Bij mij hetzelfde. Kwam met formulier zeg maar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime).
Ik heb ooit mijn sollicitatieformulier moeten invullen voor een vast contract.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen..
Zit er een beetje mee te worstelen.
Gefeli.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:57 schreef Brammie1 het volgende:
zonet functioneringsgesprek gehad, ze waren wel tevreden over mijm'n contract wordt met een half jaar verlengd!
Dat is pas klotequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!! Dus je voorschot gaat van de winstuikering af.
Dat moet ik ook...ben jij op woensdag of vrijdag aan de beurt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime). Het zal een soort van screentest worden ofzo.
Weet ik nog niet, hoop ik toch wel één dezer dagen te horen. Mausb moet ook daarheenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:40 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat moet ik ook...ben jij op woensdag of vrijdag aan de beurt?
Er is mij alleen nog niet verteld wat daar nou precies gaat gebeuren. Ik gok op een (kort?) gesprek met iemand van de regio?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:04 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hoop ik toch wel één dezer dagen te horen. Mausb moet ook daarheen
Wat tot gevolg heeft dat als je eenmaal stopt met werken, je na het afsluiten van die periode nog gewoon een volledig maandsalaris krijgt ipv 1 week salaris.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:24 schreef blauwbloed het volgende:
Heeft niemand nog gemeld dat de salaris betaling veranderd per per 13? Alle voorschotten worden teruggehaald.!!! Wordt gecorrigeerd met winstuitkering...!! Dus je voorschot gaat van de winstuikering af.
ja volgens mij verandert er niet veel voor degene die geen voorschot hebben ontvangen toch? dan krijg je volledige winstuitkering en de lonen worden nu gelijk 1 week na het afsluiten van de periode uitbetaald.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:11 schreef mvt het volgende:
[..]
Wat tot gevolg heeft dat als je eenmaal stopt met werken, je na het afsluiten van die periode nog gewoon een volledig maandsalaris krijgt ipv 1 week salaris.
En je bent niet helemaal correct. Bij ons is het zo uitgelegt dat je ook pvt of adv uren kan inleveren om het voorschot mee 'af te kopen' of anders 50% via de winstuitkering en daarna het restant over 13 periodes.
Ik heb trouwens gelukkig nooit een voorschot gehad.
En wat heeft er vandaag plaatsgevonden waardoor je benoemd bent?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:13 schreef Machinemade_God het volgende:
Ik ben sinds vandaag officieel TLio, wat staat voor Teamleider in opleiding. Yay.
Maargoed, filiaal 1453, Nesselande (Rotterdam) en ik ben all round!
![]()
Een goede CV.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:42 schreef o-fiel het volgende:
[..]
En wat heeft er vandaag plaatsgevonden waardoor je benoemd bent?
Dat dus...quote:Op zondag 4 november 2007 11:36 schreef StefanCJ het volgende:
Er bestaat geen officiele `io`-benoeming meer. Je hoort gwn direct benoemt te worden.
ik dacht het.......jij zei het!quote:Op zondag 4 november 2007 11:36 schreef StefanCJ het volgende:
Er bestaat geen officiele `io`-benoeming meer. Je hoort gwn direct benoemt te worden.
In mijn geval bleek het beter om er zelf constant achteraan te zitten...quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef PJH het volgende:
Ah, oké. Nou, afwachten dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |