abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54254527
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 41.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------

laat ik mn 1e reactie nog eens plaatsen maar dan anders
1. wat zijn de hoofdpunten van je verhaal want ik heb er een beetje moeite mee om die er uit te halen. (nee ligt niet an jou en heb alles met interesse gelezen)
2. wil je nog advies, iets anders, een knuffel ?

[ Bericht 68% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 29-10-2007 23:12:22 ]
pi_54254624
Foei, PF, die OP kan zo niet natuurlijk. Geen chocolaatje voor jou vanavond!
pi_54254664
Zie m'n reactie, doe allemaal lekker rustig.

Intregrity, je vliegt compléét uit de bocht om hélemaal niets en dat meerdere keren. Ik vind je ronduit onbeschoft reageren. Kappen. De mensen hier zijn écht wel bereid om naar je te luisteren, mits je zelf normaal kan doen.
pi_54254676
Is dit nou het singles topic? Misschien moet je idd ff de OP aanpassen en een modje de TT? Dan is het wat duidelijker te vinden en zo
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54254677
En doe de OP 's fixen.
pi_54254704
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dan weet je dat het voor iedereen anders is. Ik voel me snel aangevallen en krijg dan waanideeen. Meestal stap ik dan weg van FOK!, maar ik was er nu niet zo snel bij. Wel tof dat je zo reageert, ook erg onbegripvol jegens mij. Nietwaar?

NIet iedereen is hetzelfde. Ik maak idd van een mug een olifant en ja, ik heb hier ook zelf om gevraagd. Maar ik heb veel liever DAT er op me gereageerd wordt, dan DAT ER NIET op me gereageerd wordt. Ik heb voor mijn gevoel iets heel belangrijks weergegeven en daar wordt gewoon overheen gewalst en dat vind ik jammer. Als ik dan ook nog het gevoel krijg dat ik door het slijk gehaald wordt en iemand ook nog door blijft gaan met jennen, dan zit ik even in de crisis en ben ik nog niet zo goed om er snel bij te zijn.

Wat ook het probleem was tussen mij en mijn vriendin. Wat ontopic is.

Ik laat mezelf nu eenmaal kennen. Dat het als een zwakte gezien wordt, beschouw ik als een maatschappelijke zwakte.
Ik reageer zo juist omdat ik bps heb en weet hoe makkelijk sommige bpsers zich er vanaf maken door het daar maar op af te schuiven en dat trek ik slecht want dat is zo makkelijk en het levert je toch niks op behalve dat je jezelf alleen maar op zit te fokken achter de pc
Herken gewoon wat je doet (mede doordat je er hier op aangesproken word) daar heb je echt veel meer aan
En om dan maar weer even terug op topic te komen: Leren van je eigen gedrag (oa door wat andere mensen zeggen over je gedrag en ja soms is dat niet op een lieflijke manier daar zul je toch echt mee moeten leren omgaan) kan je alleen maar helpen in relaties
Als jij zo van je af bijtend blijft reageren zal dat niet echt helpen in een verkering
pi_54254708
Pareltje, dit.

- edit: JA DOE DAN NIET FIXEN, NU SLAAT HET NERGENS OP.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_54254734
wil niet iemand anders de OP fixen ?
pi_54254741
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En doe de OP 's fixen.
Tnx voor de TT iig
pi_54254758
ik heb een 450MHZ computer halp !
pi_54254768
*Popcorn pakt.
Tap tap tap
pi_54254792
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wil niet iemand anders de OP fixen ?
Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
pi_54254797
Ik wilde eigenlijk #Een relletje op zijn tijd, maar wilde geen single topic openen
A little bit hateful
pi_54254863
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat kan niet want alleen jij (oke of een mod maar je kutn het toch wel zelf?) kan jou posts veranderen
Maar je kunt het gewoon knippen en plakken uit het andere topic
Een tikje aanpassen dan... Het nr van het topic enz maar dat is makkelijk
ik doe zo wel een poging
ik heb echt een slome computer dat ie van alleen typen al vastloopt
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:15:24 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54255081
Wat een mooie ontsporing. Je kan ook nooit eens rustig op de ijsbaan staan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54255142
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.
Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
pi_54255341
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:17 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Maar maar maar, ik voel me zo eenzaam.
Foto-album checken...
Shit, te jong .
Tap tap tap
pi_54255415
aahw ;(
er komt ooit wel iemand voor je
ik heb ook "pas" sinds 2 maanden iemand en daarvoor niet echt
  maandag 29 oktober 2007 @ 23:28:32 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54255496
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Foto-album checken...
Shit, te jong [afbeelding] .
Dat klinkt makkelijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54255563
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat klinkt makkelijk.
Ik heb het net geprobeerd. Werkt niet
A little bit hateful
pi_54255632
je stelde een retorische vraag
pi_54255829
Wordt het nu weer een lief topic?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:32:46 #23
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54256331
neen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54257430
tvp
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54263628
Mogen modjes wél TVP's plaatsen? Ik ga klagen bij Danny .

Ander onderwerp: opdringerige mannen!

Mannen zijn erg vervelend als ze dronken zijn. Zeker als ze je proberen te zoenen en je staat in je eentje in een hoekje ingesloten door 3 mannen van 1.90 of langer . Al zijn ze nog zo , gewoon oprotten! Je gaat toch niet op die manier op jacht? . Jesus Christ, ik ben echt niet snel bang maar hiervan kreeg ik het letterlijk benauwd. Ik dank God op mijn blote knietjes dat ik mijn gay-vriend bij me had en dat hij gezonden werd om me te redden.

Nieuwe stelregel voor MLI: hoe opdringeriger, hoe minder kans. Het spelletje van aantrekken en afstoten doet er volgens mij toch wel toe. Mijn volgende partner is iemand die zijn interesse laat blijken maar niet opdringerig wordt, iemand die op het juiste moment aanvoelt wanneer ik er klaar voor ben en dan gepaste actie onderneemt.
pi_54263657
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
pi_54263703
Als je planten niet dood gaan
pi_54264016
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:36 schreef liefie_ het volgende:
Als je planten niet dood gaan

Hier bloeien ze al geruime tijd. Maar dan nog, zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
pi_54264135
Dat gaat toch vanzelf?
pi_54264247
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
Als ik verliefd word.
pi_54264265
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:03 schreef liefie_ het volgende:
Dat gaat toch vanzelf?
Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
pi_54264305
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:14 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, dat wil er bij mij niet in. Ik denk dat het belangrijkste is dat je ex een plaatsje gekregen heeft, dat je bereid bent om ruimte in te bouwen voor een relatie wanneer het zover is enzo.
Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
pi_54264629
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:17 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ja maar juist dat gaat toch vanzelf?
Pas als de ex vergeten is, is er ruimte in je hoofd voor de volgende
Je word toch niet wakker en denkt ja dit is het nu ben ik er klaar voor
True. Maar! Er zijn toch wel tekenen waaraan je merkt dat je klaar bent voor de volgende relatie? Ik ben over mijn exen heen, ik ontmoet veel leuke mannen en zo af en toe mis ik iemand waarbij ik steun en intimiteit kan vinden. Daaraan verbind ik zelf wel de conclusie dat ik klaar ben voor de volgende relatie, alleen ik lijk er niet echt voor open te staan. Zodra een contact wat dieper gaat dan de oppervlakte, dan klap ik dicht en kap ik het af, dan vertel ik mezelf weer dat ik mezelf niet wijs moet maken dat ik verliefd ben. Of zoiets. Kun je jezelf openstellen voor verliefd worden?
pi_54264696
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
pi_54264893
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders
Mon 'en!
pi_54264960
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef liefie_ het volgende:
Zou je je dan niet beter bezig houden met waarom je dicht klapt? Want ik lees in je stukje duidelijk dat je dus nog niet klaar bent
Meestal komt het erop neer dat ik iemand niet leuk genoeg vind om de vrijheid voor op te geven. Of ik vertrouw het gewoon niet. Of ik vind dat ik beter kan krijgen, maar bij de juiste persoon zal ik niet dichtklappen, denk ik.
pi_54265006
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:55 schreef bloempjuh het volgende:
Tering, er zijn TE veel leuke mannen op deze aardbol. En ik dacht niet dat ik dit ooit zou toegeven, maar er bestaan zelfs leuke Nederlanders

Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn . Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen . Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:24:50 #38
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_54265414
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef MLI het volgende:

zit het 'm niet gewoon in jezelf weer openstellen voor een relatie of heeft het er meer mee te maken dat je iets begint te missen?
Je moet jezelf afvragen of diegene het waard is om ruimte voor te maken in je ongetwijfeld drukbezette leven, denk ik. Maar eigenlijk is het denk ik zo dat diegene dat niet waard is, als je je dat al af moet vragen...
owjee, ik contradicteer. Alweer.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_54265433
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik dacht een tijdje geleden dat er geen leuke mannen waren, maar die zijn er echt absoluut wel. Het probleem is een beetje dat ze vrijwel nooit leuk genoeg zijn . Moet je trouwens in België komen kijken, belachelijk veel leuke mannen . Ik ontmoet hier serieus iedere week wel iemand waarvan ik denk 'hmm, dat is nou een leuk exemplaar'. Maar verliefd worden, ho maar. Maar dat komt nog wel goed hier, denk ik.
Als je niet verliefd wordt op iemand, is diegene inderdaad niet leuk genoeg.
pi_54265860
quote:

[..]

Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld
Mon 'en!
pi_54266267
quote:

[..]

Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54266376
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
Helaas
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:41:46 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54266644
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Kijk, als je al een paar relaties achter de rug hebt word je ook gewoon niet meer zo snel verliefd. Dat hoort een beetje bij het ouder worden. Het is niet meer als toen je 18 was natuurlijk .
hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?

maar dawg lijkt mij gelijk te hebben; je weet zeker dat je klaar bent voor een nieuwe relatie, als je verliefd wordt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_54266708
Ja jij bent gewoon een lost case
pi_54266839
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hmmz...toen ik 18 was werd ik eigenlijk al niet verliefd...moet ik me zorgen maken?
Ja....

Ik wil er maar mee zeggen dat het heel normaal is dat je na je puberteit steeds minder snel verliefd wordt.
pi_54267163
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:53 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op Vlaamse mannen. Als gewone vriend zijn ze geweldig. Maar ze zijn me iets te afstandelijk. Je raakt elkaar niet aan OF je zoent elkaar, dat snap ik niet echt. Geef mij maar mannen van ver weg.. En sinds een paar dagen is er dus ook een leuke Nederlander in beeld
Vlaamse mannen zijn en het enige exemplaar waarmee ik zoende, was ook gelijk de beste zoener ever. Ik persoonlijk vind ze niet afstandelijk eigenlijk. Ik heb er vrij snel diepe gesprekken mee, maar bon, ik heb nooit een vlaams vriendje gehad. Hoezo zijn ze afstandelijk volgens jou?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:49:17 #47
66363 TrentReznor
Nothing can stop me now..
pi_54269057
Hallo! Even weer wat dingen omhoog halen hoor met jullie hulp..

Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?
Code #0 Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
pi_54269139
Waarom zijn sommige toch zo "bang" om risico in de liefde te nemen ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_54270280
omdat als je iemand leuk vind je meteen beschikbaar bent ?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:08:47 #50
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_54270545
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?
je mag je best eenzaam en zielig voelen hoor...alleen schiet je er niet echt veel mee op

en single zijn is leuk omdat je een unieke kans krijgt enorm veel tijd door te brengen met die ene persoon met wie je je hele leven lang het best zal kunnen opschieten: jezelf...althans, tenzij je eenzaam en zielig gaat doen, want dan is die persoon waarschijnlijk niet zulk geweldig gezelschap...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')