dr frustraties wegpraten....quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:19 schreef misslady83 het volgende:
Wat is lieke gaan doen daar dan?
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef misslady83 het volgende:
waarom staat er een cam op 0 zijn kont
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik wel omdat het een beetje laat zien wat de fam echt vind
huub en z'n familie zijn zo'n goed geoliede publiciteits machine
dat ik zo'n slip van de tong heel grappig vind
Ik denk het wel... ze ging iets aantrekken direkt nadat de 'juf' rechtstreeks in haar kruis had kunnen kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen kop of kont bij die gozer?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef lorence1 het volgende:
zal naad daar echt zonder slip hebben gelegen
iemands relatie is net uit...... hij geeft, imo, oprecht om haar.... logisch toch dat je daar mee zit... niet alles is spel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:25 schreef Nomrc2 het volgende:
huubje is aan het miepen
wat een mietje
hij is gewoon bang dat ze wegloopt
Omdat ze iedere keer de verkeerde aandacht vraagt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk, N kan ook al nix. Die meiden besteden ook geen enkele aandacht aan haar, alleen aan Amanda.
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Nomrc2 het volgende:
huub wil alles in de villa houden
waarom ??
btw
waarom moet lieke met hem praten ?
het is toch uit ?
maar het spel/tv show staat bij onze hubert voorop
Het was ook pure machtsstrijd van haar volgens mij om niet direkt te willen praten (=gevoelens uiten).quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Juist om alles goed te kunnen verwerken, moet je praten met elkaar
voor huub welquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:28 schreef Desii het volgende:
[..]
iemands relatie is net uit...... hij geeft, imo, oprecht om haar.... logisch toch dat je daar mee zit... niet alles is spel.
Tja... je neemt een belangrijke beslissing en hij valt in een groot zwart gat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef cobain94 het volgende:
Huub word bang volgens mij....Hoe nu verder zonder lieke's backup?
preciesquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef cobain94 het volgende:
Huub word bang volgens mij....Hoe nu verder zonder lieke's backup?
je hormomen rijsen de pan uit zo te lezenquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:37 schreef StephanL het volgende:
Die meid in die witte broek kan lekker bewegen met die kont![]()
preciesquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf. Een zekere vorm van overcompensatie voor zijn lengte, zijn zijn grote veel te rappe mond en zijn competatieve gedrag, een eng kereltje vind ik het met een enorme zelfoverschatting.![]()
![]()
Ze kan net zo goed stoppen, dit wordt nooit wat, ze staat compleet voor joker.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:40 schreef arneaux het volgende:. Hahaha. Nadia bakt er echt niets van.
Hoezo sterk verwaarloosd er komt toch elke week een paardenmeisje?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef DrsH het volgende:
Zo langzamerhand heb ik de insteek, op basis van mijn kijk op de spelers dat Fries maar als winnaar uit de bus moet komen, een welkome finale voor een sterk verwaarloosd paard.![]()
![]()
![]()
![]()
Een onderbewuste aanval op huub..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef misslady83 het volgende:
Dat lied wat jaap opheeft: this is my house!
Precies, gastspeler erin -> Lieke eruit. Maar ook Lieke is wel van de hebberige en zal haar 'halfjaarfeestje' misschien niet op willen geven.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
Wanner is die halfjardag van dat zeikwijf?
Kan ze eindelijk weg, al snap ik niet waarom ze wacht
idd hij heeft t zelf niet door, nu weer een heel depri nummer van massive attackquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Een onderbewuste aanval op huub..
En daarmee verloor ook Huub het laatste beetje respect wat ik nog voor hem had......quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:36 schreef cobain94 het volgende:
Huub:Val dood....
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ook pure machtsstrijd van haar volgens mij om niet direkt te willen praten (=gevoelens uiten).
Nou ja zeg, sta jij ook graag op stal met eens per week een mensenmeisje?????????quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoezo sterk verwaarloosd er komt toch elke week een paardenmeisje?![]()
knipquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
Ik hoorde ze tegen Huub en Jaap iets zeggen daarover dat het een vrijdag is.( ik weet niet of dat wel de bedoeling is)quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef Darklight het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nou ja zeg, sta jij ook graag op stal met eens per week een mensenmeisje?????????
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slimquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef neehe het volgende:
Lieke eruit = Jaap weer naar Dennix = exit Huub met ontslagronde, dan is Japp ze'n grootste rivaal weg.
Ik kan me niet voorstellen dat Lieke zich daarvoor laat gebruiken door achter.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Of zou lieke stiekem verliefd op luc zijn geworden? Double L luc en lieke?
De bewoners denken volgens mij dat DGK een miljoenenpubliek trekt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slim![]()
Het stopt toch al in december, dus dat maakt niets meer uit, een week of drie zonder Huub.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef KimiK het volgende:
[..]
+ einde DGK gezien zijn grote achterban ondertussen, niet echt slim![]()
dat hebben ze alle 7quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf.
N is te stijf voor dit soort dansen, het ziet er echt niet uitquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een bewegend beeld gebeuren posten van naads vreselijke danskunsten?
weet iemand eigenlijk hoe hoog de kijkcijfers van de afgelopen tijd zijn??quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
De bewoners denken volgens mij dat DGK een miljoenenpubliek trekt.
Volgens mij kan lieke zich heel snel anders opstellen en met de wind mee waaien..Gezien haar uitspattingen met amanda.etcquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Lieke zich daarvoor laat gebruiken door achter.
Lieke weet ook dat iemand anders gek op hem is.
Luc is ook haar type niet.
Zonder nu te beweren dat Lieke verliefd is op Bwian maar ik kan me nog herinneren dat Lieke in de jacuzzi op zijn been aan het glijden was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Denk niet dat Lieke verliefd is op Luc.. maar het is niet onwaarschijnlijk dat die verhaallijn wordt ingezet. (de verhaallijn met Nadia is toch mislukt..) Mocht dat het geval zijn ben ik bang dat Huub dat niet trekt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:47 schreef cobain94 het volgende:
Volgens mij heeft BSOL je gisteren al verteld dat dat niet kan bij een ongecastreerde hengst, dat wordt vechten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:49 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Ja daarom moet er een paard bij waarom zit niemand dat!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:51 schreef misslady83 het volgende:
kan iemand een bewegend beeld gebeuren posten van naads vreselijke danskunsten?
Het woord huppelkutje heeft er in Nadia's dans-capaciteiten een betekenis bij.quote:
Dat dus.quote:
Naad danst alsof ze opnieuw bedraad moet wordenquote:
Niet rot bedoeld, maar je achtergrond, het nest waar je uitkomt, je opvoeding,quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
Wat een ongelofelijk star wijf is Lieke zeg,
Daar had gewoon NOOIT een printplaat en batterijen in gemoeten !!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naad danst alsof ze opnieuw bedraad moet worden![]()
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
Huub: nog 48 dagen.
Helemaal mee eens, de hoge stand in de popupoll is hem duidelijk naar het hoofd gestegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Even voor alle duidelijkheid ondanks dat Huubje het spel voor een groot deel draagt is hij qua karakter vergelijkbaar met Nadia er is er maar een van wie hij houdt en dat is van zichzelf. Een zekere vorm van overcompensatie voor zijn lengte, zijn zijn grote veel te rappe mond en zijn competatieve gedrag, een eng kereltje vind ik het met een enorme zelfoverschatting.![]()
![]()
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereldquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Ah... tnx..quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zijn jaardag en daarmee zijn vrije uurtjes in de blije buitenwereld
Gewoon de VPRO opzoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Ik begrijp wat je bedoelt maar ze moet toch begrijpen dat in dat hok andere regels gelden, dit soort dingen moet je uitpraten, weglopen heeft geen zin. Je komt elkaar 100 maal per dag tegen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik lijk in mijn starre bui op mijn moeder.![]()
ik denk dat ze niet weg zal gaanquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
Lieke zal wel haar halfjaardag afwachten, Sylvia vertrok ook vlak na haar halfjaardag.
- geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:10 schreef Kinga het volgende:
Help, ik heb bij HiDiHo's streams ergens op geduwd en heb nou de vara op stream 2, hoe krijg ik dit weg.
Tot het einde van DGK misschienquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ben net weer thuis.... maar 48 dagen tot wat?
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
Aangezien de febo toch te pas en te onpas regeltjes invoert en spontaan weer intrekt mogen ze wat mij betreft wel invoeren dat de heren en damens vanaf vanavond gescheiden moeten slapen.
Verder zouden Huub en Lieke uit respekt voor elkaar kunnen uitspreken dat ze (voorlopig) niets met een ander zullen beginnen. Huub heeft het dan wel moeilijl om Lieke met een ander te zien maar ik denk dat wanneer ie de kans krijgt als eerste bovenop een andere vrouw ligt.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:19 schreef DrsH het volgende:
Een andere optie zou kunnen zijn dat Huub een relatie met Dennix begint. Maakt voor Huub niets uit want die is Bi en is voor Dennix een mooie gelegenheid om eindelijk uit de kast te komen met zijn vermeende homoseksualiteit. Vind dat aan de andere kant wel weer zielig voor DGK fan
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die regel kun je vergeten natuurlijk, dat pikken Amanda en Brian never nooit. Ik zou het ook een beetje gek vinden om die regel nu pas in te voeren.
Wat Huub betreft: Ik geloof nooit dat hij opzettelijk Lieke pijn wil doen dus op een ander duiken, denk het niet.
Dat vraag ik me ook af en eerlijk gezegd zou het me niets verbazen dat ook dat televisiemomentje boven het gevoel van Lieke gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
ik denk het ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af of wanneer Huub een TV momentje kan pakken hij dan niet voorbij zal gaan aan Lieke's gevoelens. Opzettelijk of niet Huub's liefde heet DGK.
Het zou wel heel "disrespectfull" zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:
Tsja, daar heb je gelijk in maar ik geloof ook in zijn gevoelens voor Lieke. Eerst maar eens afwachten wat ze elkaar nog te vertellen hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:24 schreef akveor het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met het niet drinken van alcohol, de beste acties van Huub waren toch wel als hij iets gedronken had. Bij feestjes of avonddingen van de laatste tijd werd hij eigenlijk alleen maar sjacho over het feit dat hij niet mocht/wilde drinken ipv gebruik te maken van de dronkenschap van anderen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef riri het volgende:
persoonlijk vind ik dat Huub niet goed gespeeld heeft de afgelopen maandan....heel erg lui,traag altijd dat geeuwen van hem op beeld....zeer weinig initiatief en dat met zulke tegenspelers....
Lieke daarentegen wou wel maar werd in die negatieve spiraal meegetrokken van lui zijn en niks doen
die rest van die bewoners is zo simpel en zo echte nobodys,buiten jaap om dan,dat ik dat van een goede speler toch niet verwacht....
Jij vergeet dat hij last heeft gehad van de Ziekte van Pfeiffer, daar word je niet vrolijk van en uit zich in vermoeidheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:27 schreef riri het volgende:
persoonlijk vind ik dat Huub niet goed gespeeld heeft de afgelopen maandan....heel erg lui,traag altijd dat geeuwen .
Hebben ze al een gesprek gehad na het verbreken vd relatie?quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, daar heb je gelijk in maar ik geloof ook in zijn gevoelens voor Lieke. Eerst maar eens afwachten wat ze elkaar nog te vertellen hebben.![]()
Lieke doet al weken niks anders dan zuigen en de boel frustreren. Van mij mag ze lekker weggaan, dan kunnen jaap en huub weer voor dat spel gaan.En dan alle ballen op walgelijke Naadquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
ze weet dat huub daar niet tegen kan
Ik denk in het kantoor. Ze wilde iig nog niet met Huub praten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:32 schreef Desii het volgende:
Waar is Lieke nu?
perfect verwoordquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Wat zeuren jullie toch over het beëindigen van de relatie van Huub en Lieke.
................
Laat ze toch hun fouten maken en heb niet direkt achter de pc een oordeel over.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Het was toch te verwachten, Lieke wil Huub veranderen dat is geen goede start voor een relatie, een persoon zijn karakter verander je niet zomaar.
Huub wil niet te veel gezeur in zijn relatie, maar dat kon hij verwachten Lieke zeurde al toen ze nog in de kooi werkte, dus de relatie zou nooit stand houden.
Beide zullen ze er nu op hun eigen manier mee om moeten gaan, ze hebben beide wel gevoelens naar elkaar, en dan is het niet vreemd dat ze er beide nog niet op een normale manier mee om kunnen gaan.\
Huub heeft ook van het begin laten weten dat in deze setting de Kooi voor zou gaan.
dus kan het zomaar zijn dat hij Lieke er uit gaat stemmen, en andersom kan het ook zomaar zijn, het is even afwachten wat Jaap gaat doen. Het zij zo.
Hear, Hear.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:40 schreef blomst het volgende:
Het was toch te verwachten, Lieke wil Huub veranderen dat is geen goede start voor een relatie, een persoon zijn karakter verander je niet zomaar.
Huub wil niet te veel gezeur in zijn relatie, maar dat kon hij verwachten Lieke zeurde al toen ze nog in de kooi werkte, dus de relatie zou nooit stand houden.
Beide zullen ze er nu op hun eigen manier mee om moeten gaan, ze hebben beide wel gevoelens naar elkaar, en dan is het niet vreemd dat ze er beide nog niet op een normale manier mee om kunnen gaan.\
Huub heeft ook van het begin laten weten dat in deze setting de Kooi voor zou gaan.
dus kan het zomaar zijn dat hij Lieke er uit gaat stemmen, en andersom kan het ook zomaar zijn, het is even afwachten wat Jaap gaat doen. Het zij zo.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik wist niet dat stewardessen ook vliegtuigen binnen loodsen.
Meteen inwilligen!quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:50 schreef misslady83 het volgende:
naad wil eruit
Klinkt me als muziek in de oren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:50 schreef misslady83 het volgende:
naad wil eruit
ik zie het aan die handdoek die ze om heeftquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:44 schreef misslady83 het volgende:
naad is ongesteld
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik zie het aan die handdoek die ze om heeft
en ze heeft er alles voor gedaan, flirten met Luc, Dennix alleen laten slapen en nu krijgt ze haar beloning nog niet. Gelukkig heeft ze haar oorbellen wel gekregen voor het binnen houden van Dennix.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef Varen het volgende:
Nadia zit in een dip, ze baalt van haar buik, de kapper komt niet en dr haar zit kut. de studies, niemand vertelt haar hoe het zit. Klaag klaag
Wat is het toch een smerige tering hoer,die PLATREET HOER. ze noemen haar naaaaaaaaaaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:53 schreef Varen het volgende:
Nadia vindt het erg, dat ze dingen niet kan regelen
Dat is chantage, zo van ,regel snel dingen voor mij of ik ga naar huis. ( zogenaamd )quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat die nadia eruit wil. Ik heb die sloerie nog nooit kunnen betrappen op een waarheid......
Hallo, ik ben niet doof !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef Jewscky het volgende:
NADIA DE HOER,HOER HOER HOER HOER HOERHOER,OM HET AF TE SLUITEN SLET DER SLETTEN
STRAK WEER MET LUC NAAR BED,SLET,HOOP DAT ZE EEN GESACHTZIEKTE KRIJGT.
Ja idd... dat is ongeveer net zo logisch als nooit je make up eraf wassen, en dan een dag voor de panorama shoot een gezichtsmaskertje opdoenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Denkt Nadia dr haar te kunnen redden met hele dagen met een masker in te lopen?
En daarna weer lekker verder gaan met stijlen zeker.
Natuurlijk wil ze er niet uit, ze wil actrice worden of presentatrice maar het gaat Mata Hoeri niet snel genoeg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat die nadia eruit wil. Ik heb die sloerie nog nooit kunnen betrappen op een waarheid......
Wie interresseert het nog wat deze losers brengen. Zelfs Amanda presteert nog 100 x beter en dat is al verdomt weinig. Als het over relatie perikelen gaat dan lijkt het me verstandig dat die losers zich er idd zo snel mogelijk meegaan bemoeien. Heerlijk als je liefdesverdriet hebt en je je focus kunt verleggen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
wat zullen Brian en Amanda blij en gemeen reageren als ze er achter komen dat Huub en Lieke geen relatie meer hebben. en ook Dennix en Nadia, Dennix helemaal omdat hij dan verwacht dat alle getreiter naar Lieke zal worden gericht.
WEET NIET HOE IK HET MOET,NOG DUIDELIJK MOET WEZEN,MET DIE SNOL,KAN HET NIET VOLGEN DAT IEMAND ZO KAN ZIJN.quote:
De wet sletlook, dan toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat voor de wetlook.![]()
[ afbeelding ]
Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef misslady83 het volgende:
wie is dr ook vet moe nu:S
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik, komt door Nix & Naad, doodmoe wordt ik van ze...![]()
Wat maakt het uit, ze praat met D, die doet hier toch nix mee, of denk je van wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef riri het volgende:
dat hebben ze helemaal niet gezegd amanda...
dat kind maakt overal haar eigen verhaal van
Go Girl !!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef riri het volgende:
Nadia kan absoluut niet dansen
Lieke gaat extra toekijken om te klieren
Ik doe dat sinds donderdag en het bevalt inderdaad uitstekendquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Waarom denk je dat de COSsen zo langzaam gaan, de meeste users posten nix over die 2 hooguit als het in combinatie is met een andere bewoner.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Misschien is het een idee om die 2 stumperds vanaf nu te negeren
Ze voegen toch nix toe...
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:44 schreef avonne het volgende:de evolutie van Amanda's kapsel is weerzinwekkend
Ik las ergens dat de NASA wel interesse had in heur haar als zequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Fungeert het nu als oersoep voor nieuwe soorten ?
Dat weet niemand. A belde met het hokje en hoorde dat DOB niet zou komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:45 schreef Verida het volgende:
Waarom is dob dan niet geweest, het is toch maandag?
een OUDJE van 40.............quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef misslady83 het volgende:
amandas stem lijkt wel een oudje van 40
Oh in dat geval verhuizen wij ons bord voor de pcquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet niemand. A belde met het hokje en hoorde dat DOB niet zou komen.
Huub zegt dat ze tijdens het avondeten D gaan beige.![]()
Mooi dat is het enige wat nog een beetje de moeite waard is om te kijken de laatste tijd; het bashen van die nietsnut!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zegt dat ze tijdens het avondeten D gaan beige.![]()
Het zou mooi zijn als Huub en Lieke meteen met terror retaliëren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:17 schreef blomst het volgende:
wat zullen Brian en Amanda blij en gemeen reageren als ze er achter komen dat Huub en Lieke geen relatie meer hebben. en ook Dennix en Nadia, Dennix helemaal omdat hij dan verwacht dat alle getreiter naar Lieke zal worden gericht.
Ik denk inleiding tot de ruzie tussen Huub en Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:54 schreef kybe het volgende:
Met de komst van Amanda is het niveau van de kooi omlaag gegaan.
Mede door Amanda zit het spel muur vast.Zo veel domheid daar is geen spel mee te spelen.
Zij zegt net zelf dat ze wel meer te doen heeft dan het spel te spelen![]()
Vreemd trouwens dat Huub van de week helemaal overstuur was en een van zijn uitspraken was:''dit is het ergst wat ik hier heb meegemaakt''.Nu begin ik me toch af te vragen wat hij daar mee bedoelde.
Vervolgens zegt Jaap nog op de waarschuwing van Lieke en Huub dat hij niet moet stoken: "ja,maar het was inleiding".
Dat ''Inleiding'' is toch wel bij mij blijven hangen.
Inleiding tot de ruzie tussen Huub en Lieke?
Inleiding tot het uit elkaar gaan van Huub en Lieke?
Inleiding voor nieuwe gastspelers?bv Hedda
Tuurlijk H,L en Huub moeten weet tv maken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:54 schreef kybe het volgende:
Met de komst van Amanda is het niveau van de kooi omlaag gegaan.
Mede door Amanda zit het spel muur vast.Zo veel domheid daar is geen spel mee te spelen.
Zij zegt net zelf dat ze wel meer te doen heeft dan het spel te spelen![]()
Vreemd trouwens dat Huub van de week helemaal overstuur was en een van zijn uitspraken was:''dit is het ergst wat ik hier heb meegemaakt''.Nu begin ik me toch af te vragen wat hij daar mee bedoelde.
Vervolgens zegt Jaap nog op de waarschuwing van Lieke en Huub dat hij niet moet stoken: "ja,maar het was inleiding".
Dat ''Inleiding'' is toch wel bij mij blijven hangen.
Inleiding tot de ruzie tussen Huub en Lieke?
Inleiding tot het uit elkaar gaan van Huub en Lieke?
Inleiding voor nieuwe gastspelers?bv Hedda
Een tijdje geleden geloofde ik nog dat er alleen maar wat sturing was,nu denk ik dat het een grote gescripte zooi is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk inleiding tot de ruzie tussen Huub en Lieke.
Het lijkt er toch echt op dat dit script is.....
Ik had liever een ander script gezien: Dennis eruit en alle ballen op Nadia.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:00 schreef kybe het volgende:
[..]
Een tijdje geleden geloofde ik nog dat er alleen maar wat sturing was,nu denk ik dat het een grote gescripte zooi is.
Kunnen er dan niet wat nieuwe scriptschrijvers in dienst genomen worden.
Dennis heeft het echt wel heul druk met achter zn sletje aanhuppelen de hele dagquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:05 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk wordt er gescript
Uit zichzelf doen die niksnutten niks, beetje vakantie houden
Er zijn voor mij maar 2 scripts mogelijk.... compleet negeren of keihard aanpakken... met beide maar 1 doel dat ze keihard jankend de poort uitlopen met verlies van borg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik had liever een ander script gezien: Dennis eruit en alle ballen op Nadia.
Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmers uitgekotstquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:14 schreef neehe het volgende:
Hopenlijk is het script niet zo dat het nu Huub en Naad wordt, BAH, driewerf BAH.
hehehehe als dat gebeurt ben ik weg.........quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmer uitgekotst
(overigens was het naad die vanmorgen tegen amanda uitsprak dat huub haar kont zou likken als zij dat wilde)
toch een beetje te vroeg het script verklapt naad?
Jammer dat Huub hier niet op reageert.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Nadia: Als Lieke zegt: jij bent dik, denk ik, kijk in de spiegel pffffffff!![]()
Ahahahahhahahahahaha![]()
nee, dat snap ik ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik vraag me af waarom je zo aardig tegen mijn bent?
[ afbeelding ]
Ze is toch ook gewoon dik?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Nadia: Als Lieke zegt: jij bent dik, denk ik, kijk in de spiegel pffffffff!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:15 schreef farscapevr6 het volgende:
wat een zaadVRAGEND gesprek weer, naad is beledigt omdat ze geen aandacht krijgt?
teleurgesteld dat niet alle ballen op haar gaan??
N wel maar Lieke niet.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Ik zie dat niet zo het is gewoon een eerlijk gesprek.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef Ziet het volgende:
ze lijkt wel tien keer slimmer naast huub
maar laat huub nu maar eens zijn kop houden,
want ze zit hem gewoon uit te horen
nee hoor, volgende popo weer 50%quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat gebeurt wordt Huub door al zijn stemmers uitgekotst
Dit is Huub ten voeten uit. Het kan hem geen bal schelen wat N met zijn woorden doet, zo denkt en voelt hij en zal dit ook absoluut niet ontkennen . Misschien denkt N dat ze iets met zijn info kan doen, no way.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:26 schreef Ziet het volgende:
ze lijkt wel tien keer slimmer naast huub
maar laat huub nu maar eens zijn kop houden,
want ze zit hem gewoon uit te horen
huub praat erg eerlijk jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:29 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik zie dat niet zo het is gewoon een eerlijk gesprek.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je mocht willen dat JIJ zo'n topmodel-face had !!![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Nu zegt ze weer dat het dom is dat ze D in het spel heeft gehouden......beetje laat trut.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je mocht willen dat JIJ zo'n topmodel-face had !!![]()
Ja jammer, Nix & Naad voegen echt geen moer toe, stelletje passieve nietszeggende nixnuttenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo langzaam gaan, de meeste users posten nix over die 2 hooguit als het in combinatie is met een andere bewoner.![]()
Amanda is haar stem weer bijna kwijt.
jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:55 schreef Varen het volgende:
Jaap leest de brief van Lieke?
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:
Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
Wat ze zei is dat Huub al lang geleden duidelijk heeft gemaakt "of je werkt aan onze relatie of ik stem je eruit"quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef Desii het volgende:
[..]
ja
Ze snapt Huub niet.... ze wilde dit al maanden terug en had alles heel anders gelopen
Waarom heeft ze dan de woorden gesproken op haar verjaardag, kaartje bij massage en bij Anita spreekt ze ook uit dat ze verder wil
Ik weet dat Huub daarna nog vroeg, weet je zeker dat je er niet mee wil stoppen....... daarop zei ze nee, ik wil het echt proberen.
Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand even niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
Lieke: omdat alles om jou draait!
Nou trut, bij jou draait toch ook alles om Huub.
Ga maar janken!
Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuhquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met andere wil praten maar niet met hem.
Hij zei het ook zo begripvol, he ... NOTquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word dood en doodziek van Lieke, wat een achterbaks loeder, daar is toch geen normaal gesprek mee te voeren.
Nu begint ze weer te janken, alleen omdat Huub zegt dat hij het niet begrijpt dat ze wel met anderen wil praten maar niet met hem.
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelenquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb toch sterk de indruk dat alles om Huub draait en als er iemand een niet meedraait is Huub boos. Huub moet nou ff zijn mond houden. Hij hoeft niet altijd het laatste woord te hebben.![]()
Eens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft G.I. Lieke hier wel een puntje. Het lijkt wel alsof Held Huub het oude ''ren achter Nada aan script'' van Dennix heeft. Laat haar gewoon even met rust Huupkuh
Net zoals ze beweerde dat Huub Luc wilde slaan omdat ze met hem aan het stoeien was. Ze creëert echt haar eigen werkelijkheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Lieke doet net of Huub niet wil dat ze met een ander mag praten, het gaat Huub erom dat ze niet met hem wil praten.
Lijkt mij dat ze de afgelopen maanden al meer dan genoeg gediscussieert hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Desii het volgende:
[..]
zeker niet....... maar Huub wilde haar gewoon zeggen, dat hij wil proberen samen verder te spelen
Het is al van vanochend uit en ze wil niet praten......... zal wel aan mij liggen; maar dat lijkt me juist beter van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |