Ik reageer zo juist omdat ik bps heb en weet hoe makkelijk sommige bpsers zich er vanaf maken door het daar maar op af te schuiven en dat trek ik slecht want dat is zo makkelijk en het levert je toch niks op behalve dat je jezelf alleen maar op zit te fokken achter de pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?
NIet iedereen is hetzelfde. Ik maak idd van een mug een olifant en ja, ik heb hier ook zelf om gevraagd. Maar ik heb veel liever DAT er op me gereageerd wordt, dan DAT ER NIET op me gereageerd wordt. Ik heb voor mijn gevoel iets heel belangrijks weergegeven en daar wordt gewoon overheen gewalst en dat vind ik jammer. Als ik dan ook nog het gevoel krijg dat ik door het slijk gehaald wordt en iemand ook nog door blijft gaan met jennen, dan zit ik even in de crisis en ben ik nog niet zo goed om er snel bij te zijn.
Wat ook het probleem was tussen mij en mijn vriendin. Wat ontopic is.
Ik laat mezelf nu eenmaal kennen. Dat het als een zwakte gezien wordt, beschouw ik als een maatschappelijke zwakte.
Tnx voor de TT iigquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En doe de OP 's fixen.
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wil niet iemand anders de OP fixen?
ik doe zo wel een pogingquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Foto-album checken...quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
Dat klinkt makkelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto-album checken...
Shit, te jong [afbeelding] .
quote:
Als ik verliefd word.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Dat gaat toch vanzelf?
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
True. Maar! Er zijn toch wel tekenen waaraan je merkt dat je klaar bent voor de volgende relatie? Ik ben over mijn exen heen, ik ontmoet veel leuke mannen en zo af en toe mis ik iemand waarbij ik steun en intimiteit kan vinden. Daaraan verbind ik zelf wel de conclusie dat ik klaar ben voor de volgende relatie, alleen ik lijk er niet echt voor open te staan. Zodra een contact wat dieper gaat dan de oppervlakte, dan klap ik dicht en kap ik het af, dan vertel ik mezelf weer dat ik mezelf niet wijs moet maken dat ik verliefd ben. Of zoiets. Kun je jezelf openstellen voor verliefd worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
Meestal komt het erop neer dat ik iemand niet leuk genoeg vind om de vrijheid voor op te geven. Of ik vertrouw het gewoon niet. Of ik vind dat ik beter kan krijgen, maar bij de juiste persoon zal ik niet dichtklappen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef liefie_ het volgende:
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:55 schreef bloempjuh het volgende:
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders![]()
Je moet jezelf afvragen of diegene het waard is om ruimte voor te maken in je ongetwijfeld drukbezette leven, denk ik. Maar eigenlijk is het denk ik zo dat diegene dat niet waard is, als je je dat al af moet vragen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef MLI het volgende:
zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
Als je niet verliefd wordt op iemand, is diegene inderdaad niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn. Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen
. Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn. Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen
. Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk.
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk.
Ja....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?![]()
Vlaamse mannen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld![]()
je mag je best eenzaam en zielig voelen hoor...alleen schiet je er niet echt veel mee opquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |