ja, ik vraag me af waarom je dan 50 cent per pak betaald, en als je nu per 4 koopt (wat een grotere afzet tot gevolg heeft denk ik) je 62,5 cent per pak betaald...quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef o-fiel het volgende:
Wat moet er uitgelegd worden?
Paar weken terug was de actie voordeliger dan de actie nu?
Ik zie ook regelmatig bonusacties voorbij komen die niet eens bonus zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
wie kan me dit ff uitleggen:
paar weken terug, 2 Dubbelfrisss voor ¤ 1,-
deze week, 4 pakken Dubbelfrisss voor ¤ 2,50
Anders klik je gewoon ff op 'Alle bonusaanbiedingen'.quote:Op zondag 18 november 2007 22:09 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Jammer dat er geen overzicht is van de bonusaanbiedingen, nu moet ik per groep doorklikken......lastig![]()
Is het bij jullie een beetje bij te houden met die koeken? Bij ons is het echt niet bij te houden, de liftfactor is ergens tussen de 100 en 150% geloof ik... doosje of twaalf Triple Chocolat Cookies verkocht vandaagquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:34 schreef Brammie1 het volgende:
deze week bij AH To Go: alle koeken, donuts enzo voor 75 cent. Mooie cover-up voor het feit dat de prijzen van alle vers producten omhoog gegaan zijn
quote:Op maandag 19 november 2007 21:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Anders klik je gewoon ff op 'Alle bonusaanbiedingen'.
volgens mij lukt het aardig, maar ik heb alleen gisteravond gewerkt en toen zag ik geen lege vakken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:50 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Is het bij jullie een beetje bij te houden met die koeken? Bij ons is het echt niet bij te houden, de liftfactor is ergens tussen de 100 en 150% geloof ik... doosje of twaalf Triple Chocolat Cookies verkocht vandaag![]()
je hebt gelijk maar moest er wel er voor zoeken, mss even wennen, maar vorige was duidelijker.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:32 schreef morgane het volgende:
[..]
ik moet toch maar eens een bril aanschaffen
![]()
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadquote:
ik zit er ook het eea naastquote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadfoutje
morgen maar loonstrook kijken... nogal zuur als het straks weer wordt terug gedraaid
Dan kan het de winstuitkering ook niet zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 13:23 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik heb ook 90 euro meer dan ik berekend hadfoutje
morgen maar loonstrook kijken... nogal zuur als het straks weer wordt terug gedraaid
nou hopelijk niet neequote:Op woensdag 21 november 2007 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kan het de winstuitkering ook niet zijn!
nouja morgen werken van 8-17 dus dan ga ik het tot op de bodem uit pluizen!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik had ook uitzonderlijk veel loon. 353 euro. Ben 17 en heb deze periode hooguit 40-50 uur gewerkt...
10 tot 18 hierquote:Op woensdag 21 november 2007 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nouja morgen werken van 8-17 dus dan ga ik het tot op de bodem uit pluizen!![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 08:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben er achter. Openstaande vakantieuren werden deze maand uitbetaald. Dat waren voor mij 30.
wat staat er in vredesnaam allemaal opquote:Op donderdag 22 november 2007 16:14 schreef Weemz het volgende:
Wat een grote naambadges zeg.
Ik geloof iets van "kunt u er niet bij, ik pak het wel even" dacht ik. Wel een leuke foto trouwens. Wel lullig (alhoewel)quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat staat er in vredesnaam allemaal op![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:17 schreef morgane het volgende:
Idd, echt lelijk!
Wen er maar alvast aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik haak nu soms al met mijn badge ergens aan. Als ik onder mijn kassa kom dan ga ik vlak langs de scanner enzo (dat deel van de kassa).quote:Op donderdag 22 november 2007 22:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Wen er maar alvast aan.
Ze gebruiken ze in alle 4 de testfilialen, dus grote kans dat ze blijvend zijn.
"Kan ik u helpen?"quote:Op donderdag 22 november 2007 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |