuddies volstaan.

Als ik wel een relatie zou hebben ga ik er niet van uit dat ik met die persoon ga trouwen en de rest van mijn leven deel. Mensen die zeggen 'onze liefde is voor altijd' of 'voor altijd samen' kan ik dan ook om janken en heb ik liever niet in m'n buurt, aangezien ze oppervlakkig zijn.

Je kan je ook liefde ontvangen of je geliefd voelen zonder dat je een relatie hebt.. zie eerste regel van m'n post, maar dan gaat het niet écht alleen om de sex, maar geef je ook enigszins om elkaar. Daarnaast betekent het niet dat als ik bij/met een vrouw slaap dat we sex hebben, soms is het samen slapen ook wel even leuk/lekker.
Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.
pi_54646717
quote:

[..]

Klopt. In het café ben ik wel gewend aan geflirt maar toch vind ik het veel leuker als het elders gebeurt.
pi_54646889
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.
Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.
Nee, dat is zo'n geromantiseerd gevoel wat eigenlijk een façade is, waarom zou je dat nodig hebben om je fijn te kunnen voelen in een relatie?
Kleine meisjes die nog altijd stiekem in sprookjes geloven.
pi_54647146
quote:

[..]

"Hey lekkert, converseren?" werkt dan ook niet bij de busholte.
Elke andere normale benadering zorgt in het begin misschien voor ietwat verbazing, maar maakt over het algemeen al snel plaats voor een leuk gesprek.
Júist omdat weinig mensen het doen, kan het als leuk, spontaan en wat nog meer worden ervaren, men is hier niet voor op haar hoede. En zoals Friek al zei zijn vele vrouwen tot op zekere hoogte defensief in een café, sommigen kappen bij voorbaat iedere benadering van een man al af.

Dan komt het verschil kijken.. mannen die, als ze enige alcoholische drankjes achter de kiezen hebben, genoeg moed bijeen hebben kunnen sprokkelen op een vrouw af te kunnen stappen in een café, en mannen die zonder dat drankje op elk moment van de dag een gesprek met een vrouw zouden kunnen aanknopen.
Gesprek wordt al gauw gezien als huwelijksaanzoek of iets dergelijks, aangezien het deze en gene doet huiveren bij de gedachte op iemand die zij niet kennen af te stappen en een praatje te maken.
pi_54657238
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!
haha.. ik had tegen hem gezegd dat ik tegen al die standaard relatie dingetjes was
ook al vind ik het stiekem toch wel leuk
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:13:28 #228
141482 Q.
JurassiQ
pi_54657262
quote:

[..]

De bushalte is ook wel handig, altijd een goede openingszin: "Is de bus van die en die tijd al geweest?"
For great justice!
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:11:51 #229
11923 I.R.Baboon
pi_54658693
Ik zit al een flink aantal jaren in cafe's, en dat is zelfs een van mijn favoriete bezigheden, en toch heb ik daar voor zo ver ik weet nog nooit een mij niet al bekende vrouw aangesproken. Ik heb die drang ook helemaal niet, eigenlijk. En toch komt het meestal wel goed met me.
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:15:09 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_54658800
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit al een flink aantal jaren in cafe's, en dat is zelfs een van mijn favoriete bezigheden, en toch heb ik daar voor zo ver ik weet nog nooit een mij niet al bekende vrouw aangesproken. Ik heb die drang ook helemaal niet, eigenlijk. En toch komt het meestal wel goed met me.
Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij. Ik ben meer van de bushalte-aanpak. Ik moet eens vaker de bus pakken merk ik alweer.
For great justice!
pi_54674450
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
pi_54674488
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
FOK! werkt veel beter.
For great justice!
pi_54675119
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

FOK! werkt veel beter.
Jij bent hier erg geslaagd idd.
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:26:11 #234
94676 Garisson72
pi_54683710
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Q. het volgende:

Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij.
zegt ook wel iets over het soort vrienden dat je dan hebt, die types die jou ´s ff lekker in de gaten gaan zitten houden op een laf afstandje en elkaar dan zo aanstoten: "hee kijk nou, Q stapt op een vrouw af!"
En als je dan terugkomt: "zoooo, wat zagen wij daar, achter de vrouwtjens aan?"
  zaterdag 17 november 2007 @ 22:33:49 #235
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54683930
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:53 schreef Q. het volgende:

[..]

FOK! werkt veel beter.
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?
pi_54684002
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Hypocriet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54684129
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Heb je de statistieken niet gezien?
For great justice!
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:12:36 #238
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54684840
welke statistieken?
pi_54689622
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Shitonya het volgende:
welke statistieken?
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
A little bit hateful
  zondag 18 november 2007 @ 12:10:36 #240
101353 mrbox
Miep miep
pi_54690757
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Heb je de statistieken niet gezien?
Ja Q waarom sta jij daar dan nog niet tussen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 18 november 2007 @ 12:27:47 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_54691091
Says who?
For great justice!
pi_54693367
Ik sta er tussen met m'n oude naam, maar die klopt niet
  zondag 18 november 2007 @ 14:33:36 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_54693425
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik sta er tussen met m'n oude naam, maar die klopt niet
Welke?
For great justice!
  zondag 18 november 2007 @ 16:12:13 #244
11923 I.R.Baboon
pi_54695607
Ik sta er niet tussen. .
  zondag 18 november 2007 @ 16:15:07 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_54695674
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik sta er niet tussen. .
Terecht of onterecht?
For great justice!
  zondag 18 november 2007 @ 16:21:06 #246
11923 I.R.Baboon
pi_54695813
Onterecht.
pi_54695889
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onterecht.
Uit het maar. Watvoor homo-erotische avontuurtje heb je gehad en met wie?
A little bit hateful
  zondag 18 november 2007 @ 20:48:59 #248
19456 bolk
pi_54702743
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Leg uit. Heb er geen ervaring mee overigens
pi_54703700
volgens mij zijn ik en jongens geen goede combinatie
pi_54708444
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.
Nee, dat is zo'n geromantiseerd gevoel wat eigenlijk een façade is, waarom zou je dat nodig hebben om je fijn te kunnen voelen in een relatie?
Kleine meisjes die nog altijd stiekem in sprookjes geloven.
Ik heb dat gevoel wel gehad. Niets romantiseren, het gevoel bestaat gewoon. En toen werden we beste vrienden, niets meer en niets minder. Maar in het begin van de relatie wilde ik echt wel de rest van mijn leven bij hem blijven.
  maandag 19 november 2007 @ 00:52:09 #251
11923 I.R.Baboon
pi_54708700
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:23 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Uit het maar. Watvoor homo-erotische avontuurtje heb je gehad en met wie?
Dat weet Q best. En verder hoef ik dat niet zonodig zwart op wit hier neer te zetten, de oplettende betrokken fokkers weten wel om wie het gaat. Best leuk, trouwens.
pi_54708711
quote:
Op maandag 19 november 2007 00:52 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat weet Q best. En verder hoef ik dat niet zonodig zwart op wit hier neer te zetten, de oplettende betrokken fokkers weten wel om wie het gaat. Best leuk, trouwens.
ik weet het ook
  maandag 19 november 2007 @ 01:26:48 #253
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709048
Ik kan me hier weer uitschrijven
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 19 november 2007 @ 01:42:47 #254
11923 I.R.Baboon
pi_54709166
Om toch maar eens te proberen om een semi-zinnige ontopic opmerking te maken: ik was gisteren op een feestje en zag twee exen zoenen en heb niet eens aan compensatiescoren gedaan. Of, anders gezegd, de mensen die mij leuk vonden vond ik niet leuk genoeg en met de persoon die ik wel leuk vond lukte het niet echt, dus ben ik om 5 uur maar zeer dronken naar huis gestrompeld, waar ik om 12 uur met veel hoofdpijn wakker werd en na een paracetamolletje doorsliep tot 4 uur. Dus nu ben ik wel weer fris maar niet moe. En nog wel single (mooi he, hoe ik met die laatste zin heel subtiel weer bij het onderwerp terugkom).
  maandag 19 november 2007 @ 01:45:53 #255
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709181
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om toch maar eens te proberen om een semi-zinnige ontopic opmerking te maken: ik was gisteren op een feestje en zag twee exen zoenen en heb niet eens aan compensatiescoren gedaan. Of, anders gezegd, de mensen die mij leuk vonden vond ik niet leuk genoeg en met de persoon die ik wel leuk vond lukte het niet echt, dus ben ik om 5 uur maar zeer dronken naar huis gestrompeld, waar ik om 12 uur met veel hoofdpijn wakker werd en na een paracetamolletje doorsliep tot 4 uur. Dus nu ben ik wel weer fris maar niet moe. En nog wel single (mooi he, hoe ik met die laatste zin heel subtiel weer bij het onderwerp terugkom).
dan heb ik nu toch iets meer geluk gehad
En inderdaad, ik was er ook wel echt eens een keer aan toe
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 19 november 2007 @ 01:48:09 #256
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54709194
Zoals Q. zei, de kroeg is inderdaad niet de plek waar je een relatie vindt. Vooral niet voor verstokte singles (zoals ik), die vaak toch wat verlegen zijn aangelegd (zoals ik), en voor personen op wie alchohol geen blijmakend effect heeft (zoals ik). Niettemin ga ik best graag en vaak uit, maar zonder de verwachting dáár een toekomstige vriendin te ontmoeten.
pi_54709195
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:45 schreef buzzer het volgende:

[..]

dan heb ik nu toch iets meer geluk gehad
En inderdaad, ik was er ook wel echt eens een keer aan toe
ik ken het hele verhaal niet maar je bent nooit echt single geweest man, je bent weduwnaar geworden en iets als " ik was er echt wel eens aan toe" klinkt alles behalve eerbiedig voor je overleden vrouw.
maar ik ben verder heel blij voor je
  maandag 19 november 2007 @ 01:51:19 #258
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54709220
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ken het hele verhaal niet maar je bent nooit echt single geweest man, je bent weduwnaar geworden en iets als " ik was er echt wel eens aan toe" klinkt alles behalve eerbiedig voor je overleden vrouw.
Dat iemand toe is aan wat liefde, nadat de persoon die je altijd liefgehad hebt is weggevallen, is onrespectvol?
pi_54709235
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:51 schreef Iamdamosuzuki het volgende:

[..]

Dat iemand toe is aan wat liefde, nadat de persoon die je altijd liefgehad hebt is weggevallen, is onrespectvol?
Wel als diegene zeer recentelijk overleden is, korter geleden dan dat bijv ik single ben, en al;s je zoiets post als " daar was ik nu echt wel eens aan toe" klinkt net of zijn vrouw hem dat nooit heeft kunnen geven.
  maandag 19 november 2007 @ 01:55:42 #260
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54709250
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Wel als diegene zeer recentelijk overleden is, korter geleden dan dat bijv ik single ben, en al;s je zoiets post als " daar was ik nu echt wel eens aan toe" klinkt net of zijn vrouw hem dat nooit heeft kunnen geven.
Dat lijkt me een kwestie van interpretatie, ik denk niet dat dat de ondertoon was van Buzzers post. Ik dacht dat je het feit dat een weduwnaar de drang heeft een nieuwe liefde te zoeken aanviel.
  maandag 19 november 2007 @ 01:57:09 #261
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709260
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en dan is het toch nog heeeel waarschijnlijk dat ik een zeer goed reden heb om het zo neer te zetten....
Ik snap heel goed wat jij denkt, maar niets is minder waar....
pi_54709264
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:55 schreef Iamdamosuzuki het volgende:

[..]

Dat lijkt me een kwestie van interpretatie, ik denk niet dat dat de ondertoon was van Buzzers post.
dat zal ook wel niet maar ik vind het ronduit raar klinken op die manier en zo kort na het overlijden van haar.
  maandag 19 november 2007 @ 02:00:22 #263
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709280
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat zal ook wel niet maar ik vind het ronduit raar klinken op die manier en zo kort na het overlijden van haar.
dat snap ik heel goed, maar als je precies weet hoe alles in elkaar zit, dan zul je het zeker snappen...
Ik weet dat het een beetje bruut klinkt zoals ik het zeg, maar iedereen in mijn directe omgeving is het volledig met me eens...

een ieder ander had er 8 jaar geleden al de brui aan gegeven...
pi_54709282
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:58 schreef buzzer het volgende:

[..]

BINGO !!!!!
mja dan ben ik zo van dan had je dat ten tijde van het huwelijk moeten weten en voelen en erover praten ermee kappen en niet nu ze overleden is, nu lijkt het overlijden van haar je wel mooi uit te komen, kun je een echte relatie beginnen. ofzo en zo makkelijk ligt het vast niet, maar tis toch niet vreemd dat ik er een naar gevoel over krijg wanneer mensen zo spreken over doden...
  maandag 19 november 2007 @ 02:01:15 #265
195973 Iamdamosuzuki
I am a scientist
pi_54709285
Edit: laat maar, ik weet te weinig van dit gebeuren.
pi_54709297
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:00 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat snap ik heel goed, maar als je precies weet hoe alles in elkaar zit, dan zul je het zeker snappen...
Ik weet dat het een beetje bruut klinkt zoals ik het zeg, maar iedereen in mijn directe omgeving is het volledig met me eens...

een ieder ander had er 8 jaar geleden al de brui aan gegeven...
Mja dan had ik toch zoiets van had dat gedaan, en ja dat er kids in het spel zijn maakt dat ook erg lastig dat snap ik maar toch krijg hier gewoon een naar gevoel van.
  maandag 19 november 2007 @ 02:04:26 #267
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709301
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

mja dan ben ik zo van dan had je dat ten tijde van het huwelijk moeten weten en voelen en erover praten ermee kappen en niet nu ze overleden is, nu lijkt het overlijden van haar je wel mooi uit te komen, kun je een echte relatie beginnen. ofzo en zo makkelijk ligt het vast niet, maar tis toch niet vreemd dat ik er een naar gevoel over krijg wanneer mensen zo spreken over doden...
nee hoor, dat doe ik zeker niet.... en nee, zoiets komt je nooit mooi uit
Even heel plat gezegd: ik heb een behoorlijk kutleven achter de rug al een jaar of 8 maar ik ben er nooit voor weggelopen , en dusdanig kut dat ik het mezelf nu mijn eigen geluk van harte gun.
pi_54709311
buzz je hebt een pm
  maandag 19 november 2007 @ 02:09:27 #269
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709328
je krijgt even PM terug

hoewel een iederdie me een beetje kent weet dat ik heel veel verre van harteloos ben, en dus waarschijnlijk een verdomd goede reden heb om over "eindelijk" te spreken

[ Bericht 71% gewijzigd door buzzer op 19-11-2007 02:36:51 ]
pi_54709377
quote:

[..]

Het is wat meer 'toegestaan' inderdaad, maar daardoor ook wat afgezaagder en moeilijker. Een dame is nooit alleen op stap, maar juist met haar vriendinnen die constant haar acties controleren. Je krijgt haar echt niet zomaar losgepraat van haar vriendinnen.
pi_54709389
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:09 schreef buzzer het volgende:
je krijgt even PM terug

hoewel een iederdie me een beetje kent weet dat ik heel veel verre van harteloos ben, en dus waarschijnlijk een verdomd goede reden heb om over "eindelijk" te spreken
ik heb ook nergens beweerd dat je harteloos bent, dat geloof ik ook niet
pi_54709395
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:48 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Zoals Q. zei, de kroeg is inderdaad niet de plek waar je een relatie vindt. Vooral niet voor verstokte singles (zoals ik), die vaak toch wat verlegen zijn aangelegd (zoals ik), en voor personen op wie alchohol geen blijmakend effect heeft (zoals ik). Niettemin ga ik best graag en vaak uit, maar zonder de verwachting dáár een toekomstige vriendin te ontmoeten.
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
pi_54709415
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
Dat vind ik ook vaag. ik had een relatie met iemand en die ging nooit meer om met zn vrienden of op stap omdat ie met mij had, ik vond het alleen maar beklemmend doe lekker je eigen ding, kom op zeg
  maandag 19 november 2007 @ 02:56:46 #274
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54709437
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik heb ook nergens beweerd dat je harteloos bent, dat geloof ik ook niet
dat was ook niet zo zeer tegen jou bedoeld...
maar ik snap best dat het raar over kan komen. maar soms word je ingehaald door voortschrijdend inzicht...
pi_54735063
Hier een single en volgende week als het goed is een date, moet alleen nog bellen om wat af te spreken... spannend!!
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54735990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Hier een single en volgende week als het goed is een date, moet alleen nog bellen om wat af te spreken... spannend!!
Wat gaan jullie doen eigenlijk?
pi_54736260
ik heb volgende week ook een date, als ik me tenminste minder grieperig voel dan nu
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:00:00 #278
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54736634
quote:

[..]

Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
pi_54738960
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen eigenlijk?
ooww uuhm, niets speciaals ofzo, gewoon even wat drinken in de stad.... ken haar nog niet zo goed...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54740281
quote:

[..]

vriendje zei laatste tegen me: ik hou eigenlijk niet zo van uitgaan ik ga niet.
en ik: o okee
en hij: ga jij dan wel?
en ik: DOH
en hij:
en ik:
pi_54740306
Het verhaal word een stuk duidelijker en komt een stuk beter over als je woorden gebruikt ipv smileys Jeetje
pi_54740393
Okee ik zal het in woorden zeggen

Jongen: Ik vind uitgaan niet leuk eigenlijk, ik ga niet uit.
Ik: Okee, dat kan
Jongen: Ga jij wel uit dan
Ik: Ja, waarom niet
Jongen verbaasd en beetje teleurgesteld of zo.

Duidelijk ?
pi_54741019
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
pi_54741114
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
Dat soort mensen vind ik een beetje sad
pi_54741737
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat .
Tap tap tap
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:34:37 #286
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54741999
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat .
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:30:18 #287
141482 Q.
JurassiQ
pi_54744665
quote:

[..]

Yep. En nooit meer iets van zich laten horen.
For great justice!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:34:55 #288
88139 JoeyT
pi_54744776
quote:

[..]

Dus?

Als je geen zin hebt, heb je geen zin...
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:35:45 #289
88139 JoeyT
pi_54744788
quote:
Om er voor de volgende relatie van te leren...
pi_54744824
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Om er voor de volgende relatie van te leren...
Je vergat deze:
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:41:10 #291
88139 JoeyT
pi_54744912
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Je vergat deze:
Ik vergeet niets...
pi_54750240
quote:

[..]

Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.
pi_54750372
quote:
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.

Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt .
pi_54750537
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.

Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt .
Natuurlijk begrijp ik het, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met iemand op vakantie ging die alleen maar liep te dwepen over d'r vriendje en hem elke avond een uur moest bellen en de rest van de week met een chagrijnige grafkop rondliep omdat ze eigenlijk thuis wilde zijn.
Of mensen die afspraken niet nakomen omdat ze zo lekker met hun vriendje in bed liggen terwijl ik ergens een half uur sta te wachten en haar maar niet kan bereiken. Dat is gewoon lomp. En dat is dan niet alleen in het begin van de relatie, maar dat blijft gewoon zo. Ik kan het enorm goed vinden met m'n zus, maar sidns ze een relatie heeft, heeft ze behalve mij geen vrienden meer omdat al het contact met hen is verwaterd omdat ze gewoon nooit even langskwam of iets af wilde spreken.
Ik klink verbitterd, maar als dit drie keer achter elkaar gebeurd met je beste vrienden heb je het wel even gehad .
Tap tap tap
pi_54750797
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen .
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:55:03 #296
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54751316
Na een paar relaties kom je er wel achter dat je NOOIT je vrienden moet vergeten.
Tis heel typisch dat (ook bij mij) het vrienden onderhoud minder werd of zelfs compleet niet.
Aan een relatie moet je werken, dus ook vriendschapsrelaties.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54752033
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen .
Ik heb ze erop aangesproken, bij eentje hielp dat. M'n zus was ongeveer m'n beste vriendin, we wonen allebei nog thuis, maar als één van ons weggaat zien we elkaar nooit meer, dat weet ik nu al. Ze heeft een van haar beste vrienden keihard laten vallen.
Tap tap tap
pi_54752193
Hmm dus dat kan liefde met je doen.

* RemcoW85 maakt mental note .
  woensdag 21 november 2007 @ 03:58:28 #299
11923 I.R.Baboon
pi_54752976
Ik vind uitgaan één van de stomste bezigheden op aarde, en het twistpunt ligt dan ook meestal tussen mijn wederhelft, die wel graag wil uitgaan, en mij, die dat niet wil (dwz, ze mag zo vaak uitgaan als ze wil, zolang ze mij maar niet verplicht). Begrijp me niet verkeerd, ik zit graag en vaak in kroegen, maar ik heb gewoon geen zin om in allerlei plekken te gaan dansen. Dat vind ik namelijk stom, en ik hou niet van het doen van dingen die ik stom vind.
pi_54753911
Dansen
pi_54754538
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus?

Als je geen zin hebt, heb je geen zin...
Plotseling nooit meer zin om je vrienden te zien? Tenzij zij het initiatief nemen en dan alleen nog als ze bij jou langskomen om samen met jouw vriendin de hele avond op de bank te zitten en te keuvelen over Idols oid

Ik kan toch niet zeggen dat ik dat zo waardeer.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:13 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.
Was het maar alleen in het begin. Overigens vind ik dat ook al heel raar. Hoe verliefd je ook bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')