Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.quote:
Begrijp ik volkomen. Ze doen het erom, achter. Way ho kutflens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.![]()
Wat wil je dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
Ik vind dat zo saai die post voorlezen iedere keer.![]()
Linkje naar dit berichtje, ik ken het nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Nog even over dat bericht op Nowlive.... beetje vreemd want die KUTFEBO kan Jaap en Lieke ook gewoon dwingen samen verder te spelen. Jap en Lieke hebben dan slechts 1 excuus nodig en dat is dat Huub te populair is in de eindfase. Het lijkt me sterk dat Huub kutopdrachten krijgt en daarom uit zichzelf zal weglopen. Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Knap gesorteerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Daarom hecht ik geen enkele waarde aan het bericht van Nowlive, zij denken echt dat ze de wijsheid in pacht hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Lijkt mij ook beter zo, beetje gaan samenwerken zonder dat bezitterige en zonder verplicht tentjes bouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.
Duidelijk dus dat Huub hier weer de zwartepiet krijgt toegespeeld. Kutfebo .:rquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
VV, need I say more?![]()
20:22 - Vluchten voor de ruzie
Brian en Amanda zijn de ruzie meer dan zat en begeven zich naar de Chill Room, waar ze de post gaan doornemen. Onder het genot van een wijntje openen ze de ene brief na de andere. In de woonkamer gaat de onenigheid in alle hevigheid verder en Jaap springt ineens op van zijn stoel. “Wat? Jij noemt mij kortzichtig?”, roept hij tegen Nadia. Ook Lieke, Luc en kok Jan-Willem hebben inmiddels hun heil elders gezocht. Begrijpelijk…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |