Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:51 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag 2e ronde gesprek voor parttime teamleider... 'k Ben benieuwd!
¤5,50 ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef marcosandman het volgende:
Wat verdien je als 18 jarige fulltime vakkenvuller bij de AH per uur?
Dat hangt er dus vanaf of je verkoper A of B bent.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:28 schreef marcosandman het volgende:
Wat verdien je als 18 jarige fulltime vakkenvuller bij de AH per uur?
Nee, geen uitzondering. Werknemers kunnen zich inschrijven hiervoor. Ze krijgen dan eerste gesprek met twee supermarktmanagers, is dat positief dan volgt er een tweede gesprek met de operationeel manager en iemand van p&o. Is dat ook positief dan wordt je officieel benoemd tot parttime teamleider. En daarna krijg je een soort van opleiding. Het is trouwens wel zo dat je eigen supermarktmanager ook een soort van advies moet geven, is dat bij voorbaat al niet goed, dan kun je het wel schudden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.
Ik moest een sollicitatie formulier invullen en toen ik dat inleverde kreeg ik zonder dat het doorgelezen werd direct de uitnodiging voor de bijeenkomst waar in benoemd werd in m'n handen.
Ben ik de enige bij wie dat zo gebeurd is, of is de procedure die jij moet volgen een uitzondering?
Maar dan wordt er dus niet voorgeselecteerd, en kan iedereen in principe teamleider worden...quote:Ah. Duidelijk. Bij ons hebben ze dat maar overgeslagen en iedereen gewoon benoemd zonder al die poespas van een sollicitatieprocedure.
Onder hun trui?quote:En terecht. Als ik twee of drie keer op gesprek had moeten komen hadden ze dat TL gebeuren ook ergens mogen steken waar de zon niet schijnt.
Ik denk dat jij fulltime teamleider bent? Ik wordt misschien parttime teamleider. En deze opzet (infoavond voor iedereen die wil, 1e gesprek met 2 SM's, 2e gesprek met OP en P&O) is vrij nieuw en wordt tot nu toe alleen gebruikt in regio midden...quote:Ik snap echt dat hele gesprek gedoe niet waar je het telkens over hebt.
Ik moest een sollicitatie formulier invullen en toen ik dat inleverde kreeg ik zonder dat het doorgelezen werd direct de uitnodiging voor de bijeenkomst waar in benoemd werd in m'n handen.
Ben ik de enige bij wie dat zo gebeurd is, of is de procedure die jij moet volgen een uitzondering?
Het filliaal doet de voorselectie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maar dan wordt er dus niet voorgeselecteerd, en kan iedereen in principe teamleider worden...
[..]
Nope. Part-time. 17 uur per week.quote:Ik denk dat jij fulltime teamleider bent? Ik wordt misschien parttime teamleider. En deze opzet (infoavond voor iedereen die wil, 1e gesprek met 2 SM's, 2e gesprek met OP en P&O) is vrij nieuw en wordt tot nu toe alleen gebruikt in regio midden...
ik ook mooi 100 eu op n dag vangenquote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
zijn er nog meer fillialen de zondag voor kerst open? Ik heb me opgegeven!
Ja wij ook, weet eigenlijk niet of ik dan vrij heb gevraagd. Die maandag voor kerst iig wel.quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
Weet je al hoelaat je bij ons moet beginnen dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:39 schreef PJH het volgende:
Ik mag morgen lekker om 8 uur beginnen! Volgende week is alweer mijn laatste week bij mijn huidige filiaal.
Ik moet inderdaad op 8 december beginnen, van 1 tot 6. Moet jij dan ook? En wie ben je?quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Weet je al hoelaat je bij ons moet beginnen dan?
Dat is dan 8 december dat je begint he?
Dan is het tenminste nog de moeite waard om hard te gaan werken voor het geld, normaal gesproken verdien je geen ruk.quote:Op zondag 25 november 2007 12:06 schreef -Sum- het volgende:
Yep.quote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
10 december hebben we toch alweer loon? Over 2 weken dus alweer?
Staat op die brief die we er toen bijkregen.
echt waardeloos dat tuigquote:Op maandag 26 november 2007 15:25 schreef PekingDuck het volgende:
OMG, mijn AH schijnt vanmiddag te zijn verneukt door die relscholieren
Gaaf, ik moet ook! Van 1 tot half 7, dus bijna dezelfde tijd!quote:Op zondag 25 november 2007 21:39 schreef PJH het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad op 8 december beginnen, van 1 tot 6. Moet jij dan ook? En wie ben je?
Even het complete verhaal dan: Die scholieren hadden de Deen al geplunderd en waren op weg naar Albert Heijn, toen is het filiaal direct op last van de politie gesloten en zijn de klanten die op dat moment nog binnen waren, onder politiebegeleiding naar buiten gebracht. En onze medewerkers zijn flink bankgemaakt door die scholieren die op de ramen in zaten te beuken.quote:
nou nou nouquote:Op maandag 26 november 2007 01:49 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dan is het tenminste nog de moeite waard om hard te gaan werken voor het geld, normaal gesproken verdien je geen ruk.
Wees gewoon jezelf en eerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 12:28 schreef kmaestro het volgende:
Volgende week sollicitatiegesprek voor stage op HK(Category Management)
Iemand tips?
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de winst uitkering? hoe word dat ongeveer berekend?
85% van je totaal verdiende loon? Dus jij beweert dat je nog 85% van je jaarloon krijgt? NEE zo zit het niet. Het is 85% van je gemiddelde periodesalaris.. En voor mensen die nog niet het hele jaar in dienst zijn is er een andere regeling, maar die weet ik niet uit me hoofd..quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
85% van je totaal verdiende loon in een jaar geloof ik. Als je 6 maanden hebt gewerkt, dan is het niet zo dat je daar 85% over krijgt, maar de helft.
Is het zo weinig?quote:
Dat is dus een kleine 400 voor mij..quote:Op woensdag 28 november 2007 15:18 schreef NJ het volgende:
[..]
De winstuitkering is minimaal 42 en maximaal 119 procent van je gemiddeld periodesalaris.
Dus wat je van januari tot en met december verdiend hebt maal het percentage dat is vastgesteld en dan delen door 13. Dan heb je je winstuitkering.
Voor mij ookquote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is dus een kleine 400 voor mij..
nasty veel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |