Volgens mij is dat op dit moment in handen van niemandquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:58 schreef Webgangster het volgende:
Precies wie beheert die OP nou eigenlijk ?
Anders moet iemand dat doen die er, zoals ik, vaak is.
Mijn contract wordt niet meer verlengdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef morgane het volgende:
Mijn contract is zojuist met een jaar verlengd!!![]()
Euuh ... Die wervingstechniek wordt vaker gebruikt bij ons in het filiaal. Werkt goed!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:42 schreef chatgek het volgende:
[..]
Hee, dat verhaal komt me bekend voor![]()
Ga je daar mee akkoord ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Renesite het volgende:
Officieel mag ik mij miv. 21 januari geen AH medewerker noemen. Maar 3 maanden later weer wel
Tja, het komt mij eigenlijk wel lekker uit, ik moet toch al 3 maanden fulltime stage lopen... En een vast contract kreeg ik toch nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ga je daar mee akkoord ?
Laat ze maar lekker onbepaaldetijd geven, als ze je echt willen houden doen ze dat.
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef NJ het volgende:
Weet iemand trouwens wat de financiële vergoeding is voor een part-time teamleider? Ik ga samen met nog een aantal collega's dat traject in, maar bij mij kunnen ze nog niet eens vertellen hoe laat de trainingsmiddag begint, dus inhoudelijk val ik ze maar helemaal niet lastig..
Iemand een idee?
Ah. Dan ga ik vanavond even kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.
Gewoon hetzelfde als een fulltime teamleider dus.
Maar hoe oud ben je dan als ze je weer aannemen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, het komt mij eigenlijk wel lekker uit, ik moet toch al 3 maanden fulltime stage lopen... En een vast contract kreeg ik toch niet...
19?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:53 schreef morgane het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je dan als ze je weer aannemen?
Wij zijn in feite een buurtwinkel. Daarbij is voor de vaste klantenkring een aantal bekende gezichten ook belangrijk. Verder ben ik flexibel inzetbaar op andere tijden dan de vaste 5 tot 7 en 12 tot 5, maar ben ik in tegenstelling tot collega's ook niet te min om hele dagen te werken. 9 tot 12 op zuivel, en van 13 tot 17 op kassa. Wanneer het rustig is kan ik ook zo houdbaar gaan vullenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:17 schreef morgane het volgende:
Da's bij ons dus juist de leeftijd waarop je eruit geschopt wordt omdat je te duur wordt...maar als ze me na m'n 3 contracten ook weer willen aannemen na 3 maanden...![]()
Begin je dan straks weer met functie A?quote:
Ik krijg die van januari/december wel tochquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Begin je dan straks weer met functie A?
evengoed vind ik het niet netjes omdat je altijd flexibel bent en inzet toont. je wordt een beetje gepiepelt vind ik![]()
en voor je stage zou je ook onbetaald verlof aan kunnen vragen (gebeurd bij ons heel vaak) of verlagen naar 1 uurs-contract. je contract loopt gewoon door, je bouwt nog steeds op en je krijgt gewoon dingen als personeelskorting etc. Ze doen dat ook bij een half jaar bij ons. Ik vind dat geknoei met contracten een beetje respectloos naar je beste werknemers.
en als er in maart aanvullende winstuitkering komt krijg je dus ook niets terwijl je er wel voor gewerkt hebt!
Mja, ik kan de XL waar ik werk niet echt een buurtwinkel noemenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn in feite een buurtwinkel. Daarbij is voor de vaste klantenkring een aantal bekende gezichten ook belangrijk. Verder ben ik flexibel inzetbaar op andere tijden dan de vaste 5 tot 7 en 12 tot 5, maar ben ik in tegenstelling tot collega's ook niet te min om hele dagen te werken. 9 tot 12 op zuivel, en van 13 tot 17 op kassa. Wanneer het rustig is kan ik ook zo houdbaar gaan vullen
Ik ben niet voor 1 gat te vangen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Mja, ik kan de XL waar ik werk niet echt een buurtwinkel noemenbekende gezichten is ook lastig met zoveel klanten per dag over de vloer
en flexibel in te zetten ben ik ook niet echt, nu ik in m'n examenjaar zit en volgend jaar ga studeren. In vakanties draai ik wel soms hele dagen
heb wel ervaring op meerdere afdelingen idd, al kan ik dan weer geen kassa draaien (en ben ik dat ook niet van plan). Dus het ligt in jouw geval toch wel anders
maar ik gun het je van harte hoor
ik hoop dat ze zich aan hun woord houden en je idd weer aan zullen nemen na die 3 maanden.
![]()
slaat eigenlijk nergens, dikke kritiek geven etc... en wat blijkt, bij de koffie scheelt het 4 graden op de 75 en bij de cappucino 4 op de 65! ze doen het net lijken alsof de puC de helft van de ideale temperatuur niet eens haaltquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:53 schreef UncleSam het volgende:
Die puC krijgt toch wel veel kritiek zeg
http://www.distrifood.nl/(...)ndt_koffie_lauw.html
En hoeveel is dat meer dan Verkoper B?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:44 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winkelweb => Handboeken => Personeel => Salaris => Teamleider.
Gewoon hetzelfde als een fulltime teamleider dus.
Beregeile layout he?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:09 schreef waterreus23 het volgende:
tvp
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef kmaestro het volgende:
Over 2 weken op gesprek komen bij de OM, waarbij ik mag vertellen waarom ik nou teamleider verkoopklaar vers zb moet worden. Samen met nog een paar anderen natuurlijk
"Hallo, ik ben Koen en ik moet teamleider worden omdat ik na het werk heel goed bier kan drinken"
Ik ben gekloont!quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef kmaestro het volgende:
Over 2 weken op gesprek komen bij de OM, waarbij ik mag vertellen waarom ik nou teamleider verkoopklaar vers zb moet worden. Samen met nog een paar anderen natuurlijk
"Hallo, ik ben Koen en ik moet teamleider worden omdat ik na het werk heel goed bier kan drinken"
je puc is stucquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:30 schreef Renesite het volgende:
onze puC is kapot...
Hij piest overal water uit als we alleen warmwater doen
Dat heb ik (nog) niet hoeven in te vullen. Maar onze SM heeft oa mij opgegeven als teamleider (parttime). Het zal een soort van screentest worden ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik moet die 'sollicitatie' nog invullen..
Zit er een beetje mee te worstelen.
Wat zijn jouw ambities voor de toekomst?
"Nou, gewoon, zo snel mogelijk afstuderen en dan weg bij Albert Heijn naar een normale baan"
Waarom ben jij geschikt om teamleider te worden?
"Ze hebben hier niemand anders"
Werkervaring binnen Albert Heijn?
"1 jaar nu in dienst bij AH, het laatste half jaar enkel als vulploegleider. Ik heb in een half jaar tijd geen pad gevuld, dus eigenlijk is teamleider zijn het enige dat ik kan"
Gaat nog wat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |