abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54735990
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:41 schreef Sweetbeach het volgende:
Hier een single en volgende week als het goed is een date, moet alleen nog bellen om wat af te spreken... spannend!!
Wat gaan jullie doen eigenlijk?
pi_54736260
ik heb volgende week ook een date, als ik me tenminste minder grieperig voel dan nu
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:00:00 #278
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54736634
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54738960
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen eigenlijk?
ooww uuhm, niets speciaals ofzo, gewoon even wat drinken in de stad.... ken haar nog niet zo goed...
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_54740281
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Weet je wat ik me altijd al afvraag? Waarom gaan mensen die nooit tijdens hun relatie op stap gingen, weer op stap toen de relatie verbroken was? Een vriend zei ook ooit letterlijk tegen me: "Waarom zou ik uitgaan? Ik heb een vriendin!". Erg vaag.
vriendje zei laatste tegen me: ik hou eigenlijk niet zo van uitgaan ik ga niet.
en ik: o okee
en hij: ga jij dan wel?
en ik: DOH
en hij:
en ik:
pi_54740306
Het verhaal word een stuk duidelijker en komt een stuk beter over als je woorden gebruikt ipv smileys Jeetje
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_54740393
Okee ik zal het in woorden zeggen

Jongen: Ik vind uitgaan niet leuk eigenlijk, ik ga niet uit.
Ik: Okee, dat kan
Jongen: Ga jij wel uit dan
Ik: Ja, waarom niet
Jongen verbaasd en beetje teleurgesteld of zo.

Duidelijk ?
pi_54741019
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Helemaal niet meer uitgaan is ook te overdreven. Maar vrijwel iedereen gaat wel minder vaak uit wanneer hij/zij een relatie heeft. Soms is het namelijk ook wel eens leuk om zaterdag er vroeg in te gaan met je partner en zondag er vroeg uit en dan een dagje weg te gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan een simpel avondje in de kroeg. En het is vrij logisch dat men weer vaker uitgaat als het uit is, omdat ze dan vaak in een scharrelperiode vallen en waar vind je een massa aan potentiele scharrels? Juistum...
Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_54741114
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Maar het neemt niet weg dat iedereen wel een paar figuren kent die zo'n beetje bij het begin van de relatie meteen nóóit meer uitgaan.
Dat soort mensen vind ik een beetje sad
pi_54741737
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat .
Tap tap tap
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:34:37 #286
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54741999
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
En dan lekker al je vrienden laten barsten om het hangende pootjes terug te keren als de relatie uitgaat .
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:30:18 #287
141482 Q.
JurassiQ
pi_54744665
quote:

[..]

Yep. En nooit meer iets van zich laten horen.
For great justice!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:34:55 #288
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54744776
quote:

[..]

Dus?

Als je geen zin hebt, heb je geen zin...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:35:45 #289
88139 JoeyT
pi_54744788
quote:
Om er voor de volgende relatie van te leren...
pi_54744824
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Om er voor de volgende relatie van te leren...
Je vergat deze:
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:41:10 #291
88139 JoeyT
pi_54744912
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Je vergat deze:
Ik vergeet niets...
pi_54750240
quote:

[..]

Niet zo raar lijkt me.. Das altijd in het begin, maar later gaan ze weer wat vaker mee.
pi_54750372
quote:
Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.

Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt .
pi_54750537
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:17 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Een beetje logisch nadenkende vriendengroep snapt het wel als je er in het begin bijna nooit tot nooit bij bent. Zolang je ze na een tijdje maar wel weer normaal ziet is er niks aan de hand.

Tenzij je idd tijdens de relatie niks meer van je laat horen en als het uit gaat er iedere week weer bij wilt zijn. Logisch dat dat niet gewaardeerd wordt .
Natuurlijk begrijp ik het, maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met iemand op vakantie ging die alleen maar liep te dwepen over d'r vriendje en hem elke avond een uur moest bellen en de rest van de week met een chagrijnige grafkop rondliep omdat ze eigenlijk thuis wilde zijn.
Of mensen die afspraken niet nakomen omdat ze zo lekker met hun vriendje in bed liggen terwijl ik ergens een half uur sta te wachten en haar maar niet kan bereiken. Dat is gewoon lomp. En dat is dan niet alleen in het begin van de relatie, maar dat blijft gewoon zo. Ik kan het enorm goed vinden met m'n zus, maar sidns ze een relatie heeft, heeft ze behalve mij geen vrienden meer omdat al het contact met hen is verwaterd omdat ze gewoon nooit even langskwam of iets af wilde spreken.
Ik klink verbitterd, maar als dit drie keer achter elkaar gebeurd met je beste vrienden heb je het wel even gehad .
Tap tap tap
pi_54750797
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen .
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:55:03 #296
74671 h_vreman
true Junglist
pi_54751316
Na een paar relaties kom je er wel achter dat je NOOIT je vrienden moet vergeten.
Tis heel typisch dat (ook bij mij) het vrienden onderhoud minder werd of zelfs compleet niet.
Aan een relatie moet je werken, dus ook vriendschapsrelaties.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_54752033
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Ah je hebt het idd over extreme gevallen ja. Meestal spreken we hier elkaar erover aan als het echt te ver gaat en dat wordt netjes uitgepraat. Maargoed, dan heb ik het over vrienden waarvan je 2/3 maanden (zover komt het gelukkig bijna nooit) niks hoort. Tot die tijd is het best te begrijpen .
Ik heb ze erop aangesproken, bij eentje hielp dat. M'n zus was ongeveer m'n beste vriendin, we wonen allebei nog thuis, maar als één van ons weggaat zien we elkaar nooit meer, dat weet ik nu al. Ze heeft een van haar beste vrienden keihard laten vallen.
Tap tap tap
pi_54752193
Hmm dus dat kan liefde met je doen.

* RemcoW85 maakt mental note .
  woensdag 21 november 2007 @ 03:58:28 #299
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54752976
Ik vind uitgaan één van de stomste bezigheden op aarde, en het twistpunt ligt dan ook meestal tussen mijn wederhelft, die wel graag wil uitgaan, en mij, die dat niet wil (dwz, ze mag zo vaak uitgaan als ze wil, zolang ze mij maar niet verplicht). Begrijp me niet verkeerd, ik zit graag en vaak in kroegen, maar ik heb gewoon geen zin om in allerlei plekken te gaan dansen. Dat vind ik namelijk stom, en ik hou niet van het doen van dingen die ik stom vind.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_54753911
Dansen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')