abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54633614
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Toon_Tetten het volgende:

[..]

euhhh, huh? dus je bent gwoon blij?
Nee het voelt anders
Ik kan blij echt wel herkennen hoor

Maja het zit gewoon tussen mn oren natuurlijk, maar het voelt vreemd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54633648
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik word enorm aanhankelijk en sentimenteel .
dat heb ik ook. op de rockmeet ging ik iedereen knuffelen
  donderdag 15 november 2007 @ 21:42:57 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54636104
openbare dronkenschap is not done.. je staat voor paal..
  donderdag 15 november 2007 @ 22:15:05 #204
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54636957
Dat hangt maar net van je omgeving af.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54637032
quote:
Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
openbare dronkenschap is not done.. je staat voor paal..
Onwaar.
pi_54637086
Dat ligt er maar net aan hoe je je gedraagd als je dronken bent natuurlijk
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54637138
Precies. Mensen die zich als een volslagen idioot gaan gedragen moeten maar beter van de alcohol afblijven.
Mensen die denken gezelliger te worden ook.
pi_54637250
ik had gister ook iets teveel gedronken maar was toch er gezellig (en en telefoonnummer aan overgehouden)
pi_54637491
ik ben al 2.5 maand geen single meer !
pi_54640390
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik ben al 2.5 maand geen single meer !
Ga het vieren met een romantisch diner bij de mac!
pi_54640423
en na 5 maanden bij de burgerking?
A little bit hateful
pi_54640969
Aaw, liev

Ik wou dat ik een lief had die me meeneemt, al is het maar naar de mac
Ja, ik heb weer zo'n dag..
pi_54641031
Zo'n typische vrouwendag waarin blijkt dat ze een emotioneel wrak zijn zonder man en weer eens verdrinken in hun eigen medelijden.
Maakt ze niet echt charmant. (understatement)
pi_54641196
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef OldJeller het volgende:
Zo'n typische vrouwendag waarin blijkt dat ze een emotioneel wrak zijn zonder man en weer eens verdrinken in hun eigen medelijden.
Maakt ze niet echt charmant. (understatement)
Ik ben geen emotioneel wrak en ik verdrink niet in zelfmedelijden. Sterker nog, als ik zou willen zou ik per direct serieuze stappen kunnen zetten naar een relatie met een bijzondere man. Probleem is alleen dat niet alle verschillen tussen hem en mij makkelijk te overbruggen zijn. Bovendien: ik kan in dit geval niet alleen aan mezelf denken, mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik er voor gaan. Maar de wederzijdse interesse is er.
pi_54641264
Bijzonder is niet altijd positief.
Daarnaast: een relatie begin je, uiteraard, niet zomaar met de eerste de beste. Waarom zijn vele vrouwen altijd op zoek naar een relatie, en smachten ze zo naar een 'lieve vriend'. Aanhankelijkheid? Volledigheid? Stukje bevestiging van zichzelf?
pi_54641338
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Bijzonder is niet altijd positief.
Daarnaast: een relatie begin je, uiteraard, niet zomaar met de eerste de beste. Waarom zijn vele vrouwen altijd op zoek naar een relatie, en smachten ze zo naar een 'lieve vriend'. Aanhankelijkheid? Volledigheid? Stukje bevestiging van zichzelf?
In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.

Voor mij hoeft het alleen maar als ik bij iemand het gevoel heb dat ik er voor de rest van mijn leven bij zou kunnen blijven. Dus voorlopig hoef ik nog geen relatie maar dat wil niet zeggen dat ik een dergelijk gevoel niet voor deze man kan ontwikkelen. Daarvoor zou ik eerst over de bezwaren heen moeten stappen en of ik dat wil, dat is de vraag waar ik de laatste week mee bezig ben.
pi_54641418
Voor fysieke intimiteit heb ik geen relatie nodig, fuckbuddies volstaan.

Als ik wel een relatie zou hebben ga ik er niet van uit dat ik met die persoon ga trouwen en de rest van mijn leven deel. Mensen die zeggen 'onze liefde is voor altijd' of 'voor altijd samen' kan ik dan ook om janken en heb ik liever niet in m'n buurt, aangezien ze oppervlakkig zijn.

Je kan je ook liefde ontvangen of je geliefd voelen zonder dat je een relatie hebt.. zie eerste regel van m'n post, maar dan gaat het niet écht alleen om de sex, maar geef je ook enigszins om elkaar. Daarnaast betekent het niet dat als ik bij/met een vrouw slaap dat we sex hebben, soms is het samen slapen ook wel even leuk/lekker.
pi_54641781
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben met alcohol niet op mn best, daarom is de kroeg ook geen goede plek om vrouwen te versieren. Wat dan wel de beste plek is weet ik nog niet.
Nou, ik moet toegeven dat twee biertjes alles wat makkelijker maakt qua praten. Maar zodra het meer wordt worden mijn sociale skills toch niet echt beter. Vorige keer was ik op een feestje en kwam ik op het einde een Engelse dame tegen. Had toen echt behoorlijk wat op en dan kom je echt niet meer uit je zinnen. Laat staan dat het grammaticaal correct Engels is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2007 03:37:35 ]
pi_54641806
Kroeg is trouwens helemaal géén goede plek om vrouwen te ontmoeten. Ze worden al de hele avond lastig gevallen door bezopen gasten en daardoor zijn hun 'verdedigingsmechanismen' nogal overuren aan het draaien. Het valt mij ook op dat mensen veel 'onechter' zijn als ze uitgaan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 07:32:49 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54642381
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:54 schreef MLI het volgende:

[..]

In dit geval is het wel positief. Ik persoonlijk ben niet op zoek naar een relatie en diep van binnen sta ik er ook niet echt voor open, denk ik. Ik smacht niet naar een lieve vriend, maar soms heb ik zo'n dag dat ik de fysieke intimiteit mis. Af en toe heb ik zo'n dag dat ik een klem verkeerd in de muur boor en dan zou een vriendje wel handig zijn. Af en toe heb ik zo'n dag dat mijn vrienden gewoon het gemis van een relatie niet kunnen compenseren want met je vrienden deel je niet de rest van je leven.

Voor mij hoeft het alleen maar als ik bij iemand het gevoel heb dat ik er voor de rest van mijn leven bij zou kunnen blijven. Dus voorlopig hoef ik nog geen relatie maar dat wil niet zeggen dat ik een dergelijk gevoel niet voor deze man kan ontwikkelen. Daarvoor zou ik eerst over de bezwaren heen moeten stappen en of ik dat wil, dat is de vraag waar ik de laatste week mee bezig ben.
Mooi gezegd MLI Ik ben zelf enorm gesteld op mijn vrijheid maar soms kom je iemand tegen die het waard is om die vrijheid op te geven..
pi_54642887
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 03:43 schreef Friek_ het volgende:
Kroeg is trouwens helemaal géén goede plek om vrouwen te ontmoeten. Ze worden al de hele avond lastig gevallen door bezopen gasten en daardoor zijn hun 'verdedigingsmechanismen' nogal overuren aan het draaien. Het valt mij ook op dat mensen veel 'onechter' zijn als ze uitgaan.
Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:46:57 #222
126281 Toon_Tetten
En een milkshake banaan
pi_54645465
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Aan de andere kant is 'de kroeg' een plek waar het sociaal geaccepteerd is om te flirten en versierpogingen te maken. Als ik bij de bushalte op een vreemde vrouw afstap heeft hetzelfde gesprek ineens een heel andere lading.
als ze je leuk vind, zal ze het niet erg vinden, en anders doe je iets fout
Hier heb je een punt .
pi_54646663
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 02:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor fysieke intimiteit heb ik geen relatie nodig, fuckbuddies volstaan.

Als ik wel een relatie zou hebben ga ik er niet van uit dat ik met die persoon ga trouwen en de rest van mijn leven deel. Mensen die zeggen 'onze liefde is voor altijd' of 'voor altijd samen' kan ik dan ook om janken en heb ik liever niet in m'n buurt, aangezien ze oppervlakkig zijn.

Je kan je ook liefde ontvangen of je geliefd voelen zonder dat je een relatie hebt.. zie eerste regel van m'n post, maar dan gaat het niet écht alleen om de sex, maar geef je ook enigszins om elkaar. Daarnaast betekent het niet dat als ik bij/met een vrouw slaap dat we sex hebben, soms is het samen slapen ook wel even leuk/lekker.
Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.
pi_54646717
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 08:30 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Klopt. In het café ben ik wel gewend aan geflirt maar toch vind ik het veel leuker als het elders gebeurt.
pi_54646889
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik schreef dan ook dat ik het gevoel moet hebben dat ik voor de rest van mijn leven met diegene zou KUNNEN zijn. En fuckbuddy: ik heb net de eerste gedumpt en van een koude kermis thuis gekomen. Op die manier hoef k geen intimiteit.
Nounou, dat is snel. Volgens mij was je topic met vragen erover behoorlijk actueel.
Nee, dat is zo'n geromantiseerd gevoel wat eigenlijk een façade is, waarom zou je dat nodig hebben om je fijn te kunnen voelen in een relatie?
Kleine meisjes die nog altijd stiekem in sprookjes geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')