"Hey lekkert, converseren?" werkt dan ook niet bij de busholte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
haha.. ik had tegen hem gezegd dat ik tegen al die standaard relatie dingetjes wasquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!![]()
De bushalte is ook wel handig, altijd een goede openingszin: "Is de bus van die en die tijd al geweest?"quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij. Ik ben meer van de bushalte-aanpak. Ik moet eens vaker de bus pakken merk ik alweer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zit al een flink aantal jaren in cafe's, en dat is zelfs een van mijn favoriete bezigheden, en toch heb ik daar voor zo ver ik weet nog nooit een mij niet al bekende vrouw aangesproken. Ik heb die drang ook helemaal niet, eigenlijk. En toch komt het meestal wel goed met me.
FOK! werkt veel beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
zegt ook wel iets over het soort vrienden dat je dan hebt, die types die jou ´s ff lekker in de gaten gaan zitten houden op een laf afstandje en elkaar dan zo aanstoten: "hee kijk nou, Q stapt op een vrouw af!"quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Q. het volgende:
Het is ook niet echt logisch, je zit daar doorgaans niet alleen maar met vrienden en als je dan op een vrouw afstapt heb je dan toch mensen die op afstand meekijken, nee, niets voor mij.
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?quote:
Hypocriet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?![]()
Heb je de statistieken niet gezien?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jij haalt hier je dates vandaan? Ben je zot?![]()
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:12 schreef Shitonya het volgende:
welke statistieken?
Ja Q waarom sta jij daar dan nog niet tussenquote:
Welke?quote:Op zondag 18 november 2007 14:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik sta er tussen met m'n oude naam, maar die klopt niet
Uit het maar. Watvoor homo-erotische avontuurtje heb je gehad en met wie?quote:Op zondag 18 november 2007 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onterecht.
Leg uit. Heb er geen ervaring mee overigensquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:51 schreef ngh het volgende:
Offtopic; ik merk dat datingsites over hun hoogtepunt heen zijn. Niet zo verwonderlijk ook, 't concept deugt niet.
Ik heb dat gevoel wel gehad. Niets romantiseren, het gevoel bestaat gewoon. En toen werden we beste vrienden, niets meer en niets minder. Maar in het begin van de relatie wilde ik echt wel de rest van mijn leven bij hem blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.![]()
Nee, dat is zo'n geromantiseerd gevoel wat eigenlijk een façade is, waarom zou je dat nodig hebben om je fijn te kunnen voelen in een relatie?
Kleine meisjes die nog altijd stiekem in sprookjes geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |