wat anders is, is interessant....quote:
Ik ben in m'n puberteit eigenlijk nooit verliefd ofzo geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja....![]()
Ik wil er maar mee zeggen dat het heel normaal is dat je na je puberteit steeds minder snel verliefd wordt.
dus ik ben niet de enige die verdoemd is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in m'n puberteit eigenlijk nooit verliefd ofzo geweest.
Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:08 schreef knep het volgende:
[..]
Idem, sowieso pas 1 keer verliefd geweest.
Ik las eerst het bericht en dacht dat het shitonya was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
verliefdheid is zowiezo een nutteloze emotie.
Ze zijn niet zo fysiek ingesteld als de gemiddelde Nederlandse man. Zolang ze nuchter zijn tenminste. Zodra je er drank in giet worden ze aanrakeriger en praten ze diepzinnigerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Vlaamse mannen zijnen het enige exemplaar waarmee ik zoende, was ook gelijk de beste zoener ever. Ik persoonlijk vind ze niet afstandelijk eigenlijk. Ik heb er vrij snel diepe gesprekken mee, maar bon, ik heb nooit een vlaams vriendje gehad. Hoezo zijn ze afstandelijk volgens jou?
Is niet zo raar, ik moest er in die tijd ook niets van hebben, waarschijnlijk een van de redenen waarom dat ik dat nu wel heb blijkbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:34 schreef MLI het volgende:
En nog een vraag: hoe weten de singles hier of ze klaar zijn voor een relatie?
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:49 schreef TrentReznor het volgende:
Hallo! Even weer wat dingen omhoog halen hoor met jullie hulp..![]()
Waarom is het ook alweer zo leuk om singel te zijn? En waarom hoef ik mij niet eenzaam en zielig te voelen?![]()
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaanquote:Op donderdag 1 november 2007 12:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat iedereen met een zwak excuus voor een ruggengraat niet een ander nodig heeft om zijn of haar geluk te creeëren.
Dáárom.
Wat is echt?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaan![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Denk dat het meer ruggengraat is als je een echte relatie durft aan te gaan![]()
Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.quote:Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef MLI het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik steeds meer relatie-weemoed krijg.
Hey, voor jou komen de leuke tijden nog. Ik ben nu driekwart jaar vrijgezel. En over het algemeen gelukkig met die status, alleen nu eventjes niet. In relaties heb ik trouwens altijd hetzelfde hoorquote:Op maandag 5 november 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er ook nogal last van, maar ik ben dan ook pas een maand vrijgezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |