Wat gaan jullie doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Hier een single en volgende week als het goed is een date, moet alleen nog bellen om wat af te spreken... spannend!!
Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...quote:Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
ooww uuhm, niets speciaals ofzo, gewoon even wat drinken in de stad.... ken haar nog niet zo goed...quote:
vriendje zei laatste tegen me: ik hou eigenlijk niet zo van uitgaan ik ga niet.quote:Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
Dat soort mensen vind ik een beetje sadquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat.
Yep. En nooit meer iets van zich laten horen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
Dus?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om er voor de volgende relatie van te leren...quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat.
Je vergat deze:quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Om er voor de volgende relatie van te leren...
Ik vergeet niets...quote:
Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Natuurlijk begrijp ik het, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met iemand op vakantie ging die alleen maar liep te dwepen over d'r vriendje en hem elke avond een uur moest bellen en de rest van de week met een chagrijnige grafkop rondliep omdat ze eigenlijk thuis wilde zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.
Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt.
Ik heb ze erop aangesproken, bij eentje hielp dat. M'n zus was ongeveer m'n beste vriendin, we wonen allebei nog thuis, maar als één van ons weggaat zien we elkaar nooit meer, dat weet ik nu al. Ze heeft een van haar beste vrienden keihard laten vallen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |