Breek me de bek niet open..........quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Desnoods letterlijk.
Sorry, net als Natasia brengt zij een hele nare kant in me naar boven.
Oeps, Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Janken kreng janken.... kapot moet je. Helemaal kapot. Jankend de poort uit en daarna 5 jaar in therapie.
En ik wil iemand van de FEBO vor d'r bekslaan... zelfs al is het een vrouw....
Ik denk dat Huub haar wel doorheeft maar mag ze niet aangepakt worden door.......Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
Is er iemand in de Villa die door heeft dat Nadia een door-en-door verrot achterbaks kreng is?
Geloof het niet he?
en Jaap....Brian....quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
Sorry. Ik ben gewoon vanaf donderdag super gefrustreerd door die hele kutzooi... Ik wil dat het spel gespeeld word en met die LUL cvan een 0 is dat gewoon onmogelijk. Huub, Lieke en Jaap leveren gewoon half werk. Zijn veel te soft of ze mogen niet. En ik denk het laatste... KUTFEBO!quote:
Het gesprek gaat over D, ik wacht op zijn darkside.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
thanks babequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Jaap....Brian....
dat wisten we ook..![]()
Dquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gesprek gaat over D, ik wacht op zijn darkside.
Luc telt niet mee en St. Brian is druk in zijn hoofd met het redden van de arme mensen op de Antillen.![]()
ywquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
thanks babe
Lieke moet echt haar snor harsen.
Grapjasquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:02 schreef avonne het volgende:
Oh, wacht... Dekok (JanWillem), ja, die moet gewoon zitten en mooi wezen
Dat vind ik dan nog niet zo erg. Maar hij slaat elk gesprek dood.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:05 schreef riri het volgende:
wat een ontzettende zwakke debater is die dennix
Die gaan nu het volgende punt op het Exit-Huub-script doornemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:08 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap loopt weg en Lieke gaat er ook achteraan.
Zelfs zijn oren dichtstoppen lukt hem nietquote:
Klopt, Lieke werd naar het hokje geroepen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:09 schreef Ziet het volgende:
volgens mij stond er iets op de plasma dat lieke wegliep
Huub laat ook niemand anders aan het woord.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Huub dit altijd alleen doen? Of met een beetje Jaap en Lieke?
Wat zal hij een lange lijst hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
De echte Dennis komt nog......we moeten wachten.....wachten....wachten....en wachten.....![]()
zegt ie zelf
Wie is Ullie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Wat komt Ullie doen.....de boel frustreren en de discussie onderbreken?
Goffer de goffer, het hokje is weer lekker bezig.![]()
Zeker wetenquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:20 schreef Stupidisco het volgende:
toch is Jaap te lief voor Nadia. Denk dat Jaap met zijn uitspraken veel meer kan bereiken bij Nadia.
Zijn uitspraken raken haar wel degelijk.
Je hoeft niet meer te wachten, hij is al (veel te lang) in de gouden kooi.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
De echte Dennis komt nog......we moeten wachten.....wachten....wachten....en wachten.....![]()
zegt ie zelf
Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.quote:
Begrijp ik volkomen. Ze doen het erom, achter. Way ho kutflens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk kan me dat geen fuck schelen. Het punt is dat door die jojo het gesprek weer moet stoppen.![]()
Wat wil je dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
Ik vind dat zo saai die post voorlezen iedere keer.![]()
Linkje naar dit berichtje, ik ken het nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Nog even over dat bericht op Nowlive.... beetje vreemd want die KUTFEBO kan Jaap en Lieke ook gewoon dwingen samen verder te spelen. Jap en Lieke hebben dan slechts 1 excuus nodig en dat is dat Huub te populair is in de eindfase. Het lijkt me sterk dat Huub kutopdrachten krijgt en daarom uit zichzelf zal weglopen. Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Knap gesorteerd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
De post voor Lieke-Huub: Leuk dat het beter gaat met jullie relatie...
Jammer dan.![]()
Daarom hecht ik geen enkele waarde aan het bericht van Nowlive, zij denken echt dat ze de wijsheid in pacht hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Daarmee geven ze Huub een enorme stok om mee te slaan mocht die uit de school willen klappen.
Lijkt mij ook beter zo, beetje gaan samenwerken zonder dat bezitterige en zonder verplicht tentjes bouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:36 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke. het gaat toch beter we willen dit allebij zo.
Duidelijk dus dat Huub hier weer de zwartepiet krijgt toegespeeld. Kutfebo .:rquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
VV, need I say more?![]()
20:22 - Vluchten voor de ruzie
Brian en Amanda zijn de ruzie meer dan zat en begeven zich naar de Chill Room, waar ze de post gaan doornemen. Onder het genot van een wijntje openen ze de ene brief na de andere. In de woonkamer gaat de onenigheid in alle hevigheid verder en Jaap springt ineens op van zijn stoel. “Wat? Jij noemt mij kortzichtig?”, roept hij tegen Nadia. Ook Lieke, Luc en kok Jan-Willem hebben inmiddels hun heil elders gezocht. Begrijpelijk…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |