Eerlijk is eerlijk, dit soort weer helpt absoluut niet bij mij om me beter te voelen. Grauwe donkere zooiquote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weerAltijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
ik herken hetquote:Op maandag 5 november 2007 17:19 schreef liefie_ het volgende:
Ik zit ook in een dipje
Misschien omdat een vriendin en ik ons zaterdag nacht in een halve depressie gepraat hebben hangend aan de bar
Of het is gewoon het weerAltijd een dankbaar iets om een hoop op af te schuiven
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
quote:Op maandag 5 november 2007 17:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ik herken het
af en toe met vrienden aan de bar gaat t wel eens over het vrijgezel zijn en dan wordt het naarmate de alcohol vloeit ook steeds depressiever
quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
In dat geval.. Laat de liefde van mijn leven maar langskomenquote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je erin gelooft dat je al een gelukkig persoon bent zonder een relatie, wat veel mensen helaas niet zo zien of ervaren. Geluk moet niet afhankelijk zijn van een object (behoeften die bevredigd worden, etc.).
quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is....
Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Om er maar een ander cliché er tegenaan te gooien: liefde maakt meer kapot dan alcohol goed kan maken.
En klik.
En als je je vrijgezelle levensstijl wilt opgeven, als je je vrijheid wil beperken, als je tijd voor een relatie hebt, als je ervoor open wil staan, als je van eventueel oude fouten geleerd denkt te hebben en ga zo maar door..quote:Op maandag 5 november 2007 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Nou, dan doe ik even een tegengestelde mededeling.Ik heb gemerkt dat ik een klein beetje een zwak voor iemand heb, die ik (nog) niet eens goed ken,
... en dan weer zo.quote:maar ik hoop niet dat het doorzet, omdat het toch niet gaat werken, vermoed ik.
Welke vermoedens?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...
[..]
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
klinkt bemoedigend...
[..]
... en dan weer zo.
lijkt op een angst-gestuurde reactie, vind ik. Al enige progressie geboekt om je vermoedens te bevestigen danwel ontkrachten?
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef MLI het volgende:
Soms weet je van je vermoedens toch wel of ze waar zijn? Dawg lijkt mij wel het type die dat goed in kan schatten. Maar is het een kwestie van dat het niet gaat werken of dat je haar niet kunt krijgen?![]()
You said it!quote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.
Dáárom.
Wat dacht je van haar confronteren met je gevoelens voor haar? Lijkt me een beter idee dan nog tijd te verspillen aan tig posts en dan weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.
Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak niet bij het juiste eind, als het om inschatten van mensen gaat. Dus daar vertrouw ik ook nu op. Derhalve is het laatste niet relevant.
Verder denk ik dat zij ook wel weet waarom het waarschijnlijk niet zou werken.
Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.quote:Op maandag 5 november 2007 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alcohol en regelen gaan hand in hand, makker.
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je van alcohol depressief wordt (zoals de poster deed), dan valt er nóg minder te regelen....depressieve mensen liggen over het algemeen iets minder goed op de datingmarkt....erg vreemd! :/
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |