Breek me de bek niet open..........quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Desnoods letterlijk.
Sorry, net als Natasia brengt zij een hele nare kant in me naar boven.
Oeps, Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef akveor het volgende:
Janken kreng janken.... kapot moet je. Helemaal kapot. Jankend de poort uit en daarna 5 jaar in therapie.
En ik wil iemand van de FEBO vor d'r bekslaan... zelfs al is het een vrouw....
Ik denk dat Huub haar wel doorheeft maar mag ze niet aangepakt worden door.......Flens misschien?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
Is er iemand in de Villa die door heeft dat Nadia een door-en-door verrot achterbaks kreng is?
Geloof het niet he?
en Jaap....Brian....quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
Sorry. Ik ben gewoon vanaf donderdag super gefrustreerd door die hele kutzooi... Ik wil dat het spel gespeeld word en met die LUL cvan een 0 is dat gewoon onmogelijk. Huub, Lieke en Jaap leveren gewoon half werk. Zijn veel te soft of ze mogen niet. En ik denk het laatste... KUTFEBO!quote:
Het gesprek gaat over D, ik wacht op zijn darkside.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian en Luc.
Maar dat wisten we wel.
thanks babequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en Jaap....Brian....
dat wisten we ook..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |