Dat is het dus letterlijk. Vervolgens gaat zij de martelaar uithangen omdat zij niet met iemand mag praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Lieke doet net of Huub niet wil dat ze met een ander mag praten, het gaat Huub erom dat ze niet met hem wil praten.
het is gewoon een mokkend mens en gewoon de hele dag niet willen praten maar wel een hoop theater. Joh Lieke ik hoor je alleen zeggen; ik kies voor dit en ik kies voor dat .......Kies er lekker voor om naar huis te gaan en ga lekker het leger in om je oorlogjes te voeren. Dan kunnen wij weer genieten van leuke streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
Het zou heel goed kunnen werken als ze met zijn 3en verder kunnen spelen. Maar Huub heeft totaal geen recht om te bepalen wat Lieke doet en met wie ze spreekt. Met de post van Borga was ik het helemaal eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Desii het volgende:
[..]
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelen
Het is al van vanochend uit en ze wil niet praten......... zal wel aan mij liggen; maar dat lijkt me juist beter van wel.
Lekker snel DBquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Volgt> [COS#2744] Lieke naar de buren.
Lieke weet nog niet wat ze allemaal mee aan moet ze vindt het erg moeilijk
om te blijven.
[ afbeelding ]
Snijdt geen hout want even later had ie weer een goed gesprek gehad en was ie in een jubelstemming.quote:Uit betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden gaf Huub aan heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat dan ook al vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin.
Bron: nowlife
Vind je het vreemd??quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei het ook zo begripvol, he ... NOT
Gevalletje overprojectie. Wat een walgelijk kutwijf, Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Net zoals ze beweerde dat Huub Luc wilde slaan omdat ze met hem aan het stoeien was. Ze creëert echt haar eigen werkelijkheid.
volgens mij is de autotheorie, dat Lieke meegaat met haar zus op de halfjaarsdagquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:15 schreef STAP01 het volgende:
Die autotheorie he, zou dat kunnen zijn dat Lieke er automatisch uit wordt gezet?
Hee mooi dan kan ik ook wat eerderquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Een brief voor alle miljonairs.
Op maandag, dinsdag en woensdag moet iedereen om 01.00 op bed liggen.![]()
ah, kan ik eindelijk zelf ook weer eens een beetje op tijd naar bedquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft toch net zo veel recht om even te wachten met praten als Huub het recht heeft om nu te willen praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen werken als ze met zijn 3en verder kunnen spelen. Maar Huub heeft totaal geen recht om te bepalen wat Lieke doet en met wie ze spreekt. Met de post van Borga was ik het helemaal eens.
Zonder opgaaf van reden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Mooi, liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij is de autotheorie, dat Lieke meegaat met haar zus op de halfjaarsdag
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:18 schreef Darklight het volgende:
Wat een gezeur van Nowlive
Gelukkig is die site vergeten zodra DGK is afgelopen![]()
Hebben ze nog niet genoeg geluld?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd??
Lieke wijst steeds een gesprek met hem af, en gaat nu hun problemen met een ander bespreken.
I.v.m de gezondheid van de bewoners.quote:
nowlive gaat alleen maar over DGKquote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft toch net zo veel recht om even te wachten met praten als Huub het recht heeft om nu te willen praten.
Het is niet niks wat ze nu doen en ik geef Lieke groot gelijk dat ze eerst even de zaken op een rijtje wil hebben.
Jaap is in dit geval het klankbord omdat er geen vriendin/zus/moeder in de kooi zit. Natuurlijk wil je eerst met iemand anders praten voordat je degene die je zojuist gedumpt hebt weer in een diep gesprek betrekt.
Huub, heb gewoon even geduld en laat je niet zo kennen.
Of Huubje, heb je soms spijt?
Pulease.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I.v.m de gezondheid van de bewoners.![]()
Waar over zeuren ze?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
nowlive gaat alleen maar over DGK
Zodra DGK is afgelopen, heefdt die site ook niet meer veel nut
Deze cap lijkt gewoon precies op de photoshop van Ikweetniets!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb hem niet bewerkt.
[ afbeelding ]
Heb je weer het geluid van 2 streams aanstaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef avonne het volgende:
Is er een galm of zo? Ik kan het niet zo goed verstaan.
Mooiboy was het toch.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb hem niet bewerkt.
[ afbeelding ]
Ze hebben het vanmorgen toch nog redelijk impulsief uitgemaakt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Hebben ze nog niet genoeg geluld?
Dacht het wel.
Als ze toch weer gaan praten ga ik ze Hix & Ladia noemen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt dat hij zelf wel bepaald wanneer hij iets doet, dat is lettelijk wat Nadia hem net influisterde
Hij draait het direct weer terug en maakt er "stoorde" van en heeft ineens respect voor zijn manier van spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:35 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat aan Brian vertellen waar hij zich aan stoort, oei oei
Het wodt steeds duidelijker dat achter de lijntjes heeft uitgezet. Alléén Dennis mag Brian aanpakken, zodat het erop lijkt dat ook Brian eens weerstand geboden wordt. Waarom vind ik dat nou alweer een supervalse insteek die Flens weer heeft ingezet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:35 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat aan Brian vertellen waar hij zich aan stoort, oei oei
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:36 schreef diedirk het volgende:
Huub en Brian samen is het beste bash koppel!
Heerlijk om naar te kijken
KOTSMISSLELIJK WORD IK VAN DIE FEBO.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
En uitgerekend DenNIKS mag dat aankaarten. Niet te geloven dit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef Varen het volgende:
Dennis stoort er zich aan, dat Brian uit de wind gehouden wordt, maar heeft daar ook respekt voor.
Toen werd er hard gelachen, om het woordje respekt.
Dan wordt ze in de armen van Dennis gedreven volgens de restquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef misslady83 het volgende:
Kan iemand mij aub!!!!!!!!!!! uitleggen waarom naaidieja niet aangepakt word?
whaha ja laat jaap ook even over dennis heen kotsen dan verlaten ze beide jankent de poortquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
Kan Jaap even over Nadia gaan kotsen of zo?
Gewoon... voor de afwisseling?
Het wachten is nog op orders van Debora Flens. Kan nog wel even duren hoor, Brian heeft het nu vreselijk moeilijk met Dennis, scriptje tussendoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef misslady83 het volgende:
Kan iemand mij aub!!!!!!!!!!! uitleggen waarom naaidieja niet aangepakt word?
Je snapt toch hopelijk wel dat dit een nieuwe regel is om D uit de wind te houden. Huub, Lieke en Jaap beginnen normaal gesproken met beige na 01.00 uur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
KOTSMISSLELIJK WORD IK VAN DIE FEBO.
IPV nu eens te kappen met al die belachelijke regels heeft een op 't andere idioot weer iets bedacht waar niemand iets aan heeft.
Wat is de volgende stap.... het verdomme daat gewoon normale mensen. Doe eens normaal. Ik vond die 2.30 al belachelijk maar dit. En weer slikt elke wannabee dit weer. Waarom gaan ze niet in protest.
Ze weten elke keer het spel verder stuk te maken. WAT EEN KLOOTZAKKEN.
Ja Febo als je weer eens meeleest.... stellete KLOOTZAKKEN zijn jullie.
Precies!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:39 schreef Varen het volgende:
[..]
Dan wordt ze in de armen van Dennis gedreven volgens de rest
Het is zo klaar als een klontje dat dat door de redactie al een tijdje wordt geblokkeerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:40 schreef misslady83 het volgende:
aub is nadia zoooooooooooooo lekker dat niemand haar durft aan te pakken omdat anders haar benen gesloten blijven vanaaf?
Dat zal wel zijn maar ik baal ervan dat ze ook nog maar iets van energie in die losers steken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:36 schreef diedirk het volgende:
Huub en Brian samen is het beste bash koppel!
Heerlijk om naar te kijken
Desnoods letterlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef misslady83 het volgende:
idd gas op nadia aub!
Dus ze pakken haar pas als naad weg is pas, o eindelijk!!!!!!! ze word aangepakt zon beetje!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is zo klaar als een klontje dat dat door de redactie al een tijdje wordt geblokkeerd.
Nee deze regel is bedacht om Brian uit de wind te hadden... die liggen toch altijd als eerste te neuken. Je zal maar verplicht naar bed gestuurd worden en dan verplicht naar die neukende stellen moeten luisteren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat dit een nieuwe regel is om D uit de wind te houden. Huub, Lieke en Jaap beginnen normaal gesproken met beige na 01.00 uur.
Dat hadden ze vanaf de eerste dag moeten doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel prima, om 1 uur naar bed.
Graag om 8 uur opstaan en 9 uur iedereen aan de ontbijttafel.
Ik begon er aardig van te balen dat het komische cq bash kwartiertje telkens om 2 uur 's nachts pas begon.
Breek me de bek niet open..........quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Desnoods letterlijk.
Sorry, net als Natasia brengt zij een hele nare kant in me naar boven.
Oeps, Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Janken kreng janken.... kapot moet je. Helemaal kapot. Jankend de poort uit en daarna 5 jaar in therapie.
En ik wil iemand van de FEBO vor d'r bekslaan... zelfs al is het een vrouw....
Ik denk dat Huub haar wel doorheeft maar mag ze niet aangepakt worden door.......Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
Is er iemand in de Villa die door heeft dat Nadia een door-en-door verrot achterbaks kreng is?
Geloof het niet he?
en Jaap....Brian....quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
Sorry. Ik ben gewoon vanaf donderdag super gefrustreerd door die hele kutzooi... Ik wil dat het spel gespeeld word en met die LUL cvan een 0 is dat gewoon onmogelijk. Huub, Lieke en Jaap leveren gewoon half werk. Zijn veel te soft of ze mogen niet. En ik denk het laatste... KUTFEBO!quote:
Het gesprek gaat over D, ik wacht op zijn darkside.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
thanks babequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Jaap....Brian....
dat wisten we ook..![]()
Dquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gesprek gaat over D, ik wacht op zijn darkside.
Luc telt niet mee en St. Brian is druk in zijn hoofd met het redden van de arme mensen op de Antillen.![]()
ywquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
thanks babe
Lieke moet echt haar snor harsen.
Grapjasquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
Oh, wacht... Dekok (JanWillem), ja, die moet gewoon zitten en mooi wezen
Dat vind ik dan nog niet zo erg. Maar hij slaat elk gesprek dood.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef riri het volgende:
wat een ontzettende zwakke debater is die dennix
Die gaan nu het volgende punt op het Exit-Huub-script doornemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:08 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap loopt weg en Lieke gaat er ook achteraan.
Zelfs zijn oren dichtstoppen lukt hem nietquote:
Klopt, Lieke werd naar het hokje geroepen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Ziet het volgende:
volgens mij stond er iets op de plasma dat lieke wegliep
Huub laat ook niemand anders aan het woord.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Huub dit altijd alleen doen? Of met een beetje Jaap en Lieke?
Wat zal hij een lange lijst hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
De echte Dennis komt nog......we moeten wachten.....wachten....wachten....en wachten.....![]()
zegt ie zelf
Wie is Ullie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Ullie doen.....de boel frustreren en de discussie onderbreken?
Goffer de goffer, het hokje is weer lekker bezig.![]()
Zeker wetenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:20 schreef Stupidisco het volgende:
toch is Jaap te lief voor Nadia. Denk dat Jaap met zijn uitspraken veel meer kan bereiken bij Nadia.
Zijn uitspraken raken haar wel degelijk.
Je hoeft niet meer te wachten, hij is al (veel te lang) in de gouden kooi.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
De echte Dennis komt nog......we moeten wachten.....wachten....wachten....en wachten.....![]()
zegt ie zelf
Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.quote:
Begrijp ik volkomen. Ze doen het erom, achter. Way ho kutflens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.![]()
Wat wil je dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
Ik vind dat zo saai die post voorlezen iedere keer.![]()
Linkje naar dit berichtje, ik ken het nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Nog even over dat bericht op Nowlive.... beetje vreemd want die KUTFEBO kan Jaap en Lieke ook gewoon dwingen samen verder te spelen. Jap en Lieke hebben dan slechts 1 excuus nodig en dat is dat Huub te populair is in de eindfase. Het lijkt me sterk dat Huub kutopdrachten krijgt en daarom uit zichzelf zal weglopen. Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Knap gesorteerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Daarom hecht ik geen enkele waarde aan het bericht van Nowlive, zij denken echt dat ze de wijsheid in pacht hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Lijkt mij ook beter zo, beetje gaan samenwerken zonder dat bezitterige en zonder verplicht tentjes bouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.
Duidelijk dus dat Huub hier weer de zwartepiet krijgt toegespeeld. Kutfebo .:rquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
VV, need I say more?![]()
20:22 - Vluchten voor de ruzie
Brian en Amanda zijn de ruzie meer dan zat en begeven zich naar de Chill Room, waar ze de post gaan doornemen. Onder het genot van een wijntje openen ze de ene brief na de andere. In de woonkamer gaat de onenigheid in alle hevigheid verder en Jaap springt ineens op van zijn stoel. “Wat? Jij noemt mij kortzichtig?”, roept hij tegen Nadia. Ook Lieke, Luc en kok Jan-Willem hebben inmiddels hun heil elders gezocht. Begrijpelijk…
Sorry, ik snap niets van Nowlive.... en ben alweer daar mijn wachtwoord kwijt...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:33 schreef Varen het volgende:
[..]
Linkje naar dit berichtje, ik ken het niet
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef milk-shake het volgende:
amanda is aan t oefenen voor haar dansje..............ik vind dat ze het niet echt in zich heeft voor een teaserdanseres...![]()
Neem een biertje Roevka en maak je niet zo druk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Duidelijk dus dat Huub hier weer de zwartepiet krijgt toegespeeld. Kutfebo .:r
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...
ik dans beter![]()
Heb je daar een filmpje van?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zat net heel even te kijken en inderdaad lijkt het nergens op...
ik dans beter![]()
mannenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Huub hoopt dat er een mooie gastspeelster voor hem in komt.
Zo, de liefde is ook gauw over.
Zei hij dat letterlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
bericht van Nowlive gevonden:
Regie stuurt aan op vrijwillig vertrek van Huub?
Geplaatst op 29-10 om 18:57
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en die niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden zei Huub heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin. Dus in het kort, de regie wil van Huub af.
De bron is zo betrouwbaar dat wij besloten hebben het bericht te plaatsen.
Nee, ik wacht nog steeds op een goede danspartner...quote:
Misselijke opmerking.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Het wordt moeilijk voor me als er een mooie vrouwelijke gastspeler in komt. Ik ken mezelf.quote:
Alles voor de show.Huub en Jaap zijn echt zo gek dat ze er alles voor doen.En achter maar zeggen dat de kijkcijfers omhoog gaan.Huub is echt gek als hij overal intrapt en aan het spelletje mee doet.Laat eerst Amanda en Brian maar eens show gaan maken.Maar nee die moeten heilig blijven en echt elk gesprek wat maar verkeerd kan uitpakken van Brian word gewoon weggedraaid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Tijdens laatste ruzie was hij bij mij al flink door de mand gevallen,dit soort opmerkingen ..bahquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
daar zat ik op te wachten ...hap hapquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Scheer niet alles over één kam..![]()
boontje-loontje / schuld-bult ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef Clank het volgende:
Huub kan van alles gaan roepen.. maar hij zit naar mijn idee behoorlijk stuk.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef milk-shake het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachten ...hap hap![]()
klopt dit is wat het er letterlijk gezegd werdquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk voor me als er een mooie vrouwelijke gastspeler in komt. Ik ken mezelf.
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Desii het volgende:
Huub wil gaan praten over de bedtijd, hij is het er niet mee eens....
Hoezo?? Is het Huub's schuld dat de relatie niet werkt in DGK??quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
boontje-loontje / schuld-bult ?
Volgens mij zij hij dat hj het dan ook wel eens moelijk zou kunnen krijgen en iets van "Je kent me toch?".quote:
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
Precies Huub, volgende week om negen uur naar bedje toe. Maar ook jij bent te laf om daar tegenin te gaan. Ook jij pikt alles maarvan die kutfebo
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ze moeten nu om 1 uur op bed liggen. Waar gaat dit over!!!
die hebben een aan en uit knopje op hun pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over dat veel mensen die vroeg hun nest in moeten niet gaan zitten streamen tot drie uur.![]()
![]()
Pardon? Huub zit dag en nacht op de streams en zal veel steun en support krijgen... Als ie niet protesteerd en iets van aktie gaat ondernemen is ie wat mij betreft precies hetzelfde als die lamlul.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
Gewoon weggaan,Huub kan alleen nog maar verliezen inplaats van winnen.Hoe moet je daar ooit nog winnen.Het gaat wie het langst blijft zitten,nou die regel is ook zo krom.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:57 schreef milk-shake het volgende:
[..]
wat kan ie er aan doen...denk je...........ze hebben ze allemaal waar ze hun hebben willen , hoor, dmv contracten enz...
en lieke tikt hem weer op zijn vingers daarover,quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef Ziet het volgende:
huub moppert over de nieuwe bedtijden
Het bashen om 5.30 uur 's morgens lijkt heel lang geleden ja....en toch was het zo...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze moeten steeds meer en mogen steeds minder.
Zeg dat! Dit is niet meer de "gouden kooi", maar de "gouden regeltjes"quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja watquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
die hebben een aan en uit knopje op hun pc![]()
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja watHet is toch veel leuker om iets live mee te maken op een behoorlijke tijd dan het achteraf een beetje te moeten bij te lezen.
![]()
ach dit blijf je de hele avond houden nu! Want dat is elke avond zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
WTF ik wil HUUBniet die kwijl wannabee zanger en naat
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef kybe het volgende:
Ergens kan ik die bedtijd wel begrijpen,de spelers vragen constant of zij overdag mogen slapen,Huub heeft een virus waardoor hij veel is afgevallen en dus volgens de dokter zoveel mogelijk rust moet zoeken.Gisteravond lag Brian al om 10 uur op bed en van de week lagen ze bijna allemaal overdag te slapen.Ze zitten vaak aan een stuk door te gapen.
Dan moeten ze overdag niet gaan liggen slapen, dan was deze regel wss nooit ingevoerd en waar klaagt Huub nu over, het geldt alleen voor maan-, dins- en woensdagen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
ik denk dat ie best veel bij de febo er tegenin gaat......daarom is ie best veel boos op achter. Blijkbaar helpt het geen zak. Maar vergelijk hem niet met Dennix, zegquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Pardon? Huub zit dag en nacht op de streams en zal veel steun en support krijgen... Als ie niet protesteerd en iets van aktie gaat ondernemen is ie wat mij betreft precies hetzelfde als die lamlul.
Lieke gaf net al aan als je het niet met de regels eens ben dan zit er maar 1 ding op.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke kunnen helemaal niet samenwerken momenteel..... je voelt aan alles dat Lieke momenteel Huub wel kan schieten.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef petraa het volgende:
[..]
ach dit blijf je de hele avond houden nu! Want dat is elke avond zo.![]()
En wat denk je dat Huub daar tegenin kan brengen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
Precies Huub, volgende week om negen uur naar bedje toe. Maar ook jij bent te laf om daar tegenin te gaan. Ook jij pikt alles maarvan die kutfebo
Precies en daarnaast word Huub ook belemmerd in veel van z'n akties..... Toevallig dat fluit en politie oufit zomaar in een mand voor de deur lag? Nou ik denk het niet. lamlul er nog in toevallig? Nou ik denk het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat IJS kauwen, ik wordt daar gek van!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef grazygirl het volgende:
WTF ik wil HUUBniet die kwijl wannabee zanger en naat
![]()
Staan er trouwens boetes op het zender gebruik enzo, want dat stukje heb ik gemist.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat denk je dat Huub daar tegenin kan brengen?
Wat mij stoort is het slappe hap gebeuren van het hokje, het is altijd mosterd na de maaltijd. Al maandenlang is er gezeik over het zendergebruik van N en D en nu komen ze met strikte regels alleen maar veroorzaakt door die 2.
Het is duidelijk dat ze achter het spoor totaal bijster zijn en de nieuwkomers N en D , 2 totale losers, zorgen ervoor dat het spel niet lam ligt.
Hokje, krab eens achter je oren en kijk eens wat er nu echt mis is en zoek het niet bij spelers die het spel echt willen spelen.
Leuk al die rode stippen.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja watHet is toch veel leuker om iets live mee te maken op een behoorlijke tijd dan het achteraf een beetje te moeten bij te lezen.
![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
[..]
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?![]()
Huub en Lieke kregen wat woorden en dat is niet de bedoeling in de verhaallijn toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef lorence1 het volgende:
kunnen de streams terug naar huub lieke en jaap
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat IJS kauwen, ik wordt daar gek van!!
Huub was zeker te opstandig, die moegen we niet meer zien
O, nog een vieze boer van die Dennis in mijn oren![]()
Ach, hoe vaak heeft Lieke wel geen sneren gegeven van mariniers die moeten komen, echte mannen.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:04 schreef Ziet het volgende:
ik zou het echt superirritant vinden als iemand de hele dag al niet tegen me wil praten,
maar wel nog even aan een talkshow wil werken...
hij houdt zich nog netjes in
Dat was ook een van de opmerkingen van Huub. De koffieman wil dus vroeg zijn mand in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef Dreamboy het volgende:
Meschien willen ze wel bij het HOKJE vroeger naar bed.
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef grazygirl het volgende:
[..]
das jouw keuze, als jij meot werken en het is gezellig in een kroeg moet de kroeg dus ook maar dicht omdat jij anders niet aan je schoonheidsslaapje toekomt?![]()
Ik zie dit alleen maar als kunstmatig rekken van het programma. Het is toch de bedoeling wanneer een wannabee het niet meer trekt naar huis gaat? Of ben ik nu gek?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
Heel goede actie van de FEBO, een aantal streamers moeten inderdaad tegen zichzelf in bescherming genomen worden. En niet te vergeten de bewoners worden ook steeds lamlendiger overdag als dat de bedoeling is kunnen ze met z'n allen beter een uitkering aanvragen.
Nope, alleen aanwijzingen over het zendergebruik, te gek voor woorden dat N en D dat na 4 maanden nogsteeds niet weten of expres negeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Staan er trouwens boetes op het zender gebruik enzo, want dat stukje heb ik gemist.
nee maar lieverd, nu is het de bedtijd, en zo zijn er in het verleden al meer regels bij gekomen, straks zitten ze allemaal als makke lammetjes lief en aardig tegen elkaar te doen, neeeeee dat geeft leuke streamsquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.![]()
Waarmee, knallen 100%?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:11 schreef Dreamboy het volgende:
Mensen Dennix gaat zo beginnen hoor!
Ja ik ben boosquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
er zullen er nog veel volgen ben ik bang......![]()
Ja, alles staat nu weer lekker gemute hierquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:12 schreef lorence1 het volgende:
rot toch op met die twee wijven
Dus als ik het goed begrijp hebben de mensen die vroeg op moeten leuke streams en de mensen die uit kunnen slapen ook....quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh , zo bedoel ik dat nou ook weer niet. Maar voor mensen die vroeg op moeten geeft dat ook leuke streams en diegenen die er niet vroeg uit hoeven zien het dan toch ook.![]()
Lieverd, ik weet dat je er vroeg uit moet 's ochtends maar deze curfew slaat echt nergens op.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
er zullen er nog veel volgen ben ik bang......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |