Brand bier, zilver kratje met 12 flesjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:55 schreef mvt het volgende:
[..]
op basis van voorraden heb ik een vermoeden, maar dat kan ook toeval zijn dat er net een vrachtwagen binnen was gekomen. Staat het niet in het foldertje?
Volgens mij ook Brand bier hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:57 schreef mvt het volgende:
Jij hebt de verkeerde kleur, ik het juiste vermoeden.
Owja haha stomme fout zegquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:16 schreef mvt het volgende:
ja, maar die kleine Brand kratjes zijn goudkleurig, niet zilver
tuurlijk, stom.quote:
Ze zitten niet in ons assortimentquote:
wat was het nou?quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef StefanCJ het volgende:
@ chatgek, had ik jou gisteren aan de telefoon?
Huh? Heb je je bal al opgepoetst? Ik heb gisteren geofend met lege flessen en een tennisbal dus moet helemaal goed gaan komen!quote:
bal is opgepoetst,handschoentjes gestreken,schoon doekje voor onder het bowlen en zelf al ingedronken!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 11:29 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Huh? Heb je je bal al opgepoetst? Ik heb gisteren geofend met lege flessen en een tennisbal dus moet helemaal goed gaan komen!
Vorige periode alquote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef jovink het volgende:
mensenn, het zal vast wel ergens staan ofzo.
maar even over de10% regeling met binus kaart, Andere collega;s hebben het al wel gekregen. die 75 eu dus,. maar ik nog niet . aan de baas gevraagd maar ik stond wel gewoon in de pc, Hij zegt dat t wel goed komt. Ik ben dr bang voor.. hebben jullie die 75 eu al gerkegen?
quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
en wat is die vorige periode?
Wachten tot de volgende periode. Soms word je nog wel eens aan het einde van het jaar gecorrecteerd. Want had je in die tijd al zo'n kaart? Dat duurt vaak ook een tijdjequote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef jovink het volgende:
en wat kan ik nou het beste doen dan?
Per wanneer ben je dan in dienst getreden?quote:Op zondag 11 november 2007 18:33 schreef jovink het volgende:
ja dus dan komt het er opneer dat ik dus 75 eu misloop
dus 05...quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef jovink het volgende:
em maand of 2 voor de zomervakantie denk k
je zit een beetje over je norm-urenquote:
Ik ga het nog eens nalopen over die normquote:Op zondag 11 november 2007 21:22 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je zit een beetje over je norm-urenmisschien een idee om je contracturen te verhogen als je terug in dienst gaat na je stage? je bent dan al 19 en vanaf je 20e krijg je geen overuren meer uitbetaald toch?
dus als jij 2 weken op vakantie zou gaan (of ziek bent), zou je 12 uur doorbetaald krijgen terwijl je er normaal 33 werkt ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens nalopen over die normIk zit al maaaanden erover
!!!
Tja, weet je wat het punt is.quote:Op zondag 11 november 2007 21:52 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dus als jij 2 weken op vakantie zou gaan, zou je 12 uur doorbetaald kregen terwijl je er normaal 33 werkt ofzo?
Loopt hard hoor. Als het er is.quote:Op zondag 11 november 2007 14:25 schreef Webgangster het volgende:
Saneren die pads, we hebben volgens mij 2 collie binnengehad in die tijd dat ze er zijn....
Nou nou, winstgevend vak hoor...
True.quote:Op maandag 12 november 2007 19:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Loopt hard hoor. Als het er is.
Zaterdag 36 stuks binnen gekregen. Binnen een uur waren ze weg.
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!quote:Op zondag 11 november 2007 02:36 schreef Stammies het volgende:
[..]
tuurlijk, stom.
het wordt 3 halen 2 betalen. Ik gok dat we deze week 9 kratjes verkopen![]()
Wij 4quote:Op maandag 12 november 2007 21:05 schreef Stammies het volgende:
[..]
We lopen al goed op schema. Vandaag welgeteld 0 kratjes verkocht!
Vers ook 3 uur vertragingquote:Op maandag 12 november 2007 17:21 schreef UncleSam het volgende:
DC Pijnacker heeft 3 uur vertraging op de houdbaarwagens wegens een storing vanmiddag waardoor alles plat lag.
Dus succes aan de vulploegers van vanavond.
Moeten speciaal mensen tot 23:00 blijven werkenquote:Op maandag 12 november 2007 21:52 schreef MewBie het volgende:
[..]
Vers ook 3 uur vertraging
Onze vers wagen komt om 22.30 ipv 19.30~20.00.
Heb ik morgen ochtend wat te doen![]()
iK denk het niet... De telefoon was bijna leeg dus zat in de oplader... de hele tijd rennen als hij afgaat en zo:P (goed voor je conditie) Het kan ook best dat je René aan de lijn hebt gehad. Maar meestal open ik wel op zaterdag ja.quote:Op zondag 11 november 2007 09:33 schreef StefanCJ het volgende:
@ chatgek, had ik jou gisteren aan de telefoon?
Is 't nog wat geworden?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef kmaestro het volgende:
Vrijdag 11.15 screentest voor teamleiderschapop het matje bij de "grote baas" ;') Mogge ton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |