Spreek voor je zelf. Cynismequote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Worden mensen wel veriefd op jou dan.
Negativiteit vind ik nou niet het meest aantrekkelijke in een vrouw...
Ja is de laatste man weer opgebruikt?quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef kalemero het volgende:
**zwaait..** Haaiiiiizz..ben ik weer!
Pure negativiteit niet nee. Maar een vrouw die een zekere dosis sarcasme met humor weet te combinerenquote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Worden mensen wel veriefd op jou dan.
Negativiteit vind ik nou niet het meest aantrekkelijke in een vrouw...
daar kan ik ook niet goed tegenquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
Van die doorgeslagen positivo's kan ik me ook aan kapot ergeren. Als iets kut is, dan is het gewoon kut en daar moet je dan ook even over mogen zeikenquote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef liefie_ het volgende:
Misschien ben ik wel weer te kieskeurig nu maar iemand die continue positief is werkt ook enorm op mn zenuwen
quote:Op maandag 12 november 2007 15:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja is de laatste man weer opgebruikt?
echte liefdequote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef kalemero het volgende:
Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
opgefrommeld en over mn rug zo de prullenbak in!NEXT!
Sweetquote:Op maandag 12 november 2007 16:05 schreef kalemero het volgende:
[..]
Jup!! Gebruikt, misbruikt, opgebruikt en leeggezogen, creditcard leeg en cash ook, dus....
opgefrommeld en over mn rug zo de prullenbak in!NEXT!
Tsssss..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?quote:
je hoeft hem niet zo serieus te nemen hoorquote:Op maandag 12 november 2007 20:58 schreef kalemero het volgende:
Zou het mss ook in je op kunnen komen dat het ook andersom kan zijn...?
Bv dat mannen de vrouw ook kunnen dumpen?? Of wellicht gewoon na een goed gesprek tot de conclusie komen dat het niet meer werkt..? Of mannen die vrouwen leegzuigen, beliegen en bedriegen..??
Ik vind het nogal kort door de bocht, de opmerking die je hebt geplaatst. Vandaar mijn reactie om het ff aan te dikken..
Weet jij hoe het werkelijk zit? Zo niet, dan kun je ook 'normaal' reageren!..![]()
![]()
Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.quote:Op maandag 12 november 2007 11:56 schreef Miss_S het volgende:
binnekort weer een paar dates, ben benieuwd
kijken of ik het nieuwe jaar als single begin
quote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus je bent nu op zoek naar iets nieuws om op te zuigen?
Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekekenquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Maar het is klaarblijkelijk nog een verse breakup, dus hierbij mijn excuses.
Ik persoonlijk teer op oude(re) vrouwen met een vette bankrekeningen
bij mij komt het er meestal ook niet van (laatste date was op valentijnsdag)quote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, daten, zou ik ook eens moeten doen.
Jupquote:Op maandag 12 november 2007 21:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus je bent nu op zoek naar iets nieuws om op te zuigen?
De laatste keer dat ik had gekeken.. had ik geen geboortedatum in mijn fobo staan.quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef kalemero het volgende:
[..]
Het leukste moet nog komen...want ik zwaaide alleen maar omdat ik hier allang niet meer had gekeken![]()
En vers is het dus ook niet gehgeh..
Maar goed..mijn reactie kon idd wat hard en bozig overkomen..was niet direct de bedoeling. Maar kon het toch niet laten om ook een andere kant te laten zienDus bij deze ook mn Xcuses.
Neuken nu?? Om het goed te maken?![]()
Ps..heb geen vette rekening,maar ben wel een 'oudere' ..
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die was wel erg lafjes, hè.
Het is trouwens rustig in de reeks, dat is positief!toch?
Oh, zeker.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
Van dat uitgangspunt bekeken wel ja. Lekker toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
Nou, zover wil ik niet vooruit lopen, maar ik heb gisteravond, afgelopen zaterdag en de dinsdag daarvoor heel leuk en aangenaam gezelschap gehad. Zaterdag en vannacht blijven slapen daar ook. En hij heeft mij inmiddels ook te kennen gegeven dat hij me echt ontzettend leuk vindt en ook verliefd is. En er is gister ook gezoend.. dussu.. het voelt wel goed.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
Ben je geen single meer?
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
wéér eentje minder.. [afbeelding]
Tot het bittere einde haequote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoor
'De Nederlander'quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef bloempjuh het volgende:
Antwerpen meldt zich, na drie dagen Nederland-verblijf
Het gaat dus prima tussen mij en De Nederlander, al is het wel een beetje de vraag hoe we deze relatievorm gaan noemen. Het is zeker geen 'friend with benefits' of zoiets ranzigs, maar we willen het ook geen 'vriendje en vriendinnetje' noemen, omdat vrijgezel zijn en flirten veel te leuk is. Dus officieel gezien ben ik voorlopig nog hardstikke single
Ah, ik werd geroepen? Ach ja, het boeit me ook niet echt meer geloof ik. Ik vermaak me prima zonder vriendin. Eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Er zijn er altijd die over moeten blijven hoor
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:
[..]
'De Nederlander'![]()
Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt![]()
quote:
Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef katerwater het volgende:
[..]
'De Nederlander'![]()
Noem het de periode voor een relatie. Daar kunnen vrouwen enorm van genieten, naart schijnt![]()
Ah, ik had het topic nog niet doorgelezenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik kan hier wel zijn naam neerzetten, maar denk niet dat hij dat op prijs stelt.
En ja, het is De Nederlander. Ik heb eerder in dit topic over een Ozzie, Belg en Nederlander gesproken. Dit is De Nederlander van die drie
Tuurlijk, zal ik er Mijn Nederlander van maken dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ah, ik had het topic nog niet doorgelezen![]()
Je kon wel minder stereotiepe namen gebruiken, he![]()
euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben verliefd
Ik weet alleen niet op wie
Echt een enorm vaag gevoel...
Het zal wel geen verliefdheid zijn maar zo voelt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |