quote:Op donderdag 8 november 2007 14:54 schreef liefie_ het volgende:
Bij mij kan het eigenlijk alle kanten op
Maar als ik echt veel heb gedronken eindigd dat meestal in een gesprek met mezelf, hardop, terwijl ik alleen benMet af en toe een mooi liedje er doorheen
Ik ben benieuwd wat dat zegt over mijn gemoedstoestand
Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder "een mooi liedje " verstaat.....met André Hazes op de achtergrond ben je een alcoholiste, maar als je Echo and the Bunnymen draait ben je melancholisch.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee het is dan meer het nivo van het regent het regent de pannetjes worden nat (het regende ook echt!) En daarna wist ik de tekst niet meer
Exactement.quote:Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
Je lijkt wel op haar, alles willen weten.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Dus je weet al of je haar kunt krijgen of niet?
Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Je lijkt wel op haar, alles willen weten.
Misschien moeten wij een keer daten, dan kan ik een betere inschatting maken op bovenstaande vraag.![]()
En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Behalve dat ik alles wil weten, heb ik ook een neus voor vragen die ontweken worden.
And still avoiding the question.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
En ik een neus voor mensen die niet goed lezen.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:04 schreef dawg het volgende:
Niet echt moeite voor gedaan eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
Van alcohol word je niet depressief. Je bent het dan al, alleen door alcohol komt het (meer) tot uiting.
Alcohol is een goed middel om af te tastenquote:Op donderdag 8 november 2007 06:55 schreef Q. het volgende:
Yep, het versterkt je gevoelens, als je moe bent ga je dat merken, als je verliefd (:r) bent dan komt dat even extra goed naar boven.
Jij moet echt vaker drinken.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik word enorm aanhankelijk en sentimenteel.
Dat is toch fantastisch?! Je houdt het nog filosofisch, prachtig.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef Nosh het volgende:
"Dus. Die muziek. Minimal. Ik bedoel,wów" is meerdere malen letterlijk gebruikt als openingszin)
Aah daar zijn ze weerquote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Reminds me of:
"There's something about the spring
that's just cool. Like the smell of...
fresh rain or something."
gevolgd door een subtiele:
"Suck me, beautiful."
Ze? De acteurs?quote:
Preciesquote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Alcohol is een goed middel om af te tasten![]()
wacht in ieder geval niet te langquote:
Je tong erin stekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Heeft iemand een goede tip?
Dat heeft vrijwel iedereen met drank opquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik word van alcohol vaak erg eerlijk.
eerlijkheid wordt dan weer vaak verward met lompheid, go figure...
...of dat natuurlijkquote:
Als ze naar je lippen kijkt, wil ze jou ook zoenenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren. Ik ben helemaal hoteldebotel van haar, dus ik weet niet goed of ik alles wel bij het juiste eind heb.
Volgens mij vind ze me wel leuk; we lachen heel veel en we kunnen goed met elkaar overweg. Als ik haar aanraak of dichtbij kom deinst ze in ieder geval niet terug.
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen zodra ik daarvoor een geschikt moment krijg, maar ik ben eigenlijk een onwijze schijterd als het puntje bij het paaltje komt.
Heeft iemand een goede tip?
Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:30 schreef Abbadon het volgende:
...of dat natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat is idd echt een hele behulpzame tip!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat heeft vrijwel iedereen met drank op
ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben bezig een vrouwmens te versieren.
...
Ik sta nu op het punt haar te gaan kussen ...
welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef liefie_ het volgende:
Ze is meer het type: De ware liefde is van mij weggenomen en heeft mijn hart uit mijn borst gerukt en gruwlijk vertrapt etc gok ik
ahwwquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
schweinerei, ik dacht dat ik uniek was joh.
[..]
ik stel me voor hoe je deze post schrijft op het moment dat je daarmee bezig bent, je reikt achter haar rug langs naar je laptop en tikt met één hand al dit fraais in...
ontopic: your ship has sailed. jammer joh.![]()
[..]
welnee, onze Shitonya is een realist. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Mwah bang, voor mij is het meer dat ik de risico wel neem maar er niets mee bereikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:53 schreef mrbox het volgende:
Waarom zijn sommige toch zo "bang" om risico in de liefde te nemen ?
Worden mensen wel veriefd op jou danquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:17 schreef Shitonya het volgende:
[..]
ahww![]()
En vertrapt is hij ook wel liefie, maar ben enkel nog niet iemand tegen gekomen die hem krijgt gelijmd. Ik kies niet bewust voor het vrijgezelle leven, ik word simpelweg niet snel verliefd..en dat is nog zwak uitgedrukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |