abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54384029
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weer Altijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54384218
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weer Altijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
Eerlijk is eerlijk, dit soort weer helpt absoluut niet bij mij om me beter te voelen. Grauwe donkere zooi .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54384269
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54384428
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling. Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken, maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.

Oh, en nog maar een dan, ik ben op dreef.
Ik ben nog nooit niet tevreden geweest met een single-status, wel met een relatie-status.

Zo, das weer eens wat anders!
  maandag 5 november 2007 @ 17:41:22 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54384556
Ik ben het single zijn nog steeds niet zat, dus het gaat prima op dit vlak
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54385425
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
pi_54385510
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is....
pi_54385814
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
.
Tap tap tap
pi_54385932
quote:

[..]

In dat geval.. Laat de liefde van mijn leven maar langskomen .
pi_54386024
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

x 1000!1!!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_54386391
quote:

[..]

Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.

En klik.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2007 19:04:06 ]
pi_54386498
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.

En klik.

Ik ben meer van de JD uitvoering.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:58:20 #88
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_54419258
Me = happy! onverwacht heeft een stagiaire van mijn werk mij gehunt op Hyves ( ). Binnen 3 dagen 15 SMSjes gehad, gedate en het beviel goed Wie weet wat er nog komen gaat. Ze wilde in ieder geval een follow up!
StupidByNature is in de wolkjes! (het kan raar lopen allemaal)
  woensdag 7 november 2007 @ 00:24:40 #89
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54419772
quote:

[..]

En als je je vrijgezelle levensstijl wilt opgeven, als je je vrijheid wil beperken, als je tijd voor een relatie hebt, als je ervoor open wil staan, als je van eventueel oude fouten geleerd denkt te hebben en ga zo maar door..
  woensdag 7 november 2007 @ 10:28:37 #90
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54423875
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling. Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken,
klinkt bemoedigend...
quote:
maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54426758
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

klinkt bemoedigend...
[..]

... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
Welke vermoedens?

Edit: oh, dat het niet gaat werken. Goed gelezen . Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?
pi_54433200
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

klinkt bemoedigend...
[..]

... en dan weer zo.

Niet echt moeite voor gedaan eigenlijk.
pi_54433251
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef MLI het volgende:
Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.

Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
pi_54434588
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:

[..]

Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.

Dáárom.
You said it!
For great justice!
  woensdag 7 november 2007 @ 18:08:51 #95
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54434746
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.

Wat dacht je van haar confronteren met je gevoelens voor haar? Lijkt me een beter idee dan nog tijd te verspillen aan tig posts en dan weet je meteen waar je aan toe bent.
pi_54440723
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?
pi_54442329
quote:

[..]

Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.
pi_54442547
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.

Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
pi_54445455
quote:
Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
pi_54448131
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')