Volgens mij is dat op dit moment in handen van niemandquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:58 schreef Webgangster het volgende:
Precies wie beheert die OP nou eigenlijk ?
Anders moet iemand dat doen die er, zoals ik, vaak is.
Mijn contract wordt niet meer verlengdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef morgane het volgende:
Mijn contract is zojuist met een jaar verlengd!!![]()
Euuh ... Die wervingstechniek wordt vaker gebruikt bij ons in het filiaal. Werkt goed!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hee, dat verhaal komt me bekend voor![]()
Ga je daar mee akkoord ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Renesite het volgende:
Officieel mag ik mij miv. 21 januari geen AH medewerker noemen. Maar 3 maanden later weer wel
Tja, het komt mij eigenlijk wel lekker uit, ik moet toch al 3 maanden fulltime stage lopen... En een vast contract kreeg ik toch nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ga je daar mee akkoord ?
Laat ze maar lekker onbepaaldetijd geven, als ze je echt willen houden doen ze dat.
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef NJ het volgende:
Weet iemand trouwens wat de financiële vergoeding is voor een part-time teamleider? Ik ga samen met nog een aantal collega's dat traject in, maar bij mij kunnen ze nog niet eens vertellen hoe laat de trainingsmiddag begint, dus inhoudelijk val ik ze maar helemaal niet lastig..
Iemand een idee?
Ah. Dan ga ik vanavond even kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.
Gewoon hetzelfde als een fulltime teamleider dus.
Maar hoe oud ben je dan als ze je weer aannemen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, het komt mij eigenlijk wel lekker uit, ik moet toch al 3 maanden fulltime stage lopen... En een vast contract kreeg ik toch niet...
19?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je dan als ze je weer aannemen?
Wij zijn in feite een buurtwinkel. Daarbij is voor de vaste klantenkring een aantal bekende gezichten ook belangrijk. Verder ben ik flexibel inzetbaar op andere tijden dan de vaste 5 tot 7 en 12 tot 5, maar ben ik in tegenstelling tot collega's ook niet te min om hele dagen te werken. 9 tot 12 op zuivel, en van 13 tot 17 op kassa. Wanneer het rustig is kan ik ook zo houdbaar gaan vullenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:17 schreef morgane het volgende:
Da's bij ons dus juist de leeftijd waarop je eruit geschopt wordt omdat je te duur wordt...maar als ze me na m'n 3 contracten ook weer willen aannemen na 3 maanden...![]()
Begin je dan straks weer met functie A?quote:
Ik krijg die van januari/december wel tochquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Begin je dan straks weer met functie A?
evengoed vind ik het niet netjes omdat je altijd flexibel bent en inzet toont. je wordt een beetje gepiepelt vind ik![]()
en voor je stage zou je ook onbetaald verlof aan kunnen vragen (gebeurd bij ons heel vaak) of verlagen naar 1 uurs-contract. je contract loopt gewoon door, je bouwt nog steeds op en je krijgt gewoon dingen als personeelskorting etc. Ze doen dat ook bij een half jaar bij ons. Ik vind dat geknoei met contracten een beetje respectloos naar je beste werknemers.
en als er in maart aanvullende winstuitkering komt krijg je dus ook niets terwijl je er wel voor gewerkt hebt!
Mja, ik kan de XL waar ik werk niet echt een buurtwinkel noemenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn in feite een buurtwinkel. Daarbij is voor de vaste klantenkring een aantal bekende gezichten ook belangrijk. Verder ben ik flexibel inzetbaar op andere tijden dan de vaste 5 tot 7 en 12 tot 5, maar ben ik in tegenstelling tot collega's ook niet te min om hele dagen te werken. 9 tot 12 op zuivel, en van 13 tot 17 op kassa. Wanneer het rustig is kan ik ook zo houdbaar gaan vullen
Ik ben niet voor 1 gat te vangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Mja, ik kan de XL waar ik werk niet echt een buurtwinkel noemenbekende gezichten is ook lastig met zoveel klanten per dag over de vloer
en flexibel in te zetten ben ik ook niet echt, nu ik in m'n examenjaar zit en volgend jaar ga studeren. In vakanties draai ik wel soms hele dagen
heb wel ervaring op meerdere afdelingen idd, al kan ik dan weer geen kassa draaien (en ben ik dat ook niet van plan). Dus het ligt in jouw geval toch wel anders
maar ik gun het je van harte hoor
ik hoop dat ze zich aan hun woord houden en je idd weer aan zullen nemen na die 3 maanden.
![]()
slaat eigenlijk nergens, dikke kritiek geven etc... en wat blijkt, bij de koffie scheelt het 4 graden op de 75 en bij de cappucino 4 op de 65! ze doen het net lijken alsof de puC de helft van de ideale temperatuur niet eens haaltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:53 schreef UncleSam het volgende:
Die puC krijgt toch wel veel kritiek zeg
http://www.distrifood.nl/(...)ndt_koffie_lauw.html
En hoeveel is dat meer dan Verkoper B?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.
Gewoon hetzelfde als een fulltime teamleider dus.
Beregeile layout he?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef waterreus23 het volgende:
tvp
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef kmaestro het volgende:
Over 2 weken op gesprek komen bij de OM, waarbij ik mag vertellen waarom ik nou teamleider verkoopklaar vers zb moet worden. Samen met nog een paar anderen natuurlijk
"Hallo, ik ben Koen en ik moet teamleider worden omdat ik na het werk heel goed bier kan drinken"
Ik ben gekloont!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef kmaestro het volgende:
Over 2 weken op gesprek komen bij de OM, waarbij ik mag vertellen waarom ik nou teamleider verkoopklaar vers zb moet worden. Samen met nog een paar anderen natuurlijk
"Hallo, ik ben Koen en ik moet teamleider worden omdat ik na het werk heel goed bier kan drinken"
je puc is stucquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef Renesite het volgende:
onze puC is kapot...
Hij piest overal water uit als we alleen warmwater doen
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime). Het zal een soort van screentest worden ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen..
Zit er een beetje mee te worstelen.
Wat zijn jouw ambities voor de toekomst?
"Nou, gewoon, zo snel mogelijk afstuderen en dan weg bij Albert Heijn naar een normale baan"
Waarom ben jij geschikt om teamleider te worden?
"Ze hebben hier niemand anders"
Werkervaring binnen Albert Heijn?
"1 jaar nu in dienst bij AH, het laatste half jaar enkel als vulploegleider. Ik heb in een half jaar tijd geen pad gevuld, dus eigenlijk is teamleider zijn het enige dat ik kan"
Gaat nog wat worden..
Bij mij hetzelfde. Kwam met formulier zeg maar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime).
Ik heb ooit mijn sollicitatieformulier moeten invullen voor een vast contract.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen..
Zit er een beetje mee te worstelen.
Gefeli.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:57 schreef Brammie1 het volgende:
zonet functioneringsgesprek gehad, ze waren wel tevreden over mijm'n contract wordt met een half jaar verlengd!
Dat is pas klotequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!! Dus je voorschot gaat van de winstuikering af.
Dat moet ik ook...ben jij op woensdag of vrijdag aan de beurt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime). Het zal een soort van screentest worden ofzo.
Weet ik nog niet, hoop ik toch wel één dezer dagen te horen. Mausb moet ook daarheenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat moet ik ook...ben jij op woensdag of vrijdag aan de beurt?
Er is mij alleen nog niet verteld wat daar nou precies gaat gebeuren. Ik gok op een (kort?) gesprek met iemand van de regio?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoop ik toch wel één dezer dagen te horen. Mausb moet ook daarheen
Wat tot gevolg heeft dat als je eenmaal stopt met werken, je na het afsluiten van die periode nog gewoon een volledig maandsalaris krijgt ipv 1 week salaris.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!! Dus je voorschot gaat van de winstuikering af.
ja volgens mij verandert er niet veel voor degene die geen voorschot hebben ontvangen toch? dan krijg je volledige winstuitkering en de lonen worden nu gelijk 1 week na het afsluiten van de periode uitbetaald.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef mvt het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als je eenmaal stopt met werken, je na het afsluiten van die periode nog gewoon een volledig maandsalaris krijgt ipv 1 week salaris.
En je bent niet helemaal correct. Bij ons is het zo uitgelegt dat je ook pvt of adv uren kan inleveren om het voorschot mee 'af te kopen' of anders 50% via de winstuitkering en daarna het restant over 13 periodes.
Ik heb trouwens gelukkig nooit een voorschot gehad.
En wat heeft er vandaag plaatsgevonden waardoor je benoemd bent?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:13 schreef Machinemade_God het volgende:
Ik ben sinds vandaag officieel TLio, wat staat voor Teamleider in opleiding. Yay.
Maargoed, filiaal 1453, Nesselande (Rotterdam) en ik ben all round!
![]()
Een goede CV.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En wat heeft er vandaag plaatsgevonden waardoor je benoemd bent?
Dat dus...quote:Op zondag 4 november 2007 11:36 schreef StefanCJ het volgende:
Er bestaat geen officiele `io`-benoeming meer. Je hoort gwn direct benoemt te worden.
ik dacht het.......jij zei het!quote:Op zondag 4 november 2007 11:36 schreef StefanCJ het volgende:
Er bestaat geen officiele `io`-benoeming meer. Je hoort gwn direct benoemt te worden.
In mijn geval bleek het beter om er zelf constant achteraan te zitten...quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef PJH het volgende:
Ah, oké. Nou, afwachten dan maar?
nieuw nieuw, dat Dc draait al weer een aantal jaartjes meequote:Op woensdag 7 november 2007 23:41 schreef arj1o1 het volgende:
Op distrifood staat een fotoreportage van het nieuwe distributiecentrum van AH in pijnacker.. ziet er verbazingwekkend uit!
Even in overleg met je SM doen. Ze boeken je zo over. Ik ben van 1123 (Heemsker (nu is de winkel wel aardig, maar doorbraak was een ***-formule) naar 1251 gegaan. Je wachtwoord in de PC e.d. dingen moeten natuurlijk wel opnieuw in je nieuwe filiaal ingevoergd worden, evenals je caissièrenummer. Maar dat spreekt vanzelf. Je dossier sturen ze dan op.quote:Op zondag 4 november 2007 19:05 schreef PJH het volgende:
Ik werk nu als caissière bij een normale AH, en ben van plan om naar een ander filiaal (een XL) te gaan. Heb al contact gehad met de XL, morgen ga ik naar mijn eigen filiaal toe. Heeft iemand hier ervaring mee? Bijvoorbeeld hoe lang deze procedure duurt? Eventuele tips?
Ik word als het goed is morgen gebeld door iemand van mijn nieuwe filiaal om te zeggen wanneer ik kan beginnen. Hoe ging dit bij jou? Na een aantal weken? Of korte overgangsperiode?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:29 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Even in overleg met je SM doen. Ze boeken je zo over. Ik ben van 1123 (Heemsker (nu is de winkel wel aardig, maar doorbraak was een ***-formule) naar 1251 gegaan. Je wachtwoord in de PC e.d. dingen moeten natuurlijk wel opnieuw in je nieuwe filiaal ingevoergd worden, evenals je caissièrenummer. Maar dat spreekt vanzelf. Je dossier sturen ze dan op.
Erg indrukwekkend ja, hoop dat ze het snel naar andere dc's brengen alleen hoop niet dat er veel ontslagen vallen door dit systeem. Vooral over hoe het op rolcontainers komt vind ik wel mooiquote:Op donderdag 8 november 2007 00:55 schreef mvt het volgende:
[..]
nieuw nieuw, dat Dc draait al weer een aantal jaartjes mee
Maar zeker een indrukwekkend systeem, zie het nu zelf ook pas voor het eerst.
Ookal ken ik al diverse andere soorten systemen die gebruikt worden en even indrukwekkend zijn.
Hoeveel uren-contract heb jij trouwens? De intake volgende week schijnt voor korte parttimers te zijn?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoop ik toch wel één dezer dagen te horen. Mausb moet ook daarheen
In 1614 werk ik ook! Cassière ook lees ik? Ik ook, haha altijd gezellig nieuwe mensen!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef PJH het volgende:
[..]
Ik word als het goed is morgen gebeld door iemand van mijn nieuwe filiaal om te zeggen wanneer ik kan beginnen. Hoe ging dit bij jou? Na een aantal weken? Of korte overgangsperiode?
En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik gewoon zomaar mijn eigen caissièrenummer kan behouden. Toch?
Ik ga trouwens van 1179 naar 1614. Mijn huidige AH is hartstikke leuk, maar soms vind ik het een beetje een uit zijn krachten gegroeide buurtwinkel. Dit is wel te merken aan de hoeveelheid mensen die ik 's avonds aan de kassa heb (soms minuten niets doen), en dan zit er dus ook vaak maar één iemand aan de kassa (we hebben er 7). Ik houd wel van het idee van zo'n XL-winkel.
Is het eigenlijk wennen om van de oude kassa's over te gaan naar atoomkassa's?
De kans is klein. Ik ben nu ook net 2 weken aan het werk in een nieuw filiaal, en ik ben nog even aan het studeren op alle nieuwe nummertjes (caissièrenummer, supervisornummer, alarmcode, kluiscode) want die zijn gewoon allemaal anders. De enige manier waarop je hetzelfde caissièrenummer kunt 'houden' (in feite krijg je gewoon opnieuw hetzelfde nummer) is als dat nummer in dat filiaal nog vrij is en ze het aan jou willen koppelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef PJH het volgende:
[..]
En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik gewoon zomaar mijn eigen caissièrenummer kan behouden. Toch?
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef GotC het volgende:
Eergister feest gehad wegens 50 jarig bestaan van Koornneef Supermarkten. Willeke Alberti, Anita Meyer, Xander de Buisonjé, Lee Towers en nog een aantal artiesten kwamen gezellig even optreden, was iig een groot feest!
(voor de klanten ook feest, we verloten 4 auto's, zooi LCD tv's, laptops, vakanties etc).
Ennnn, ik word Assistent Afdelingsmanager kassa i.o. Eerst in Naaldwijk leren, dan in Honselersdijk als hoofdcassiere. Leuk nieuws dus, met een aardig startsalaris(en ja, wij hebben nog wel i.o.
)
Jup, caissière! Ik weet nog niet wanneer ik moet beginnen, ik had gisteren gebeld moeten worden door iemand van jullie.. niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
In 1614 werk ik ook! Cassière ook lees ik? Ik ook, haha altijd gezellig nieuwe mensen!
En bij ons zul je het stilzitten probleem niet vaak hebben, er is eigenlijk altijd wel iets te doen!
Wanneer moet je beginnen, weet je dat al?
48 per periode.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Hoeveel uren-contract heb jij trouwens? De intake volgende week schijnt voor korte parttimers te zijn?
quote:ALBERT HEIJN
In het kader van de uitzending ' Hoge Bomen' over Albert Heijn op woensdag 14 november 20.50 uur Nederland 2, een selectie van programma's over deze supermarkttycoon, met o.a. de documentaire 'Met zachte hand' over het Ahold concern en het imago van de supermarkt Albert Heijn.
die gaan we zeker wel ff kijken/opnemenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:26 schreef Brammie1 het volgende:
kijk eens wat ik vond op de site van /geschiedenis:
[..]
op basis van voorraden heb ik een vermoeden, maar dat kan ook toeval zijn dat er net een vrachtwagen binnen was gekomen. Staat het niet in het foldertje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
welk bier (krat) is volgende week in de bonus?
Brand bier, zilver kratje met 12 flesjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:55 schreef mvt het volgende:
[..]
op basis van voorraden heb ik een vermoeden, maar dat kan ook toeval zijn dat er net een vrachtwagen binnen was gekomen. Staat het niet in het foldertje?
Volgens mij ook Brand bier hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef mvt het volgende:
Jij hebt de verkeerde kleur, ik het juiste vermoeden.
Owja haha stomme fout zegquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:16 schreef mvt het volgende:
ja, maar die kleine Brand kratjes zijn goudkleurig, niet zilver
tuurlijk, stom.quote:
Ze zitten niet in ons assortimentquote:
wat was het nou?quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef StefanCJ het volgende:
@ chatgek, had ik jou gisteren aan de telefoon?
Huh? Heb je je bal al opgepoetst? Ik heb gisteren geofend met lege flessen en een tennisbal dus moet helemaal goed gaan komen!quote:
bal is opgepoetst,handschoentjes gestreken,schoon doekje voor onder het bowlen en zelf al ingedronken!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Huh? Heb je je bal al opgepoetst? Ik heb gisteren geofend met lege flessen en een tennisbal dus moet helemaal goed gaan komen!
Vorige periode alquote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef jovink het volgende:
mensenn, het zal vast wel ergens staan ofzo.
maar even over de10% regeling met binus kaart, Andere collega;s hebben het al wel gekregen. die 75 eu dus,. maar ik nog niet . aan de baas gevraagd maar ik stond wel gewoon in de pc, Hij zegt dat t wel goed komt. Ik ben dr bang voor.. hebben jullie die 75 eu al gerkegen?
quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
en wat is die vorige periode?
Wachten tot de volgende periode. Soms word je nog wel eens aan het einde van het jaar gecorrecteerd. Want had je in die tijd al zo'n kaart? Dat duurt vaak ook een tijdjequote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef jovink het volgende:
en wat kan ik nou het beste doen dan?
Per wanneer ben je dan in dienst getreden?quote:Op zondag 11 november 2007 18:33 schreef jovink het volgende:
ja dus dan komt het er opneer dat ik dus 75 eu misloop
dus 05...quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef jovink het volgende:
em maand of 2 voor de zomervakantie denk k
je zit een beetje over je norm-urenquote:
Ik ga het nog eens nalopen over die normquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je zit een beetje over je norm-urenmisschien een idee om je contracturen te verhogen als je terug in dienst gaat na je stage? je bent dan al 19 en vanaf je 20e krijg je geen overuren meer uitbetaald toch?
dus als jij 2 weken op vakantie zou gaan (of ziek bent), zou je 12 uur doorbetaald krijgen terwijl je er normaal 33 werkt ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens nalopen over die normIk zit al maaaanden erover
!!!
Tja, weet je wat het punt is.quote:Op zondag 11 november 2007 21:52 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dus als jij 2 weken op vakantie zou gaan, zou je 12 uur doorbetaald kregen terwijl je er normaal 33 werkt ofzo?
Loopt hard hoor. Als het er is.quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef Webgangster het volgende:
Saneren die pads, we hebben volgens mij 2 collie binnengehad in die tijd dat ze er zijn....
Nou nou, winstgevend vak hoor...
True.quote:Op maandag 12 november 2007 19:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Loopt hard hoor. Als het er is.
Zaterdag 36 stuks binnen gekregen. Binnen een uur waren ze weg.
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Stammies het volgende:
[..]
tuurlijk, stom.
het wordt 3 halen 2 betalen. Ik gok dat we deze week 9 kratjes verkopen![]()
Wij 4quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Stammies het volgende:
[..]
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!
Vers ook 3 uur vertragingquote:Op maandag 12 november 2007 17:21 schreef UncleSam het volgende:
DC Pijnacker heeft 3 uur vertraging op de houdbaarwagens wegens een storing vanmiddag waardoor alles plat lag.
Dus succes aan de vulploegers van vanavond.
Moeten speciaal mensen tot 23:00 blijven werkenquote:Op maandag 12 november 2007 21:52 schreef MewBie het volgende:
[..]
Vers ook 3 uur vertraging
Onze vers wagen komt om 22.30 ipv 19.30~20.00.
Heb ik morgen ochtend wat te doen![]()
iK denk het niet... De telefoon was bijna leeg dus zat in de oplader... de hele tijd rennen als hij afgaat en zo:P (goed voor je conditie) Het kan ook best dat je René aan de lijn hebt gehad. Maar meestal open ik wel op zaterdag ja.quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef StefanCJ het volgende:
@ chatgek, had ik jou gisteren aan de telefoon?
Is 't nog wat geworden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef kmaestro het volgende:
Vrijdag 11.15 screentest voor teamleiderschapop het matje bij de "grote baas" ;') Mogge ton
Wou net zeggen...quote:
Gesprekken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Weemz het volgende:
Ik heb donderdagavond mijn 1e ronde gesprek voor (parttime) teamleider met 2 SM's in Amersfoort... Spannend heur...
Ik zit donderdag ook in Amersfoort. Alleen dan voor het 2e deel van mijn HOMAG cursus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Weemz het volgende:
Ik heb donderdagavond mijn 1e ronde gesprek voor (parttime) teamleider met 2 SM's in Amersfoort... Spannend heur...
Hoe kan dat?? Hadden jullie zoveel lege ruimte?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
hopla. Vandaag 14 meter nieuwe stelling in de winkel![]()
Zal het eens uittekenen als ik de tijd hebquote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Hadden jullie zoveel lege ruimte?![]()
Ik denk eerder de nieuwe en de oude situatiequote:Op woensdag 14 november 2007 16:15 schreef mvt het volgende:
ziet er raar uit. Meerdere plekken dezelfde dingen.
Jepquote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ik denk eerder de nieuwe en de oude situatie![]()
We hebben het Brand bier nu midden in onze enorme winkel gezet, dus klaten kunnen er nu niet omheen, en we hebben er 24 verkocht!! Dus het loopt toch wel lekker met die 2=1.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Stammies het volgende:
[..]
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!
Er staat een overzicht van de salarissen in de OPquote:Op donderdag 15 november 2007 15:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit volgende week nou ook de winstuitkering erbij? Was voorgaande jaren altijd wel eind november.
Nicequote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Weemz het volgende:
Nou, deze jongen mag volgende week terugkomen voor een vervolggesprek![]()
Alleen dan met de regiomanager en de P&O advideuse...
Ja ik had ook maar 1 week om voor te bereiden. 't ging vooral over wat je belangrijk vind in de winkel en hoe jij daar aan meewerkt. En natuurlijk over hoe je leiding geeft...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:50 schreef Webgangster het volgende:
Nicesuc6
Wat word er trouwens gevraagd in het gesprek met 2 supermarktmanagers ?
Ik heb vanavond die info avond gehad en heb me ingeschreven.
Heb volgende week vrijdag al gesprek.
En heb je die gesprekken voor of ná je cursus gehad?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja ik had ook maar 1 week om voor te bereiden. 't ging vooral over wat je belangrijk vind in de winkel en hoe jij daar aan meewerkt. En natuurlijk over hoe je leiding geeft...
Ah. Ik heb nog geen SM gezien en zaterdag begint m'n cursus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:17 schreef Webgangster het volgende:
Krijg je voor je curces he, daarna 2de gesprek en dan word je benoemd en ben je officiel in opleiding.
quote:ah.nl tijdelijk niet bereikbaar
Vanwege onderhoudswerkzaamheden is onze site zaterdag 17 november van 20:00 tot 1:00 niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
O my godquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Volgende week is Sinterklaas weer de baas.
[ afbeelding ]
En de nieuwe site van AH staat eraan te komen.
[..]
JAWEL!quote:
Zo kick is datquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
JAWEL!
Gij zult geïndoctrineerd worden met weeïge Sint Nicolaas liederen gezongen door keurige kinderkoortjes!![]()
Duidelijk verhaal, ga naar je ASM of SM toe !!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even klagen.
Ik heb het zo langzamerhand gehad met de AH. Ik werk inmiddels bijna 2 jaar bij de Albert Heijn. Ik heb het altijd naar m'n zin gehad, en deed mijn werk altijd goed. Ik was niet iemand die er van hield om langzaam te werken en niets te doen. De laatste tijd verandert dat. Dit komt 100% door de leidinggevende(n). Een aantal voorbeeldjes:
Laatst moest ik van 9-17.30 werken. Ik wist wat ik die dag moest doen en ging daarmee bezig. Van te voren wist ik dat ik dit nooit af kon krijgen (7 rolli's van 6 hoog met restanten) Dit plus de vulling moest volgens mijn leidinggevende makkelijk kunnen in een uurtje of 4. Ik had verder ook geen zin om daar op in te gaan. Dan is het uiteindelijk 17.00 uur. Komt hij naar me toe: "Zou je die ene kar uit de diepvries ook nog even kunnen doen?" Dat was ongeveer een halfvolle container met oudere vulling. Dat wou ik wel doen. Ik was om 17.45 klaar. 15 minuten later dan op de planning. Ik wil naar huis gaan, maar hij roept me nog even. Ik loopt met hem mee naar de cel. Heeft die lul het gore lef om een partij commentaar te geven over het werk dat ik die dag verricht heb. Hij vond ik de cel niet netjes had achtergelaten. Er stonden een paar rolli's en 2 containers. Of ik dat de volgende keer wel even anders wou doen. Ik was pissig en liep maar weg, zonder iets te geven.
Voorbeeld 2: Een collega was in de diepvriescel onderuit gegaan, en had nogal last. Dus ik die jongen helpen, en tegen diezelfde leidinggevende gezegd dat er iemand was gevallen, waarop hij antwoordde: "Ja, en? Hij staat alweer, en loopt alweer met de kar weg"
Ik heb het dus echt gehad. In het vervolg doe ik niets meer dan ik moet doen en ik ben niet van plan om ook maar 1 minuut langer te werken, dan op de planning staat. Ik verdien ze toch wel...
Gaaf!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Volgende week is Sinterklaas weer de baas.
[ afbeelding ]
En de nieuwe site van AH staat eraan te komen.
[..]
Sterrufffft : !quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
JAWEL!
Gij zult geïndoctrineerd worden met weeïge Sint Nicolaas liederen gezongen door keurige kinderkoortjes!![]()
dat is echt brain washing, elke seconde die liedjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb t bij Agis en scheelt me bijna 12 euro in de maandquote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Stammies het volgende:
[..]
We hebben het Brand bier nu midden in onze enorme winkel gezet, dus klaten kunnen er nu niet omheen, en we hebben er 24 verkocht!! Dus het loopt toch wel lekker met die 2=1.
Weet iemand trouwens waarom www.ah.nl niet werkt.
Ik ben even aan het rondkijken naar een nieuwe zorgverzekering, ik heb nu OZ (wordt CZ), maar ik vind dat ik toch best veel moet betalen. De basisverzekering is met 10% collectiviteitskorting ¤81,68. Ik weet niet waar Appie nog meer van die kortingen mee heeft?
die klopt al een tijdje niet meer, vanaf periode 12 komt het loon een week eerder en op maandag. Volgens het overzicht uit de OP en de nieuwe data zou het 5 januari moeten zijn, maar dit is rijkelijk laat!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Er staat een overzicht van de salarissen in de OPmaar nee dus!
Oeps, ik wist dat er een nieuwe regeling was maar ik dacht dat iemand het nieuwe overzicht in de OP had gezetquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:21 schreef -Sum- het volgende:
die klopt al een tijdje niet meer, vanaf periode 12 komt het loon een week eerder en op maandag. Volgens het overzicht uit de OP en de nieuwe data zou het 5 januari moeten zijn, maar dit is rijkelijk laat!
is het winstpercentage al bekend? ik hoorde ergens 70%
heb altijd een klein voorraadje in de koelkast staan, vanavond gaan er ook wat mee voor in de treinquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef morgane het volgende:
Klopt! Vanmiddag nog een blikje weggewerkt. Heerlijk spul![]()
Ze kwamen erg goed van pas toen ik gisterochtend wakker werd in London na de hele nacht in de bus te hebben gezetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb altijd een klein voorraadje in de koelkast staan, vanavond gaan er ook wat mee voor in de trein
Sure, van mij mag je.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Webgangster het volgende:
Kunnen we iemand aanstellen voor de OP ?
Misschien kunnen mensen die het leuk vinden even hun naam hieronder zetten en kunnen we eventueel stemmen ?
Ik zou hem iig ook best wel willen beheren.
Truequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe site van AH ziet er erg goed uit!
www.ah.nl
Ik heb ooit aangeboden dat te gaan doen, maar heb nooit de dingen gekregen die SHERMAN had beloofd te sturenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Webgangster het volgende:
Kunnen we iemand aanstellen voor de OP ?
Misschien kunnen mensen die het leuk vinden even hun naam hieronder zetten en kunnen we eventueel stemmen ?
Ik zou hem iig ook best wel willen beheren.
Jammer dat er geen overzicht is van de bonusaanbiedingen, nu moet ik per groep doorklikken......lastigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe site van AH ziet er erg goed uit!
www.ah.nl
quote:Op maandag 19 november 2007 16:42 schreef waterreus23 het volgende:
Morgen Loonstrookjes
![]()
![]()
Overmorgen Salaris
![]()
![]()
ja, ik vraag me af waarom je dan 50 cent per pak betaald, en als je nu per 4 koopt (wat een grotere afzet tot gevolg heeft denk ik) je 62,5 cent per pak betaald...quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef o-fiel het volgende:
Wat moet er uitgelegd worden?
Paar weken terug was de actie voordeliger dan de actie nu?
Ik zie ook regelmatig bonusacties voorbij komen die niet eens bonus zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wie kan me dit ff uitleggen:
paar weken terug, 2 Dubbelfrisss voor ¤ 1,-
deze week, 4 pakken Dubbelfrisss voor ¤ 2,50
Anders klik je gewoon ff op 'Alle bonusaanbiedingen'.quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Jammer dat er geen overzicht is van de bonusaanbiedingen, nu moet ik per groep doorklikken......lastig![]()
Is het bij jullie een beetje bij te houden met die koeken? Bij ons is het echt niet bij te houden, de liftfactor is ergens tussen de 100 en 150% geloof ik... doosje of twaalf Triple Chocolat Cookies verkocht vandaagquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:34 schreef Brammie1 het volgende:
deze week bij AH To Go: alle koeken, donuts enzo voor 75 cent. Mooie cover-up voor het feit dat de prijzen van alle vers producten omhoog gegaan zijn
quote:Op maandag 19 november 2007 21:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Anders klik je gewoon ff op 'Alle bonusaanbiedingen'.
volgens mij lukt het aardig, maar ik heb alleen gisteravond gewerkt en toen zag ik geen lege vakken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Is het bij jullie een beetje bij te houden met die koeken? Bij ons is het echt niet bij te houden, de liftfactor is ergens tussen de 100 en 150% geloof ik... doosje of twaalf Triple Chocolat Cookies verkocht vandaag![]()
je hebt gelijk maar moest er wel er voor zoeken, mss even wennen, maar vorige was duidelijker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:32 schreef morgane het volgende:
[..]
ik moet toch maar eens een bril aanschaffen
![]()
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadquote:
ik zit er ook het eea naastquote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadfoutje
morgen maar loonstrook kijken... nogal zuur als het straks weer wordt terug gedraaid
Dan kan het de winstuitkering ook niet zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadfoutje
morgen maar loonstrook kijken... nogal zuur als het straks weer wordt terug gedraaid
nou hopelijk niet neequote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kan het de winstuitkering ook niet zijn!
nouja morgen werken van 8-17 dus dan ga ik het tot op de bodem uit pluizen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik had ook uitzonderlijk veel loon. 353 euro. Ben 17 en heb deze periode hooguit 40-50 uur gewerkt...
10 tot 18 hierquote:Op woensdag 21 november 2007 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja morgen werken van 8-17 dus dan ga ik het tot op de bodem uit pluizen!![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben er achter. Openstaande vakantieuren werden deze maand uitbetaald. Dat waren voor mij 30.
wat staat er in vredesnaam allemaal opquote:Op donderdag 22 november 2007 16:14 schreef Weemz het volgende:
Wat een grote naambadges zeg.
Ik geloof iets van "kunt u er niet bij, ik pak het wel even" dacht ik. Wel een leuke foto trouwens. Wel lullig (alhoewel)quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat staat er in vredesnaam allemaal op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:17 schreef morgane het volgende:
Idd, echt lelijk!
Wen er maar alvast aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik haak nu soms al met mijn badge ergens aan. Als ik onder mijn kassa kom dan ga ik vlak langs de scanner enzo (dat deel van de kassa).quote:Op donderdag 22 november 2007 22:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Wen er maar alvast aan.
Ze gebruiken ze in alle 4 de testfilialen, dus grote kans dat ze blijvend zijn.
"Kan ik u helpen?"quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag 2e ronde gesprek voor parttime teamleider... 'k Ben benieuwd!
¤5,50 ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef marcosandman het volgende:
Wat verdien je als 18 jarige fulltime vakkenvuller bij de AH per uur?
Dat hangt er dus vanaf of je verkoper A of B bent.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef marcosandman het volgende:
Wat verdien je als 18 jarige fulltime vakkenvuller bij de AH per uur?
Nee, geen uitzondering. Werknemers kunnen zich inschrijven hiervoor. Ze krijgen dan eerste gesprek met twee supermarktmanagers, is dat positief dan volgt er een tweede gesprek met de operationeel manager en iemand van p&o. Is dat ook positief dan wordt je officieel benoemd tot parttime teamleider. En daarna krijg je een soort van opleiding. Het is trouwens wel zo dat je eigen supermarktmanager ook een soort van advies moet geven, is dat bij voorbaat al niet goed, dan kun je het wel schudden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.
Ik moest een sollicitatie formulier invullen en toen ik dat inleverde kreeg ik zonder dat het doorgelezen werd direct de uitnodiging voor de bijeenkomst waar in benoemd werd in m'n handen.
Ben ik de enige bij wie dat zo gebeurd is, of is de procedure die jij moet volgen een uitzondering?
Maar dan wordt er dus niet voorgeselecteerd, en kan iedereen in principe teamleider worden...quote:Ah. Duidelijk. Bij ons hebben ze dat maar overgeslagen en iedereen gewoon benoemd zonder al die poespas van een sollicitatieprocedure.
Onder hun trui?quote:En terecht. Als ik twee of drie keer op gesprek had moeten komen hadden ze dat TL gebeuren ook ergens mogen steken waar de zon niet schijnt.
Ik denk dat jij fulltime teamleider bent? Ik wordt misschien parttime teamleider. En deze opzet (infoavond voor iedereen die wil, 1e gesprek met 2 SM's, 2e gesprek met OP en P&O) is vrij nieuw en wordt tot nu toe alleen gebruikt in regio midden...quote:Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.
Ik moest een sollicitatie formulier invullen en toen ik dat inleverde kreeg ik zonder dat het doorgelezen werd direct de uitnodiging voor de bijeenkomst waar in benoemd werd in m'n handen.
Ben ik de enige bij wie dat zo gebeurd is, of is de procedure die jij moet volgen een uitzondering?
Het filliaal doet de voorselectie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar dan wordt er dus niet voorgeselecteerd, en kan iedereen in principe teamleider worden...
[..]
Nope. Part-time. 17 uur per week.quote:Ik denk dat jij fulltime teamleider bent? Ik wordt misschien parttime teamleider. En deze opzet (infoavond voor iedereen die wil, 1e gesprek met 2 SM's, 2e gesprek met OP en P&O) is vrij nieuw en wordt tot nu toe alleen gebruikt in regio midden...
ik ook mooi 100 eu op n dag vangenquote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog meer fillialen de zondag voor kerst open? Ik heb me opgegeven!
Ja wij ook, weet eigenlijk niet of ik dan vrij heb gevraagd. Die maandag voor kerst iig wel.quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
Weet je al hoelaat je bij ons moet beginnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef PJH het volgende:
Ik mag morgen lekker om 8 uur beginnen! Volgende week is alweer mijn laatste week bij mijn huidige filiaal.
Ik moet inderdaad op 8 december beginnen, van 1 tot 6. Moet jij dan ook? En wie ben je?quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Weet je al hoelaat je bij ons moet beginnen dan?
Dat is dan 8 december dat je begint he?
Dan is het tenminste nog de moeite waard om hard te gaan werken voor het geld, normaal gesproken verdien je geen ruk.quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
Yep.quote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
10 december hebben we toch alweer loon? Over 2 weken dus alweer?
Staat op die brief die we er toen bijkregen.
echt waardeloos dat tuigquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef PekingDuck het volgende:
OMG, mijn AH schijnt vanmiddag te zijn verneukt door die relscholieren
Gaaf, ik moet ook! Van 1 tot half 7, dus bijna dezelfde tijd!quote:Op zondag 25 november 2007 21:39 schreef PJH het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad op 8 december beginnen, van 1 tot 6. Moet jij dan ook? En wie ben je?
Even het complete verhaal dan: Die scholieren hadden de Deen al geplunderd en waren op weg naar Albert Heijn, toen is het filiaal direct op last van de politie gesloten en zijn de klanten die op dat moment nog binnen waren, onder politiebegeleiding naar buiten gebracht. En onze medewerkers zijn flink bankgemaakt door die scholieren die op de ramen in zaten te beuken.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog de moeite waard om hard te gaan werken voor het geld, normaal gesproken verdien je geen ruk.
Wees gewoon jezelf en eerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef kmaestro het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek voor stage op HK(Category Management)
Iemand tips?
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de winst uitkering? hoe word dat ongeveer berekend?
85% van je totaal verdiende loon? Dus jij beweert dat je nog 85% van je jaarloon krijgt? NEE zo zit het niet. Het is 85% van je gemiddelde periodesalaris.. En voor mensen die nog niet het hele jaar in dienst zijn is er een andere regeling, maar die weet ik niet uit me hoofd..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
Is het zo weinig?quote:
Dat is dus een kleine 400 voor mij..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:18 schreef NJ het volgende:
[..]
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.
Dus wat je van januari tot en met december verdiend hebt maal het percentage dat is vastgesteld en dan delen door 13. Dan heb je je winstuitkering.
Voor mij ookquote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is dus een kleine 400 voor mij..
nasty veel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |