Gesprekken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Weemz het volgende:
Ik heb donderdagavond mijn 1e ronde gesprek voor (parttime) teamleider met 2 SM's in Amersfoort... Spannend heur...
Ik zit donderdag ook in Amersfoort. Alleen dan voor het 2e deel van mijn HOMAG cursus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Weemz het volgende:
Ik heb donderdagavond mijn 1e ronde gesprek voor (parttime) teamleider met 2 SM's in Amersfoort... Spannend heur...
Hoe kan dat?? Hadden jullie zoveel lege ruimte?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef Renesite het volgende:
hopla. Vandaag 14 meter nieuwe stelling in de winkel![]()
Zal het eens uittekenen als ik de tijd hebquote:Op woensdag 14 november 2007 10:32 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Hadden jullie zoveel lege ruimte?![]()
Ik denk eerder de nieuwe en de oude situatiequote:Op woensdag 14 november 2007 16:15 schreef mvt het volgende:
ziet er raar uit. Meerdere plekken dezelfde dingen.
Jepquote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Ik denk eerder de nieuwe en de oude situatie![]()
We hebben het Brand bier nu midden in onze enorme winkel gezet, dus klaten kunnen er nu niet omheen, en we hebben er 24 verkocht!! Dus het loopt toch wel lekker met die 2=1.quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Stammies het volgende:
[..]
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!
Er staat een overzicht van de salarissen in de OPquote:Op donderdag 15 november 2007 15:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit volgende week nou ook de winstuitkering erbij? Was voorgaande jaren altijd wel eind november.
Nicequote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Weemz het volgende:
Nou, deze jongen mag volgende week terugkomen voor een vervolggesprek![]()
Alleen dan met de regiomanager en de P&O advideuse...
Ja ik had ook maar 1 week om voor te bereiden. 't ging vooral over wat je belangrijk vind in de winkel en hoe jij daar aan meewerkt. En natuurlijk over hoe je leiding geeft...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:50 schreef Webgangster het volgende:
Nicesuc6
Wat word er trouwens gevraagd in het gesprek met 2 supermarktmanagers ?
Ik heb vanavond die info avond gehad en heb me ingeschreven.
Heb volgende week vrijdag al gesprek.
En heb je die gesprekken voor of ná je cursus gehad?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja ik had ook maar 1 week om voor te bereiden. 't ging vooral over wat je belangrijk vind in de winkel en hoe jij daar aan meewerkt. En natuurlijk over hoe je leiding geeft...
Ah. Ik heb nog geen SM gezien en zaterdag begint m'n cursus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:17 schreef Webgangster het volgende:
Krijg je voor je curces he, daarna 2de gesprek en dan word je benoemd en ben je officiel in opleiding.
quote:ah.nl tijdelijk niet bereikbaar
Vanwege onderhoudswerkzaamheden is onze site zaterdag 17 november van 20:00 tot 1:00 niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
O my godquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Volgende week is Sinterklaas weer de baas.
[ afbeelding ]
En de nieuwe site van AH staat eraan te komen.
[..]
JAWEL!quote:
Zo kick is datquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
JAWEL!
Gij zult geïndoctrineerd worden met weeïge Sint Nicolaas liederen gezongen door keurige kinderkoortjes!![]()
Duidelijk verhaal, ga naar je ASM of SM toe !!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Even klagen.
Ik heb het zo langzamerhand gehad met de AH. Ik werk inmiddels bijna 2 jaar bij de Albert Heijn. Ik heb het altijd naar m'n zin gehad, en deed mijn werk altijd goed. Ik was niet iemand die er van hield om langzaam te werken en niets te doen. De laatste tijd verandert dat. Dit komt 100% door de leidinggevende(n). Een aantal voorbeeldjes:
Laatst moest ik van 9-17.30 werken. Ik wist wat ik die dag moest doen en ging daarmee bezig. Van te voren wist ik dat ik dit nooit af kon krijgen (7 rolli's van 6 hoog met restanten) Dit plus de vulling moest volgens mijn leidinggevende makkelijk kunnen in een uurtje of 4. Ik had verder ook geen zin om daar op in te gaan. Dan is het uiteindelijk 17.00 uur. Komt hij naar me toe: "Zou je die ene kar uit de diepvries ook nog even kunnen doen?" Dat was ongeveer een halfvolle container met oudere vulling. Dat wou ik wel doen. Ik was om 17.45 klaar. 15 minuten later dan op de planning. Ik wil naar huis gaan, maar hij roept me nog even. Ik loopt met hem mee naar de cel. Heeft die lul het gore lef om een partij commentaar te geven over het werk dat ik die dag verricht heb. Hij vond ik de cel niet netjes had achtergelaten. Er stonden een paar rolli's en 2 containers. Of ik dat de volgende keer wel even anders wou doen. Ik was pissig en liep maar weg, zonder iets te geven.
Voorbeeld 2: Een collega was in de diepvriescel onderuit gegaan, en had nogal last. Dus ik die jongen helpen, en tegen diezelfde leidinggevende gezegd dat er iemand was gevallen, waarop hij antwoordde: "Ja, en? Hij staat alweer, en loopt alweer met de kar weg"
Ik heb het dus echt gehad. In het vervolg doe ik niets meer dan ik moet doen en ik ben niet van plan om ook maar 1 minuut langer te werken, dan op de planning staat. Ik verdien ze toch wel...
Gaaf!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef blrrrt het volgende:
Volgende week is Sinterklaas weer de baas.
[ afbeelding ]
En de nieuwe site van AH staat eraan te komen.
[..]
Sterrufffft : !quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
JAWEL!
Gij zult geïndoctrineerd worden met weeïge Sint Nicolaas liederen gezongen door keurige kinderkoortjes!![]()
dat is echt brain washing, elke seconde die liedjesquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:56 schreef blrrrt het volgende:
Ik heb t bij Agis en scheelt me bijna 12 euro in de maandquote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef Stammies het volgende:
[..]
We hebben het Brand bier nu midden in onze enorme winkel gezet, dus klaten kunnen er nu niet omheen, en we hebben er 24 verkocht!! Dus het loopt toch wel lekker met die 2=1.
Weet iemand trouwens waarom www.ah.nl niet werkt.
Ik ben even aan het rondkijken naar een nieuwe zorgverzekering, ik heb nu OZ (wordt CZ), maar ik vind dat ik toch best veel moet betalen. De basisverzekering is met 10% collectiviteitskorting ¤81,68. Ik weet niet waar Appie nog meer van die kortingen mee heeft?
die klopt al een tijdje niet meer, vanaf periode 12 komt het loon een week eerder en op maandag. Volgens het overzicht uit de OP en de nieuwe data zou het 5 januari moeten zijn, maar dit is rijkelijk laat!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Er staat een overzicht van de salarissen in de OPmaar nee dus!
Oeps, ik wist dat er een nieuwe regeling was maar ik dacht dat iemand het nieuwe overzicht in de OP had gezetquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:21 schreef -Sum- het volgende:
die klopt al een tijdje niet meer, vanaf periode 12 komt het loon een week eerder en op maandag. Volgens het overzicht uit de OP en de nieuwe data zou het 5 januari moeten zijn, maar dit is rijkelijk laat!
is het winstpercentage al bekend? ik hoorde ergens 70%
heb altijd een klein voorraadje in de koelkast staan, vanavond gaan er ook wat mee voor in de treinquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef morgane het volgende:
Klopt! Vanmiddag nog een blikje weggewerkt. Heerlijk spul![]()
Ze kwamen erg goed van pas toen ik gisterochtend wakker werd in London na de hele nacht in de bus te hebben gezetenquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb altijd een klein voorraadje in de koelkast staan, vanavond gaan er ook wat mee voor in de trein
Sure, van mij mag je.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Webgangster het volgende:
Kunnen we iemand aanstellen voor de OP ?
Misschien kunnen mensen die het leuk vinden even hun naam hieronder zetten en kunnen we eventueel stemmen ?
Ik zou hem iig ook best wel willen beheren.
Truequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe site van AH ziet er erg goed uit!
www.ah.nl
Ik heb ooit aangeboden dat te gaan doen, maar heb nooit de dingen gekregen die SHERMAN had beloofd te sturenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:38 schreef Webgangster het volgende:
Kunnen we iemand aanstellen voor de OP ?
Misschien kunnen mensen die het leuk vinden even hun naam hieronder zetten en kunnen we eventueel stemmen ?
Ik zou hem iig ook best wel willen beheren.
Jammer dat er geen overzicht is van de bonusaanbiedingen, nu moet ik per groep doorklikken......lastigquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:55 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe site van AH ziet er erg goed uit!
www.ah.nl
quote:Op maandag 19 november 2007 16:42 schreef waterreus23 het volgende:
Morgen Loonstrookjes
![]()
![]()
Overmorgen Salaris
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |