Dat is het dus letterlijk. Vervolgens gaat zij de martelaar uithangen omdat zij niet met iemand mag praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Lieke doet net of Huub niet wil dat ze met een ander mag praten, het gaat Huub erom dat ze niet met hem wil praten.
het is gewoon een mokkend mens en gewoon de hele dag niet willen praten maar wel een hoop theater. Joh Lieke ik hoor je alleen zeggen; ik kies voor dit en ik kies voor dat .......Kies er lekker voor om naar huis te gaan en ga lekker het leger in om je oorlogjes te voeren. Dan kunnen wij weer genieten van leuke streams.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
Het zou heel goed kunnen werken als ze met zijn 3en verder kunnen spelen. Maar Huub heeft totaal geen recht om te bepalen wat Lieke doet en met wie ze spreekt. Met de post van Borga was ik het helemaal eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Desii het volgende:
[..]
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelen
Het is al van vanochend uit en ze wil niet praten......... zal wel aan mij liggen; maar dat lijkt me juist beter van wel.
Lekker snel DBquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:10 schreef Dreamboy het volgende:
Volgt> [COS#2744] Lieke naar de buren.
Lieke weet nog niet wat ze allemaal mee aan moet ze vindt het erg moeilijk
om te blijven.
[ afbeelding ]
Snijdt geen hout want even later had ie weer een goed gesprek gehad en was ie in een jubelstemming.quote:Uit betrouwbare bron hebben wij het volgende vernomen. Zoals jullie weten was Huub de laatste dagen erg boos door dat er dingen achter de schermen gebeuren waar hij totaal niet blij mee is. Het schijnt dat de buren van Huub af willen waardoor er een wijziging heeft plaats gevonden achter de schermen. De opzet is Huub opdrachten te gaan geven waar hij niet blij mee is en niet leuk zijn waardoor hij uiteindelijk zelf de villa gaat verlaten. Hoe betrouwbaar deze bronnen zijn zullen wij zien. Wat wel duidelijk is, is dat Huub een paar dagen geleden al aangaf dat hij misschien de villa wil verlaten. In een gesprek met Jaap een paar dagen geleden gaf Huub aan heel erg teleurgesteld en down te zijn over een aantal personen bij de buren. Zijn de ruzies met Lieke dan misschien ook gestuurde opdrachten vanaf de buren die Huub vrijwillig doen vertrekken. Als dit daadwerkelijk het geval is sluit Nowlive vreedzame acties niet uit omdat dan ook al vast staat dat de winnaar al bekend is vanaf het begin.
Bron: nowlife
Vind je het vreemd??quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zei het ook zo begripvol, he ... NOT
Gevalletje overprojectie. Wat een walgelijk kutwijf, Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Net zoals ze beweerde dat Huub Luc wilde slaan omdat ze met hem aan het stoeien was. Ze creëert echt haar eigen werkelijkheid.
volgens mij is de autotheorie, dat Lieke meegaat met haar zus op de halfjaarsdagquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:15 schreef STAP01 het volgende:
Die autotheorie he, zou dat kunnen zijn dat Lieke er automatisch uit wordt gezet?
Hee mooi dan kan ik ook wat eerderquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Een brief voor alle miljonairs.
Op maandag, dinsdag en woensdag moet iedereen om 01.00 op bed liggen.![]()
ah, kan ik eindelijk zelf ook weer eens een beetje op tijd naar bedquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft toch net zo veel recht om even te wachten met praten als Huub het recht heeft om nu te willen praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen werken als ze met zijn 3en verder kunnen spelen. Maar Huub heeft totaal geen recht om te bepalen wat Lieke doet en met wie ze spreekt. Met de post van Borga was ik het helemaal eens.
Zonder opgaaf van reden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Mooi, liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
[..]
volgens mij is de autotheorie, dat Lieke meegaat met haar zus op de halfjaarsdag
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:18 schreef Darklight het volgende:
Wat een gezeur van Nowlive
Gelukkig is die site vergeten zodra DGK is afgelopen![]()
Hebben ze nog niet genoeg geluld?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd??
Lieke wijst steeds een gesprek met hem af, en gaat nu hun problemen met een ander bespreken.
I.v.m de gezondheid van de bewoners.quote:
nowlive gaat alleen maar over DGKquote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft toch net zo veel recht om even te wachten met praten als Huub het recht heeft om nu te willen praten.
Het is niet niks wat ze nu doen en ik geef Lieke groot gelijk dat ze eerst even de zaken op een rijtje wil hebben.
Jaap is in dit geval het klankbord omdat er geen vriendin/zus/moeder in de kooi zit. Natuurlijk wil je eerst met iemand anders praten voordat je degene die je zojuist gedumpt hebt weer in een diep gesprek betrekt.
Huub, heb gewoon even geduld en laat je niet zo kennen.
Of Huubje, heb je soms spijt?
Pulease.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I.v.m de gezondheid van de bewoners.![]()
Waar over zeuren ze?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
nowlive gaat alleen maar over DGK
Zodra DGK is afgelopen, heefdt die site ook niet meer veel nut
Deze cap lijkt gewoon precies op de photoshop van Ikweetniets!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb hem niet bewerkt.
[ afbeelding ]
Heb je weer het geluid van 2 streams aanstaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef avonne het volgende:
Is er een galm of zo? Ik kan het niet zo goed verstaan.
Mooiboy was het toch.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef Dreamboy het volgende:
Ik heb hem niet bewerkt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |