Even het complete verhaal dan: Die scholieren hadden de Deen al geplunderd en waren op weg naar Albert Heijn, toen is het filiaal direct op last van de politie gesloten en zijn de klanten die op dat moment nog binnen waren, onder politiebegeleiding naar buiten gebracht. En onze medewerkers zijn flink bankgemaakt door die scholieren die op de ramen in zaten te beuken.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog de moeite waard om hard te gaan werken voor het geld, normaal gesproken verdien je geen ruk.
Wees gewoon jezelf en eerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef kmaestro het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek voor stage op HK(Category Management)
Iemand tips?
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de winst uitkering? hoe word dat ongeveer berekend?
85% van je totaal verdiende loon? Dus jij beweert dat je nog 85% van je jaarloon krijgt? NEE zo zit het niet. Het is 85% van je gemiddelde periodesalaris.. En voor mensen die nog niet het hele jaar in dienst zijn is er een andere regeling, maar die weet ik niet uit me hoofd..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
Is het zo weinig?quote:
Dat is dus een kleine 400 voor mij..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:18 schreef NJ het volgende:
[..]
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.
Dus wat je van januari tot en met december verdiend hebt maal het percentage dat is vastgesteld en dan delen door 13. Dan heb je je winstuitkering.
Voor mij ookquote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is dus een kleine 400 voor mij..
nasty veel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |